#631 02.11.2013 00:59

Jophiest
Member
Registered: 15.03.2007
Posts: 586

Re: Leevi and the Leavings

ginipoika wrote:

En tahdo sinua enää -kappaleen hohtoa en ole koskaan tajunnut.

En minäkään läheskään kärkipaikoille tuota listaisi. Toki hyvä biisi, mutta ei mitenkään kaikkein paras koko tuotantoon suhteutettuna. Taitaa valitettavasti vain ollla bändin hipsteriuskottavin biisi kyseessä.

Last edited by Jophiest (02.11.2013 01:02)

Offline

#632 02.11.2013 14:57

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: Leevi and the Leavings

mieluummin jouluaattona kännissä kuin sopivasti lihava? ajatelkaa edes lapsia, senkin anorektiset hipsterit mad2


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#633 02.11.2013 16:22

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Leevi and the Leavings

1. Rakkauden työkalu
2. Tuhannen markan seteli
3. Jouluaattona kännissä
4. Unelmia ja toimistohommia


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#634 03.11.2013 17:35

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Leevi and the Leavings

no onhnan toi sopivasti lihavan puuttuminen aika totaalinen emämoka.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#635 04.11.2013 00:05

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Leevi and the Leavings

rc-lungen wrote:

no onhnan toi sopivasti lihavan puuttuminen aika totaalinen emämoka.

Smaa. Ei nyt mikään suurin Leevi-suosikki, mut ihan symppis biisi ja tosiaan muutenkin aika klassinen siivu Gösta-katalogista.


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#636 04.11.2013 00:13

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Leevi and the Leavings

Ja pannan omat Leevi-suosikit tähän kans:

1. Pohjoisen taivaan alla
2. Mene pois
3. Rakkauden työkalu
4. En tahdo sinua enää
5. Tikapuut taivaaseen


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#637 04.11.2013 01:16

Markku
Member
From: Huttusen naapurissa
Registered: 20.02.2007
Posts: 1,625

Re: Leevi and the Leavings

peuk
Mene pois sydan

Offline

#638 04.11.2013 01:31

Markku
Member
From: Huttusen naapurissa
Registered: 20.02.2007
Posts: 1,625

Re: Leevi and the Leavings

Psykokarkille myös peuk  Marjo-Riitta, rahtarin rakkaus kappaleen huomioinnista. Hienot sanat ja hieno "vihellys"-kuvio. Kadonnut klassikko.

Offline

#639 09.01.2014 00:38

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Leevi and the Leavings


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#640 20.01.2014 13:54

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

viime aikoina tästä aiemmin hieman täytebiisinä pitämästäni raidasta on tullut oikein suosikki colorflash


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#641 27.01.2014 15:52

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

ai niin, unohdin raportoida että ostin sen cyrano ja hullu koira -kirjan, mutta en oo vielä ehtiny lukea. spam3


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#642 02.02.2014 23:46

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

psykokarkki wrote:

ai niin, unohdin raportoida että ostin sen cyrano ja hullu koira -kirjan, mutta en oo vielä ehtiny lukea. spam3

luin tänään, mielenkiintoinen kirja.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#643 10.02.2014 12:42

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

jos nyt tekisin noita parhaiden biisien listauksia, niin ottaisin raparperitaivaalta mukaan ainakin mirandan ja jos itken illalla itku

leevien juha karastie jarkko martikaisen vieraana yle puheella

Millaista on tehdä töitä neron vaikutuspiirissä, ja tunnistaako nero itsensä muita erityisemmäksi? Miten nerous edes määrittyy, ja millä perusteilla joku ristitään sellaiseksi? Muun muassa tällaisia kysymyksiä pohtii Jarkko Juha "Juppe" Karastien kanssa, joka soitti 25 vuotta yhden aikamme neron, Gösta Sundqvistin, Leevi and the Leavings -yhtyeessä.

ihan mielenkiintoinen juttu, mutta jälleen hieman turhankin pintapuolinen.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#644 28.03.2014 10:46

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

bongasin kirjastosta raparperitaivas-levyn remasterin, joka on näköjään julkaistu viime vuonna, ja pitihän se lainata kopsattavaksi, kun originaali-cd:llä on sen verran kehnot soundit. tässä viime kuukausina on tullut kuunneltua aika paljonkin leeviä, ja jotenkin sitä huomaa, että hieman vasemmalla kädellä gösta on tehnyt paikoin juttuja, sanat heitetty vähän sinne päin jne. ei sillä että dissaisin, mutta tulee väkisin mieleen taannoin lukemani cyrano ja hullukoira -kirjan kirjoittajan mielipide siitä, että gösta olisi voinut tehdä paljon enemmänkin, kun lahjoja kerran löytyi. toisaalta tietynlainen tuoreus pysyy, jos ei liikaa hio asioita, ja selkeä nerous paistaa vähäisimmistäkin biiseistä, mutta jossitteluun on jätetty tilaa useimmilla levyillä, vaikka esim. joku häntä koipien välissä läheneekin jo täydellisyyttä.

en nyt tiedä olisinko kaivannut mitään progesinfonioita, kuten edellämainittu kirjailija, joka göstan kanssa aikanaan soitteli, mutta varmaan sellainenkin olisi häneltä onnistunut ja varmasti olisi hyvältä kuulostanut. mietin myös, että jännä olisi kuulla niitä varhaisia demojuttuja ja kasettiäänityksiä, vaikka toki ne pelkiksi kuriositeeteiksi jäisivätkin. itse asiassa, oliko joskus huhuja, että niitä jossain soitettiin julkisesti, ehkä jossain radio-ohjelmassa?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#645 28.03.2014 11:15

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011
Posts: 757

Re: Leevi and the Leavings

psykokarkki wrote:

mietin myös, että jännä olisi kuulla niitä varhaisia demojuttuja ja kasettiäänityksiä, vaikka toki ne pelkiksi kuriositeeteiksi jäisivätkin. itse asiassa, oliko joskus huhuja, että niitä jossain soitettiin julkisesti, ehkä jossain radio-ohjelmassa?

Joo, tästä on monesti tullut haaveiltua. Olisihan se mahtava juttu jos joku perikunnasta päättäisi ne joku päivä julkaista.

Göstan nerous ei mun mielestä koskaan tullut esiin albumeiden kautta, joista ainoastaan Perjantai 14. päivä tuntuu harkitulta kokonaisuudelta, jota on työstetty nimenomaan albumina eikä nippuna tarttuvia ralleja. Mulle se nerous tulee tavallaan Göstan persoonan ja koko elämäntyön kautta, johon kuuluu yhtä lailla maailman hauskin radio-ohjelma kuin suomirokin parhaat melodiat ja sanoitukset. Niiden kuolemattomien klassikkobiisien ylittämätön hienous perustuu mun mielestä osin myös siihen, että niiden ympärillä on myös niitä vähemmän onnistuneita hutaisuja. Vähän sama kuin mitä Lehtisalo sanoi jossain haastattelussa, että jokaisella hyvällä levyllä pitää olla yksi paska biisi.


Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

Offline

#646 07.04.2014 13:55

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

tää biisi on kyllä niin neroutta, kissanpentu rakkaus

aikamoiset kitarat tässä muuten


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#647 07.04.2014 14:23

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Leevi and the Leavings

psykokarkki wrote:

tää biisi on kyllä niin neroutta, kissanpentu rakkaus

Yksi suosikkibiiseistäni  peuk


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#648 20.05.2014 21:45

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

Kuvainraastaja wrote:

Göstan nerous ei mun mielestä koskaan tullut esiin albumeiden kautta, joista ainoastaan Perjantai 14. päivä tuntuu harkitulta kokonaisuudelta, jota on työstetty nimenomaan albumina eikä nippuna tarttuvia ralleja.

tässä kun olen taas tätä levyä kuunnellut, niin olen tosiaan miettinyt, että tämä on ehkä lähinnä sitä visiota, jota ehkä tuossa cyrano ja hullu koira -kirjassakin peräänkuulutettiin eli hieman kunnianhimoisempaa musiikillista kokonaisuutta. levyhän on tavallaan tuommoista kamarimusiikkia, kun sattuneesta syystä bändissä ei tuolloin ollut rumpalia, ja muutenkin meininki on pitkälti akustisvoittoinen, ja mukana olevat pienet instrumentaalit, joista osa toistaa muiden biisien teemoja, lisäävät tietynlaista teemallista kokonaisuutta. toisaalta tältä levyltä ei löydy oikeastaan mitään hauskoja ralleja, vaan meininki on ehkä hieman vakavampi ja syvällisempi, vaikka siellä täällä toki pientä velmuilua, mutta asioita ei vedetä överiksi, kuten usein myöhemmillä levyillä. paikoin uskomattoman hienoja, jopa unenomaisia kappaleita, kuten nainen toiselta planeetalta tai vaikkapa marjo-riitta, rahtarin rakkaus.

pohjois-karjala oli toki selkeä poikkeus albumin linjasta, ja kieltämättä herättää kysymyksiä siitä, miksi se on mukaan otettu. itse olen aina tykännyt ratkaisusta, mutta kyllähän se hieman hämmentävää on, koska tuo poikkeaa niin rajusti albumin muista biiseistä. lisäksi ihmettelen, miksi perässä on "skandinavia mix", en omista alkuperäistä vinyyliä, joten mahtaako se sielläkin olla tuolla nimellä? [EDIT: ilmeisesti on, onko tuosta muita versioita?] mutta tällaisenaankin loistava levy, ehkä tosiaan kunnianhimoisinta mitä leevi on tehnyt, ja esim. viisas talonmies -kappaleessahan göstan jethro tull -vaikutteinen folk-proge-henki on parhaimmillaan.

tämän jälkeen syntyi häntä koipien välissä, levy jota olen aina pitänyt bändin parhaana, mutta menetettiinkö samalla jotain tämän aiemman levyn herkkyydestä? ja kun menestys vain kasvoi, mentiinkö sittenkin väärään suuntaan? mitä olisi tapahtunut, jos uutta rumpalia ei olisi löytynyt, ja olisikin lähdetty enempi progeilevaan folk-tyyliin, sitä voi vain miettiä.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#649 22.05.2014 09:53

Rubiconna
Member
Registered: 21.03.2011
Posts: 247

Re: Leevi and the Leavings

Olen tässä nyt pikku hiljaa yrittänyt kuunnella tän bändin albumeita ja joo, kyllähän Perjantai 14. päivä on itselle kolahtanut sinä kaikkein kovimpana juttuna. Hieno kokonaisuus. Ekan kerran kun kuuntelin sen läpi niin itelle jäi se tunne, että siinä levyn keskivaiheilla tapahtuu sellanen ehkä jopa tietoinen musiikkitieteellinen toteamus, eli kun ekat kuusi raitaa on olleet aika perinteistä folkia niin sit tulee juurikin Pohjois-Karjala, joka on tietty sävellyksellisesti kanssa ihan folk-biisi mut toteutus on syntikoineen moderni ja sit sen perään vielä Henry VIII joka onkin barokki(?)-instrumentaali, mutta edelleen sävellyksellisesti varsin lähellä just näitä folkille ja folkrockille ominaisia juttuja. Eli siinä ikään kuin syntyy silta perinteisen, modernin ja klassisen välille. Mut voi tietysti olla, että vaan ylitulkitsen.

Offline

#650 23.05.2014 09:03

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

postaanpa tähän vielä yhden vähemmälle soitolle jääneen perjantai-klassikon:

pienimuotoista ja vähäeleistä, mutta uskomattoman toimivaa. pohjois-karjalasta vielä pitää mainita, että kun en vinyyliä omista niin oli pieni yllätys, kun tarkistin, ettei biisi olekaan b-puolen eka, vaan a-puolen vika. biisin sinkkuversio (itse asiassa b-puoli vieläpä, a-puolella kerro terveiset lapsille) on muuten puoli minuuttia lyhempi, mutta skandinavia mix lukee sielläkin. onko tuosta siis olemassa mitään muita versioita?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#651 23.05.2014 11:59

Jophiest
Member
Registered: 15.03.2007
Posts: 586

Re: Leevi and the Leavings

No ei sellaista ainakaan ole julkaistu mitenkään virallisesti.
Jollei kyseessä ole vitsi, niin luulisi, että joku alkuperäinen versio olisi myös nauhoitettu. Ehkä sitä ei sitten pidetty julkaisemisen arvoisena?

