1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Joy Division

#1 22.11.2005 16:42

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Joy Division

Eikö täällä muka ole oikeasti Joy Division-topicia? Kaikki sanottava on varmaan jo sanottu, mutta silti!

Kuuntelen tässä juuri Unknown Pleasuresia ja mietiskelen sitä, miten joskus olin sitä mieltä, että tähän olisi pitänyt saada räkäisemmät ja vähemmän tuotetut soundit. Nykyisin olen aika lailla eri mieltä. Liveiltä voi kuulla sitten sitä räkäisempää menoa, mutta on tällä levyllä vaan niin ainutlaatuinen tunnelta ettei toista samanlaista ole. Kansikin alkaa näyttää jatkuvasti hienommalta.

Closerin loppukolmikko on tietysti paras levynlopetus mitä voi olla, mutta muuten Closer ei ehkä kuitenkaan ihan debyytille pärjää. En tosin ole kuunnellut sitä pitkään aikaan. Klassikkohan Closer silti on jo pelkästään Hannetin tuotannon osalta.

Substance on minulle ollut se turhempi kokis, sillä parempi versio Love Will Tear Us Apartista (eli BBC-live) löytyy Permanentilta. Onhan Substancella toki muita loistavia muualla julkaisemattomia biisejä. Aika harvoin sitä vaan tulee nykyisin kuunneltua.

Still on minusta mainettaan parempi kokoelma. Joy Divisionin viimeinen keikka on siitäkin hauskaa kuunneltavaa, että virheitä tuntuu tulevan jatkuvasti, mutta asenteella pojat vaan soittelevat. Velvet Underground-cover Sister Ray on hieno kuriositeetti, mutta musiikillisesti sillä ei ole paljoa annettavaa. Samaa voi sanoa Curtisin laulamasta Ceremonysta. Decadesin syntikka on jotain aivan hirveää! Uuh!

Permanent on ehkä siinä mielessä typerä kokoelma, että suurin osa sen biiseistä löytyy jo Unknown Pleasuresilta tai Closerilta. Mutta kuten jo aiemmin totesin sillä on kuitenkin se minulle oikea Love Will Tear Us Apart. Tai itseasiassa sillä on parikin versiota tuosta biisistä. Permanent mix on kyllä täysin turha.

Keikkaäänityksistä Les Bains Douches on suosikkini (kuten varmaan monen muunkin). Energisiä vetäisyjä bändin parhaista biiseistä, vaikka Love Will Tear Us Apartissa tempo onkin aivan liian nopea. Levyllä on itseasiassa kaksi keikkaa, joista ensimmäinen on selvästi parempi.

Preston 28 February 1980 on myös ihan pätevä, mutta siinä oli aika kumma versio jostain Closerin biisistä. Aika harvoin tätä kuitenkaan tulee kuunneltua. Saattaa tosin johtua siitäkin että omistan tämän vain vinyylinä.

Lisäksi levyhyllystä löytyy Warsawn eli Joy Divisionin edeltäjän levy. Homma oli tässä vaiheessa vielä aika suoraviivaista punkkia, mutta muutama hyväkin biisi levylle mahtuu (esim. They Walked In Line). Aika moni näistä biiseistä päätyi erilaisina Joy Divisionin levyille.

Tosifanina hankin myös A Means To An End-nimisen tribuutin, kun sillä oli muutama mielenkiintoisemmankin kuuloinen esittäjä kuten Low, Tortoise ja Moby. Aika turha ostos loppujen lopuksi, vaikka osa versioista ihan kohtuullisia onkin. Mitään mullistavaa kukaan noista ei kuitenkaan Joy Divisionin musiikkiin onnistu tuomaan.

Mainittakoon vielä, että kaverin Joy Division-boxia ollaan monesti känni-illan päätteeksi soiteltu ja oikein hyvä ja tyylikäs pakettihan se onkin. Ainoana miinuksena ehkä se, että levyjen alkuperäinen biisijatkumo on tavallaan rikottu kun missään vaiheessa ei tiedä milloin alkuperäinen levy loppui. Mikäli tätä joku Joy Divisionista innostunut yhtään levyjä hankkimaton nyt lukee niin silloin boxi on kaiketi hyvä hankinta.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#2 22.11.2005 16:52

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Joy Division

Closer on maailman paras levy.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#3 22.11.2005 16:54

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Joy Division

Alxity wrote:

Substance on minulle ollut se turhempi kokis, sillä parempi versio Love Will Tear Us Apartista (eli BBC-live) löytyy Permanentilta. Onhan Substancella toki muita loistavia muualla julkaisemattomia biisejä. Aika harvoin sitä vaan tulee nykyisin kuunneltua.

eri, substance on joykkareiden paras levy, sieltä löytyy kaikki huiput kuten failures, glass, dead souls, atmosphere, transmission, novelty, no love lost jne jne eikä yhtään samaa biisiä kuin noilla oikeilla albumeilla.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#4 22.11.2005 17:12

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Joy Division

Hmm, en ole vieläkään kuullut kumpaakaan albumia, vain Substance löytyy hyllystä.

Offline

#5 22.11.2005 17:36

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Joy Division

Alxity wrote:

Kansikin alkaa näyttää jatkuvasti hienommalta.

Hihi, muistan vielä kun haukuit kantta taannoin.

Joy Divisionia jaksan lähinnä yksittäisten biisien muodossa. Les Baines Douches -live olisi ehkä mukava saada joskus, se on kuulostanut ihan pirun hyvältä aina kun sitä on kuullut.

Offline

#6 22.11.2005 18:07

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,897
Website

Re: Joy Division

stratum wrote:

Joy Divisionia jaksan lähinnä yksittäisten biisien muodossa.

Sama. En pahemmin osaa edes termiä "kaljoittelumusiikki", mutta Jopy jos joku voisi olla semmoista.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#7 22.11.2005 18:45

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Joy Division

Kyllähän nuo levyt tuli nuoruudessa (:rolleyes:) kuunneltua aika lailla puhki, mutta hienoa että Unknown Pleasureskin alkaa saada ansaitsemaansa arvostusta suhteessa seuraajaansa. Synkkä, kolkko ja klaustrofobinen - eli edelleen mitä mainioin kaljoittelulevy?

Ja Substance todellakin ON erinomainen kokoelma. Permanent kai sopisi ihan  vasta-alkajille, mutta muuten se on täysin turha kapistus.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#8 22.11.2005 21:22

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,949
Website

Re: Joy Division

Vaihtelun vuoksi Unknown Pleasuresia äänestin, sitä sentään viime aikoinakin on jaksanut kuunnella, Closeria ei kyllä enää vähään aikaan  :?


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#9 23.11.2005 03:29

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Joy Division

En ole kyennyt tai halunnut kuunnella Joy Divisionia kuukausiin ja kuukausiin. Tulee pakottava tarve keskeyttää ku edes yrittää. Mut Closer kuitenkin oli tärkein.

Sellasen huomion olen tehnyt et Soundista on selvästi kasvanut Joy Divisionin vastine. Aina kun tulee se fiilis millon Closer oli maailman hienoimpii levyjä ni katse levyhyllys siirtyy Soundiin.


laddism begins at home

Offline

#10 23.11.2005 11:56

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Joy Division

[quote:3b2e303864="DirtyBlueGene"]Kyllähän nuo levyt tuli nuoruudessa (:rolleyes:) kuunneltua aika lailla puhki, mutta hienoa että Unknown Pleasureskin alkaa saada ansaitsemaansa arvostusta suhteessa seuraajaansa. Synkkä, kolkko ja klaustrofobinen - eli edelleen mitä mainioin kaljoittelulevy?

[/quote:3b2e303864]

Smaa. Silti annan ääneni Closerille.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#11 23.11.2005 14:51

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Joy Division

shanks wrote:

Boxia jossain vaiheessa ajattelin hommattavaksi, mutta enpä kyl aatellut, että sinä noi biisit olis tuolleen jaoteltu, joten hyvä, että tuli esille. Ei tarvitse rahoja sinne haaskata, kun kuitenkin pitää enemmän levykokonaisuuksista.

Pitää nyt vielä täsmentää, että kyllähän ne levyjen biisit peräkkäin tuolla boxillakin ovat, mutta niiden perässä sitten vaan on jotain muita biisejä. Minua ainakin häiritsee suuresti se, että monilla uudelleenjulkaisuilla levyjen loppuun on tungettu bonuksesksi jotain paskaa. En minä jaksa katsoa biisilistasta koska levyn pitäisi loppua ja lopettaa sitten kuuntelua ja sitten ne usein paskat bonukset saavat minut luulemaan että levyn loppu oli huono.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#12 23.11.2005 15:09

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Joy Division

Äänestin Closeria, vaikka noista kahdesta ei aina sitä välitöntä suosikkia löydäkkään kun molemmat ovat niin mielettömiä. Hyllystä löytyy myös Permanent-kokis ja boxi.
Se boxi on hieno ja ihan mielenkiintoinen kokoelma. Jotenkin siinä kiehtoo se kokonaisvaltaisuus, on kaikki mahdollinen ja kaikki sanat ja juttuja ja kuvia jne.
Kyllähän ne on siinä vähän "era"-jaottelulla kahden levyn osalta että sinänsä hyvä jaottelu. Kolmannessa löytyykin sitten harvinaisempaa ja neljännen livet täydentää hyvin Les Bains Douches-liveä. Omistan siitä sen digipak-cd:n, ihan hieno paketti sekin.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#13 23.11.2005 16:13

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Joy Division

cd:hin pitäs tutustuttaa myäs lukkoraidat...sittenhän siellä perässä vois olla vaikka pink floydia kun sitä ei tarttis aina kuunnella tai reagoida mitenkään sen makailemiseen levyllä


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#14 23.11.2005 17:50

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Joy Division

Äänestin Unknown Pleasuresia koska kuuntelin sitä vasta tänään. Closeria olisi tullut varmasti äänestettyä, jos se olisi soinut Unkown Pleasuresin sijaan. En mä halua oikein ajatella kumpi ois parempi, kun ovat niin kovia molemmat.

Ostin tossa joskus kuukausi sitten Heart of Darknesin Music Hunterista, kun sitä ei vielä hyllystä löytynyt. Onhan noita tietty paljon parempilaatuisiakin bootlegeja.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#15 24.11.2005 01:15

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: Joy Division

Mielestäni Heart & Soul -boksi on biisijaottelultaankin mitä mainioin. En edes keksi, miten joku voisi tuottaa paremman kokonaisuuden kuin mitä tekivät 1997. Bändi kasassa vähän yli kolme vuotta ja silti ovat saaneet tehtyä kolme levyllistä täyttä timanttia (kyllä, jopa "Digital"). Siis oikeasti, aivan helvetillinen suoritus.

Neljäs, eli livelevy on kenties kokoelman heikoin lenkki, mutta tässä vaiheessa pitää muistaa että loisteliaat kahdeksan Ranskan keikan biisiä sisältänyttä Les Baines Douchesia ei oltu vielä julkaistu. Ainoat viralliset Joy Division live olivat kaiketi julkaistu Stillillä vielä vuoden 1997 tilanteessa. Heart & Soulin livelevyn arvoa minun korviini nostaa myös se, että ovat valinneet sinne otoksia ensimäisten Factorykeikkojen (Russell Club) annista. Aito alkuperäinen, lähes jaffamainen tunnelma välittyy..

Pieni kysymys ennen tarpeetonta nikkaritietoa. Miten paremmin tuon boksin biisijärjestyksen sitten olisi voinut tehdä? Olisiko kyseistä aikakautta koskenut 75 minuuttinen pitänyt vain laittaa täysin sekaisin siten, ettei levykokonaisuutta voisi poimia kuin kikkailemalla cd soittimen program -toimintoa? Mielestäni ei. Esimerkiksi Closer -materiaalin ympärille nivottu kakkoslevy toimii mielestäni mainiosti. "Love Will Tear Us Apart" ja "These Days" muodostivat hienon lopetuskaksikon levylle... tähän tarpeeseen olisi voinut kyllä käyttää bändin viimeisen julkaistun sinkun biisit järjestyksessä "She's Lost Control" ja "Atmosphere".

...sitten se tarpeeton nikkaritieto: tajusin vasta hiljattain, että Still muodostaa vastaparin New Orderin debyyttilevylle joka siis on Movement
icon_surprised icon_surprised icon_surprised


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#16 24.11.2005 01:20

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Joy Division

Minusta sen boxin olisi voinut toteuttaa siten, että Unknown Pleasures ja Closer olisivat olleet itsenäisinä levyinä mukana ja sitten esim. yksi levy lisää että kaikki bonus mahtuisi. Ja eiköhän tätä mieltä ole myös ainakin shanks. Minusta tuon voi hyvin lukea rivien välistä. Eihän täällä kukaan mistään biisijärjestyksen sotkemisesta ole mitään puhunut, päinvastoin.

Substance on muuten paljon parempi kokoelma kuin muistin ja totta kyllä että Permanent on lähes turha, mikäli kaikki muut Joy Divisionin levyt omistaa. Mutta sillä on silti parempi versio Love Will Tear Us Apartista. Substance sitävastoin toimii ihan erillisenä levynä, enkä minä sinsänsä edes miellä sitä kokoelmaksi sanan varsinaisessa merkityksessä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#17 24.11.2005 11:54

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Joy Division

Noh, pitää taas toisaalta muistaa että molemmat studiolevyt kansitaiteineen ovat julkaistu cd:nä ilman ekstroja. Boksi keskittyy nimenomaan Joy Divisionin tuotantoon kokonaisuudessaan, siksi on järkevää sijoittaa kahdelle ekalle levylle julkaistujen albumien aikaan nivoutuvat tekeleet.

Levy yksi alkaa oikeastaan siitä, milloin Factory aloitti toimintansa ja JD alkoi olemaan lopullisessa merkityksessään (kaksi ekaa Factory Samplerilta 1/79) nivoten kaiken vuonna 1979 julkaistun. Toinen levy taas pitää sisällään kaiken vuonna 1980 julkaistun nivoutuen Closerin ympärille. Kolmannella onkin sitten harvinaisempaa demo-tavaraa ja mm. AIFL-ep ja flexin hidden track. Neljännen liven hooky perustelikin hyvin.

Pointti nyt kuitenkin on se että boxi edustaa nimenomaan Joy Divisionia yhtyeenä, ei kumpaakaan albumikokonaisuutta koska JD oli samanlainen kuin New Order myöhemmin; paljon tavaraa julkaistiin albumikokonaisuuksien ulkopuolella. Jos tämä  tarkoittaa sitä että indierunkku joutuu lunttaamaan haluamansa kappaleen listasta koska numerointi on eri kuin albumeilla niin se onkin sitten vakavampi ongelma.

Ja jotenkin viisi levyä olisi tuntunut turhalta koska vielä hölmömpää olisi ollut laittaa kaikki levyille mahtumaton mutta aikakauteen kuluva ekstra ylimääräiselle levylle, yhtye kuitenkin kehittyi ja muuttui niinkin nopeasti.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#18 24.11.2005 15:13

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Joy Division

Niin. Onhan boxin ratkaisu tuossa nimessä perusteltu, mutta minä edelleen peräänkuulutan levykokonaisuuksia. Ehkä tarkoitan tällä sitä, että ehkä kuitenkin mieluummin hankin Unknown Pleasuresin, Closerin, Substancen ja Stillin sekä Les Baines Douchesin kuin tuota boxia. Mutta mikään ei tietenkää estä hankkimasta vielä boxia noiden lisäksi, mikäli budjettia piisaa.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#19 24.11.2005 15:22

Leif Erikson
Member
From: Tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 6,397

Re: Joy Division

Mun mielestä näiltä kannattaa ekana ostaa Substance. Sieltä löytyy kuitenkin ne parhaat sinkkubiisit. Sitten nuo kaksi studioalbumia. Muuta ei sitten tarvitakaan.


"A repo man's always intense"

Offline

#20 24.11.2005 18:33

airis
Member
Registered: 14.07.2005
Posts: 73
Website

Re: Joy Division

annoin ääneni uknown pleasuresille. mulle läheisin levy ja huippu mau.

Offline

#21 24.11.2005 20:18

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Joy Division

[quote:8403a6aed8="hooky"]...sitten se tarpeeton nikkaritieto: tajusin vasta hiljattain, että Still muodostaa vastaparin New Orderin debyyttilevylle joka siis on Movement
icon_surprised icon_surprised icon_surprised[/quote:8403a6aed8]

wau, nerokasta!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#22 24.11.2005 20:27

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Joy Division

Leif Erikson wrote:

Mun mielestä näiltä kannattaa ekana ostaa Substance. Sieltä löytyy kuitenkin ne parhaat sinkkubiisit. Sitten nuo kaksi studioalbumia. Muuta ei sitten tarvitakaan.

Mä en o koskaan tuota Substancea pitänyt mitenkään erikoisen hyvänä. Ja ne Joy Divisionin tunnetuimmat biisit Love Will Tear Us Apart ja Transmission on mun mielestä aika huonoja.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#23 26.11.2005 06:29

Big Brother
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 670

Re: Joy Division

jopu diovision kolahti joskus ihan citun kovaa ja taisin ostaa suunnilleen kaiken minkä bändiltä löysin. Tylsä mielipiteeni on, että closer o paras, orkl. Täyttä rautaa atrocity exhibitionista decadesiin. Ja varsinkin 3 vikaa biisiä on parasta ikinä. Tai no onhan ne muutkin levyt heti melkein samalla viivalla closein kanssa, riippuu vähän päivästä mikä on paras levy, mut useimmiten se on closer. Eli closerille ääni.


This is what happens when you fuck a stranger in the ass

Offline

#24 28.11.2005 11:33

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Joy Division

Big Brother wrote:

Ja varsinkin 3 vikaa biisiä on parasta ikinä. Eli closerille ääni.

mikäs juttu tää 3 vikaa on kun kaikki hokee... ja jos tälle tielle lähdetään niin jonkun mielestä heart & soulissa jotai vikaa??????


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#25 28.11.2005 12:56

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Joy Division

Joskus edellisen foorumin aikoihin ne Closerin kolme viimeistä = vikaa biisiä tuli todettua kentiens maailman parhaaksi levyn loputuskolmikoksi. Siinä syy.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#26 28.11.2005 13:00

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Joy Division

Estääksemme suuremmat ristiriidat todetkaamme, että Closerin yhdeksän viimeistä biisiä ovat kaikki maailman parhaita.

Offline

#27 28.11.2005 13:09

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Joy Division

unknown pleasuren lopetus ei ehkä ole yhtä komea mutta muuten se on kyllä parempi levy.

muuten olen sitä mieltä että power corruption & liesin lopetus on jopa parempi kuin closerin. ja your silent face on ainakin yhtä hyvä kuin heart & soul. toisaalta muutenkin pcl > closer että sikäli...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#28 04.12.2005 23:31

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: Joy Division

Nyt kyllä täytyy sanoa, että toveri Psychocandy virkkoo täyttä asiaa koskien New Orderin kakkoslevyä. Käsittämättömän hyvä levy. Joskus kun minulle tulee pakottava tarve tittelöidä henkilökohtaisella tasolla "maailman parasta levyä" niin päädyn aina juuri näiden kahden keskinäiseen kädenvääntöön.

Mielestäni "Heart & Soul" on Closerin paras biisi ja sitten toisaalta "Your Silent Face" Power, Corruption & Liesin, että tässäkin suhteessa tekköö tiukkaa. Toisaalta taas "Leave Me Alone" on mahtava, todella aliarvostettu kappale joka ei missään nimessä häviä Joy Divisionin päätösraidoille.

Jottei mene ihan täysin ulos aiheesta niin pitää muuten vielä mainita, että tuo Heart & Soul boksin kaltainen aikakausittainen kokoaminen on mielestäni onnistunut myös mainiolla Peel Slowly and See (Velvet Underground) boksilla. Toki on muistettava, että hieman erilaisesta materiaalisesta määrästä on noita lähdetty kokoamaan. Tulihan Velvet Undergroundilta kuitenkin puolet enemmän studiolevyjä puolet pidempänä ajanjaksona..


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#29 05.12.2005 04:24

Sidewalker
Nice Guy Sepi
From: Oulu
Registered: 01.07.2005
Posts: 710

Re: Joy Division

Closer iskee enemmän kuin Unknown Pleasures, mutta viime aikoina ei ole pahemmin tullut kuunneltua kumpaakaan.

Offline

#30 15.07.2006 22:49

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Joy Division

No cittu olihan täällä otsikko. Korjatkaa nyt se search, kiitos.

leposi wrote:

Kuuntelin myös Closerin ekaa kertaa elämässäni ja tykkäsin vähän. En enää tappaisi, jos joku antaisi sen lahjaksi  icon_redface

Ei mulla muuta. Tykkään vieläkin.

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Joy Division

Board footer

Powered by FluxBB