#1 17.01.2011 13:58

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Tein topicin lähinnä siksi, että muistaisin palata aiheeseen keväällä. Tällä hetkellä kyykky 2 x 6, 85 kiloa, penkki 2 x 6, 65 kiloa. Raskaita perusliikkeitä vapailla painoilla, tietty. Kaksjakosella oon nyt alotellut (ti jalat ja selkä, pe rinta, kädet, vatsa) ravintopuoli on parempi kuin koskaan. Pari viikon päästä tulee kyllä harmittavasti taukoa tähän hommaan, mutta kovat odotukset vuoden lopun suhteen.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#2 24.01.2011 16:01

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Ojentajat tuntuu olevan ihan riekaleina kun kerrankin nylkytti niitä vähän systemaattisemmin tuol. BIITSIKUNTO 2011 etenee aikataulussa.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#3 24.01.2011 16:09

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Yksin en kyllä jaksaisi säännöllisesti käydä kuntosalilla, mutta - kiitos parisuhteen - olen käynyt jo muutaman kuukauden ajan pari kertaa viikossa pumppaamassa rautaa. Yllättävän hauskaa touhua kyllä, kunhan ei retostelevilla äijäpainoilla revi kehoaan kerralla paskaksi.

Last edited by ginipoika (24.01.2011 16:10)


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#4 24.01.2011 18:26

asleep
Member
Registered: 02.09.2007
Posts: 1,147

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Kohta pumppaamaan   dance 

Selkää, hauista ja vatsaa ois tänään ohjelmassa. Yrittänyt nyt syyskuusta lähtien käydä pari kertaa viikossa, mut usein jäänyt yritykseksi. Jotenkin tosi tylsää äheltää yksin raudan kanssa.  icon_neutral  No jää siitä yleensä ihan hyvä fiilis.

Kaksijakoisella ohjelmalla mennään täälläkin. Sopivasti fiiliksen ja tungoksen mukaan liikkeitä muunnellen.


ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu

Offline

#5 24.01.2011 20:38

merrim
bimbotohtori
Registered: 29.06.2005
Posts: 1,242

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Haha, viittiiköhän täällä ees puhua mistään "painoista" kun käytännössä käyn harvoin salilla mutta bodypumpissa sählään painojen kanssa pari-kolme kertaa viikossa. Tuli aika ÄIÄ olo viime viikolla kun lisäsin varsin mitättömiin peruspainoihin vähän lisää ja jaksoin koko tunnin treenin. Hauis on ainoa jossa lisäys ei vaan onnaa. Mulla ei oo habaa  icon_redface

Kahvakuulatreeneissä jaksaa jo rinnallevetoja ja pari muuta liikettä 12 kilon kuulalla  icon_cool


hand I DONT NEED  A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME hand

Offline

#6 25.01.2011 10:35

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Joskus opiskeluaikana tuli aktiivisemmin käytyä ja lähellä oli jo se legendaarinen satanen nousta penkistä, mutta olisko jäänyt 96 kiloon... Nyt on taas tullut uudestaan aloitettua, mutta en mä jaksa enää alkaa repimään. Hauiksiin tosin pitää vähän yritää voimaa saada, että jaksaa noita lumitöitä tehdä  icon_wink


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#7 12.05.2011 11:49

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Mjoo. Paluu salille toi hyvän ja huonon uutisen. Hyvä oli se, että opin vihdoinkin vähän paremman penkkitekniikan, kun tajusin että sitä painoa pitää nostaa kropalla eikä käsillä. Yllättäen koko homma lähtee jaloista, niihin jännitystä ja siitä sitten ponnistamalla ylös. Huono uutinen oli se, että pienen tauon jälkeen oikeassa reidessä tuntui kyykky vähän pahalta. Oisko ihan pieni revähdys, joka tuntuu menevän pahemmaksi mitä enemmän tekee. Nyt kuukauden tauko reisiliikkeistä ja penkkitekniikka kuntoon. Tällä kertaa pitää yrittää käydä säännöllisesti salilla koko kesän ajan, kun aiempina kesinä se on aina tupannut jäämään työkiireiden takia.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#8 12.05.2011 11:59

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

^Penkkivääntöön saa kyllä tosi paljon lisää voimaa, kun saa kunnon paineen jalkoihin. Itse tein aina niin, että otin ns. normaalin asennon, mutta sillai että tanko oli jossain about vatsan kohdalla. Sit pidin jalat samassa paikassa ja heilautin muun vartalon oikealle kohdalle ts. tanko silmien tasolle. Jalat siis aika pienessä kulmassa. Vois selittää paremmin, mutta en osaa  icon_cool


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#9 12.05.2011 13:23

asleep
Member
Registered: 02.09.2007
Posts: 1,147

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Penkkaan nykysin käytännössä pelkästään jalat penkille. Ei vaadi niin suuria ponnisteluja tekniikan suhteen ja muuten "tuntuu" paremmalta. Taas harventunut pumppaamassa käyminen about kertaan viikossa ja sen huomaa varsinkin penahommissa  icon_cry


ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu

Offline

#10 25.05.2011 21:44

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

No niin, salijäsenyys hankittu.


Varikset komentavat

Offline

#11 12.07.2011 23:31

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Penkkiä en osaa kyllä ees vähää alusta, tarvisin ehkä jonkun vähän kattomaan että meneekö tekniikan puolesta päin vittua vai mitä. Muutenkin painot on tosi pieniä - kun voimaa ei vaan löydy.


Varikset komentavat

Offline

#12 14.07.2011 13:11

merrim
bimbotohtori
Registered: 29.06.2005
Posts: 1,242

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Kehitysraporttia: puoli vuotta treeniä ja pumpissa menee jo 20 kg kyykyt (taisin vielä tammikuussa hikoilla jollain 8-9 kilon tangolla ), 10 kg penkkipunnerrus, 15 kg selkäliikeet ja ojentajissa 10 kg. Perkeleen hauis vaan junnaa, 9 kg nyt ja millään ei pysty kilon lisäystä tekemään.

Last edited by merrim (14.07.2011 13:12)


hand I DONT NEED  A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME hand

Offline

#13 14.07.2011 14:05

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Helmikuussa kun tuo salijäsenyys muuttuu koskemaan myös noita liikuntakeskusksia niin sit pumpataan, perkele colorflash

Myös spinning-tunneille aion mennä.

Last edited by kaakku (14.07.2011 14:06)


Varikset komentavat

Offline

#14 14.07.2011 15:12

merrim
bimbotohtori
Registered: 29.06.2005
Posts: 1,242

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

kaakku wrote:

Helmikuussa kun tuo salijäsenyys muuttuu koskemaan myös noita liikuntakeskusksia niin sit pumpataan, perkele colorflash

Myös spinning-tunneille aion mennä.

peuk  peuk  peuk

ps mikä sali?


hand I DONT NEED  A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME hand

Offline

#15 14.07.2011 15:20

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

GoGo. Siihen asti että Hermian GoGo avataan ni käytössä on vaan noi express-salit Partolassa ja Lielahdessa. Mut sen jälkeen on sit ne isot keskuksetkin Hämeenkadulla ja Hämeenpuistossa ja siellä Hermiassa.


Varikset komentavat

Offline

#16 14.07.2011 15:34

fassu
Member
Registered: 14.02.2006
Posts: 2,554

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Pitäis ottaa jotain voimajuttua kuvioon loka-marraskuussa. Lähinnä ideana saada kestovoimaa coreen ja käsiin, jotta hiitämisestä tulis jotain. Jalat voi hoitaa loikilla tai vastaavilla. Mieluiten ei saisi tulla paljoa lisää lihasmassaa, sitkeyttä vaan. Veli venäläisellä on ollut ihan kiinnostavan näköistä settiä (tos ja tos.

En tiedä tästä puolesta kovin paljoa, joten jos jollakulla on heittää ideoita, niin ehdottakaa pois. Lähtökohtaisesti kehon massalla tehdyt > painot ja pitkät sarjat > isot kuormat, mutta muutakin voi tietty ehdottaa. Hiihtäjän penkkitestiä ei reputa, jos tekee 50 toistoa / puolet kehon massasta. Että kai sitä totakin pitäis... biggrin

Vähän varauksella suhtaudun koko ideaan, mut hiihtohommissa voima on hirmu selkeästi rajoittava tekijä ja kaverilla on joku kotisaliviritys, niin voipahan hengata samalla.


Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Offline

#17 14.07.2011 15:35

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Ongelma noissa luksussaleissa on se, että ne on vääränään kaikenlaisia hilavitkuttimia. Käyttäkää vapaita painoja (penkkipunnerrus, kyykky, maastaveto tärkeimmät) Tukilihakset esim. selässä vahvistuvat parhaiten vapailla painoilla, jolloin loukkaantumisriski on pienempi. Plus niiden pitäisi olla myös tehokkaampia tulosten kannalta.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#18 14.07.2011 15:44

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

fassu, kyllä oma mielipiteeni on, että noissa sun lajeissa on hyötyä ihan raa'asta voimastakin, jota saa tosiaan vain tekemällä raskailla kuormilla, eli silloin kun pystyt tekemään yhtä sarjaa kerrallaan enimmillään 10 toistoa. Siis ehdottomasti myös jaloissa. Mitä jos kokeilisit tehdä kyykkyä, vaikka kerran viikossa kaksi sarjaa, kahdeksan toistoa. Painoa hilaat ylöspäin aina niin, että viimeinen toisto vaatii kunnon puristuksen.

edit: tää on siis ihan vain sen pohjalta, mitä olen vuosien varrella lukenut. Itsehän en mitään aerobisia lajeja harrasta.
edit2: tai ainakin suosittelen kysäisemään joltain kokeneemmalta hiihto/pyöräilijäkaverilta, että onko tosta voiman hankkimisesta hyötyä. Olen lähes satavarma, että perusvalmiudet kyykyssä ja maastavedossa auttavat lajissa kuin lajissa. Suksisauvoilla pökkiessä toki penkkipunnerrus tekisi hyvää. