#31 07.07.2006 11:18

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,498
Website

Re: The Prodigy

aqzu wrote:

Levyltä julkaistiin vielä Out Of Space, Fire/Jericho ja viimeisenä Wind It Up (Rewuond), joka olikin jo väkinäinen yritys rahastaa ja Liamin kerrotaankin olleen julkaisua vastaan. Kaiken kaikkiaan jokainen sinkku on kuitenkin omistamisen arvoinen ja sisältää kunnon hallimättökikkelitanssipauketta yllin kyllin.

wind it up (rewound) tuli hankittua, ja en kyllä osaa siitäkään pahaa sanaa sanoa, mainio kiekko. vielä pitäis fire/jericho-sinkku jostain poimia, olikos siinä hyviä täytteitä?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#32 07.07.2006 15:30

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: The Prodigy

psychocandy wrote:

wind it up (rewound) tuli hankittua, ja en kyllä osaa siitäkään pahaa sanaa sanoa, mainio kiekko. vielä pitäis fire/jericho-sinkku jostain poimia, olikos siinä hyviä täytteitä?

Biisilista:
Fire - edit
Jericho - original version
Fire - sunrise version
Jericho - genaside II remix

Aika ysäriähän tää tietty on mutta varsinkin viimeinen kappale on sellainen jyystö että suosittelen jos sopuhintaan löytyy!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#33 15.01.2007 19:28

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: The Prodigy

Se uusin (joka itse asiassa oli yllättävänkin monta vuotta vanha) löyty kans alennuksesta 6 €:lla. Paljon vittumaisemmat soundit siinä tuntu olevan kuin aiemmassa ja toisaalta ainakin se hittibiisi oli paljon iloisemman kuuloinen kuin joku Breathe. En tiedä sitten kauanko sitä jaksaa...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#34 15.01.2007 19:41

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: The Prodigy

Music For The Jilted Generationia vielä jaksaa, mutta muuta Prodigyn tuotantoa ei nykyään enää jaksa. Tosin Experiencellä ja Fat Of The Landilla on omat hetkensä, mutta aika harvassa nekin ovat..

Uusin levy (Always Outnumbered, Never Outgunned) oli suorastaan katastrofaalisen huono. Yksinkertaisesti huonoja biisejä.

Aika on vähän ajanut tämän ohi. Ei tule enää Prodigyyn juuri koskaan palattua. Juustoista ysäribreakbeatia ei enää siedä.. Ehkä joskus vielä.


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#35 15.01.2007 20:47

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,878
Website

Re: The Prodigy

sheino wrote:

Aika on vähän ajanut tämän ohi. Ei tule enää Prodigyyn juuri koskaan palattua. Juustoista ysäribreakbeatia ei enää siedä.. Ehkä joskus vielä.

Näääh, Prodigy jos mikä näistä jää elämään. Huomattu ja todistettu on, että 10 vuotta ei oo tehnyt paljoa mitään.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#36 15.01.2007 23:15

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,046
Website

Re: The Prodigy

Laatu wrote:

Näääh, Prodigy jos mikä näistä jää elämään. Huomattu ja todistettu on, että 10 vuotta ei oo tehnyt paljoa mitään.

sama


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#37 15.01.2007 23:44

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: The Prodigy

Joo paskaahan nää.

Offline

#38 16.01.2007 10:44

Leif Erikson
Member
From: Tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 6,397

Re: The Prodigy

stratum wrote:

Joo paskaahan nää.

Eri.


"A repo man's always intense"

Offline

#39 16.01.2007 10:52

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: The Prodigy

Laatu wrote:

Näääh, Prodigy jos mikä näistä jää elämään. Huomattu ja todistettu on, että 10 vuotta ei oo tehnyt paljoa mitään.

Sama, vaikka kyllä mä muutenkin ihan diggaan juustoista ysäribiittiä. Jilted ny tietysti on ikiklassikko, jota jaksaa aina ja koska vaan, mutta kyllä Fätti ja Experiencekin menee tarvittaessa.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#40 16.01.2007 12:29

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: The Prodigy

Kyllähän tässä on hyviä juttuja vaikka kuinka muille jakaa. Olen nykyisin entistä enemmän valunut takaisin Howlettin touhujen pariin, viimeksi viikonloppuna tuli FOTL:a pyöritettyä voskauksen taustalla. AONO on myös nostanut omaa profiiliaan ja siinä on hyviä kappaleita, mutta edelleen henkilökohtainen "katkeruus" ja "pettymys" nousevat pintaan. Heh..


Ja kaikille uusille asiakirjoittajille suosittelen omaa egoani pönkittääkseni lukemaan ensimmäisen sivun syväluotauksen yhtyeestä.


Niin ja Pendulumin remix Voodoo Peoplesta on parasta hippamusaa ikinä!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#41 16.01.2007 14:51

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: The Prodigy

Prodigyhän nyt oli ihan ensimmäisiä artisteja, jonka tahdissa meikäläinenkin intoutui estoitta yön lattioilla joraamaan...ai sit saatana. Kyllähän se kiinnostus sitten lopahti kahden ekan levyn myötä, mutta etenkin "Experienceä" yhä lämmöllä muistelen. Ilosaaressahan tämä tuli 1996 koettua, mutta mieluummin olisin ollut tonteilla Kultsalla 1993 (?).


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#42 16.01.2007 20:49

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: The Prodigy

icon_eek  90 -luku! grin , ala-aste! 11vee  wanha sick  eek  eek2  alien  multimedia! icon_rolleyes  megazone! eek  eek2  alien huig  icon_eek  cyberzone! nerd  lol apua! icon_idea  icon_redface  voodoohoodoo people! windows 95! lol apua hööj!
icon_redface  icon_eek  grin  yyhhhh  ninja  eek2  alien  confused_new glasses  peuk 

Joo, onhan näillä nyt paikka sydämessä. Joskus viime vuosikymmenen lopussa ostin jopa music for jilted generationsin, mutta kaveri hukkasi sen sitten samoihin aikoihin, enkä tuota varmaan vuotta kauempaa ehtinyt kuunnella.

Offline

#43 29.03.2007 22:59

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,046
Website

Re: The Prodigy

ai ai, pakko nostaa ylös kun kuuntelen tätä voodoo peoplen pendulum remixiä, rokkaa sillee aika kybällä hand

outo juttu muuten, tällä cd-sinkulla on siis tää pendulum-remix, vinyylillähän on wonder remix.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#44 29.03.2007 23:03

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: The Prodigy

[quote:bcb0b53f0e="psykokarkki"]ai ai, pakko nostaa ylös kun kuuntelen tätä voodoo peoplen pendulum remixiä, rokkaa sillee aika kybällä hand

outo juttu muuten, tällä cd-sinkulla on siis tää pendulum-remix, vinyylillähän on wonder remix.[/quote:bcb0b53f0e]
joo siis pendulum-remixiä ostoxxia -otsikossa tarkoitin. Nimet c8, tuo Pendulum -remix julkaistiin vinyylillä omana julkaisunaan yhdessä toisen remixin kanssa ja se tuli tilattua aikanaan vinyylinä. Todellista parhautta, saa origin nerokkuudet esiin mutta kuulostaa aivan omalta kappaleeltaan.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#45 29.03.2007 23:12

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: The Prodigy

[quote:7ad0f40b67="psykokarkki"]ai ai, pakko nostaa ylös kun kuuntelen tätä voodoo peoplen pendulum remixiä, rokkaa sillee aika kybällä hand
[/quote:7ad0f40b67]
Pakko kompata. Parhaita remixejä ylipäätäänkin.


Sent from my iPhone 16

Offline

#46 29.03.2007 23:15

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,046
Website

Re: The Prodigy

häh, tää girls on kans ihan sairaan kova, enpä muistanutkaan... samoin more girls...
Dans2lillady.gifDans2lillady.gifDans2lillady.gifDans2lillady.gifDans2lillady.gif


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#47 29.03.2007 23:19

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,878
Website

Re: The Prodigy

[quote:670d726d1f="Tomsk"][quote:670d726d1f="psykokarkki"]ai ai, pakko nostaa ylös kun kuuntelen tätä voodoo peoplen pendulum remixiä, rokkaa sillee aika kybällä hand
[/quote:670d726d1f]
Pakko kompata. Parhaita remixejä ylipäätäänkin.[/quote:670d726d1f]

Tässä tyylilajissa ei voisi enää paremmat lähtökohdat remiksille olla. Prodigyn ysärituotannon paras osa yhdistetty tän hetken tiukimmin snarejaan jysäyttelevien tanssilattia-dnb-gurujen soundiin. Ja lopputuote on aivan citun hieno. Eipä ole vielä ainoatakaan kuuntelua takana ilman tanssiliikkeiden harjoittamista.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#48 30.03.2007 09:34

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: The Prodigy

aqzu wrote:

jMainitaan nyt kuitenkin se kuinka Flint haukkui provinssin paskimmaksi keikkapaikaksi faciliteeteiltaan missä ovat esiintyneet.

niiden tekniikkaraiderista kiertää edelleen juoruja piireissä.. en muista nyt miten toi meni tarkalleen mut joka tapauksessa monitorilaitteistoon pyydettiin aboot provinssin päälavan verran tehoa ja "a technical person with no attitude problems". au.

parhautta tämä bändi kyllä, varsinkin pari ekaa levyä. fat oli aika pettymys aikoinaan (vitutti kun alkoivat leikkiä rokkibändiä) mutta myöhemmin on kuulostanut aika lystiltä. hienoahan tässä on just toi substanssin puute. ei olla mitään lontoon trendsettereitä vaan rumia ja tyhmiä essexin urpoja jotka löysi roskiksen takaa atarin.

80/90-luvun vaihteen hardcorelle topikki?


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#49 30.03.2007 13:31

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: The Prodigy

silvawhale wrote:

[quote:fdacf9fcd8="aqzu"]jMainitaan nyt kuitenkin se kuinka Flint haukkui provinssin paskimmaksi keikkapaikaksi faciliteeteiltaan missä ovat esiintyneet.[/quote:fdacf9fcd8]
niiden tekniikkaraiderista kiertää edelleen juoruja piireissä.. en muista nyt miten toi meni tarkalleen mut joka tapauksessa monitorilaitteistoon pyydettiin aboot provinssin päälavan verran tehoa ja "a technical person with no attitude problems". au.

icon_biggrin

Ihmiset kahlaavat topikin ensisivuakin näköjään vielä  peuk


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#50 30.03.2007 13:34

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,046
Website

Re: The Prodigy

aqzu wrote:

Ihmiset kahlaavat topikin ensisivuakin näköjään vielä  peuk

asiakirjoittelu on ajatonta peuk

tuo girls-sinkku kyllä yllätti hyvyydellään... nyt vähän harmittaa etten viimeisintä albumia ole hankkinut, vaikka onhan sitä jo tullut muutamalla eurolla aleissa bongattua. kai sillä muitakin helmiä saattaa olla seassa?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#51 30.03.2007 13:50

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: The Prodigy

psykokarkki wrote:

tuo girls-sinkku kyllä yllätti hyvyydellään... nyt vähän harmittaa etten viimeisintä albumia ole hankkinut, vaikka onhan sitä jo tullut muutamalla eurolla aleissa bongattua. kai sillä muitakin helmiä saattaa olla seassa?

en muista kuunnelleeni sitä kahta kertaa kokonaan.. mulle girls-sinkku ei myöskään toiminut lain. ei enää entisaikojen magiaa menossa.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#52 30.03.2007 14:35

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: The Prodigy

silvawhale wrote:

[quote:7b7e5f6f2e="psykokarkki"]tuo girls-sinkku kyllä yllätti hyvyydellään... nyt vähän harmittaa etten viimeisintä albumia ole hankkinut, vaikka onhan sitä jo tullut muutamalla eurolla aleissa bongattua. kai sillä muitakin helmiä saattaa olla seassa?[/quote:7b7e5f6f2e]
en muista kuunnelleeni sitä kahta kertaa kokonaan.. mulle girls-sinkku ei myöskään toiminut lain. ei enää entisaikojen magiaa menossa.

Joo, totta kyllä. Mutta juuri tuossa viime syksynä ajatuksen kanssa pitkästä aikaa kuuntelin ja kyllähän se on ihan hieno albumi kunhan ei odota aivan kuuta taivaalta. Tykkään itse henk. koht. kyllä, toki vaikuttaa että olin silloin Tukholmassa levyn kiertueella joten siinäkin mielessä on läheisempi suhde tuohon lopulta.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#53 30.03.2007 14:47

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,878
Website

Re: The Prodigy

Girls oli ainakin hyvä biisi. Se jopa parani kuunteluilla.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#54 03.06.2007 14:35

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,046
Website

Re: The Prodigy

nyt soi charly-ep:ltä your love ja kyllä taas täytyy todeta että ihan suurinta parhuutta nämä, mahtava pändi! siinä ohjelmassa missä joku perhe aina menee takaisin jollekin vanhalla vuosikymmenelle niin siinä näin sattumalta pätkän tosta charly says -jutusta jota prodigy tossa sämpläsi.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#55 03.06.2007 14:44

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: The Prodigy

confused_new  peuk


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#56 07.12.2007 20:21

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: The Prodigy

Sain halvalla justiinsa Everybody in the place ja One love -sinkut. Onhan nää varmään parhaat prodigy -biisit, jotka oon kuullu.
Everybody in the place (fairground remix) on varmaan kovin jorausbiisi mitä on. harmi vaan että tota ei paikallisessa baarissa kuule koskaan.
Pitkään en tätäkään bändiä kuunnellu mutta tän vuoden aikana varhainen prodigy on iskenyt ihan kohtuullisesti.

Offline

#57 08.12.2007 05:05

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: The Prodigy

Joo, itse pidän kyllä vielä parempana jyystönä levyllä olevaa Everybody in ther place (155 and rising) versiota mutta tosiaan tuosta biisistä monta loistavaa versiointia. Prodigy on parasta jorausmusaa ikinä helvetin kovalla ja törmäilyn tahdittamana.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#58 08.12.2007 16:09

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: The Prodigy

aqzu wrote:

Joo, itse pidän kyllä vielä parempana jyystönä levyllä olevaa Everybody in ther place (155 and rising) versiota mutta tosiaan tuosta biisistä monta loistavaa versiointia. Prodigy on parasta jorausmusaa ikinä helvetin kovalla ja törmäilyn tahdittamana.

juuri näin. eilen tuli jorailtua smack my bitch up jämsän himos areenalla... icon_cool


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#59 16.04.2008 18:20

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: The Prodigy

Tämä yhtye on jälleen ottanut itsellä paikkansa siellä top3:ssa kirkkaasti. Hitto mitä soundia! Hitto mitä levyjä! Hitto mikä mättöbändi!
Jos joku ei vielä osaa, niin promoa otsikon ekalla sivulla olevaa pohdiskelua ja asiatekstiä mitä tässä topikissa on yllättävän suurella prosentilla peuk

syy nostolle oli mailing listilta tullut viesti keikoista kesällä, pari secret show:ta vetävät uk:ssa ja tällaisissa paikoissa festareilla voi törmätä:

24th May, Gatecrasher, England
4th June, InMusic Festival, Croatia
6th June, Rock AM Ring, Germany
7th June, Rock IM ring, Germany
28th June, St Gallen Festival, Switzerland
5th July, Bilbao BBK Live Festival, Spain
12th July, Oxegen, Ireland
13th July, T In The Park, Scotland
9th August, Summersonic Tokyo, Japan
10th August, Summersonic Osaka, Japan
16th August, V2008 Chelmsford, England
17th August, V2008 Staffordshire, England
 
Ei tule varmaankaan itse mentyä näihin mutta ootan innolla uutta materiaalia jota olisi tarkoitus siellä esittää, pojat ovat laittaneet uuden labelinkin pystyyn nimeltään Take Me To The Hospital, jonka kautta uusi levy pitäisi julkaista. Tarkempaa tietoa ei ole että koska tämä tapahtuu mutta odotan innolla, AONO ei ole ollenkaan hullumpi lopulta.
Uusittu nettisivukin näköjään ilmestynyt:
http://www.theprodigy.com/


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#60 16.04.2008 18:26

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: The Prodigy

vaikka viimonen levy oli aika pettymys (ehkä uusintakuuntelun paikka) niin onhan tää mahtava uutinen. tulipa oltua summeronicissa keikalla sit vääränä vuonna.. mad


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

Board footer

Powered by FluxBB