1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Primal Scream

#1 10.11.2005 17:42

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Primal Scream

no pannan topicci... oikeestaan mun piti vaan kysyä että onks kellään accelerator-sinkkua, kiinnostais ne b-puolet... eli kelpais vaikka ämpäreinä.

levyt:

1. xtrmntr
2. sonic flower groove
3. screamadelica

viimeksi mainittu olisi kyllä parempi jos olisivat ottaneet nimibiisin mukaan...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#2 10.11.2005 17:45

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Primal Scream

Tämä on näitä kuuluisia bändejä, joita olisi pitänyt, mutta joita en ole, osannut. XTRMNTR-levyä tullut lähinnä kuunneltua, siinä oli jotain ihan hyviäkin juttuja.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#3 10.11.2005 17:46

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Primal Scream

joskus diggailin enemmänkin mutta nykyään Shoot Spede taitaa olla ainoo biisi mitä jaksaa vähän enempää...


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#4 10.11.2005 17:46

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Primal Scream

1. xDmntr
2. Sonic Flower Groove
3. Vanishing Point

Screamadelica ehkä hitusen Evil Heatiä parempi, mutta vuodet eivät ole kohdelleet ko. levyä kovinkaan hellävaroen.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#5 10.11.2005 17:48

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Primal Scream

babriga wrote:

joskus diggailin enemmänkin mutta nykyään Shoot Spede taitaa olla ainoo biisi mitä jaksaa vähän enempää...

no mut sepä onkin sitten... no jaa, oon tainnu siitä jauhaa ennenkin...

pitäis kuunnella taas evil heatia, aikanaan ostin vanhasta tottumuksesta ja kuuntelin  suunnilleen kerran. onhan siinä sentään kevin shields mukana ja kaikkee...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#6 10.11.2005 17:49

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Primal Scream

DirtyBlueGene wrote:

Screamadelica ehkä hitusen Evil Heatiä parempi, mutta vuodet eivät ole kohdelleet ko. levyä kovinkaan hellävaroen.

mut nostalgia rulettaa.

velocity girl on muuten edelleen yksi kaikkien aikojen nerokkaimmista biiseistä!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#7 10.11.2005 17:53

ZapMan
Member
Registered: 03.08.2005
Posts: 1,180

Re: Primal Scream

Eikös näille tosiaankaan ole ollut topikkia? PS on joko koluttu loppuun edellisellä foorumilla tai sitten nämä ovat vaan olleet itsestään selvyyksiä?

Levyni
1. Extrmntr
2. Screamadelica
3. Vanishing point

biisini
1. Swastika eyes
2. Loaded
3. Shoot speed/Kill light
4. Kowalski
5. Autobahn 66

Sekalaista:
Evil heat ei ole oikein koskaan iskenyt. Pari vanhempaa levyä puuttuu ja kokiksen b-puoli on turha. Vieläköhän heillä on aikomusta tehdä levyjä?


'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."

Offline

#8 10.11.2005 17:54

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Primal Scream

ZapMan wrote:

kokiksen b-puoli on turha. Vieläköhän heillä on aikomusta tehdä levyjä?

mikä on kokiksen b-puoli? saisivat julkaista b-puoli-kokiksen anyway.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#9 10.11.2005 17:57

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Primal Scream

ZapMan wrote:

PS on joko koluttu loppuun edellisellä foorumilla

Oisko noin  icon_rolleyes


This must be what jail / I will scratch

Offline

#10 10.11.2005 17:59

ZapMan
Member
Registered: 03.08.2005
Posts: 1,180

Re: Primal Scream

psychocandy wrote:

[quote:210a5c6655="ZapMan"]kokiksen b-puoli on turha. Vieläköhän heillä on aikomusta tehdä levyjä?[/quote:210a5c6655]

mikä on kokiksen b-puoli? saisivat julkaista b-puoli-kokiksen anyway.

= remixejä (mm. The orb, Chemical Bros, Massive Attack) Primal Screamin "suurimmista" hiteistä.


'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."

Offline

#11 10.11.2005 18:00

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Primal Scream

DirtyBlueGene wrote:

[quote:eb78a2296f="ZapMan"]PS on joko koluttu loppuun edellisellä foorumilla[/quote:eb78a2296f]

Oisko noin  icon_rolleyes

voisi kuvitella, ja eihän nää mikään ajankohtainen pändi taida enää olla, mutta hyvin on jo juttua tullut että sikäli.

niin, onko jollain niitä b-puolia? five years ahead of my time ja joku muu??


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#12 10.11.2005 18:03

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Primal Scream

ZapMan wrote:

[quote:dadb14edf8="psychocandy"]mikä on kokiksen b-puoli? saisivat julkaista b-puoli-kokiksen anyway.[/quote:dadb14edf8]
= remixejä (mm. The orb, Chemical Bros, Massive Attack) Primal Screamin "suurimmista" hiteistä.

oliko ne juuri tuota kokoelmaa varten tehtyjä? alkuperäiset saattoi olla hyviäkin, esim se orbin juttu screamadelicalla ja come togetherin lp-versio, vaikka aikanaan ihmetytti miten ne sellaisen sinne laittoi, ihan kuin eri piisi... niin ja loadedistahan kaikki tavallaan alkoi... ehkä paras silti se kevin shieldsin mbv arkestra.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#13 10.11.2005 18:09

ZapMan
Member
Registered: 03.08.2005
Posts: 1,180

Re: Primal Scream

psychocandy wrote:

oliko ne juuri tuota kokoelmaa varten tehtyjä? alkuperäiset saattoi olla hyviäkin, esim se orbin juttu screamadelicalla ja come togetherin lp-versio, vaikka aikanaan ihmetytti miten ne sellaisen sinne laittoi, ihan kuin eri piisi... niin ja loadedistahan kaikki tavallaan alkoi... ehkä paras silti se kevin shieldsin mbv arkestra.

Jep. Alkuperäisiä remixejä nämä on.
1.     Come Together [Hypnotone Brain Machine Mix]
2.     Higher Than the Sun [Higher Than the Orb Extended Extended Mix]
3.     Loaded [Terry Farley Remix]
4.     Rocks [Jimmy Miller Mix]
5.     Jailbird [Sweeney 2 Sabres of Paradise Remix]
6.     Kowalski [Automator Mix]
7.     Living Dub [Long Life Remix]
8.     Stuka [Two Lone Swordsmen Mix]
9.     Swastika Eyes [Chemical Brothers Mix UK Edit]
10.     Exterminator [Massive Attack Remix]
11.     Miss Lucifer [Bone to Bone Alec Empire Remix]
12.     Some Velvet Morning [Two Lone Swordsmen Alternative Mix]
13.     Autobahn 66 [Alter Ego Remix]


'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."

Offline

#14 10.11.2005 18:12

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Primal Scream

no remixit on kyllä usein turhia, ja isommassa annoksessa puuduttavia. kumma etten ole edes hankkinut tota kokoelmaa, mutta toisaalta mitäpä sillä tekis... ei siinä taida edes olla velocity girliä?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#15 10.11.2005 18:20

ZapMan
Member
Registered: 03.08.2005
Posts: 1,180

Re: Primal Scream

psychocandy wrote:

no remixit on kyllä usein turhia

Samaa

psychocandy wrote:

ei siinä taida edes olla velocity girliä?

Nope.
Dirty Hits:n molempien puolien piisilistat löytyy täältä


'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."

Offline

#16 10.11.2005 18:25

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Primal Scream

ZapMan wrote:

Dirty Hits:n molempien puolien piisilistat löytyy täältä

joopa joo, vaan uutta tuotantoa... eikä edes screamadelicaa???!!! se piisi on yx parhaita ikinä!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#17 10.11.2005 19:37

ZapMan
Member
Registered: 03.08.2005
Posts: 1,180

Re: Primal Scream

shanks wrote:

3. Screamadelica ...Ei varmasti olis minään muuna aikana voinu ilmestyä ja joskus olen miettinyt, että nitoo hyvin yhteen pari aikakautta.. tai siis lähinnä on niiden erottajana.

Erittäin hyvin sanottu!


'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."

Offline

#18 10.11.2005 19:42

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Primal Scream

ZapMan wrote:

[quote:a597978ee9="shanks"]3. Screamadelica ...Ei varmasti olis minään muuna aikana voinu ilmestyä ja joskus olen miettinyt, että nitoo hyvin yhteen pari aikakautta.. tai siis lähinnä on niiden erottajana.[/quote:a597978ee9]
Erittäin hyvin sanottu!

Jep. Ehkä tuossa piilee syy myös siihen, miksi tuo on minulle aina ollut jonkinlainen pettymys: nuo aikakaudet ovat minulle yhtä tyhjän kanssa.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#19 10.11.2005 21:05

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,536

Re: Primal Scream

psychocandy wrote:

velocity girl on muuten edelleen yksi kaikkien aikojen nerokkaimmista biiseistä!

JOO!

Tää oli tosi iso juttu mulle siinä joskus vuodesta 1998 lähtien. Kaikki kiteyty Roskilden keikkaan vuonna 2000. Muuten hyvä keikka, mutta miksi vitussa päälavalla?! Se pilas kaiken!! Itkettää ihan...

Levyt ehkä tässä parhuusjärjestyksessä:

1. Vanishing Point
2. Screamadelica
3. XTRMNTR
4. Echo Dek
5. Sonic Flower Groove
6. Evil Heat
7. Give Out But Don't Give Up
8. Primal Scream

On kyllä aika pitkä aika siitä kun viimeksi oon kuunnellu koko yhtyettä yksittäisiä biisejä lukuunottamatta.

Offline

#20 10.11.2005 22:28

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Primal Scream

Ei näitä ole pitkään aikaan jaksanut. XTRMNTR toki uuden vuosituhannen parhaita edelleen. Vanishing Point ei ikinä ole iskenyt, voisi ehkä koittaa taas joskus. Screamadelicasta tykkäsin aluksi, mutta nyt olen kyllästynyt. Evil Heatilla on tosiaan muutama hyvä piisi mutta ei se albumina kanna. Muita en o kuullu. Sonic Flower Groove ehkä pitäis.

Offline

#21 10.11.2005 22:38

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Primal Scream

En o tästä bändistä mitenkän hirveästi koskaan pitänyt, Vanishing Point nyt oli ihan pl mutta XTRMNTR:n suosion luulen perustuvan vain tuohon kirjoitustyyliin, onhan se nyt siistiä  jättää vokaalit poes nimestä. Swastika Eyesissa oli hyvä alku.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#22 12.11.2005 16:32

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Primal Scream

turston wrote:

En o tästä bändistä mitenkän hirveästi koskaan pitänyt, Vanishing Point nyt oli ihan pl mutta XTRMNTR:n suosion luulen perustuvan vain tuohon kirjoitustyyliin, onhan se nyt siistiä  jättää vokaalit poes nimestä. Swastika Eyesissa oli hyvä alku.

eikös tuossa esittäjäkin ole PRML SCRM, tai siis kyllä kai levy virallisesti on kuitenkin nimeltään exterminator?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#23 12.11.2005 17:16

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Primal Scream

Tuo on muuten ihan mielenkiintoinen kysymys että kumpi on virallinen kirjoitusasu. Itse olen laittanut joka paikkaan XTRMNTR:ksi (esittäjäksi ihan Primal Scream ilman vokaalipuutteita).

Offline

#24 12.11.2005 17:36

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Primal Scream

Parhaat 2000-luvulla julkaistut albumit

1. Miss Kittin & The Hacker - First Album
2. Primal Scream - XTRMNTR
3. Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots
4. Sigur Rós - ( )
5. SOAD - Mezmerize

Kill All Hippiesin intro kun rumpukomppi alkaa aiheuttaa kylmiä väreitä joka kerta ja Swastika Eyesin (Jagz Kooner Remix, kemikaaliveljesten versio on aika munaton) aggressiivisuus iskee kuin 10 000 volttia. Tätä on punk-musiikki 2000-luvulla! Tervetuloa uudelle vuosituhannelle!  icon_cool

Offline

#25 12.11.2005 17:50

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Primal Scream

[quote:12dc8cf1f7="Acedia"]Parhaat 2000-luvulla julkaistut albumit

1. Miss Kittin & The Hacker - First Album
2. Primal Scream - XTRMNTR
3. Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots
4. Sigur Rós - ( )
5. SOAD - Mezmerize

Kill All Hippiesin intro kun rumpukomppi alkaa aiheuttaa kylmiä väreitä joka kerta ja Swastika Eyesin (Jagz Kooner Remix, kemikaaliveljesten versio on aika munaton) aggressiivisuus iskee kuin 10 000 volttia. Tätä on punk-musiikki 2000-luvulla! Tervetuloa uudelle vuosituhannelle!  icon_cool[/quote:12dc8cf1f7]

Ja aurinkolasitunnelmiin päättyy ässän foorumistin uran paras kirjoitus. Listakaan ei ollut pelottava ollenkaan. Se olisi voinut olla jotain veret seisauttavaa, mutta yllättikin ihan positiivisesti. Onnittelut.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#26 12.11.2005 17:56

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Primal Scream

Kiitoksia!

Ainoa huoli onkin sitten enää miten tästä eteenpäin, kun alamäki kirjoittajan urallani on vääjämättä edessä hetkellisen huipulla käymisen jälkeen. confused_new

Offline

#27 12.11.2005 18:12

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Primal Scream

[quote:e3b420c601="Acedia"]Kiitoksia!

Ainoa huoli onkin sitten enää miten tästä eteenpäin, kun alamäki kirjoittajan urallani on vääjämättä edessä hetkellisen huipulla käymisen jälkeen. confused_new[/quote:e3b420c601]

Ei välttämättä, taso saattaa myös pysyä rakettimaisessa nousukiidossa.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#28 13.11.2005 23:01

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: Primal Scream

Primal Scream on tarjonnut ja tulee varmasti tarjoamaan jatkossakin allekirjoittaneelle runsaasti ässänkin mainitsemia positiivisia värinöitä. Tulevaisuus oikeastaan näyttää tässä mielessä hyvinkin valoisalta, sillä en omista enkä ole kuullut Screamadelicaa edeltäneitä levyjä.

Screamadelica, Vanishing Point ja xDRTEEMNNNRETRE taistelevat bändin parhaan levyn tittelistä tällä hetkellä varsin tasaväkisessä hengessä.

Noista remixeistä ja sen kaltaisista pitää vielä tähän väliin todeta, että itse pidän tästä musiikkimuodosta joitakin oletettavan heikkoja poikkeuksia lukuun ottamatta. Tähänkin tietysti jotain rajoituksia, yleisesti parhaat edellytykset ja ympäristö näillä remixeillä on 12":lla vinyylisinglellä kun taas jonkun albumikokonaisuuden päättävänä "extra"-raitana nämä ovat varsin keinotekoisia mielestäni.


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#29 14.11.2005 19:35

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Primal Scream

XTRMNTR oli joskus aikanaan kova levy, vaikka en bändiä ihan heti sen ilmestymisen jälkeen "löytänytkään". Evil Heat oli minulle, kuten varmaan kaikille muillekin pettymys. Ainoastaan City on mahtavine kitaroineen edelleen hyvä biisi.
Vanishin Point on ihan hyvä levy ja Screamadelica taisi myös olla ihan kiva kun sitä joskus ajat sitten kuuntelin.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#30 14.11.2005 20:15

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Primal Scream

Miss Lucifer on mahtava biisi, tekee aina mieli mennä potkii mummoja sen pärähtäes soimaan!


laddism begins at home

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Primal Scream

Board footer

Powered by FluxBB