Offline

#652 23.05.2014 12:03

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

niin, ehkä tuo vaan kuuluu biisin nimeen ja on jonkinlainen heitto remix-ilmiöille, joita noihin aikoihin julkaistiin paljon mm. 12"-singleillä.

puhe siis pohjois-karjalan skandinavia mixistä, jos joku ei muista/jaksa tarkistaa edelliseltä sivulta.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#653 23.05.2014 12:09

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Leevi and the Leavings

Joo Koipienväliä ja Perjantaita tulee lähinnä luukutettua kun Leevifiilis iskee päälle.

Leevimusan melodramatiikka on muuten tosi opportunistista. Oon huomannu et jos kuuntelen silloin ku ahistaa / surettaa niin se fiilis korostuu koska musiikki on niin empaattista että triggeröi vaikka mitä, ja sanat nyt tietty on aika fatalistisia, tai ainakin niin että kokoavat niin paljon erilaisia ikäviä kohtaloita että positiivisuus ei saa ainakaan siitä tulta alleen. Mut sit kun on icon_cool-fiilis niin sen elämän rikkauden kuvauksien ja musiikin empaattisuuden edessä alistuu ja näin ollen arki rikastuu bileet


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#654 23.05.2014 14:03

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Leevi and the Leavings

En ole koskaan omistanut yhtään tämän yhtyeen levyä, osaan nimetä just vaan muutaman hittikappaleen ja jos tuollainen soi radiossa, vaihdan yleensä kanavaa  frown2 Aina välillä tuntuu jäävänsä jostain kivasta paitsi kun seuraa jengin innostunutta keskustelua bändistä ja sen sanotuksellisista ja musiikillisista ansioista mut joskus kun on yrittänyt tuolta kantilta kuunnella niin ei ole vaan välittynyt yhtään. Ehkä tää kolahtaa joskus sit eläkkeellä.

Offline

#655 23.05.2014 14:16

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Leevi and the Leavings

Mulle ne sanoitukset ei ees oo mitenkään itsetarkoituksellinen juttu, ne toimii musiikin armoilla tavallista paremmin. Niinku - tosi usein suomenkielisessä popmusassa ne sanat ei vaan tunnu taipuvan kohdilleen, ja välillä tulee mieleen että ehkä kyse on siitä että oon ite kuunnellut liikaa englanninkielistä ja vika on omissa korvissa. Mut sit kun kuuntelee leevien musaa ja sitä sanallista taituruutta joka saa ne sanat taipumaan ja kuulostamaan täydellisiltä funktioonsa, pystyy valitsemaan sen välillä että kuunteleeko niitä lyriikoita vai eikö kun ne istuvat kohdilleen kuin tetris-palikat. Niin - vika ei olekaan omissa korvissani, vaan ehkä ne musiikintekijät vaan lainaavat liikaa englanninkielisestä, ja aiemmista huonosti lainatuista, eikä sitä korvaa löydy suomenkielen nyansseille, ja kuinka niitä istuttaa melodioihin. Oon kyl aina ollut outo sanojen suhteen, jos särähtää korvaan vähänkin niin pakko korjata tai lätty lätisee. Tää on suosikkiesimerkkini koska on sanaleikkimehustelua myös:


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#656 23.05.2014 16:35

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Leevi and the Leavings

voi saamari kun toi amalia onkin niin hyvä biisi, jäi taas toistolle  itku


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#657 23.05.2014 17:42

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Leevi and the Leavings

Elkää lynkatko, mut mulle Perjantai on vähiten suosikki. icon_redface

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#658 23.05.2014 17:47

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Leevi and the Leavings

Pilke wrote:

Elkää lynkatko, mut mulle Perjantai on vähiten suosikki. icon_redface

*


onneksi ei sentään ole 14. päivä sadbanana


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#659 23.05.2014 17:50

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011
Posts: 757

Re: Leevi and the Leavings

ray charlz wrote:

voi saamari kun toi amalia onkin niin hyvä biisi, jäi taas toistolle  itku

Juuh, ei voi kyllä iskelmä paljon paremmaksi mennä colorscroll


Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

Offline

#660 23.05.2014 17:54

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011
Posts: 757

Re: Leevi and the Leavings

Kuvainraastaja wrote:
ray charlz wrote:

voi saamari kun toi amalia onkin niin hyvä biisi, jäi taas toistolle  itku

Juuh, ei voi kyllä iskelmä paljon paremmaksi mennä colorscroll

Cats on fire teki tästä aikoinaan mahtavan coverin aika häpeilemättömällä suomenruotsalaisella aksentilla icon_cool


Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB