You are not logged in.
En keksi mitään riimiä
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (21.08.2020 21:41)
Uusishan voisi lopettaa uransa kolmen arvokisavoiton putkeen ja jättää sitten paikkansa puppeli-willelle. Legendaarista kohtaamista Wankerin kanssa ei taideta nähdä ainakaan Torinossa ja MM-kisoissa, Itävalta ei selviytynyt olympialaisiin ja mm-tasolla taitavat olla b-sarjassa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Khööörlin on mitä parhain televisiolaji!
Varikset komentavat
EM-kisat alkaneet neljällä tappiolla. Kevään MM-kisat ovat tällä vauhdilla vaarassa.
Italia pitäis olla ainakin suht helppo vastus eli taitaa A-sarjapaikka säilyä.
Nyt se alkaa o/
joo, ysin lopun riski ei onnistunut ja loppui siihen. Ei voi sanoa suomen olleen huono, sveitsi oli vaan vielä pikkuisen parempi. Wille Mäkelän puntti tuntui alussa ratkaisevasti vähän tutisevan mutta kyllä tuo silti oli hyvä avaus vaikkei voittoa tullutkaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Uusiksen mukaan jää ei ollut Suomelle suotuisa -> kierrot ei onnistuneet eikä harjauksella ollut mitään virkaa. Toivottavasti illalla jää on Suomelle parempi ja pelikin kulkee hieman paremmin.
kierrot ei onnistuneet eikä harjauksella ollut mitään virkaa
Tuohan se tais olla Mannisen ja Ahosenkin selitys...
This must be what jail / I will scratch
Tuota on curling parhaimmillaan! Draaman kaari oli kyllä varsin komea ja lopputuloskin hyvä Uusiksen porukalle!
Liukkosen selostus on kyllä parhautta kaikkine huokauksineen!
Olipa kyllä hieno matsi ja tärkeä voitto. Jenkit ei kestäneet paineita vaan Uusiksen tuijotus murensi heidät lopussa täysin.
Uusiksen tuijotukselle
Helvete mikä yleisölaji!
"A repo man's always intense"
Aika käsittämätön kyllä jenkkien puppelointi.
Uusiksen tuijotus
Varikset komentavat
Helvete mikä yleisölaji!
![]()
![]()
![]()
![]()
Aika lailla sama. Enpä olisi uskonut... alun sivusilmäily irkkikeskustelun myötä vaihtui lopulta siihen, että säännöt olivat hanskassa ja lopputilanteita tuli pohdittua tiivisti sohvalta. Hyvä nasaaliääninen vanha ukko, (ennestään kyllä tuttu, tenniksestä?) kruunasi selostuksellaan jännitysnäytelmän.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
jpp. Jossain lehdessä oli juttu herrasta kun oli lähdössä matkaan kisoihin, oli muistaakseni hauskoja sattumia mitä kertoili. Yle muuten näyttää 48 tuntia curlingia kisoista, anaam.
Hyvää curlingia just ny: can - swe
tv2
Varikset komentavat
Onkohan maailma erilainen "uusiksen" silmin katsottuna? Ainakin hänen valpas katse kieli jotain sellaista! Valmentajilla muuten aika pieni rooli tuossa pelissä; aikalisällä tulevat seisomaan pelaajien viereen katsomaan heidän neuvonpitoaan ja menevät sitten pois.
mehän nähdään vaan jäävuoren huippu, kyllä siellä Hyvinkään hallissa on hiottu kaikki mahdolliset kuviot jo valmiiksi Laukkasen johdolla.
Tiesittekö muuten että Uusis oli Torinon hallissa sekunttikellon kanssa marraskuussa nuorten EM-kisoissa kun halusi selvittää millainen jää on olympiahallissa. On se äijä!
Uusikselta äsken maailmanluokan heitto.
Varikset komentavat
Vaan lopussa ei saatu edes kulmaa
Varikset komentavat
Ei ole vielä ollut ihan vakuuttavaa menoa suomalaisilta. Jään laatu ei ole saanut kiitosta uusikselta & co:lta, mutta samahan se on kaikille. Käsittämätöntä kyllä jos olumppialaisiin ei saada viimeisen päälle hyviä olosuhteita aikaiseksi.
No jåå, toivottavasti pojat ei tänään romahda Ruotsia ja kanukkeja vastaan, jotta voisi vielä haaveilla välieräpaikasta.
Curling on kyllä kiehtova tv-laji, mutta kyllähän tuo Liukkonen voisi jo pikkuhiljaa siirtyä täyseläkkeelle - tai ainakin curlingin selostamisen voisi antaa vähän asiantuntevammalle selostajalle.
spåm
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Eurosportillahan curlingia selostaa Uusiksen veli
Eurosportillahan curlingia selostaa Uusiksen veli
Ei näy
Mitäs tuo jurosportti nykyisin maksaa?
Hyvällä selostajalla tuosta lajista saisi kyllä varmastikin ehdottamasti ehkä paljonkin enemmän isosti irti.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:ebd375ee34="lejoncio"]Eurosportillahan curlingia selostaa Uusiksen veli
Ei näy
Mitäs tuo jurosportti nykyisin maksaa?
Hyvällä selostajalla tuosta lajista saisi kyllä varmastikin ehdottamasti ehkä paljonkin enemmän isosti irti.[/quote:ebd375ee34]
En tiedä hinnasta, kun näkyy taloyhtiön kaapelissa.
Hyvällä selostajalla tuosta lajista saisi kyllä varmastikin ehdottamasti ehkä paljonkin enemmän isosti irti.
Jaa'a, mielestäni selostaja on erittäin hyvä tämäntyyppiseen lajiin. Joku nuori ja innokas vain sotkisi keskittyneen tunnelman.
Oli muuten hieno voitto Ruotsista tänään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:8aaf0690fa="ZapMan"]Hyvällä selostajalla tuosta lajista saisi kyllä varmastikin ehdottamasti ehkä paljonkin enemmän isosti irti.
Jaa'a, mielestäni selostaja on erittäin hyvä tämäntyyppiseen lajiin. Joku nuori ja innokas vain sotkisi keskittyneen tunnelman.
Oli muuten hieno voitto Ruotsista tänään.[/quote:8aaf0690fa]
Kyllä Liukkonen on oiva selostaja rauhallisella tyylillään. Oli kyllä taas jäätävän kylmä suoritus "Paavalilta" 3. päässä Ruotsia vastaan. Seuraavaks Kanadan kaatoon.
"A repo man's always intense"
Hyvää peliä tänään, mutta harmittaa edelleen tuo Saksa-tappio. Se voi tulla turnauksen edetessä vielä kalliiksi, samoin kuin eka Sveitsi-peli tappio. Jompikumpi olisi pitänyt voittaa, mutta mahdollisuudet mitaleille ovat toki edelleen olemassa.