1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Radiopuhelimet

#1 30.09.2005 13:24

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,497
Website

Radiopuhelimet

jos kerran cmx:stä jaksetaan jauhaa niin häpeällistä jos tälle pändille ei ole omaa  topiccia... joskus aikanaan tää kolahti ja ihan sikakovaa, mutta eipä enää ole ihmeemmin jaksanut. viimeksi kuuntelin kun ne soitti potlatchissä alkuvuodesta, hyvä keikka kyllä. uusinta levyä taisin aikanaan suunnilleen kerran pyöräyttää ja se riitti, tässäkin tuntuu että jonkinmoista uudistumista kaipaisi. ilmeisesti kokoelmalevyä tiedossa seuraavaksi? levyistä kaksi on ylitse muiden:

1. K.O.
2. Avaruus

muut saa jatkaa...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#2 30.09.2005 13:41

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,527

Re: Radiopuhelimet

En oo ikinä osannut, jos tämä ei ollut jo tiedossa kaikille. Meinasin kyllä eilen lainata kirjastosta levyn, minkä nimeä en nyt muista, ja kokeilla ihan oikeasti vielä kerran. Ehkä kuitenkin pitää ottaa se yksi PARAS ja kuunnella, ettei vahingossa vedä vääriä johtopäätöksiä. Tämä on ehkä tärkein ei tykkäämäni bändi...

icon_idea

Offline

#3 30.09.2005 14:56

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Radiopuhelimet

Pari kertaa olen keikalla nähnyt ja ihan parhautta ne ovat olleet. Levyltä en ole kuunnellut, epäilen vahvasti etten jaksaisikaan.

Offline

#4 30.09.2005 15:28

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Radiopuhelimet

Keikat aina  hand

levüt

1. Pian, pian
2. K.O.
3. Avaruus
4. Maasäteilyä
5. Tänään!

Tulis nyt jotain uutta, haluun tietää kuulostaako Moottoriperse yhtä hyvältä levyllä kuin keikalla!


This must be what jail / I will scratch

Offline

#5 02.10.2005 23:02

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Radiopuhelimet

Ainoa levy, jota olen kuullut on Oulu on kaupungin nimi ja en siitä juurikaan innostunut. Tosin kyseessä taitaa olla bändin heikoin levy. Tai nyt kun asiaa tarkemmin ajattelin taisin kerran kuulla pari biisiä myös joltain toiselta levyltä. Olisikohan ollut Maasäteilyä... Ainakin se oli parempi. Yhdelle keikallekin olen kauheassa humalassa eksynyt. Silloin en jaksanut yhtään, mutta se nyt ei kerro mistään.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#6 03.10.2005 01:11

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Radiopuhelimet

Tänään!-levyn taisin joskus lainata kirjastosta, ja siinä oli aika kamalat saundit, ei innostanut kuuntelemaan enempää.

Edit: en ole edes varma oliko se juuri tuo levy.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#7 03.10.2005 01:13

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Radiopuhelimet

Keikan näin pari vuotta sit ja oli niin kaamea et lähdin kesken vetämään.


laddism begins at home

Offline

#8 03.10.2005 01:15

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Radiopuhelimet

blgr wrote:

Keikan näin pari vuotta sit ja oli niin kaamea et lähdin kesken vetämään.

Arvasin oikein melkein sanasta sanaan  roll

Ainahan näillä on ollu levyilläkin juuri sopivat saundit, mitäs mitäs?!


This must be what jail / I will scratch

Offline

#9 03.10.2005 09:02

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,497
Website

Re: Radiopuhelimet

DirtyBlueGene wrote:

Ainahan näillä on ollu levyilläkin juuri sopivat saundit, mitäs mitäs?!

yeah, ja oulu on kaupungin nimi on aivan mahtava levy!!!!!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#10 03.10.2005 10:13

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Radiopuhelimet

kerran olin keikalla mutta olin niin naamat että en jostain syystä jaksanut kuin vähän alusta ja vietinkin keikan jyväskyläläisen kebab-ravintolan pöytään tummuen, josta minut heitettiinkin pihalle ja saavuin takaisin Lutakolle juuri samaan aikaan kun muut saapuivat keikalta ulos.
Siinä ainoa muistoni koko yhtyeestä.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#11 04.10.2005 17:31

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Radiopuhelimet

stratum wrote:

Pari kertaa olen keikalla nähnyt ja ihan parhautta ne ovat olleet. Levyltä en ole kuunnellut, epäilen vahvasti etten jaksaisikaan.

Mutta Jokapaikan mies -videon oot nähnyt! Timo Rautiainen rannalla trikoissa >>>>>>>>> Timo Rautiainen laulajana/kitaristina/säveltäjänä/jne.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#12 05.10.2005 11:11

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Radiopuhelimet

keikalla kyllä totaalista parhutta ja hulinaa. alusta moottoriperseeseen asti

levyjäkin pitäis, tääl ei o näkyny vaan kaupassa juurikaan  confused_new


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#13 08.10.2005 01:37

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Radiopuhelimet

DirtyBlueGene wrote:

[quote:346e367ccc="stratum"]Pari kertaa olen keikalla nähnyt ja ihan parhautta ne ovat olleet. Levyltä en ole kuunnellut, epäilen vahvasti etten jaksaisikaan.[/quote:346e367ccc]

Mutta Jokapaikan mies -videon oot nähnyt! Timo Rautiainen rannalla trikoissa >>>>>>>>> Timo Rautiainen laulajana/kitaristina/säveltäjänä/jne.

Kyllä näin on! Varastan jäätelön niiltä jotka on eri mieltä.

Offline

#14 03.01.2006 16:15

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,497
Website

Re: Radiopuhelimet

radiopuhelimet 20 vuotta livespesiaali riemufestareilla loppukuusta... jännää. ja koskas se näytelmä piti olla, silloinko?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#15 03.01.2006 16:38

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,527

Re: Radiopuhelimet

Katoin just Riemun esiintyjii. Ei yhtään minkä takia jaksais  icon_cry

Offline

#16 03.01.2006 17:48

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Posts: 2,165
Website

Re: Radiopuhelimet

jihuu

puhelimet on  helposti suomen kovin bändi, ja mikä sairainta,
joka kerta kun näkee ne keikalla, ajattelee että ei ne enää varmaan
oikein yhtä hyvin voi vetää, mutta mitäpä sitten tapahtuu: ne onkin vaan
vielä ihan helevetisti rankempia ja tiukempia kun ennen. välillä se intensiteetti menee sellasille tasoille ettei voi ees enää liikkua kun huutaa vaan ja hymyilee. ja tämä vaan toistuu joka kerta kun heiät keikalla näkee. levyille eivät jotenkin tosiaan ikinä ole saaneet sitä oleellista energiaa siirrettyä. kyl ne suosikit melkein menee siis sinne perinteiselle "alkuaikojen tuotanto"-osastolle eli ne pari seiskatuumasta (ketsuppia ja sinappia + tyhjä on täysi) ja sitten K.O. vinyylinä niin siinäpä se olis kai. tän bändin funktio on mulle kyllä pitempään jo ollut vain ja ainoastaan keikkatilanne. tätä orkesteria fanitan aivan täysillä, oisko melkein maailman paras jopa.

nyt onkin herkkujat itseasiassa luvassa: nyt lauantaina telakalla
radiopuhelimet + juha hurme - teatteriproduktio TOMMI. ja sitten
helmikuussa radiopuhelimet plays KTMK vastavirta-klupilla!!!!!!

ei-mikko alatalo oli kuulemma aika pahuksen kova ollut kanssa,
surkeeta ettei tampereelle saatu tätä järjestymään.

hehkutti
arttu


let me fall out of the window
with confetti in my hair

Offline

#17 04.01.2006 10:09

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,000

Re: Radiopuhelimet

[quote:58c3df8dce="artsy"]ja sitten
helmikuussa radiopuhelimet plays KTMK vastavirta-klupilla!!!!!![/quote:58c3df8dce]

Toi vois olla aika jees. Joo Puhelimet on ihan parhautta livenä. Kerran oon Oulussa nähny.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#18 04.01.2006 10:11

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Radiopuhelimet

tää on taas näitä harvoja juttuja, jotka kuuluu kavereiden ohella niihin vituttaa kun missaa-juttuihin ulkomailla asumisessa. varsinkin kuin olen vain kerran nähnyt. rautaa, minkäs sille voi...

luonto ei kosta, se reagoi


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#19 09.01.2006 12:27

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,497
Website

Re: Radiopuhelimet

eli oliks joku kattoon sitä tommi-näytelmää tanpereella? kuulemma stadissa gloriassa sunnuntaina riemufestareiden live-vetäsyn jälkeen.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#20 10.01.2006 11:29

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Radiopuhelimet

La 28.1., ovet 21.00, 12€, (-S-/K18)
Riemu-Festivaali:
RADIOPUHELIMET (20v)
JOLLY JUMPERS
KAUKO RÖYHKÄ
RUOTOMIELI (K-18 )
INTERNATIONAL AUTO (K-18 )

Puhelimet, Jumpers, Röyhkä... eiköhän tuonne tuu lähdettyä ellei Docpointissa ole jotain elämää suurempaa samaan aikaan. Ja Tampereelle sit KTMK:ta fiilistelemään.

Tommi-näytelmä kiinnostais kanssa, mut lisäraportteja odotellessa...


Älä päästä painiks sitä

Offline

#21 10.01.2006 12:51

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Posts: 2,165
Website

Re: Radiopuhelimet

hola

>Tommi-näytelmä kiinnostais kanssa, mut lisäraportteja >odotellessa...[/quote ]

kyllähän tuolla tommya olin katsomassa. eka puoliaika oli suorastaan huikea, hurmeen lakoninen tyyli ja radiopuhelimien lyömätön karisma ovat mahtava yhdistelmä. väliajan jälkeen homma kuitenkin ikävästi levähti käsiin, tunnelma loisti poissaolollaan, pitkästyin. koko homma ois toiminu paremmin 1,5-tuntisena väliajattomana vetona kuin näin kahdessa tunnin pätkässä. mutta vaikkakin oli pettymys, väittäisin että kyllä on ehdottomasti väärtti vaikka jo pelkästään akustisesti esitettyjen radiopuhelimet-bisien takia. vaikka tarina siis lässähtääkin. on ne vaan hurjia ukkoja. vituttaa oikein todella paljon nyt varsinkin, kun jäi sellainen mielikuva että se ensimmäinen produktio "radiopuhelimet" on varmastikin ollut huomattavasti tiukempi juttu, koska tämä tommi ontui juuri tarinan osalta. ja jos se eka on ihan suoraan kertonut siitä bändistä vaan niin
voi vaan kuvitella miten hyvää roinaa se on ollut, biisejäkin enemmän.

tietääks joku mitkäs ne tampereen keikkapäivät on helmikuussa, en löytänyt tähän hätään mistään.

>Puhelimet, Jumpers, Röyhkä... eiköhän tuonne tuu lähdettyä ellei >Docpointissa ole jotain elämää suurempaa samaan aikaan. Ja >Tampereelle >sit KTMK:ta fiilistelemään.

kyllä, jolly jumpers, ihana bändi. röyhkää en oo hetkeen aikaan jaksanu. ylimielisesti puhelaulaa keikat läpi ja ehkä lopuks "paska kaupunki".
jotenki väsynyttä. vaan hulden on aina ilo nähdä, sellanen aion itse olla sitten vanhana. ai niin kyllähän ne viimeks kun näin, tuosta "mieluummin..." klassikosta soittivat pitkän sumuisen rönsyilevän hienon version!!

artimus


let me fall out of the window
with confetti in my hair

Offline

#22 10.01.2006 12:55

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,497
Website

Re: Radiopuhelimet

[quote:27d233cd8e="artsy"]vituttaa oikein todella paljon nyt varsinkin, kun jäi sellainen mielikuva että se ensimmäinen produktio "radiopuhelimet" on varmastikin ollut huomattavasti tiukempi juttu, koska tämä tommi ontui juuri tarinan osalta. ja jos se eka on ihan suoraan kertonut siitä bändistä vaan niin
voi vaan kuvitella miten hyvää roinaa se on ollut, biisejäkin enemmän.[/quote:27d233cd8e]

siinä vanhassa ei kyllä ollut mitään musaa mut samana iltana soittivat erikseen keikan ainakin sillon gloriassa. siitähän oli se hillitön lehti myös jossa on niitä juttuja, kandee metsästää jostain.

sem sijaan siinä kostamus-näytelmässähän ne kai soitti, mut sitä en oo nähnyt.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#23 10.01.2006 13:05

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Radiopuhelimet

artsy wrote:

tietääks joku mitkäs ne tampereen keikkapäivät on helmikuussa, en löytänyt tähän hätään mistään.

Suoraan bändin kotisivuilta:
17.2. Tampere (Vastavirta-klubi; KTMK-setti)
18.2. Tampere (Vastavirta-klubi)


Älä päästä painiks sitä

Offline

#24 10.01.2006 13:07

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Radiopuhelimet

ILR wrote:

17.2. Tampere (Vastavirta-klubi; KTMK-setti)

Ooh, tuonnepa vois yrittää.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#25 10.01.2006 17:52

riimu
Member
From: Turku
Registered: 14.07.2005
Posts: 648

Re: Radiopuhelimet

Olis mukava kyllä nähdä puhelimet livenä pitkästä aikaa. Roxxxxor.


>:{/

Offline

#26 11.01.2006 00:31

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Radiopuhelimet

riimu wrote:

Olis mukava kyllä nähdä puhelimet livenä pitkästä aikaa. Roxxxxor.

Kukas mahtaa tällä kertaa daivata lavalta?


Älä päästä painiks sitä

Offline

#27 30.01.2006 11:20

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Radiopuhelimet

Psychocandy wrote:

harmittaa kyl ihan sikana kun missasin radiopuhelimet, voisko joku laittaa tarkempaa sepustusta vaikka radiopuhelimet-topicciin? oliks jotain synttäri-ekstraa?

Ei nyt mitään kummempaa. Soittelivat aika laajalla skaalalla biisejä läpi uran, mukaanlukien KTMK-matskua. Keikka oli lisäksi varsin pitkä, encorejakin tuli kaksin kappalein ja molemmilla kerroilla parikin biisiä.

Ei vaan oikein ne nopeimmat ryttyytykset pysyneet enää kasassa, mutta jumalavitsa miten tappavasti bändi junnasi kun se junnasi ja tulevalle levylle tulossa oleva 5 tähteä niminen kipale oli sellaista diskopoljentoa, että jos maailmassa oikeutta olisi, ei indiediskoissa enää mikään muu soisi, mutta tuskin tulee kelpaamaan kun hempukat kauhistuu, kun laulajana on joku pohojoosen miäs eikä mikään etelän vetelä, joka kuulostaa säikähtäneeltä kampaajalta.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#28 30.01.2006 12:30

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Radiopuhelimet

forssto wrote:
Psychocandy wrote:

harmittaa kyl ihan sikana kun missasin radiopuhelimet, voisko joku laittaa tarkempaa sepustusta vaikka radiopuhelimet-topicciin? oliks jotain synttäri-ekstraa?

tulevalle levylle tulossa oleva 5 tähteä niminen kipale oli sellaista diskopoljentoa, että jos maailmassa oikeutta olisi, ei indiediskoissa enää mikään muu soisi,.

Totta. Ton biisin aikanahan jengi räjähti heiluttamaan perseitään oikeen kunnolla. Minä tietysti naputin vaan coolisti jalalla lattiaan... icon_cool


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#29 23.02.2006 16:57

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,497
Website

Re: Radiopuhelimet

no mites ktmk-setti sujui? ja oliko niin että 'puhelimien kokoelmalevyn ja kirjan lisäksi tulee vielä ktmk-kokoelma...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#30 23.02.2006 23:09

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Radiopuhelimet

Juu. Valkenee on ilmeisesti kokiksen nimi ja huhtikuu julkaisuajankohta.


This must be what jail / I will scratch

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Radiopuhelimet

Board footer

Powered by FluxBB