You are not logged in.
Uusis on karismaattisin suomalaisurheilija näissä kisoissa. Tämä taisi olla itsestäänselvyys, mutta pakko se oli sanoa.
Wille "helvetin vittu" Mäkelä niukasti kakkosena.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Harmittaa hieman etten kuullut Willen kiroilua.
Varikset komentavat
Välierät keskiviikkona klo 20 ja mitaliottelut perjantaina.
This must be what jail / I will scratch
Ovat googlessakin päässet ajan tasalle. Curling-kivet > O-kirjaimet
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:c3cfe9b965="Ulvilan pikkunatsi"][quote:c3cfe9b965="shanks"][quote:c3cfe9b965="Ulvilan pikkunatsi"]Jatkoajan karjalalippisten katkeruudelle
![]()
ss:n karjalalippis kendo-osastolle
[/quote:c3cfe9b965]
Täällä puhutaan aivan eri tasolla jääkiekosta kuin jollain HIFKin janareilla täytetyssä katkoajalla. Mutta mitäpä tollanen wannabe-ääriliikkeen mies sellaisista tietäisi. Kato ettei pippelis katkea kun kaadut kylpyammeessa
Se, että jääkiekosta puhutaan ylipäätänsä millään tasolla tällä forumilla on minusta jo karmaiseva osoitus näiden kirjoittajien älyllisestä tasosta ja kyvystä nähdä asioita oikealla tavalla.
Taitaa kääkkä olla vaan liian kovatempoista että shanks pysyisi mukana. Mutta onneksi kesällä shanks voi lähteä röpöttelemään Lahden vierasmatseihin, pölliä oluet huoltsikalta, haukkua tuomarit ja vastustajan kannattajat homoiksi ja herätä aamulla putkasta Se ei ole junttia...
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:a0e745491c="turston"]Mutta onneksi kesällä shanks voi lähteä röpöttelemään Lahden vierasmatseihin, pölliä oluet huoltsikalta, haukkua tuomarit ja vastustajan kannattajat homoiksi ja herätä aamulla putkasta
Se ei ole junttia...
Pienestä pitäen aivopestylle kääkkä-yhteiskunnalle [/quote:a0e745491c]
25-vuotiaana ff:n aivopesemälle curling-fanille
Onko curling kenenkään mun mielestä todella pervon kuuloinen laji? "menee kovaa takapesään nänniä nuollen", "siitä on kyllä vaikea tulla pesään", "kyllä siitä voi vielä mahtua".
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Onko curling kenenkään mun mielestä todella pervon kuuloinen laji? "menee kovaa takapesään nänniä nuollen", "siitä on kyllä vaikea tulla pesään", "kyllä siitä voi vielä mahtua".
Ei.
"poskelle pitäisi tulla hieman"
<@DBGene> senkin karkki
Uusis taktikoi ja ratkaisi varmalla suoraan nänniin!
<@DBGene> senkin karkki
On se kylmähermoinen kaveri.
"A repo man's always intense"
Huh, enpäs muista milloin viimeksi kämmenpohjani on hionneet noin paljon, kuin viimeisen pään neljän viimeisen kiven aikana.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Finaalipaikalle
Voden sekoilulle
klikkasin kanavan BBClle eilen ja siellä oli hippelhyppelehtivä halosen tarja. sitte virnuileva ulvis ja brittikanavan totiset juontajat, joten kurlinkiahan se oli sitten niin juu kato näin on jepjep.
jahas.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Huh, enpäs muista milloin viimeksi kämmenpohjani on hionneet noin paljon, kuin viimeisen pään neljän viimeisen kiven aikana.
Sama. Enkä ole koskaan ollut noin innoissani mistään urheilutuloksesta
This must be what jail / I will scratch
[quote:5e6e0f58ef="BBC"]And the 6ft 4in Uusipaavalniemi kept his cool to curl in the final stone for victory.
Murdoch said afterwards: "It's heart-wrenching. You can't get closer than that. We lost by a matter of inches, but that's curling."
The 27-year-old praised the Finnish skip's calmness for delivering the final stone into the middle of the house.
"It's one of the toughest shots in the book and especially in the 10th end with all the pressure but the big man delivered it," he said.
"Without a doubt this was the biggest game of our lives and we just missed out." [/quote:5e6e0f58ef]
Näin siis BBC:n nettisivuilla. Olihan se kyllä mieletön ottelu![/url]
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Odotellessa voi fiilistellä vielä edellisen pelin ratkaisua ,,,,/ http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/torino/id31738.html
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
tän päivän iltalehdessä on aukeaman juliste Uusiksesta. Reps. Vielä kun siihen on otettu sloganeita niiltä uusis-sivuilta, eikä mitenkään parhaita edes niin eihän voi kuin haistaa gloorihanttauksen. Mutta kyllä se seinälle menee kun Suomi voittaa!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Online-curlingia: http://www.collegemix.com/content.php?q=2&id=1048
Mutta missä harjamiehet? Ei tuossa muutenkaan kauheasti taida taktikoimaan päästä...
olipa huono peli.
Varikset komentavat
Kui monelt tulee?