You are not logged in.
Pages: 1
uusia levyjä myynnissä, jos ostaa enemmän voi saada alennusta:
sun city girls: montreal pop LP
MYYTY
- sunkkareiden virallinen bootleg, mainio livepläjäys, vinyl only.
plastic crimewave: black rust loops CDR
5 EUR
- chicagon psych-legendan omakustanne
shuji inaba: the rapture of being destroyed... CD
10 EUR
- japanilaista synkkää folkkia, verrattu mm. keiji haino, kan mikami...
visitations: s/t CDR
5 EUR
- time-lagin julkaisema tulevaisuuden klassikko, tyylikäs paketti ja musta cdr, psyke-impro-drone-folkkia jenkeistä
vapaa: vuoma CDR
5 EUR
- loppuunmyyty metsäfolk-klassikko
lisätietoa
the skaters: palm shaper CDR
5 EUR
- loppuunmyyty klassikko psykedeelistä improvisointia jenkeistä eräältä aikamme suurista kulttibändeistä
lisätietoa
the wooden cupboard: animals speak the spirit tongue CDR
MYYTY
- myöskin loppuunmyyty, skaters-jameksen mahtava soololevy, yksi parhaista 267-l-julkaisuista ikinä!
lisätietoa
laitanpa tähän myös tämän hetkisen 267 lattajjaa -kataloogin, linkeistä löytyy lisätietoa eli kansikuvat, biisilistat, arvosteluita yms:
lörsson: pariskunta vietti yönsä putkassa ja... 3"CDR
4 EUR
- aika kipeetä menoa... eli parhautta!
lisätietoa
v/a: tididii tididii tididiididii 2-CDR
8 EUR
- mukana kaikki parhaat, avarus, uton, grey park, verde, ektroverde, can can heads, fun (das boot -tunnari!), plat ypus, kroko, baby sweetcorn yms, kaikki biisit muualla julkaisemattomia, 160 minuuttia musiikkia!
lisätietoa
grey park: a preparatory course for agents going abroad 3"CDR
4 EUR
- psykefolkista drone-surinaan, suomen aliarvostetuin pändi jonka nerous tullaan vielä tajuamaan jonain päivänä...
lisätietoa
rauhan orkesteri: felix 3"CDR
4 EUR
- luomu-friijatsia suomen turuust
lisätietoa
pylon: the rest 2000-2003 3"CDR
4 EUR
- avarus-miesten vapaita äänikokeiluja vuosien varrelta
lisätietoa
pekko käppi: bubnit sebje pod nos 3"CDR
4 EUR
- jouhikon mestari, ei toivottavasti kaipaa esittelyjä... parasta musiikkia ikinä!
lisätietoa
v/a: 267 purkkia liimaa CDR
5 EUR
- huippukokoelma, mukana mm. kemialliset ystävät, kukkiva poliisi, avarus, uton, tivol, futurians, keijo, grey park, pylon, pekko käppi, franciscan hobbies jne jne. käsinmaalatut kannet!
lisätietoa
agnosia: 20.09.02 3"CDR
4 EUR
- livenoisea persformanssi-festareilta, kunnon sekoilua...
lisätietoa
keijo: soon with the sun CDR
4 EUR
- ulkomailla suurta arvostusta nauttiva jyväskylän legenda, kosmista "metsäfolkkia"...
lisätietoa
the buried civilizations: tunnels to other chambers CDR
5 EUR
- amerikkalaisen jewelled antler -kollektiivin eräs lukuisista psykefolk-projekteista, glenn donaldson ja kumppanit, klassista kamaa... ja melkein loppuunmyyty.
lisätietoa
anla courtis: ...y el resplandor de la luz no conoce limites 3"CDR
4 EUR
- entinen reynols-kitaristi, nykyinen drone-kuningas argentiinasta, yksi parhaista levyistä ikinä (ja tällä kertaa ihan oikeesti!)
lisätietoa
skullpture: farmyard tapes 3"CDR
4 EUR
- turkulaista improa, tsekkaa ihmeessä!
lisätietoa
v/a: kekkonen - anarchy in the ukk CDR
5 EUR
- kokoelma versioita/tribuutteja j.o.mallanderin kuuluisalle 1962/1968 käsitetaidesinkulle, mukana monia huippunimiä. tunnetaan syystäkin lempinimellä "the ultimate party album", tän kun pistää soimaan niin pidot paranee varmasti! käsinmaalatut kannet! enää pari kappaletta jäljellä!
