#31 09.11.2011 21:41

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

2010-08-23-beartato-lessreps.png


Varikset komentavat

Offline

#32 18.11.2011 09:51

fassu
Member
Registered: 14.02.2006
Posts: 2,554

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

kävinpä kokeilee, ihan hauskaa tavallaan. 1/10 hiihtäjän penkkitestistä (puolet omasta painosta 50 kertaa minuutissa) suoritettu, 35kg nousee 5 kertaa. biggrin

jos tätä nyt sit pari kuukautta jatkais kerran tai kaks viikossa.


Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Offline

#33 19.11.2011 01:01

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

fassu wrote:

35kg nousee 5 kertaa. biggrin

jos tätä nyt sit pari kuukautta jatkais kerran tai kaks viikossa.

Haha. No toisaalta, tekniikkalajihan tuokin on. Veikkaan aika nopeaa tulosparannusta.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#34 27.12.2011 14:46

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

LPowk.gif


Älä päästä painiks sitä

Offline

#35 29.12.2011 14:41

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Olen nyt käynyt muutaman kerran Killerin Liikuntakeskuksessa, jonne sain taannoin 10 käynnin lahjakortin. Muuta en oikein osaa siellä tehdä kuin pyörää polkea, mutta onhan sekin varsin mukavaa.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#36 03.01.2019 23:04

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

hassua miten hilavitkutinlaitteista ei tunnu saavan jalkoja kipeäksi mitenkään, mutta kyykkyä tehdessä aika pienetkin painot (jotka nousee ihan hyvin) riittää ihan ihmeelliseen puuskutukseen treenin jälkeen. eka tangolla pari kierrosta pohjalle herättelemään miten homma tehtiin ja sit 40 kilon tangolla 8*2 + 45kg 8 kertaa. kyykkyjä pääsee tekemään hesan kisiksellä melko huonosti ellei käy ihan illalla myöhään. aika heikosti jaksan tehdä laajemmin kaikkea ja teen aina lähinnä jalannostovatsat, dipit ja leuanvedot.  mua epäilyttää toimiiks se mave nyt oikeesti _niin_ hyvin, kun vähän pelottaa että jotkut liikkeet tekee kropasta vain jäykemmän ja hitaamman, viimeeksi keväällä tullut tehtyä.

Last edited by Okko (04.01.2019 00:20)


VFjVKbO.gif

Offline

#37 04.01.2019 09:17

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Vähän harmittaa etten oo koskaan saanut salilla käyntiä kunnolla pyörimään. Käyn joskus tekemässä kokonaisvaltaisen sarjan, jos en ehdi ryhmäliikuntatunneille. Kiinnostais joskus opetella hyvä tekniikka vapailla painoilla. Mave kiinnostaisi joskus ottaa haltuun.

Sinänsä kropassa hyvä fiilis kun käyn tekemässä kolme kertaa viikossa kuntonyrkkeilyä, sandbellia (vähän niinku kahvakuula) ja kuntopiirejä kolme kertaa viikossa, eikä kauheasti enempää aikaa liikkumiseen sit oliskaan. En saa itsestäni samanlaista tehoa liikkumiseen jos teen yksin, sen sijaan noissa ryhmäliikunnoissa saan hyvän  tehn liiuntaan ja noi on aika monipuolisia missä käyn.

Silti oishan se kiva joskus nostaa isoja painoja.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#38 08.01.2019 18:03

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Pieni kuntosali-innostus meneillään tällä hetkellä. Painoja nousee aika lailla samat kuin avausviestissä. Siihen se kehitys aikanaan tyssäsi mutta ei kumma kyllä ole tulokset heikentynytkään, vaikka on ollut todella pitkiä taukoja. Lihasmuistin avulla pääsee takaisin tohon samaan kun jaksaa kuukauden ajan käydä kerran tai pari viikossa. Kyykystä nousee mukavasti se sata kiloa ja penkki on siinä 70 kilon tienoilla. Tämä siis kahdeksalla toistolla.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#39 08.01.2019 19:08

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Laatu wrote:

Pieni kuntosali-innostus meneillään tällä hetkellä. Painoja nousee aika lailla samat kuin avausviestissä. Siihen se kehitys aikanaan tyssäsi mutta ei kumma kyllä ole tulokset heikentynytkään, vaikka on ollut todella pitkiä taukoja. Lihasmuistin avulla pääsee takaisin tohon samaan kun jaksaa kuukauden ajan käydä kerran tai pari viikossa. Kyykystä nousee mukavasti se sata kiloa ja penkki on siinä 70 kilon tienoilla. Tämä siis kahdeksalla toistolla.

peuk
Kovimmat omat suoritukset taitaa tällä hetkellä olla se et menee jotaa 9 leukaa ja 8 dippiä, olen tosin jättänyt epäonnistumiseen saakka menemiset pois. Voip olla et molempia menis se 10 jopa, noihinkin vaikuttaa se missä vaiheessa treenejä liikkeet tekee. Leuoissa puristusvoiman puute on vähän ärsyttävää mut sekin paranis tekemällä vaan. Miten kyykyssä uskaltaa vetää rajoille ku eihän sieltä painon alta edes pääsee pois jos jalat ei suoristu ylös? Maksimeja en ole koskaan voimanostoliikkeissä edes kokeillut kaikenlaisten pelottelijoiden takia. Joku penkkikisa pitäis kyllä käydä kokeilemassa.

Mulla on nyt pari treenikertaa alla tänä vuonna, viime syksynä kävin varmaan kuudesti salilla ja keväällä joku 10 kertaa. Kotitreenejä kahvakuulan, hyppynarun ja voimapyörän kanssa on tullut tehtyä myös välillä. Niitä teen vähän enemmän HIIT-tyylillä kun salilla taas tykkään pitää reippaammat tauot liikkeiden välillä. Näillä treenimäärillä ei kyllä mitään tuloksia saavuteta mut jonkun sortin voimatasot säilyy ja tuleehan tosta hyvä fiilis monesti treenien jälkeen kun ei enää okseta.


VFjVKbO.gif

Offline

#40 11.01.2019 18:18

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Kertokaa mitä multa jää tekemättä kropasta jos teen kyykyt, leuat, dipit ja jalannostovatsalihakset? Tai siis kantsiiks tohon rutiiniin ottaa mukaan ehdottomasti jotain lisää? Välillä teen toki eri juttuja siihen lisäksi ihan mausteena.


VFjVKbO.gif

Offline

#41 17.01.2019 16:06

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,242

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Olen aloittanut salilla käymisen.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#42 18.01.2019 21:40

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Okko wrote:

Kertokaa mitä multa jää tekemättä kropasta jos teen kyykyt, leuat, dipit ja jalannostovatsalihakset? Tai siis kantsiiks tohon rutiiniin ottaa mukaan ehdottomasti jotain lisää? Välillä teen toki eri juttuja siihen lisäksi ihan mausteena.

Nuo kuulostaa hyviltä valinnoilta koko kropan treeniksi, mutta voishan tuohon sopia että tekis välillä myös maastavetoa ja penkkiä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#43 19.01.2019 16:55

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Punttitube on kehittynyt ihailtavasti kymmenen vuoden aikana. Tämä erinomainen kyykkyvideo olisi vielä vuosikymmenen taitteessa ollut jossain dvd:llä tai maksumuurin takana. Alussa on jotain mainostusta, jonka skippasin: https://youtu.be/t2b8UdqmlFs?t=338

Oikean suoritustekniikan ohella myös motivaatiota pitää kehittää. Siksi linkkaan myös tämän: https://www.youtube.com/watch?v=JPssCRYZvII


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#44 22.01.2019 19:45

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Ajattelin seuraavat pari kuukautta ottaa perusliikkeistä vähän painoja alas ja parantaa tekniikkaa. Lisäksi monipuolisempia apuliikkeitä ja erityisesti vatsaan ja alaselkään jotain, kun ne ovat unohtuneet. Teen aina salikäynnin lopuksi pienen HIIT-treenin niillä stepperi-tms-härveleillä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#45 22.01.2019 19:46

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Tämä video on osoitus siitä, että huonollakin tekniikalla rauta voi nousta. https://www.youtube.com/watch?v=JPssCRYZvII


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#46 24.01.2019 00:45

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Laatu wrote:
Okko wrote:

Kertokaa mitä multa jää tekemättä kropasta jos teen kyykyt, leuat, dipit ja jalannostovatsalihakset? Tai siis kantsiiks tohon rutiiniin ottaa mukaan ehdottomasti jotain lisää? Välillä teen toki eri juttuja siihen lisäksi ihan mausteena.

Nuo kuulostaa hyviltä valinnoilta koko kropan treeniksi, mutta voishan tuohon sopia että tekis välillä myös maastavetoa ja penkkiä.

Mavea otin nyt turskan suosituksesta mukaan, tuntui muuten ihan hirveältä sekin kun viime kerrasta on joku 9kk aikaa. Painot olivat lisäksi ihan naurettavan pienet ja otevoima surkeahko, oletan kyllä että suoritustaso nousee tuosta aika nopeasti jos viittii vain nostaa kunnon äijäasenteella. Muuten noi kaikki liikkeet yhteensä on aika raskas yhdistelmä jos vetäsee ne samalla salikäynnillä niinku tykkään tehdä. Penkkitekniikkaa en oo jaksanu treenata, dipit ottaa ihan hyvin rintalihaksiin ojentajien lisäksi mun mielestä. Riven otan kyllä vielä haltuun. Nyt ensin aion panostaa  noihin olkapäiden selän puoleisiin lihaksiin lihastasapainon ja loukkaantumisriskin vähentämisen takia, pientä vihlontaa on nimittäin tullut yllättäen parilla salikerralla ja välillä kun lyön pingiksessä kämmenspinniä vähänkin huonolla tekniikalla. Viime viikolla jätin leuat ja dipit pois tuon takia.


Mäkin laitan motivaatiovideon tyypeille tänne.  icon_cool

Last edited by Okko (24.01.2019 00:46)


VFjVKbO.gif

Offline

#47 24.01.2019 13:23

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

- NONI!
- NONI!
- NONI!
- Hei kaverit, älkää viitsikö. En aio tällä kertaa kokeilla ykkösiä, vaan lastaan maveen rauhassa 100 kiloa tavoitteena 8 toistoa. Yritän parantaa tekniikkaa. Näittekö siltä videolta, miten köyryssä selkäni oli? Miksi helvetissä kukaan teistä ei sanonut mitään? Näillä rautamäärillä tuossa voi olla todella vakava loukkaantumisriski. Niin ja voisitteko ensi kerralla olla käyttämättä seksuaalista suuntautumista haukkumasanana. Aivan älyttömän junttia tommonen.
- Suutu jo...noni..
- Lopeta!


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#48 02.02.2019 14:38

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Maltillista treeniä. Teen ihan eri tavalla kuin yleensä osittain vaihtelun vuoksi, osittain tekniikan korjaamiseksi. Sain ihan raskaan treenin kuitenkin. Kyykky 3 sarjaa 5 toistoa per sarja, 60 kiloa, suht lyhyet tauot. Normaalisti teen paljon isommilla painoilla, vähemmän sarjoja ja pidemmät tauot. Tää päinvastoin-metodi tuntui sopivalta ja helpotti tekniikkaan keskittymistä. Penkki suunnilleen näin: 3x5x60. Huvittavaa penkata sama kuin kyykyssä mut toisaalta tää ei oo yhtä kriittinen tekniikkalaji.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#49 04.02.2019 12:53

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Tämänhetkinen treeni perustuu neljälle liikkeelle: kyykky + penkki ja toisena päivänä mave + kulmasoutu. Kulmasoudun ajattelin korvata leuanvedolla. Pitäis vihdoinkin ottaa tuo haltuun ja muutenkin lisätä kehonpainoliikkeitä.

Kaikenlaista vitkutinta tuohon sitten mausteeksi.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#50 05.02.2019 20:49

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Nimimerkki Laatun kanssa käytiin äijäilemässä. Hyvä ku on pakko vetää ihan äijänä kaikki sarjat täysiä ku on ekaa kertaa toisen kanssa salilla. Tekniikasta ei tietoakaan, eiq.  icon_razz

Kyykky tuntuu jatkuvasti paremmalta, mavessa puristusvoima on aika kovalla koetuksella taas ja käsien iholle se on tappoa etenkin kun vetää vielä leuat päälle. Ens kerralla otetaan penkkitekniikka haltuun. Pitää noita PERSEliikkeitä vielä vähän lisätä ku se on mun heikkous.


VFjVKbO.gif

Offline

#51 05.02.2019 23:32

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Kisiksellä


VFjVKbO.gif

Offline

#52 09.02.2019 13:26

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Äsken ekaa kertaa ikinä kyykky tuntui pelkästään jaloissa, kiitos punttituben. Kokeilin näin: syväänhengitys ja vatsaan ilmaa, jolloin kropasta tulee paketti joka on ottamassa iskua vastaan. En murehtinut sitä, meneekö paino taakse niin kuin monissa videoissa neuvotaan, vaan keskityin pitämään tasapainon ikään kuin jalkapohjien keskellä. Asento oli riittävän leveä mun anatomialle, jotta pääsin syvään ilman että tarvi mitenkään taivuttaa kroppaa. Tähän auttoi, kun pidin katseen alaviistossa, mikä oli pieni mutta tärkeä muutos. Koko liike tuntui erittäin luonnolliselta, rohkenisinko sanoa jopa makoisalta, eikä tullut sitä tyypillistä alaselän rasitusta. Ja huom. tämä koskee sitä kyykkyä, jossa tanko tulee alas lapaluiden väliin. Ohje täällä: https://www.youtube.com/watch?v=NtX8GGbDCuc


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#53 13.02.2019 00:08

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Kyykyssä paino keskellä jalkapohjaa tuntuu ainakin saavan helpommin rautaa ylös. Näinköhän kantapäällä oleva paino ottaa enenpi pakaroista ja etureidet painottuu enemmän kun paino on keskellä. Nyt oon muuten viidessä viikossa nostanu kyykkytulosta 40 kilosta 85 kiloon, sarjana tehtynä tietty ja alku oli oikeasti vain kokeilua ilman mitään rohkeutta isompiin painoihin.

