#1 27.08.2008 10:25

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Columbo

columbo.jpg
Peter Falk on ÄIJÄ. Tokihan noi Columbon maneerit kuihtuvat jossain vaiheessa varmaan aika läpi, mutta muistelin alkupään jaksojen olevan nerokkaita enkä ollut väärässä. Ekaa kautta oon katellu ja joka jaksossa siis uus guest star ja ohjaaja, ja kai käsikirjottajakin vai mites nää meni, nyt tarkkana! Eli tyyli vaihtelee kivasti vaikka selkeet columboudet ovat kehissä. Eka jakso oli Spielbergin ja oli hyvä, toka jakso oli jonku Kowalskin ja oli ihan vitun hyvä..mieletön murhamontaasi ja zoomi murhaajan laseihin, joissa sit moternilla picture in picture -tekniikalla sama tyyppi siivos jäljet niinku eri vaiheissa samaan aikaan, kreisii! Kolmas jakso olikin sit aika perseestä mut annetaan anteeks. Oon ymmärtäny et Cassavetes ois ohjannu jonku jakson kans, mut nyt ei mitään spoilereita, oottelen ihan rauhassa jakso kerrallaan et koska sellanen tulee jos tulee.

Jaksot:
1: Murder by the Book peuk:peuk::peuk::½
2: Death Lends a Hand peuk:peuk::peuk::peuk:½
3: Dead Weight peuk:peuk:½


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#2 23.09.2008 19:22

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: Columbo

Mieleen on jäänyt jakso, jossa Johnny Cash oli murhaaja. Hieno sarja kyllä.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#3 23.09.2008 19:24

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Columbo

Jeah, diggasin pentuna ihan sigana, mut enpä muista mitään yksittäistä jaksoa. Olis kiva kattella joskus taas juu.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#4 23.09.2008 20:23

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,902
Website

Re: Columbo

Eipä mulla paljoa muuta sanottavaa tästä sarjasta, kuin se, että ihmettelin noiden ohjaajien vaihtumista joka jaksossa. Pikku juttu kaiketi. Hyvää päivänjatkoa.

...

Ainiin, ja semmonen pikku juttu vielä, jos vain teille sopii. Se, että Kolumbojen juonet muistuu mun mieliin todella kaavamaisina, ainakin ne myöhempien tuotantokausien jaksot. Ihan kuin ne olisivat kaikki tulleet saman duunarin lihamyllystä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#5 23.09.2008 20:57

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Columbo

Laatu wrote:

Ainiin, ja semmonen pikku juttu vielä, jos vain teille sopii. Se, että Kolumbojen juonet muistuu mun mieliin todella kaavamaisina, ainakin ne myöhempien tuotantokausien jaksot. Ihan kuin ne olisivat kaikki tulleet saman duunarin lihamyllystä.

Sitähän ne, ekan kauden jaksoin kattoa läpi suht kovalla intensiteetillä mut siitä ei oo jaksanu vielä jatkaa. Tai toki tossa katoin tokan kauden pilotin koska siinä pääosassa itse herra Cassavetes. Hyvä oli toki.

Koko columbo-historian ensimmäinen pilotti oli jostain syystä haudattu saamassani paketissa ekan kauden tokavikaks jaksoks mut huh kun olikin tykitystä. Tässä Columbolla oli taktiikkana häikäilemättömän pseudotavikseilun ja passiivisagressiivisen taktikoinnin lisäksi kunnon aggressiivinen ravistus ja painostus. Meinas kuppi mennä nurin ku Columbo rupes huutamaan oikeen kunnolla. Mieletön jakso, ja sisältää tuon kaavamaisuuden oppitunnin sekä pääjehun suorittamana Columbon psykologisen syväluotauksen peuk

Kolme jaksoa katsottavaksi: Eka pilotti (Prescription: Murder), ekan kauden toka jakso (Death Lends A Hand) ja Tokan kauden pilotti/eka jakso (Étude In Black)

Ekalle kaudelle oli kaksi pilottia, Ransom for a Dead Man on vielä katsomatta mutta ilmeisesti parasta Columboa. Raportoin kunhan jaksan katsoa...


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB