#1 31.01.2009 02:27

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Laughing Hyenas

If you can´t Stand the Heat
Get out of the Kitchen!
Would have stayed around here much longer
But I just can´t Stand
Said I just cant Stand your bitchin!

Hell´s Kitchen
rokrokparsa:hasita: 

Stoogesin jälkeen Ann Arborin tai ehkäpä koko keskilännen brutaalein kombo. Touch & Go julkaisi aikavälillä 87-95 kourallisen John Brannonin ja kumppaneiden levytyksiä. Näistä alkupään Come Down To The Merry Go Round on henkilökohtainen suosikkini.
Larissa Striclandin yliannostuksen vuoksi emme pääse tulevana kesänä todistamaan alkuperäiskokoonpanon comebackia.spam


bzort glorf bööth

Offline

#2 31.01.2009 07:39

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Laughing Hyenas

Merry Go Round on kyllä helvetin hieno kokonaisuus. Voi hitto kun se Brannonin ääni kuulostaa rankalta. No contest. Tavallaan bändi oli tässä vaiheessa vähän samoilla aaltopituuksilla musiikillisesti ja fiilispohjalta kuin myöhemmin Eyehategod, mutta toki eri mesta, eri soundit, EHG on paljon, heh, sairaampi. LH taasen jotenkin film noirimpi. Cd-versiolla ois toki pari bonusbiisiä, joista varsinkin se "Candy" ois kuulemma aika ässä. Eiköhän noi loputkin levyt joskus hyllyyn eksy.

Negative Approachilleko ei ollu omaa topikkii? Mulla on vaan Tied Down älpee-muodossa. Monet hehkuttavat ekaa eepeetä paremmaksi, mutta mun mielestä älpee on jotenkin originaalimpi: soundi on takakiree mut toimiva, ja Brannonin laulu tulee paree esiin.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#3 31.01.2009 19:11

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Laughing Hyenas

Merry Go Round on hyllyssä, mutta aika vähälle huomiolle on jäänyt kun ei välittömästi tehnyt mitään erityistä vaikutusta. Tässä ois kai taas yks korjaamista ja uudelleenkuuntelua vaativa asia.

Paljas-tuksu: meni aika kauan kunnes opin erottamaan Laughing Clownsin ja Laughing Hyenasin, ts. kumpi olikaan kampi. Oispa vielä Laughing Hypnotics ja Laughing Headcoat(ee)s  icon_cool


This must be what jail / I will scratch

Offline

#4 31.01.2009 20:25

Markku
Member
From: Huttusen naapurissa
Registered: 20.02.2007
Posts: 1,625

Re: Laughing Hyenas

Tämä oli yksi niistä bändeistä, joista teinixinä luin kiinnostuneena Mutinystä, mutta joiden levyjä ei koskaan näkynyt Fazerin musakerhon listoilla ja niinpä jäi tutustuminen pintapuoliseksi.
Crawl ep:n sai sentään Spinefarmilta tilattua. Rankkaa ja sävykästä soittoahan sillä oli ja ärjyvää vokalisointia.
Kansi ja mukana tullut juliste oli hieno:

218-1.jpg

Tuli tuokin sittemmin kaupattua pois (kukakohan teistä sen osti?), mutta ehkäpä tähän pitäis sitten tutustua uudelleen. Luulen että saattaisin tykätäkin.

Offline

#5 01.02.2009 23:44

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Laughing Hyenas

Markku wrote:

Tuli tuokin sittemmin kaupattua pois (kukakohan teistä sen osti?), mutta ehkäpä tähän pitäis sitten tutustua uudelleen. Luulen että saattaisin tykätäkin.

Mä olisin voinut ostaa  icon_razz  Puuttuu meinaan tuo ja Hard times, molemmat myös kuulematta. Hard timesia ainaski potkittu arvosteluissa aika ikävästi päähän, ei ole houkuttanut tutustumaan.

You can't pray a lie on hurja. Itelle (sinänsä mainio) Merry go around tuntuu "harjotukselta" tuota varten, jotenkin vaan asiat loksahtanu täyspitkällä mallikkaasti kohdilleen.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#6 01.02.2009 23:52

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Laughing Hyenas

Jean-Babtiste wrote:

Mulla on vaan Tied Down älpee-muodossa. Monet hehkuttavat ekaa eepeetä paremmaksi, mutta mun mielestä älpee on jotenkin originaalimpi: soundi on takakiree mut toimiva, ja Brannonin laulu tulee paree esiin.

Jep, samat sanat. Tossa o jotain samaa ku et monet sanoo Die Kreuzenin Cows and beer ep:tä debyyttiälppäriä paremmaksi - mummielestä kumpainenkin bändi on ekan seiskansa jälkeen saanu just sen tarvittavan lisäannoksen omaperästä iskevyyttä.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#7 02.02.2009 01:12

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Laughing Hyenas

janne m. wrote:

Puuttuu meinaan tuo ja Hard times, molemmat myös kuulematta. Hard timesia ainaski potkittu arvosteluissa aika ikävästi päähän, ei ole houkuttanut tutustumaan.

Hard Timesia joskus ensimmäistä kertaa kuunnellessa hämmensi se kuinka seesteiseltä bändi kuulosti. Toki hyvää messevää rockia tämäkin.


bzort glorf bööth

Offline

#8 19.12.2017 18:47

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Laughing Hyenas

Third Man Records yhdessä Touch and Go:n kanssa julkaisemassa uusiksi LP:nä pitkäsoitot.


bzort glorf bööth

Offline

#9 19.12.2017 19:05

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Laughing Hyenas

Ihan kiva uutinen, mutta Third Manin läsnäolo tarkoittanee sitä, että nää tulee RSD:ksi ja hinnat varmaan täälläpäin lähempänä neljääkymppiä, jos edes tännepäin saadaan. Siksi haluaisin näin keräilijän näkökulmasta sanoa Jack Whitelle, tuolle RSD:n väsymättömälle lähetyssaarnaajalle, että syö paskaa ja kieri rahoissas, vitun mulkku.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#10 19.12.2017 21:34

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Laughing Hyenas

Oon tykänny sekä Life of Crimesta että Hard Timesista. You Can't Pray a Lieta ei oo tullu vastaan, saattais olla vaikka paras. Ehkä vielä joskus hommaan, ehkä jopa uj:na.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#11 19.12.2017 22:56

slugpace
Member
From: Surku, Finland
Registered: 17.05.2011
Posts: 748
Website

Re: Laughing Hyenas

rc-lungen wrote:

Ihan kiva uutinen, mutta Third Manin läsnäolo tarkoittanee sitä, että nää tulee RSD:ksi ja hinnat varmaan täälläpäin lähempänä neljääkymppiä, jos edes tännepäin saadaan. Siksi haluaisin näin keräilijän näkökulmasta sanoa Jack Whitelle, tuolle RSD:n väsymättömälle lähetyssaarnaajalle, että syö paskaa ja kieri rahoissas, vitun mulkku.

Tuo on toki mahdollista, mutta esim. Third Manin Melvins uusinnat on ehkä järkevimmät uusintapainokset bändiltä tähän mennessä ja saatavuuskin oikein hyvä. Jos on pakko niin RSD:ksi ne värivinyylit ja sen jälkeen mustat vinyylit sopuhintaan saataville, pliis.

Offline

#12 19.12.2017 23:00

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Laughing Hyenas

Järkevän hintainen uusintapainos Hard Timesista kiinnostaa.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#13 20.12.2017 00:32

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Laughing Hyenas

Ei tää Hard Times huono oo ku ekasta biisistä tulee mieleen parhaan kauden rollarit ja tokasta Beasts of Bourbon icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#14 20.12.2017 00:35

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Laughing Hyenas

Ja kolmannesta vähän Melvins, tai jopa, heh Chestburster, jos ny jatketaan vielä. Kuitenkin hieno oma soundi bändillä.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

Board footer

Powered by FluxBB