#1 20.09.2010 15:20

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Aasialainen musiikki

sublime frequencies -julkaisut tietty parhaita ja cambodia rocks ja saigon shakes eiq mutta tänne saa laittaa vinkkejä muista hyvistä kiitos ff


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#2 20.09.2010 15:59

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Aasialainen musiikki

Hyvä topiikki ff Kiinnostaa todella paljon, mutta eipä ole kovin tuttua vielä. Odotan innolla vinkkejä.

Frequencies-kamaa täytyy tsekkailla lisää.
Eilen kuuntelin Isao Tomitan uudempia soundtrackeja, tykkään. Ehkä tässä topikissa voisi myös mainita Joe Hisaishin musan? Ansaitsisi kyllä omansa.


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#3 20.09.2010 16:10

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Aasialainen musiikki

0010dda1_medium.jpg

peuk

Offline

#4 20.09.2010 19:04

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,949
Website

Re: Aasialainen musiikki

huun-huur-tu-420-l.jpg
sambasunda_4287545_4287545_4287545-4287545.jpg
peuk


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#5 20.09.2010 19:41

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Aasialainen musiikki

LPP3.jpg

d0d07220eca006bfe8a28010.L.jpg

UGH.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#6 20.09.2010 20:26

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,571

Re: Aasialainen musiikki

http://mutant-sounds.blogspot.com/2007/ … korea.html
http://rateyourmusic.com/release/album/ … /magma_f1/

Korealaisen Magman levy on hillittömän hyvä, onnistuin löytämään cd:n vuosi sitten Barcelonan reissulta  hand

Offline

#7 20.09.2010 20:28

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Aasialainen musiikki

Kim Doo Soo on upee koreafolkkari!


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#8 20.09.2010 20:33

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,571

Re: Aasialainen musiikki

http://rateyourmusic.com/release/album/ … benzaiten/

Osamu Kitajiman eka levy on kova, ei mitään new agea niinku jotku uudemmat.

Myös semmoset filippiiniläiset tapaukset ku Anak Bayan (http://rateyourmusic.com/artist/anak_bayan) ja Juan De La Cruz Band (http://rateyourmusic.com/artist/juan_de_la_cruz_band) kannattaa tarkistaa.

Nii ja japseista vielä esim. Far East Family Band, Flower Travellin' Band ja vaikkapa Samurai (http://rateyourmusic.com/artist/samurai_f3)

Offline

#9 20.09.2010 20:37

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,571

Re: Aasialainen musiikki

Yulduz Usmanova (http://rateyourmusic.com/artist/yulduz) on ihan pätevä vara-Natacha Atlas Uzbekistanista.

Offline

#10 20.09.2010 21:10

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Aasialainen musiikki

Gamelan rakkaus:peuk:


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#11 20.09.2010 21:21

Harry der geile Karnickel
supergeil
From: Agricultural center
Registered: 13.02.2010
Posts: 500

Re: Aasialainen musiikki

Yoko Kanno on yksi suosikkini. Lisäksi DJ Tsutchie ja Force of Nature käypi räpätyksen tarpeeseen. Soundtrack-osastolta tykkäsin Geinoh Yamashirogumista ja Kenji Kawaista.

Offline

#12 20.09.2010 21:50

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Aasialainen musiikki

Pope wrote:

Gamelan rakkaus:peuk:

Yhen gamelan-älpyn ostin tossa aiemmin tänä vuonna ja oli kyl niin hyvää kamaa että oksat pois. Lisää tarttis saada.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#13 20.09.2010 21:52

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Aasialainen musiikki

bernardblack wrote:
Pope wrote:

Gamelan rakkaus:peuk:

Yhen gamelan-älpyn ostin tossa aiemmin tänä vuonna ja oli kyl niin hyvää kamaa että oksat pois. Lisää tarttis saada.

Just aloin harkitsemaan gamelan-orkesterin perustamista kun kuuntelin kunnon kilinää pitkästä aikaa, kiitos tämän nerokkaan topikin peuk


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#14 20.09.2010 21:55

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Aasialainen musiikki

Pope wrote:
bernardblack wrote:
Pope wrote:

Gamelan rakkaus:peuk:

Yhen gamelan-älpyn ostin tossa aiemmin tänä vuonna ja oli kyl niin hyvää kamaa että oksat pois. Lisää tarttis saada.

Just aloin harkitsemaan gamelan-orkesterin perustamista kun kuuntelin kunnon kilinää pitkästä aikaa, kiitos tämän nerokkaan topikin peuk

Ihanaa musiikkia. Tulen mukaan tuollaiseen bändiin ihan koska vaan   sydan:peuk:


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#15 20.09.2010 21:56

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,571

Re: Aasialainen musiikki

...jälkilöyly: Onks Filippiinit ees aasiaa? Entä Intia tai Turkki? Ei oo maantieto hallus  icon_redface

Offline

#16 20.09.2010 22:00

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Aasialainen musiikki

hezma wrote:

Turkki?

Euraasialainen maa, tosi puritaanit ei varmaan salli turkkimusasta kirjoittelua tässä topikissa  spam3


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#17 20.09.2010 22:07

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,571

Re: Aasialainen musiikki

hezma wrote:

http://rateyourmusic.com/release/album/ … benzaiten/

Osamu Kitajiman eka levy on kova, ei mitään new agea niinku jotku uudemmat.

Parit biisit:

Offline

#18 20.09.2010 22:16

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,571

Re: Aasialainen musiikki

Offline

#19 20.09.2010 23:04

Vteich
Member
Registered: 14.06.2010
Posts: 245

Re: Aasialainen musiikki

Kaikki muu on paskaa, paitsi DJ Krush.

Offline

#20 20.09.2010 23:07

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Aasialainen musiikki

biggrin spede tongue


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#21 21.09.2010 05:16

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Aasialainen musiikki

tommoset hymiöyhdistelmät on töykeitä ja suorastavaan tukahduttavat kaiken mahdollisen aasiakeskustelun ja saavat uudet käyttäjät itkun partaalle _tsot


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#22 21.09.2010 09:24

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Aasialainen musiikki

roll peuk


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#23 21.09.2010 19:46

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,902
Website

Re: Aasialainen musiikki

Psykokarkki sä oot paska jätkä.

Hei, Mä sanon vain mielipiteeni. Mulla on oikeus siihen. Jo Kiergekaard totesi eksistentiaalisen hölynpölyn todistavan mut oikeaksi, perustelenhan asiani monimutkaisesti, diskurssi konstituoi relatiivismia eksistenssin individualismilla crustipunkki lällällää hups pääsi pieru -argumenttien avulla. Olen mitäänsanomattoman retoriikkapompottelun kuningas ja varsinainen velho naamioimaan lapsellisen itkuni kulttuurikritiittiseksi sarkasmiksi. Siksi ei olekaan minun vikani, että tyyppi toisensa perään haukkuu tätä foorumia "vitun negatiiviseksi mestaksi" ja lopettaa palstalla käymisen, mähän vaan sanon mielipiteeni, mulla on oikeus siihen.

Ps. Rakastan Bonoa


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#24 21.09.2010 20:10

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Aasialainen musiikki

cheer21  _kaffelol  deadhorse  bileet  spede  huig  wine2  sheeplove  grin  pimp  frown2  yyh  017  lipeva  devil  biggrin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#25 21.09.2010 20:12

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Aasialainen musiikki

nyt muuten harmittaa ku en tajuu mihin oon laittanu sen alxityn tekemän mahtavan kokoelman, oiskohan jääny mökille mad

sit piti sanoo vielä et tää on mahtava:

61N06BZBXNL._SL500_AA300_.jpg

suositelkaas vastaavia ni ei mee ihan hulinaxnax tää topikki ja jos tää eurooppa-topikki oli joku kuitti tämmöseen yleistopikkiin ni muutetaanko otsikko muotoon aasialainen ei-pöpimpi musiikki? grin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#26 21.09.2010 20:44

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Aasialainen musiikki

Laatu wrote:

Psykokarkki sä oot paska jätkä.

Hei, Mä sanon vain mielipiteeni. Mulla on oikeus siihen. Jo Kiergekaard totesi eksistentiaalisen hölynpölyn todistavan mut oikeaksi, perustelenhan asiani monimutkaisesti, diskurssi konstituoi relatiivismia eksistenssin individualismilla crustipunkki lällällää hups pääsi pieru -argumenttien avulla. Olen mitäänsanomattoman retoriikkapompottelun kuningas ja varsinainen velho naamioimaan lapsellisen itkuni kulttuurikritiittiseksi sarkasmiksi. Siksi ei olekaan minun vikani, että tyyppi toisensa perään haukkuu tätä foorumia "vitun negatiiviseksi mestaksi" ja lopettaa palstalla käymisen, mähän vaan sanon mielipiteeni, mulla on oikeus siihen.

Ps. Rakastan Bonoa

"hassu" postaus, muodollisesti kankea, havaittavissa jonkinlaista "lapsellista itkua" kenties, joka hämärtää tyylitajua.

pointtiin: en ymmärrä miten verrastat henkilökohtaisuuksiin menevät loukkaukset esteettisten mielipiteitten latelusta. jos jollain on identiteetti niin kiinni jossain musafanituksissa, että suosikkibändin mollaaminen otetaan henkilökohtaisesti, ehkä kyseisen henkilön tulisi ottaa vähän vapaa-aikaa listailuista ja tähdittelystä ja kattoa vähän ympärilleen asioita punniten.

minä en esimerkiksi koskaan vittuilisi miksteippiketjuissa että vittu kun tuli paska mixteippi vaikka sitä mieltä olisin, koska arvostan jengin henkilökohtaista panosta ja pyrin ystävällisyyteen. jotkut eivät tätä tajua, vaan ovat kovin huomaamattomia siellä sun muuallakin. mutta ne on keskinäisen arvostuksen asioita, ja vaikka sinusta nyt jotenkin näyttäisi sun suuntaan että mä oon hirveen töykee kaikkia kohtaan niin en mä henkilöihin kohdistuvaa vittuilua harrasta. tai ainakin pyrin välttämään. en näe miksi mun pitäs paapoa toisten suosikkijuttuja ikäänkuin ne olis niitten lemmikkejä.

se et jos mun perustelut menee laatulla yli hilseen, niin se ei oo mun ongelma.

mut kaippa tuolla supersarkastisella oksennusviestillä on joku puhdistava tarkoitus, tsemppiä vaan sinne suuntaan! toivottavasti huomaat kuinka humaani (vaikka mielestäni pahasti harhaan poikennut) tarkoitusperäsi on korruptoinut omat juttusi ja ristiretkesi mua kohtaan menee henkilökohtaisuuksiin ja mauttomuuksiin. mut ei hätää, en mä tällasista loukkaannu, tää nyt on varmaan vaan jokin "vaihe"


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#27 21.09.2010 21:51

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Aasialainen musiikki

palattaisko jo (a)asiaan? mad;)


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#28 21.09.2010 23:20

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,902
Website

Re: Aasialainen musiikki

Taisi osua totuushermoon taas, kun tulee niin asiallista tilitystä. Mitä jos droppaisit tuon "mua vastaan ollaan ristiretkellä byhyy" -meiningin ja siirtyisit enemmän "mitäköhän mä oon perseilly, että noinkin reilu jätkä ryhtyy kritisoimaan" -itsetutkiskeluun.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#29 22.09.2010 00:50

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Aasialainen musiikki

huïg wrote:

niin en mä henkilöihin kohdistuvaa vittuilua harrasta. tai ainakin pyrin välttämään.

No hei, ainakin pyrkimys hyvä kymmenen!

huïg wrote:

että suosikkibändin mollaaminen otetaan henkilökohtaisesti

Kyllä sinäkin tätä harrastat tai tarkennetaanko, että jos sinun ESTEETTISTÄ TOTUUTTA kehdataan kyseenalaistaa, niin se noitavainon alullepanija on kyllä sinä itse.

Pääpiirteittäin melkolailla samaa mieltä Laadun kanssa vaikka ilmaisisinkin asian toisin. Jo pitkään vituttanut teikäläisen nettipersoona ja "huumori", vaikka tiedän että ihan lutunen kaveri siellä toisessa päässä istuu IRL.

Sori offtopic, mutta tämä oli vaan sopiva paikka osoittaa ettet nyt ihan voi redusoida tätä yhden käyttäjän hetkittäiseksi itkupotkuraivariksi, vaan muillakin on samansuuntaisia mielipiteitä.


Sent from my iPhone 16

Offline

#30 22.09.2010 01:21

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Aasialainen musiikki

Laatu wrote:

Taisi osua totuushermoon taas, kun tulee niin asiallista tilitystä. Mitä jos droppaisit tuon "mua vastaan ollaan ristiretkellä byhyy" -meiningin ja siirtyisit enemmän "mitäköhän mä oon perseilly, että noinkin reilu jätkä ryhtyy kritisoimaan" -itsetutkiskeluun.

Lue nyt näitä viestejä, jaa että totuushermoon osu koska vastasin. Ainahan mä osallistun näihin vääntöihin pitkillä postauksilla. Ei mua vastaan "olla" ristiretkellä, sun muroihis vaan nyt on joku kussut ja mulle pitää päätä aukoa. Hienoa kyllä että sulla on itseluottamus kunnossa kun täällä mulle suoraan vittuilet ja kutsut itseäsi samalla "reiluksi jätkäksi".

Jollain Tomskillakin on jatkuvasti käynnissä nää "vittu sä oot perseestä kun sulla on tommonen mielipide" -argumentaatiot varsinkin raskaan puolella joten en hirveesti kävis aukomaan. Enkä ole mielestäni missään vaiheessa käynyt henkilökohtaisuuksiin toisin kuin...

Kyllä mä oon huomannut että jotain pientä ryhmää tuppaa vituttamaan mun jotkut jutut, mutta ehkä näitten kyseisten porukoiden tulis vähän kattella tarkemmin niitä juttuja; vittuilenko niille vai haukunko vaan niitten ihq-suosikkijuttuja ja ehkä he panostavat hiukka liikaa tunne-elämäänsä näihin ihq-suosikkijuttuihinsa.

Kumma kun ei esimerkiksi löydy mitään esimerkkejä näistä "perseilyistä" vaan jutut on koko ajan tyystin abstraktilla tasolla. Siis sellaisia jossa provosoimatta heittäsin jotain loukkaavaa läppää. Huvittavaa jos tää kiteytyy joihinkin hymiöyhdistelmäjuttuihin ja yhden rivin jonku bändin (oumaigaad) mollaamisjuttuihin. Ruvetkaa nyt nimeämään niitä muitakin syyllisiä, vai onks tää nyt niin et mä oon jonkun kuvitteellisen "jengin" "johtaja"? Kamoon, en mä itekään kuvittele että mulla olis karismaa mihinkään semmoseen icon_lol

Tomsk: Kyllä muakin vituttaa joittenkin tuttavieni nettipersoonat, mut en mä niille sano et "vittu sä oot perseestä" tai ala niitä täällä jollain demityksillä syyttelemään. Kato nyt mitä tässäkin ketjussa tapahtuu: jengi ottaa vakavasti jotain tyystin toisarvoista nettiläppää jostain vitun bändeistä. Ja alkaa vittuileen sitten niistä. Häh? En tajuu. Mitkä jutut nyt täsmälleen kiristää?


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB