You are not logged in.
kk
Last edited by shanks (13.09.2019 10:05)
Menen toki tänään Kupittaalle todistamaan walesiläisen pubijengin tason. Hassua todeta, että Port Talbotin valmentaja sysää eurokekemäisesti budjetin perusteella paineet Tepsille:
"We didn't know much about them, but after five minutes talking to their general manager at the draw we learned their budget is £2 million, while ours is under £100,000," Jones told the South Wales Evening Post.
"In football terms, straightaway we're up against it.
Kuriositeettina mainittakoon, että virallisissa papereissa Tepsin valmentaja on tänään Raimo Toivanen, sillä Rajamäellä ei ole -peleissä vaadittavaa lisenssiä.
Keskellä kainosteleva tyttö lienee muuten Kolehmainen? :hmm:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Varmaan gloorihunttaukselta haiskahtava Mylsäreissu tiedossa ens viikolla. Toki jo sunnuntain Intermatsi ciihottais, mut ei oo autoo ja silleen. Votinov ja hämmästyttävästi jopa Tossu onnistuivat maalaamaan 0-2 vierasvoitossa rapakon takana, joten toiveet on kyllä korkealla seuraavalle kierrokselle menon kannalta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
MYPA ja TPS
"A repo man's always intense"
NAM AAH!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Varsin vakuuttava alku kyllä sekä MYPAlta että Tepsiltä, vaikka vastus toki ei aivan huippuluokkaa ollutkaan. MYPAlla on tie auki kolmannelle kierrokselle, sillä vastaan tulee heppoinen (?) andorralaisseura. Cercle on Töpsiä vastaan suosikki, mutta ei tuokaan silti aivan mahdoton kaadettava ole.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Belgeillä sarja on tauolla, kun taas Töpsyköillä on täysi hönkä päällä.
mypa
honka
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Honka
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hyvä tulos Belgiasta. Toivottavasti turkulaiset glåryhuntterit innostuvat nyt kansoittamaan Veritaksen lähes täyteen, vai säästelevätkö rahojaan Liverpoolin tahi Juventuksen mahdollista Turku-keikkaa varten?! Luotto on kyllä kova, että Cercle kaatuu ensi viikolla.
MYPAlta vakuuttava voitto. HJK:n tulos ei ihan katastrofi ole, mutta olisi Liettuasta silti edes tasurin voinut tuoda. Mutta Honka, kauheaa paskaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hieno tulos Belgiasta!
Tosin, jos jatkopaikka lohkeaa, niin Turkuun tulee korkeintaan Besiktas tai Olympiakos.
Interille sitten puolestaan esim. Sporting Lisbon.
Hieno tulos Belgiasta!
Tosin, jos jatkopaikka lohkeaa, niin Turkuun tulee korkeintaan Besiktas tai Olympiakos.
Interille sitten puolestaan esim. Sporting Lisbon.
Näemmekö tämän miehen Turussa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
HJK: Anderlecht, Köbenhavn, Linfield/Rosenborg, Salzburg/HB, Partizan/Pyunik
Honka: Liverpool, Odense, FK Suduva/SK Rapid Wien, CS Maritimo/Sporting Fingal, WIT Georgia/Banik
Mypa: Juventus, CSKA Sofia, Timisoara, KR/Karpaty, Elfsborg/Iskra
Inter: Sporting, Austria Wien/Siroki Brijeg, Crvene Zvezda, Genk, Hibernian
TPS: Besa/Olympiacos, Besiktas/Vikingur, Anorthosis/Sibenik, Siauliai/Wisla Krakow, Sturm Graz
Yllä suomalaisjoukkueiden mahdolliset vastustajat kolmannella kierroksella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Toivon tosiaan, että myös Honka ja Klubi selvittävät tiensä jatkoon, kotimaisen futiksen nimissä. MYPA ja Inter nyt ovatkin jo 3.kierroksella. Tepsin pitäisi vielä viettää hikinen iltapuhde ensi torstaina Kupittaalla. Kylmä hiki jo nyt otsalla.
Mukava olisi toki nähdä, miten Ultraboyz vastaisi esimerkiksi Punaisen tähden myllyttelijöiden haasteeseen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mukava olisi toki nähdä, miten Ultraboyz vastaisi esimerkiksi Punaisen tähden myllyttelijöiden haasteeseen.
never surrender!
lol no niinpä, tähän haasteeseen olisikin parempi heittää naisia hakkaava tepsin kuulapäälauma
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
no ei ny vaa, yhes eurooppaan
no ei ny vaa, yhes eurooppaan
Suomalaisille kävi todella hyvin arpa tänään.
Partizan Belgrad (Serbia)/Pyunik Jerevan (Armenia) (1. osa 3-1) - HJK/Ekranas
Maritimo (Portugali)/Sporting Fingal (Irlanti) (1. osa 3-2) - Honka/Bangor
Timisoara - Mypa/Sant Julia
Inter - Genk
Anorthosis (Kypros)/Sibenik (Kroatia) (1. osa 0-2) - TPS/Cercle Brugge
Last edited by ginipoika (16.07.2010 14:55)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No nyt kyllä!
Sehän meni just niinku pitikin
Eurooppaliigan finaali onki Dublinissa ens vuonna! Pitääpä kärttyä lippuja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onks kukaa menossa illan Klubi-Ekranas -matsiin?
Semisti kiinnostais, mut eipä taida olla rasaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Muuten ois voinu mut on muuta menoa
en ole kolmekybänen emoboy
^^ Oli huippuviihdyttävä matsi jossa koko varsin runsaslukuinen yleisö intoutui kannustamaan kotijoukkuetta. Draamaa, jänskää ja tunnelmaa koko fyrkan arvosta..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Klubille . Vielä kun olisi näkynyt telkkarista...
Enää kuusi tuntia TPS-Cercle -koitokseen. Olen sen verran täpinöissäni, että kiima alkaa virrata lahkeesta ihan just nyt!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tämä sentään näkyy maksua vastaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Klubille
. Vielä kun olisi näkynyt telkkarista...
Enää kuusi tuntia TPS-Cercle -koitokseen. Olen sen verran täpinöissäni, että kiima alkaa virrata lahkeesta ihan just nyt!
Sama. Nyt ois taas paikka näyttää suomalaisen futiksen vähättelijöille. Olen saanut mukaani myös yhden ensikertalaisen katsomoon. Toivotaan, että kaikki suomalaisjoukkueet hoitavat itsensä 3. kierrokselle.
Nyt me se tehdään!