lisätietoa
the north sea: council of trees CDR
5 EUR
- foxy digitalis -mies brad rosen sooloprojekti, orgaanista tunnelmallista psykedeliaa
lisätietoa
hush arbors: cleaning the bone 3"CDR
4 EUR
- tajuttoman hieno psykefolk-levy jenkeistä, jos yhtään kiinnostaa tämmöset niin tähän kannattaa tutustua!
lisätietoa
drunjus: thick winds off the sargasso 3"CDR
4 EUR
- paksua dronea, davenport-sivuprojekti
lisätietoa
ville moskiitto: ylistyksiä CDR
5 EUR
- "Crackling mumbling free-association drone recorded in the deep and dark caves of Turku: drawing inspiration from the dim and snowless winter, sleep deprivation, sickness and alcohol. Try and catch the wind."
lisätietoa
ben reynolds: silver songs or ghost of a cube CDR
5 EUR
- taannoinen suomen vieras ehkä parhaallaa levyllään, komeaa psykedeelistä maalailua
lisätietoa
the futurians: pimp my tardis CDR
5 EUR
- tajuttoman kova lo-fi-spacepunk-pläjäys uudesta seelannista!
lisätietoa
terracid: alltounia CDR
5 EUR
- australialaista spykedeliaa ja folk-dronea, hienot käsinmaalatut kannet! mymwly-kollektiivin jutska (tiedätte varmaan jos yhtään seuraatte alaa)
lisätietoa
zelienople: ink CDR
5 EUR
- viimeisiä viedään, kovasti ylistetty levy hienolta jenkkibändiltä, "opium den -poppia", post-rok-virityksiä, sen verran hyvä että ilmestyy kohta oikeana cd:nä joten hankkikaa nyt halvalla originaali.
lisätietoa
robert horton: washed out headspace CDR
5 EUR
- "freejazz haunted drone", monipuolinen paketti amerikkalaiselta mestarilta
lisätietoa
the north sea & rameses III: night of the ankou CDR
5 EUR
- amerikkalais-brittiläinen yhteistyöprojekti, kaunista drone-maalailua
lisätietoa
vapaa: jännittävät asiat olemme jo kauan kertoneet toisillemme salaisissa kirjeissä 3"CDR
4 EUR
- vapaan ehkä paras levy, 21-minuuttinen teos liikkuu jossain jatsin ja psykefolkin välimaastossa, tontut soittaa ja keijut tanssii. myös keijo soittaa... "Kollektiivinen polskahdus Päijänteen vesiin. Välillä virta vie kylmään, välillä lämpimään. Toisinaan heittää rannalle, kallioille ja kukkuloille. Vain palatakseen ytimeen."
lisätietoa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mulle vois varata sellasen kekkosen ku...jos jotenkin sais sen vihdoin hankittuu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mulle vois varata sellasen kekkosen ku...jos jotenkin sais sen vihdoin hankittuu
ok, pistän sivuun jos tällä kertaa onnais... ilmoittele ku oot suomessa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
23.12-3.1!
23.12-3.1!
jos käyt stadissa reissun alussa niin onnaa, tai jos ei niin voisin laittaa jonkun mukaan joka mene mögille (vapaaehtoiset saa ilmoittautua). takaan että tolla tulee hyvät hulinat uudex vuodex.
jes, eiköhän sieltä joku
ite varmaan lähen landelle heti kentältä ja välipäivinä sit leikin kaupunkijeesusta vasta
lisäilin tonne sunkkari-vinyylin, kun mulla on niitä vahingossa 2.
[quote:738b688510="babriga"]23.12-3.1!
jos käyt stadissa reissun alussa niin onnaa, tai jos ei niin voisin laittaa jonkun mukaan joka mene mögille (vapaaehtoiset saa ilmoittautua). takaan että tolla tulee hyvät hulinat uudex vuodex.[/quote:738b688510]
Jos ei onnaa nii voin kyl viiä mögille tai sit dubliniin helmikuussa. Kertokaa onnaako onnimanniiiii. PUUROA tekis muuten mieli!
[quote:a00149c161="psychocandy"][quote:a00149c161="babriga"]23.12-3.1!
jos käyt stadissa reissun alussa niin onnaa, tai jos ei niin voisin laittaa jonkun mukaan joka mene mögille (vapaaehtoiset saa ilmoittautua). takaan että tolla tulee hyvät hulinat uudex vuodex.[/quote:a00149c161]
Jos ei onnaa nii voin kyl viiä mögille tai sit dubliniin helmikuussa. Kertokaa onnaako onnimanniiiii. PUUROA tekis muuten mieli![/quote:a00149c161]
Mullakin on babrigan kanssa pieniä pisniksiä joulun pyhien jälkeen, joten minäkin voin tarpeen tullen toimia välittäjänä...
thänx, kattellaan...
sunkkarit myyty. hei, kapinoikaa älä osta mitään -päivää vastaan, ostakaa levyjä!!!!!!
Menee ohi aiheesta mut tilaapa Psycho joskus ylimääräisiä Caroliner-vinyylejä sieltä jostain, niin mä ostan sulta... en itse uskalla lähteä niitä metsästämään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
smaa
This must be what jail / I will scratch
Menee ohi aiheesta mut tilaapa Psycho joskus ylimääräisiä Caroliner-vinyylejä sieltä jostain, niin mä ostan sulta... en itse uskalla lähteä niitä metsästämään.
mikäs siinä, tossa nyt vaan on pari probleemaa, ensinnäkin eclipse josta niitä oon tilaillut on nykyään niin kiireinen ettei vastausta saa välttämättä viikon tai parinkaan sisällä ja sitten vinyylit liikkuu vähän hankalasti suomenkin sisällä... mutta periaatteessa mikäs siinä, kertokee mitä levyjä erityisesti haluaisitte.
[quote:7d3b5bb31e="Laatu"]Menee ohi aiheesta mut tilaapa Psycho joskus ylimääräisiä Caroliner-vinyylejä sieltä jostain, niin mä ostan sulta... en itse uskalla lähteä niitä metsästämään.
mikäs siinä, tossa nyt vaan on pari probleemaa, ensinnäkin eclipse josta niitä oon tilaillut on nykyään niin kiireinen ettei vastausta saa välttämättä viikon tai parinkaan sisällä ja sitten vinyylit liikkuu vähän hankalasti suomenkin sisällä... mutta periaatteessa mikäs siinä, kertokee mitä levyjä erityisesti haluaisitte.[/quote:7d3b5bb31e]
No ainakin nyt I'm Armed With Quarts Of Blood, ja sitten joku toinen lätty siihen samaan, suosittele nyt sinä vaikka. Joku hyvä hulinalevy ...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
No ainakin nyt I'm Armed With Quarts Of Blood, ja sitten joku toinen lätty siihen samaan, suosittele nyt sinä vaikka. Joku hyvä hulinalevy ...
omat 3 ekaa ostosta oli quarts of blood, drag them to church ja banknotes, aika hyvä kolmikko olis kyllä.
[quote:5180dfc071="Laatu"]No ainakin nyt I'm Armed With Quarts Of Blood, ja sitten joku toinen lätty siihen samaan, suosittele nyt sinä vaikka. Joku hyvä hulinalevy ...
omat 3 ekaa ostosta oli quarts of blood, drag them to church ja banknotes, aika hyvä kolmikko olis kyllä.[/quote:5180dfc071]
Paljonko noille kolmelle kiekolle tulisi hintaa yhteensä, voitko heittää pientä arviota?
Paljonko noille kolmelle kiekolle tulisi hintaa yhteensä, voitko heittää pientä arviota?
eiks ne oo jotai kympin kappaleelta (taaloissa), plus postit siihen päälle, mut jos ottaa kimppatilauksen niin ei ne siinä kauheesti ehkä tunnu... jos suomessa joutuu postitteleen niin onkseny vähintään 6 euroa... no 40 euroa vois olla ihan mahdollinen hinta ilman suomen posteja (varmaan joku kuriiri voi tarvittaessa löytyä).
[quote:f6b949a805="Laatu"]Paljonko noille kolmelle kiekolle tulisi hintaa yhteensä, voitko heittää pientä arviota?
eiks ne oo jotai kympin kappaleelta (taaloissa), plus postit siihen päälle, mut jos ottaa kimppatilauksen niin ei ne siinä kauheesti ehkä tunnu... jos suomessa joutuu postitteleen niin onkseny vähintään 6 euroa... no 40 euroa vois olla ihan mahdollinen hinta ilman suomen posteja (varmaan joku kuriiri voi tarvittaessa löytyä).[/quote:f6b949a805]
Eiköhän semmoinen voisi löytyä. Kuulostaa aika hyvältä. Ottaisin sitten nuo kolme, ja Geneltä voisi vielä kysyä jos haluaa mukaan tilaukseen.
en tiedä kyllä kauanko kestää kun just viime viikolla pyysin lähettämään pakettia tänne päin, että seuraava tilaus menee varmaan ensi vuoteen.
vois noita saada ehkä toistakin kautta, voin kysellä kunhan ehdin.
[quote:6914d1f69a="Ulvilan pikkunatsi"]Jaa huippulevyjä?
Mulle ainaki kopiot Mont Blancista ja Äkäslompolosta [/quote:6914d1f69a]
ne ehti jo mennä, sori.
Pages: 1