Tänään muuten salilla mietin että vaikka nää isot kokovartaloliikkeet onkin tehokkaimpia ni muiden juttujen ajoittainen treenaaminen ja vaihtelu tuntuu olevan aika olennaista myös. Joitain jänniä heikkouksia voimanostoliikkeet, leuat, dipit jne. jättää myös vaikka ovatkin varmasti tutkitusti erinomaisia liikkeitä.


VFjVKbO.gif

Offline

#54 18.02.2019 14:19

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

peuk tulosten kehitykselle. Nautinnollinen tunne nostaa tai siis repiä ylös enemmän rautaa kuin mitä itse painaa. Oon kans miettinyt, että mitä jää puuttumaan mun nykyisestä kyykky-penkki mave-leuat -treenistä. Aattelin kokeilla pystypunnerrusta. Tämä punttituben oma Ron Swanson puhuu niin lämpimästi sen puolesta: https://www.youtube.com/watch?v=CnBmiBqp-AI

Ja joo, liikkeiden, toistojen, treenijakojen vaihtelu pitää muistaa sit kun alkaa tulokset junnata pitkään.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#55 18.02.2019 20:51

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Laatu wrote:

Aattelin kokeilla pystypunnerrusta.

Tuntui ihan hyvältä. Mulle sopiva liike selkeästi, kun hädin tuskin pelkällä tangolla pystyi tekemään sarjoja.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#56 18.02.2019 22:45

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Ostin ja asensin työpaikalle leuanvetotangon. Lähtötaso on 3.

Työkaveri sai kans 3 ja otettiin tavoitteeksi saada nyt perjantaina 4.


Varikset komentavat

Offline

#57 21.02.2019 21:09

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Maven tekeminen on vähän kuin kävisi avannossa. Kroppa pienessä sokkitilassa, kenties vähän endorfiineissakin sen jälkeen, kun lähes jokainen lihas on osallistunut repimiseen.

Vedätkö kaakku leukoja kämmenet itseen päin vai ulospäin? Oon nyt kokeillut molempia ja kämmenet ulospäin on selkeästi raskaampi. Heijasin jaloilla vauhtia ja sain ehkä neljä. Yksikään ei varmaan mennyt puhtaasti niin että olisi mennyt kädet ihan suoriksi alhaalla.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#58 21.02.2019 21:19

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Leuanvetoennätykseni lähentelee kymmentä, ei mene enää, en ole vuosiin kokeillut. Kämmenet poispäinhän se raskaampi on juu. Siis sisäkämmen poispäin.

Offline

#59 25.02.2019 02:07

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Ekaa kertaa käyty penkkaamassa. 70kg meni ykkösenä, olikohan 60kg ylin kunnollinen sarja. Kai tohon painoa saa lisää kun hermotus paranee tekemällä tekemällä vaan, tekniikkaan myös hiljalleen oppii kiinnittämään huomiota.

Voisi asetella tavoitteita kaudelle 2019: Penkki 100kg, kyykky 115 ja mave 130, kaikissa 1*5 sarja. Siihen lisäks vielä 3000m cooper ja vaikka 16 leukaa vaikka ni olis tosi kova. Jos jaksaa koko vuoden käydä 2-3 kertaa viikossa niin voi onnistua. Pitkäjänteisyys on vaa mun heikkous.  icon_razz


VFjVKbO.gif

Offline

#60 25.02.2019 11:51

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Okko wrote:

Ekaa kertaa käyty penkkaamassa. 70kg meni ykkösenä, olikohan 60kg ylin kunnollinen sarja. Kai tohon painoa saa lisää kun hermotus paranee tekemällä tekemällä vaan, tekniikkaan myös hiljalleen oppii kiinnittämään huomiota.

Voisi asetella tavoitteita kaudelle 2019: Penkki 100kg, kyykky 115 ja mave 130, kaikissa 1*5 sarja. Siihen lisäks vielä 3000m cooper ja vaikka 16 leukaa vaikka ni olis tosi kova. Jos jaksaa koko vuoden käydä 2-3 kertaa viikossa niin voi onnistua. Pitkäjänteisyys on vaa mun heikkous.  icon_razz

Meillä samat penkissä, teen 60 kilolla sarjoja ja tulipa ekaa kertaa ikinä kokeiltua se maksimikin, joka on tällä hetkellä 70 kg. Ehkä tärkein tavoite ois nyt itsellä nostaa toi kyykky takaisin sadan kilon sarjoihin, mutta nyt huomattavasti paremmalla tekniikalla. Eilen meni meni suht kevyesti 75x5.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB