#1 26.02.2009 11:53

danaström
Member
From: Helsinki
Registered: 03.02.2009
Posts: 177

Faith No More

idolator.com wrote:

Kitchen-sink rock outfit Faith No More is reuniting for a summer tour, according to Mike Patton's publicist—although the catch, because there has to be one, is that the band will only tour Europe, and that there are absolutely no plans to tour the States. Rumor has it, also, that former guitarist and Bill & Ted's Bogus Journey cameo-er Jim Martin won't be taking part in it, having left the band in 1993. Since Patton has refused to give interviews about the tour the veracity of those statements won't be proven until someone makes the bright idea to ask Merge Records' PR department for an interview with Imperial Teen's Roddy Bottum, who was FNM's keyboardist until the band split some 11 years ago. A few clips from the band after the jump!

...ja niinhän siinä sitten kävi...très intérresant.


"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."

Offline

#2 26.02.2009 12:27

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Faith No More

Diggasin joskus Angel Dustia ja King For A Daytä ja varmaan diggaisin vieläkin jos kuulisin. Joskus se tyylin laajuus toimi ja joskus taas tuntui vähän vitsiltä.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#3 26.02.2009 13:10

tapna
Member
Registered: 02.03.2006
Posts: 10,837

Re: Faith No More

Bricolage wrote:

Diggasin joskus Angel Dustia ja King For A Daytä.

Smaa ja näille toki edelleen peuk vaikkakin hyvin harvoin enää jaksan kuunnella.

Kuinkakohan kauan menee siihen, että joku ehdottaa tämän siirtämistä raskaampaan?

Offline

#4 26.02.2009 13:53

asleep
Member
Registered: 02.09.2007
Posts: 1,147

Re: Faith No More

Angel dust pyörii melko usein soittimessa. Muillakin levyillä helvetin hyviä biisejä ja tietty joku Epic on edelleen vitun kova  icon_cool Mieluusti näkisin nämä livenä!


ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu

Offline

#5 26.02.2009 14:41

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,021

Re: Faith No More

Faith no More oli kovinta kamaa lukioaikoina ja vähän sen jälkeen. Yksi niistä bändeistä joitten kautta tuli tutustuttua myös vähän kokeellisempaan kamaan.

Olishan se ihan siistiä nähdä livenä. Vielä kun sais sen ekan levyn "laulajan" mukaan, vaikka heittää feattaukset keikan aikana. Törkeän limaista nostalgiasettiä sais aikaseksi.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#6 26.02.2009 14:48

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Faith No More

Kiinnostasko ketään ostaa Faith No More vinyylejä? Niitä kun tuli jonkun ihme jutskan takia mulle  icon_surprised


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#7 26.02.2009 15:01

skoskima
Member
From: tre
Registered: 03.07.2005
Posts: 1,177

Re: Faith No More

Joe Caligula wrote:

Kiinnostasko ketään ostaa Faith No More vinyylejä? Niitä kun tuli jonkun ihme jutskan takia mulle  icon_surprised

Mulle King For A Day... vinyyli jos löytyy! Kohtuullisella hinnalla siis.


Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison

Offline

#8 26.02.2009 16:14

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Faith No More

tiiän, et yhen foorumistin eka cd oli Angel Dust ff

Offline

#9 26.02.2009 16:45

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Faith No More

kri wrote:

tiiän, et yhen foorumistin eka cd oli Angel Dust ff

friends

Itse asiassa ostin sen samaan aikaan Curven Dobbelgängerin kanssa, mut so not icon_cool

Mitä tulee ylempänä puheena olleeseen, harmi jos Jim Martin ei oo megessä, kun miehen skittasoundi on niin hieno osa bändiä. Samoin ku toki Rösti Potun synat.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#10 26.02.2009 17:52

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Faith No More

kri wrote:

tiiän, et yhen foorumistin eka cd oli Angel Dust ff

friends

Eipä tuosta vieläkään ole raaskinut luopua, vaikka enää tämän vuosituhannen puolella on tullut kuunneltua levyä ehkä kahdesti. King for a Day... on sen sijaan saanut osakseen varmaan jopa viisi "pyöräytystä".


This must be what jail / I will scratch

Offline

#11 26.02.2009 17:56

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Faith No More

icon_surprised

Onks tää ollu puheena koskaan aiemmin? Ollaan kyl Gneen kanssa joissain asioissa ihan samixii ff

Paitsi Thin White Ropen ja Eleventh Dream Dayn levyjen parhausjärköissä icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#12 26.02.2009 17:59

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Faith No More

[quote:c982871f6c="Jean-Babtiste"]:o

Onks tää ollu puheena koskaan aiemmin? Ollaan kyl Gneen kanssa joissain asioissa ihan samixii ff[/quote:c982871f6c]
mul on mielikuva et ois jossain tullu esille. mut en kyl oikeesti muistanu ny kun gneen  icon_redface

Offline

#13 26.02.2009 18:09

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Faith No More

kippis

Jean-Babtiste wrote:

Eleventh Dream Dayn levyjen parhausjärköissä

Lisätietoja tästä?  icon_surprised


This must be what jail / I will scratch

Offline

#14 26.02.2009 18:12

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Faith No More

Eiq mun mielestä sä oot jonnekin listannu El Moodion Lived to Tellin edelle icon_wink El Moodion vika biisi on kyllä sooloineen ihan sairaan hieno, mutta muuten musta se ei oo vaan ihan niin maaginen. No, muitahan en oo kokonaan ees kuullu. icon_redface

ÄLKÄÄKÄ PAKOTTAKO MUA VASTAAN NÄIHIN OFFTOPIKKEIHIN icon_redface


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#15 26.02.2009 20:48

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Faith No More

Jos tulee Ruisrockiin, niin meen kattomaan.  icon_cool


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#16 27.02.2009 19:04

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Faith No More

skoskima wrote:

[quote:3b093580e3="Joe Caligula"]Kiinnostasko ketään ostaa Faith No More vinyylejä? Niitä kun tuli jonkun ihme jutskan takia mulle  icon_surprised

Mulle King For A Day... vinyyli jos löytyy! Kohtuullisella hinnalla siis.[/quote:3b093580e3]

Vitsi kun on just niitä tota ennen tulleita levyjä kyseessä.


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#17 27.02.2009 21:07

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Faith No More

ostaisin jos ois rasaa ja oisin siellä ja silleesä. viime aikoina mehustellu pattonista huolimatta ekoja kertoja FNMää  icon_eek

kuulin jo pari kuukautta sitten vahvoja huhuja kampäkistä ja piti sit alkaa valmistautumaan että jos jotenkin sattuu niitten kanssa samaan paikkaan icon_rolleyes


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#18 27.02.2009 22:45

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Faith No More

Paninpa Angel Dustin soimaan  icon_cool


This must be what jail / I will scratch

Offline

#19 27.02.2009 23:51

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Faith No More

No olihan se pitkästä aikaa. Osa edelleen mahtavuutta (esim. Caffeine, Malpractice, A Small Victory, Jizzlobber), mutta paljon keskinkertaisuutta tai silkkaa kuraa (Billy Gouldin bassottelu esim. Crack Hitlerissä  yyh). Kyyylhän tuo levy silti hyllyssä pysyy jatkossakin  icon_coolpeuk


This must be what jail / I will scratch

Offline

#20 28.02.2009 00:03

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Faith No More

Kummatkin kuuntelin tässä viikolla. Angel Dustilla nyt kolisi Land of Sunshine, Caffeine, Midlife Crisis, Everything's Ruined, Malpractice, A Small Victory ja Jizzlobber ihan täysillä. Ja toimi nuo muutkin enemmän tai vähemmän. Midnight Cowboylle myös peuk

King For A Day taas vähän hajanaisempi ehkä. Mutta Get Out, Ricochet, Gentle Art of Making Enemies, Cuckoo For Caca, Ugly In The Morning, Diggin' The Grave, Take This Bottle, nimiveto ja Just A Man toimivat yhä. Eritoten nuo kovimmat rytinävedot peuk


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#21 28.02.2009 00:03

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Faith No More

DirtyBlueGene wrote:

No olihan se pitkästä aikaa. Osa edelleen mahtavuutta (esim. Caffeine, Malpractice, A Small Victory, Jizzlobber), mutta paljon keskinkertaisuutta tai silkkaa kuraa (Billy Gouldin bassottelu esim. Crack Hitlerissä  yyh). Kyyylhän tuo levy silti hyllyssä pysyy jatkossakin  icon_coolpeuk

Just puhuttiin tosta levystä eilen silviksen kanssa. Ajankohta on vähän määritellyt sitä soundia, mikä on oikeastaan ainoata mihin on ajan hammas purrut, mut ei pahasti. Siis biisimateriaalihan on ihan uskomattoman kunkkua. Tuon ajan "alternative rokin"/tjsp parhaimmistoa.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#22 28.02.2009 00:12

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Faith No More

Yksi juttu mikä myös jää hyvin mieleen on tuo Bordinin rumputyyli. Jotenkin minimalisista.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#23 28.02.2009 00:46

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,951
Website

Re: Faith No More

Angel Dust oli varmaan ekoja CD-levyjä jonka melkein ostin, mutta päädyin kuitenkin Shameniin, Stereo MC's:iin ja Edelweissiin. ff
C-kassu kopiona saattaa ehkä vieläkin löytyä komerosta.


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#24 28.02.2009 00:50

Kenkä
Member
From: Pyllypyllypylly
Registered: 13.09.2008
Posts: 2,123
Website

Re: Faith No More

Aikoinaan sain semmoisen annoksen Kingiä ettei ole varmaan kymmeneen vuoteen tullut kuunneltua koko levyä. Hyviä biisejä kyllä, mitä nyt pari vielä muistaa nimien perusteella.


Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

Offline

#25 28.02.2009 01:18

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Faith No More

Bricolage wrote:

King For A Day taas vähän hajanaisempi ehkä. Mutta Get Out, Ricochet, Gentle Art of Making Enemies, Cuckoo For Caca, Ugly In The Morning, Diggin' The Grave, Take This Bottle, nimiveto ja Just A Man toimivat yhä. Eritoten nuo kovimmat rytinävedot peuk

Digging the Grave, Cuckoo for Caca, Just a Man ja The Last to Know  rokrok


This must be what jail / I will scratch

Offline

#26 28.02.2009 07:41

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Faith No More

janne m. wrote:

[quote:3f0500a866="DirtyBlueGene"]No olihan se pitkästä aikaa. Osa edelleen mahtavuutta (esim. Caffeine, Malpractice, A Small Victory, Jizzlobber), mutta paljon keskinkertaisuutta tai silkkaa kuraa (Billy Gouldin bassottelu esim. Crack Hitlerissä  yyh). Kyyylhän tuo levy silti hyllyssä pysyy jatkossakin  icon_coolpeuk

Just puhuttiin tosta levystä eilen silviksen kanssa. Ajankohta on vähän määritellyt sitä soundia, mikä on oikeastaan ainoata mihin on ajan hammas purrut, mut ei pahasti. Siis biisimateriaalihan on ihan uskomattoman kunkkua. Tuon ajan "alternative rokin"/tjsp parhaimmistoa.[/quote:3f0500a866]
Itelle toi "vanhentunut" soundi on vain ja ainoastaan piristävä juttu. Mulla on ollu toi levy mukana täälläkin icon_smile


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#27 28.02.2009 14:16

kaistahai
Member
From: Strömsö
Registered: 04.01.2006
Posts: 3,746

Re: Faith No More

Eilis illan huipentuma oli selkeesti Boothillissa kokonaan soinut King For A Day sekä tietty Huojuva torni-ottelu.


Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.

Offline

#28 01.03.2009 16:41

danaström
Member
From: Helsinki
Registered: 03.02.2009
Posts: 177

Re: Faith No More

barton_funk wrote:

Olishan se ihan siistiä nähdä livenä. Vielä kun sais sen ekan levyn "laulajan" mukaan, vaikka heittää feattaukset keikan aikana.

www.myspace.com/chuckmosleyvua

Yllä olevan linkin peruseella en oo ehkä ihan samaa mieltä. Mosley kuulostaa nykyään aika geneeriselle verrattuna Introduce Yourselfin aikoihin. IY on edelleenkin mun mielestä kyllä FNM-parhaimmistoa, kerrassaan jäljittelemätöntä meininkiä.


"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."

Offline

#29 01.03.2009 16:55

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Faith No More

Jean-Babtiste wrote:

[quote:5d69474836="janne m."][quote:5d69474836="DirtyBlueGene"]No olihan se pitkästä aikaa. Osa edelleen mahtavuutta (esim. Caffeine, Malpractice, A Small Victory, Jizzlobber), mutta paljon keskinkertaisuutta tai silkkaa kuraa (Billy Gouldin bassottelu esim. Crack Hitlerissä  yyh). Kyyylhän tuo levy silti hyllyssä pysyy jatkossakin  icon_coolpeuk

Just puhuttiin tosta levystä eilen silviksen kanssa. Ajankohta on vähän määritellyt sitä soundia, mikä on oikeastaan ainoata mihin on ajan hammas purrut, mut ei pahasti. Siis biisimateriaalihan on ihan uskomattoman kunkkua. Tuon ajan "alternative rokin"/tjsp parhaimmistoa.[/quote:5d69474836]
Itelle toi "vanhentunut" soundi on vain ja ainoastaan piristävä juttu. Mulla on ollu toi levy mukana täälläkin icon_smile[/quote:5d69474836]

Juu, en missään nimessä voisi kuvitella tuota levyä erilaiseksi soundeiltaan. Ehkä ennemmin huvittavaa miten siinä ajassa kiinni se on ollut.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#30 15.03.2009 18:08

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Faith No More

King For A Day on ihan hyva ja muistaakseni hyllysta loytyy joku toinenkin levy vinyylina, jota en jaksanut ollenkaan. spam.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

Board footer

Powered by FluxBB