#1 03.02.2009 01:18

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Thrash-metal späm

Metallilajeista se äpärin ja osuvimmillaan tehokkain.
Ride The Ligthning-Metallica, Slayer ja Testament ownaa, jälkimmäiseltä tosin tiedän vaan The Legacyn mut aika helvetin asiallinen se.

Näistä brassi-jutuista en o koskaa välittäny?

Megadeth kuulostanu välillä tosi hyvältä mut jotenki levymitassa menny hermi?

Mitäs uutta, toi Tribulationin levy oli osittain ihan saatanan kova, läheni deathmetallia välillä gyl.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#2 03.02.2009 01:35

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Thrash-metal späm

Trash on miehekästä.

Annihilator -yhtyeen esikoislevy "Alice in Hell" on meitsin ylivoimaisia suosikkeja. Kovin juttu koko genressä on tietysti Metallican Ride.

Yleensä Trash-yhtyeet nousee ja kaatuu vokalistinsa mukana. Jos ei ole tekniikkaa ja fiilistä tarpeeksi mukana laulussa, niin taustamellakka alkaa hyvin nopeasti kuulostamaan tyhmältä. Rate Your Music -sivuston Trash-listalta löytyy monia unohdettuja merkkiteoksia: http://rateyourmusic.com/customchart?pa … countries=


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#3 03.02.2009 08:24

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

Mielestäni tämä pitää edelleen ja varsinkin nyt "Darkness Descendsin" kuulleena kovasti paikkansa!

Toki bändit edustavat thrashin tylymmän puoleista ääripäätä (ja olivat selkeitä vaikuttajia döödsin kehitykselle), mutta on noi mun mielestä myös parempia ku vaikka "Ride the Lightning", jossa ei tietenkään itsessään ole mitään vikaa.

Vaikka sitä skidinä kuunteli rässiä, ei ollut oikeestaan aavistustakaan, kuinka laaja skene oikeestaan oli. Joiltain bändeiltä saatto kuulla tasan yhden biisin ja levyn (tai nähdä yhen levyn kannen) ja unohtaa sen sit 20 vuodeksi. Ja joiltain bändeiltä kuuli vaan nimen ja tiesi logon.

Exodus, Sodom, tietenkin Anthrax (jota kutsuttiin skidinä myös speedmetalliksi ja jopa skateboardmetalliksi!) ja Suicidal Tendencies...(mutta meniskö toi trässin ja spiidin raja sit siinä laulun brutaaliudessa ja riffien pahuudessa?)

Brassikamasta tuttua on vaan Sepultura, joka taas itsekin on uhmasi genrerajoja myöhemmillä levyillään. Jotain vanhoja brassithrash-biisejä on kuullut lähinnä thrashcorea soittavien punkbändien vetoina.

Ja sehän oli siis thrash eikä trash, neukkulalle tiedoksi. icon_wink BTW, tälle ei mielestäni löydy oikein perusteita:

[quote:a4728b9c1f]Yleensä Trash-yhtyeet nousee ja kaatuu vokalistinsa mukana. Jos ei ole tekniikkaa ja fiilistä tarpeeksi mukana laulussa, niin taustamellakka alkaa hyvin nopeasti kuulostamaan tyhmältä.[/quote:a4728b9c1f]

Ei sillä, että kuka tahansa laulaja menossa mukana pysyis, mutta ei laulu sinällään ole mitenkään ko. genren tärkein ominaisuus, kuten ei loppuun asti hiottu teknisyys aina muutenkaan (soitossa) vrt. juuri esim. Pleasure to Kill ja Darkness Descends, joissa draivi ja myrkky korvaa tekniset pikkupuutteet.

Pari yllättävää keikkakokemusta: Defleshed on grindiä, mutta muutaman vuoden takaisella Semifinaalin keikalla bändi heitti yhen parhaista näkemistäni keikoista, johtuen osittain "puutteellisista" soundeista, ja bändin käyttämät trässimäiset skittariffit, takakireä laulu ja stop'n'go rytmitykset aiheuttivat kyllä sellasen aikasiirtymän lapsuuteen et huhuh! Melkein saman teki se joku ranskalainen bändi muutaman vuoden takasessa Tuskassa. Bändi oli ehkä lähempänä Entombed-tyylistä dödsiä, mutta näytti thrashmetal-bändiltä.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#4 03.02.2009 08:42

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Thrash-metal späm

SPEED.jpg
Tällä ´85-kokoelmalla on hieman harhaanjohtavasta nimestään huolimatta kaikki alkupään keskeinen thrash:

01- Hallows Eve - Metal Merchants
02- Exodus - A Lesson In Violence
03- Destruction - Bestial Invasion
04- Bulldozer - Insurrection Of The Living Damned
05- Metallica - Fight Fire With Fire
06- Slayer - Evil Has No Boundaries (Live)
07- Possessed - Pentagram
08- Exciter - Riders From Darkness
09- Venom - Black Metal
10- Voivod - War And Pain
11- Megadeth - Rattlehead
12- Celtic Frost - Into The Crypts Of Rays


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#5 03.02.2009 08:56

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

Kova on biisilista nimien perusteella (en oo kaikkia kuullut tietenkään, minä) icon_biggrin Oiskohan tota ollu Kuvolan Novgorodissa myynnissä, vai olikohan jotain jatko-osia.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#6 03.02.2009 09:50

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Thrash-metal späm

Jean-Babtiste wrote:

mutta meniskö toi trässin ja spiidin raja sit siinä laulun brutaaliudessa ja riffien pahuudessa?)

Näin mä olen niitä aina omassa päässäni jaotellut.

Ja mulle laulu on tosi tärkeä juttu thrashista (tai, no, muutenkin metallissa), muuten tuppaa jäämään kuriositeetiksi.

Tätä genreä on tullut seurattua harmillisen vähän niiden 80-luvun (ja vähän 90-luvun alun) klassikkojuttujen jälkeen.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#7 03.02.2009 10:04

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

[quote:b35578f7bd="janne m."]
Ja mulle laulu on tosi tärkeä juttu thrashista (tai, no, muutenkin metallissa), muuten tuppaa jäämään kuriositeetiksi.[/quote:b35578f7bd]
Joo mut tekniikka? Empä tiiä. Ehkä mietin liikaa tota, vaikka oonkin näköjään oikeesti sit sitä mieltä, että laulu on tärkeässä osassa. Persoonallisuus toki aina plussaa eli esim. Petrozza, Hetfield, Araya ja Angelripper on instituutioita, vaikka sokkotestissä vetäisin kuitenkin osittain vituilleen. Mutta yhtä paljon hommassa voi pelata riffit ja rumpali.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#8 03.02.2009 10:16

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Thrash-metal späm

[quote:441b92d09a="Jean-Babtiste"][quote:441b92d09a="janne m."]
Ja mulle laulu on tosi tärkeä juttu thrashista (tai, no, muutenkin metallissa), muuten tuppaa jäämään kuriositeetiksi.[/quote:441b92d09a]
Joo mut tekniikka? Empä tiiä. Ehkä mietin liikaa tota, vaikka oonkin näköjään oikeesti sit sitä mieltä, että laulu on tärkeässä osassa. Persoonallisuus toki aina plussaa eli esim. Petrozza, Hetfield, Araya ja Angelripper on instituutioita, vaikka sokkotestissä vetäisin kuitenkin osittain vituilleen. Mutta yhtä paljon hommassa voi pelata riffit ja rumpali.[/quote:441b92d09a]

Ehämmä näköjään edes lukenu kunnolla noita viesteiä  icon_surprised Ku emmää tekniikasta tiä, ite tarkotin enempi sitä että mulle thrashissa laulajan pitää olla samalla tylyysleveleillä riffien kanssa, veti sit miten punkisti tai ei, toi genre ei anna yhtään tilaa uikutukselle. Mut toi kyllä mun kohdalla pätee ihan musaan ku musaan, jos siinä on laulua niin kiinnitän siihen tosi paljon huomiota. Monasti olis parempi ilman.. mitäänsanomaton laulu upottaa bändin.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#9 03.02.2009 10:27

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

Joo, mä provosoiduin alussa siis tosta neukkulan viestistä. Ton tekniikankin voi tosin käsittää vaikka kuinka monella tapaa. Veikkaan kuitenkin, että Neukkula tarkoitti enemmän jotain "perinteistä" tekniikkaa, mitä mainitsemiinsa esimerkkeihin tulee.

Mitä tota rym-listaa tsekkasin, niin olin vään et jaa. Eipä nuo mitään unohdettuja levyjä kovinkaan moni ole, ja kun kattoo monia listan kärkipään miehittäneitä "kevyempiä" vetoja, niin just niissä näyttäis olevan yhtä lailla tageina heavy ja speed metallia. :?


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#10 03.02.2009 11:46

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Thrash-metal späm

[quote:86b5f87f79="Jean-Babtiste"]Joo, mä provosoiduin alussa siis tosta neukkulan viestistä. Ton tekniikankin voi tosin käsittää vaikka kuinka monella tapaa. Veikkaan kuitenkin, että Neukkula tarkoitti enemmän jotain "perinteistä" tekniikkaa, mitä mainitsemiinsa esimerkkeihin tulee.

Mitä tota rym-listaa tsekkasin, niin olin vään et jaa. Eipä nuo mitään unohdettuja levyjä kovinkaan moni ole, ja kun kattoo monia listan kärkipään miehittäneitä "kevyempiä" vetoja, niin just niissä näyttäis olevan yhtä lailla tageina heavy ja speed metallia. :?[/quote:86b5f87f79]

Tekniikkalla hain lähinnä sitä, että ääni riittää, you know? Monet vanhat thrash-levyt mitä olen kuullut, niin ne on just kärsinyt siitä että vokalisti ei vaan ole "tehokas" tai "rankka" tms. Hevin parissa askarrellessa, on laulajalla yleensä oltava jonkinlainen tekniikka, kun ei tässä pärjätä jollain Keskitalo-tyylillä. "Tekniikka" on sanana bähän monimutkainen, mutta sellanen raivokas meuhkaaminen on ihan erilaista riippuen siitä, osaako meuhkaaja omaa ääntään vai ei. "Tekniikkaa" ei saa sanana ajatella liian pitkälle.

Rym-listassa on varmaan jäbällä se, että olet metallisi kuunnellut melkoisen tarkasti ja monipuolisesti, siitä johtuen olet kuullut valtaosan kai semmosistakin albumeista, jotka lienee valtaväestölle täysin obskuureja. Meikäläisen tietämys näistä taas on oikeasti ihan lapsenkengissä, Rym-listalla on monia sellaisia bändejä, joita en ole ikinä kuullut. Myöhäisherännäisenä ei ole aina asiantuntemus sitä parhainta, mutta sen takia diggaan enemmän lukea näitä raskaampia topikkeja. icon_cool


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#11 03.02.2009 11:57

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

Mua nyt kiinnostais vielä vaan tietää, että mitkä laulajat sun mielestä on niitä teknisesti hyviä ja mitkä ei. Sitten tää asia on mun puolesta loppuun käsitelty. icon_wink

Ja mullahan ei ole mitään kattavaa tietoutta tästäkään genrestä. Lähinnä tossa listassa vaan häiritsi se, että muutama levy pitäisi ihan oikeasti olla tuolla kärkipäässä, sillä ne ovat tunnettuja ja genreä kovasti määrittäneitä levyjä (vaikkeivät olekaan yhtä tunnettuja kuin metallicat) monen muun listan kärkipäässä olevan sijaan. Eli toi lista on sekä hyvä että huono samaan aikaan. Joku katkennu petsari tai janne m. tekasis halutessaan paljo paremman ja perustellumman listan.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#12 03.02.2009 12:14

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Thrash-metal späm

Kyllä just Exodus, Dark Angel, Annihilator ja Kreatorin Extreme A. kuuluis korkeammille sijoille. Ja Sodomilta Agent Orange noin korkealla, ehkä en ite pistäis. Persecution Mania? Testamentin Legacy vasta #34..? Kill 'em all #38, mutta ...and justice for all top kybäs  icon_eek  icon_lol Ja kyllähän Destruktion tahi Cryptic Slaughter menis sinne kärkikahinoihin. Ja samaten mun henk koht listalla Sadus! Dödistopikin innoittamana pyörittelin eilen puolikkaan siitä Illusions-debystä - jestas se on hyvän kuulosta. Ja niillä on sellanen just oikealla tavalla ilkeä laulaja, vrt. vaiks Exodusin Bonded by bloodilla rääkynyt Baloff.

Mutta toisaalta tuolla RYMissä mennään levyjen saamien kokonaispisteiden mukaan eikä millään vaikuttamisasteikolla, joten ton listan kritisoiminen jälkimmäisen kriteereillä ei ole kovin oleellista.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#13 03.02.2009 12:30

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Thrash-metal späm

Näistä suosituxista lähtee varmasti testiin aika monta, pimeää ja harmaata aluetta on vielä liikaa!

Niin että Celtic Frostikin ymmärretään rässinä? Joo'o no mikäettei. Ehkä se viimesin goottialbumi vaan vähän hämää  icon_lol

Yllättävän kova levy sekin toki


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#14 03.02.2009 13:42

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

[quote:44e6a69933="janne m."]
Mutta toisaalta tuolla RYMissä mennään levyjen saamien kokonaispisteiden mukaan eikä millään vaikuttamisasteikolla, joten ton listan kritisoiminen jälkimmäisen kriteereillä ei ole kovin oleellista.[/quote:44e6a69933]
Ok. Ei oo selviä nää RYM-hommat.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#15 03.02.2009 15:40

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Thrash-metal späm

[quote:f382c66956="Jean-Babtiste"]Mua nyt kiinnostais vielä vaan tietää, että mitkä laulajat sun mielestä on niitä teknisesti hyviä ja mitkä ei. Sitten tää asia on mun puolesta loppuun käsitelty. icon_wink
[/quote:f382c66956]

Puhuin ekassa viestissäin nimenomaan tekniikan ja fiiliksen kombinaatiosta. Harva metallimies varmaan kehtaa ilman tekniikkaa vetästä, siinähän loppuu puhti hyvin äkkiä, kuten jollain Anthony Kieldiksellä taitaa käydä joka RHCP-keikan yhteydessä. Tai Viikate-yhtyeen solistilla, tai A.W Yrjänällä keikkailun yhteydessä. Se on sitä tekniikan puutetta se, mutta palataan Thrashiin:

Hyviä:
James Hetfield, aika ilmeinen valinta. Oma tunnistettava ääni ja tyyli, vaikea kuvitella ketään muuta joka näihin sävellyksiin sopisi paremmin. Ei tule mieleen sellaista biisiä, jossa se vetäisi huonosti. Huonoja biisejä taas tulee mieleen montakin.

Tom Araya. Slayer-soundiin olennaisesti kuuluva osa. Oikeastaan sama kuin yllä.

Annihilator-yhtyeen laulaja ekalla levyllä, kuka lieneekään. Jeff Waters taitaa olla jässikän nimi. Tässä on kivasti Dickinsonia mukana. 80-luvun amerikkalaiset teinikauhut tulee mieleen, ääni ja musisointi tukee toisiaan.

Ei-toimivat:

Dave Mustaine. Soittajina nää taitaa olla parempia kuin Metallican miehet, mutta en ole ihan varma kun en koskaan jaksa kuunnella. Se taas johtuu Mustainen laulutyylistä. Ei pure sitten yhtään.

Mulla on eräällä toisella tietokoneella kansio täynnä Trashia. Siellä on noita rymissä arvostettuja levyjä, osa hyviä, osa huonoja. Huonoissa on yleensä tökkinyt vokalisti kaikista eniten, eikä sitä sitten jaksa fiilistellä musisointia, kun voi laittaa jotain sellaista soimaan, missä on tasapaino kohdallaan. Niiden bändien nimiä en ulkomuistista saa mieleen, puhumattakaan että tietäisin tyyppien nimiä. Voin joskus jatkaa sitten siltä koneelta.

En tiedä, voinko tarjota kaikkea informaatiota minkä tarvitset. icon_wink  Nyt jäi vähän lyhyeksi koko lista. icon_cool

Edittiä vielä! Pitää sanoa, että aina metallimusiikkia kuunnellessani pitäisin hyvänä asiana sitä, että vokalisti saa ulosantinsa kuulostamaan siltä, että nyt on tulossa itse saatana, tai vähintään tunti turpaan. Jos tulee fiilis, että siellä joku söpönössöplösö vaan esittää kovaa kaveria, niin mun on vaikea saada irti mitään.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#16 03.02.2009 15:58

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

No eiköhän tää nyt ala selvitä, sori jos jouduit nyt meikäläisen takii näkee vaivaa, mut kylhän toi tuotti myös kiinnostavaa tekstiä, ja kyllähän tosta selvii paljon enemmän ku ekasta viestistäs icon_smile

Megadethin kanssa muuten mulla menee silleen, että ymmärrän helposti, jos monet ei pysty Mustainea edes kuuntelemaan. Muttamutta, toisaalta taas Megadeth on Megadeth juuri tuonkin takia. Muttamutta, meitsin katsanto tähänkin on kapea: diggaan lähinnä Rust in Peacesta ja parista ysärin alun levyjen hitistä. Peace Sells ei oikeen lähteny, muita en oo kuullu. icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#17 03.02.2009 18:17

noisembryo
Member
From: Under the oak
Registered: 21.10.2005
Posts: 376

Re: Thrash-metal späm

Parhaillaan räyhäävä rässi on kyllä suurin piirtein parasta mitä ihminen voi itselleen toivoa. Pysäyttämätöntä menoa ja meininkiä kunnon metal mania-otteella. Itselleni läheisiä ovat erityisesti Saksa-yhtyeet, niin perusnimet (Sodom, Kreator, Destruction...) kuin vähän obskyyrimmätkin (Protector, Assassin, Poison, Deathrow...), kanadalaiset (vähän juttua siellä toisessa ketjussa) ja muutamat jenkkiläiset (Blood Feast, Sadus, Morbid Saint...). Rupesi muuten melkein vituttaman lukea jostain Suicidal Tendencieksestä tai Megadethistä tässä ketjussa...

Asiaan liittyen, olisiko jollain pistää A.R.G.:n demoja jakoon (tai vihjettä mistä mahtaisi löytyä)?

Offline

#18 03.02.2009 18:29

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

Eli Suikkarit ja Megadetit ei oo rässiä vaan esim. spiidiä? Sopii mulle kyllä ihan mainiosti. Mutta miten sit Anthrax tai kolmannen levyn aikanen D.R.I.? Eiks niidenkin kohdalla oo aika sama juttu. (Siitä on kyllä aikaa, ku metalli-DRI:tä kuuntelin...)

Mä oon aina ajatellu Metallicankin jonain muuna kuin thrashmetallina. Vittu.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#19 04.02.2009 11:57

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Thrash-metal späm

janne m. wrote:

Kreatorin Extreme A. .

Tää on henkkoht suosikkini Kreatorin levyistä, armoton paahto ja nyanssit sopivassa suhteessa. Toki syynsä myös sillä että ko levyn rundilla bändi tuli nähtyä Lepakolla tapahtumassa, joka menee edelleen keikkakokemusten topvitoseen.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#20 04.02.2009 12:47

Heihei Kaveri
Member
Registered: 15.12.2007
Posts: 433
Website

Re: Thrash-metal späm

noisembryo wrote:

Rupesi muuten melkein vituttaman lukea jostain Suicidal Tendencieksestä tai Megadethistä tässä ketjussa...

Tä? Kylhä ny noi 2 ekaa Megadethiä on aika painokkaasti ollu mukana määrittelemäs koko genreä nekin. Ainakin sillon back in the day noita kutsuttiin siks. Mut määritelmät tietty elää ja muuttuu.

Megadethin keikka Lepakon pihal oli muute silkkaa rautaa seki. Vaik musansa olikin jo sillon, "So Far, So Good..." -levyn aikoihi ehkä pehmenny heavyksi.

Offline

#21 04.02.2009 12:59

Heihei Kaveri
Member
Registered: 15.12.2007
Posts: 433
Website

Re: Thrash-metal späm

KIT:ssä näin muute pari-kolme vuotta sitte Assassinin ja Paradoxin keikat.
Molemmat oli aivan loistavat!

Offline

#22 21.02.2009 03:34

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Thrash-metal späm

tää saapuu aika hyvää vauhtia, kohta mehustellaan dance
http://www.imdb.com/title/tt1074189/


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#23 13.07.2009 00:44

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Thrash-metal späm

Yks sivu vaan? Outoo, kun lähestulkoon minkä tahansa muun metallin alalajin topikissa on kuitenki reippaammin keskustelua.

Tässä siis oma panostukseni, eli: Darkthronen Fenrizin Vicelle tekemä kokoelma täynnä vähän likasemmanpuoleista thrash-hyvyyttä.


A Fist in the Face of God - Fenriz presents… Trapped Under Vice Vol. I

trapped-under-vice-vol-i-430.jpg

01. Necrovore (USA) ‘Mutilated Death’ (1987)
02. Mental Decay (Denmark) ‘Eat the Posers Guts’ (1987)
03. Pentagram (Chile) ‘Profaner’ (1987)
04. Necrodeath (Italy) ‘Agony/Flag of the Inverted Cross’ (1987)
05. Morbid (Sweden) ‘Wings of Funeral’ (1987)
06. Poison (Germany) ‘Yog-Sothoth’ (1987)
07. Devastation (USA) ‘Devastation’ (1987)
08. Merciless (Sweden) ‘The Awakening’ (1989)
09. Minotaur (Germany) ‘Fall of the Gods’ (1988)
10. Mutilated (France) ‘Funerarium’ (1988)
11. Deathhammer (Norway) ‘Toxic Radiation’ (2008)
12. Obliveon (Canada) ‘Whimsical Uproar’ (1987)
13. Obscurity (Sweden) ‘Demented’ (1987)
14. Morbid Saint (USA) ‘Beyond the Gates of Hell’ (1988)
15. Vulcano (Brazil) ‘Guerreiros de Sata’ (2003)
16. Whiplash (USA) ‘The Burning of Atlanta’ (1985)
17. Infernö (Norway) ‘Thrash Metal Dogs of Hell’ (2004)
18. Aura Noir (Norway) Iron Night/Torment Storm’ (2008)

http://www.viceland.com/music/2009/07/a … ice-vol-i/

Striimaus suoraan sivulla onnistuu, ja dl-linkin takaa löytyy koko homma zippinä, missä jokainen biisi on erillisenä tiedostona.

MAISTUU!


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#24 05.11.2009 17:14

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Thrash-metal späm

portal.gif


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#25 05.11.2009 20:17

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Thrash-metal späm

Luokkakaveri Jarmo näitä kuunteli ja minä siinä sivussa. Hevi on alkanut taas maittaa, joten vois tsekkiä taas, johon tossa kakskyt+ vuotta menikin muiden musiikkien parissa  icon_wink


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#26 05.11.2009 23:57

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Thrash-metal späm

Toi Fenkun kokis on soinu ihan vitusti. Joitain ihan käsittämättömän hienoja stygejä, toi päätöskolmikko varsinkin etunenässä.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#27 06.11.2009 14:07

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Thrash-metal späm

Toi Necrodeathin ralli on ehkä oma suosikki. Nehän oli muuten Kouvolassa keikalla tossa kuun vaihteessa, mikähän siellä on ollu meininki?


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#28 06.11.2009 14:10

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Thrash-metal späm

kikke wrote:

Toi Necrodeathin ralli on ehkä oma suosikki. Nehän oli muuten Kouvolassa keikalla tossa kuun vaihteessa, mikähän siellä on ollu meininki?

Varmaan vähintäänkin "päräyttävä" kun kyseessä on kuitenkin Kuvola.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#29 07.11.2009 13:47

Rukoile kuolemaa
Member
From: Äijjälä
Registered: 26.07.2009
Posts: 2,029

Re: Thrash-metal späm

Siis luinko mä nyt tän topicin oikein ja tässä oli Kreator ainoa saksa-rässi, joka mainittiin  :x
Saanks mä kysyy, mitä vittua  :x


vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt

Offline

#30 07.11.2009 13:48

Rukoile kuolemaa
Member
From: Äijjälä
Registered: 26.07.2009
Posts: 2,029

Re: Thrash-metal späm

Hermostuin oikeasti  :x


vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt

Offline

Board footer

Powered by FluxBB