1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Duran Duran

#1 08.11.2005 10:52

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Duran Duran

oliko niin ettei näille vielä otsikkoa? no tässä on. myykää mulle näiden eka sinkkuboksi, nam.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#2 08.11.2005 11:03

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Duran Duran

Näin kesällä Roskildessa.
Ei helvettiläinen. Miksi ($$$) pitää tehdä reunion-kiertueita jos se tehdään noin vitun laiskasti? Kamalaa laahaamista ja helkutin noloa paskanostalgiaa. Joo joo joo joo, niillä on paljon hyviä ja jopa loistavia biisejä, mutta live-esitys oli oikeasti vaivaannuttavaa skeidaa.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#3 08.11.2005 11:10

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Duran Duran

[quote:4fce171717]Kamalaa laahaamista ja helkutin noloa paskanostalgiaa.[/quote:4fce171717]

voin kuvitella, tai siis ainakin sellaista kesän kiertueesta puhuttiin. Toista tosiaan on tuolla uudella DVD:llä, joka on huhtikuulta 2004, eli siltä ekalta kiertueelta. Siellä soitto on timmiä, ilmeet iloisia ja fiilis katossa. Samalla kiekolla on uusi dokkari joka näyttää sen kuinka paljon varsinkin Simon on turvonnut ja pöhöttynyt vuoden sisällä. Stressi? Aineet?

Lempilevy on Rio, mutta ei tuo uusinkaan ihan niin huono ole kuin on annettu ymmärtää. Olen vasta tänä syksynä löytänyt Arcadian hienouden vaikka ollut hyllyssä pitkään. Hienoa poppia kuten kaikki tältä porukalta. Cuccurullo ja 12-kielinen on rautaa, mutta kyllä Andyin kikkelöi Powerstationilla varsin maukkaan kuuloisesti.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#4 08.11.2005 12:08

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

kolme ekaa on aika varmoja ostoksia (hitsi, ei mullakaan ole seven and the ragged tigeriä, tais tulla kirpparikierroksen paikka). tykkään kaikesta siihen james bond -tunariin asti joka oli mahtava, sit ne teki sooloprojekteja (power station, arcadia) ja sen jälkeiset ei enää oikein iskeneet, ordinary world tais olla suunnilleen ainoo poikkeus.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#5 08.11.2005 12:24

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

ei ulvis tai joku osais kopsata mulle sitä ekaa sinkkuboxia cdr:ille? olis kiva kuunnella ja omaksikin ostaisin kyllä jos jostain löytyis. tyhmänä en tajunnut että hetihän tommoset myydään loppuun... mitäs siinä boxilla muuten on, onko kaikki "night versiot" sun muut... muistan että serkkutytölle ostin aikanaan carnival -ep:n kun se oli joku harvinaisuus.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#6 08.11.2005 12:28

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Duran Duran


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#7 08.11.2005 12:34

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

haluux joku ebay-ihminen auttaa? mullahan ei oo paypallia eikä luottokortteja yms. voisin maksaa enintään $50 tosta. ei kyllä mitään hajua kuinka haluttuja/harvinaisia noi on...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#8 08.11.2005 12:34

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Duran Duran

eka duran duran -muistikuvani on kun 80-luvulla meillä oli nauhoitettuna pätkiksiä (piirrettyjä kutsuttiin sillon pätkixix, kai ne oli telkkarissa sillä nimellä tjsp) ja mainostauolla western-tyylisen mars-mainoksen jälkeen (tätä ennen tais olla klassinen "DR Pepper - pakko maistaa!"-mainos) suosikkimainos jossa mummo oli peloissaan ja sitten sen pään tilalle tuli kaali ja lädiääni huus "DURAN DURAN, ERASURE POP..MENEEKS KAALIIN"

tai jotain...itseasiassa toi ERASURE POP tais olla jostain paljon myöhemmästä mainoksesta....emmämuista häh


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#9 08.11.2005 12:36

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Duran Duran

joo taitaa sitä uutena saada jostain...ainaki amatsoonin varrelta

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/de … c&n=507846


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#10 08.11.2005 12:37

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Kyllähän tuota boxia on Stupidossa ainakin ollut saatavilla. Night versionit mukana joo.

ollut niin... jos joku sitä vielä siellä näkee niin ilmoittelee, ok?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#11 08.11.2005 12:40

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

amatsoonilla hintaakin ihan kohtuullisesti... höh, täytyy nyt olla kehittämättä mitään pakkomielteitä, kyllä kai ilmankin pärjää, mut jos joku sais sen ebaystä halvemmalla tai jotain... kulut kyllä korvataan jne. olis tuo kyllä ihan kiva, ja siinä on just ne kaikki hyvät.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#12 08.11.2005 12:52

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

jatkan yksinpuheluani... olishan tuolla käytettyjäkin vino pino että saattaisi hyvin lähteä halvemmalla... ei vaan ole kokemusta noista, mutta toisaalla tiettävästi on, täytynee kysellä off-foorum...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#13 08.11.2005 13:37

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,961
Website

Re: Duran Duran

Ekoja bändejä joista oikeesti muistan tykänneeni, eli joskus alle kouluikäisenä. Nooh, sitten tulikin pieni tauko ennenkuin löysin pändin uudestaan, ja varsinkin nuo kolme ekaa ovat hyvin pitkälti täyttä parhautta, jopa tuo usein parjattu Seven & The Ragged Tiger (tää on mielestäni ehkä jopa parempi kuin Rio).

Niinjoo, ja A View to a Kill on paras Bond-tunnari mitä on koskaan tehty, tai tullaan tekemään  glasses


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#14 08.11.2005 13:43

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Duran Duran

psychocandy wrote:

jatkan yksinpuheluani... olishan tuolla käytettyjäkin vino pino että saattaisi hyvin lähteä halvemmalla... ei vaan ole kokemusta noista, mutta toisaalla tiettävästi on, täytynee kysellä off-foorum...

icon_eek


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#15 08.11.2005 13:45

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

thänks, upsetter!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#16 08.11.2005 13:46

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

Prakk wrote:

Niinjoo, ja A View to a Kill on paras Bond-tunnari mitä on koskaan tehty, tai tullaan tekemään

ei ihan, nancyn 'you only live twice' on parempi.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#17 08.11.2005 14:08

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

Ulvilan pikkunatsi wrote:

4. Hungry Like the Wolfille, joka on tämänhetkinen suosikkini, suosikkini minun. Tästä on myös aivan helvetin kokaiinihuuruinen night version.

siinä tais olla hyvät voihkeet lopussa...

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Harmi, että tyhmät ignorantit ihmiset musitaa nämä lähinnä Girls on filmistä ja Riosta, joista kumpikaan ei lukeudu suursuosikkeihini, ja tekevät niistä johtopäätöksensä.

eri, kumpikin on ihan klassikko! muita omia suosikkeja: planet earth, late bar (mulla oli kasetilla siitä tosi hyvä liveversio, joka oli nopeampi kuin virallinen, tai sit mun äänityksessä oli vikaa...), friends of mine, sound of thunder, is there something i should know, my own way, new religion, hold back the rain, secret oktober, seventh stranger, wild boys, a view to a kill.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#18 08.11.2005 14:09

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,961
Website

Re: Duran Duran

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Muistan, kun Prakilla oli joskus 2,5 tähteä annettuna Seven & The Ragged Tigerille  biggrin.

Pikkuhiljaa sitä tuli ylöspäin korjattua, johtuu varmaan siitä että löysin tuon vinyylinä jostain divarista Seinäjoelta, c-kassulla kun on aika paskat soundit...  Pitäis varmaan vielä cd:näkin ostaa!  biggrin  peuk


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#19 08.11.2005 16:53

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Duran Duran

Debyytti on ainakin kokonaisuudessaan aika hyvä, ja taisihan tuolla vuoden 1993 nimettömälläkin olla Ordinary Worldin lisäksi muutama pätevä esitys.

Flegmaattiselle Live 8 -esitykselle tosin  center


This must be what jail / I will scratch

Offline

#20 08.11.2005 17:37

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Ainoastaan Ultravoxin tukat ja Adam Antin biisivalinnat meni pahemmin perseilyksi.

onkos täällä muuten vielä topicceja kummallekaan, ovat nimittäin meitsin all-time top kympissä kumpikin... että jos tulee liian tylsää niin saatan vaikka perustaa. tämä oli varoitus.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#21 08.11.2005 23:49

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Duran Duran

Maailman hienoin popyhtye? TOTTA MUNASSA. Jopa parempi ku psb. Tykkään siis valtavasti. Myöhemmin ehkä enemmän.


laddism begins at home

Offline

#22 30.11.2005 16:44

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

täytynee täällä mainita että nyt on sitten se eka sinkkuboxi hallussa, täytyy tutustua tarkemmin kun ehdin kotiin asti, hienon näköinen paketti ja semmonen 30 eukkaa kustansi, ei paha. paljon kiitoksia upsetterille jälleen kerran...!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#23 02.10.2006 23:07

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Duran Duran

Ovat tekemässä yhteistyötä Justin Timberlaken kanssa ja välistä oli jotain huhua myös että ovat tekemässä jotain räppilevyä tai jotain yhtä paskalta kuulostavaa projektia...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#24 02.10.2006 23:13

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Duran Duran

oho, tämä aarre on ollut lähes vuoden pimennossa!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#25 03.10.2006 09:06

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Duran Duran

Tätä edellä mainittu yhteistyötä herra Timberlaken kanssahan on tarkoitus laittaa ulos uudella DD-albumilla. Tietysti vähän epäilyttää mitä sieltä tulee, Astronautin hetket olivat mallikkaita mutta kuitenkin valitettavan harvassa. Live From London on muuten hankinnan arvoinen paketti!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#26 27.10.2006 08:47

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Duran Duran

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1256298

Enpä edes tiennyt, että bändi on ollut taas kasassa alkuperäisessä kokoonpanossa... icon_redface


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#27 27.10.2006 09:11

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Duran Duran

Andyn korvaaja *tadaa* kaksitoistakielisen mestari, bändäreitten suurkuluttaja, aikanaan potkut saatuan hyvin loukkaantunut Warren Cuccurullo. Nyt lähti Andy, jääkö Roger vähän pidemmäksi aikaa? Historia toistaa itseään.  icon_biggrin  icon_biggrin


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#28 27.10.2006 10:35

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Duran Duran

käyttääkö roger aina vielä valkoisia sukkia? muistan tämmöisen triviatiedon kuulleeni joskus about -82... ja itsekin siitä asti niitä käyttänyt. tapaukset eivät tosin liity toisiinsa -spåm


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#29 04.11.2006 22:24

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Duran Duran

Mullapas onkin kaikkien duraneitten paitsi Andy Taylorin nimmarit!
Musisoivat näet syksyllä -82 Kultsalla jossa kävin balettitunnilla.


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#30 04.11.2006 22:29

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Duran Duran

Anna mulle ne niin myyn ne jollekin foorumilaiselle kamalaan ylihintaan ja nauran partaani.

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Duran Duran

Board footer

Powered by FluxBB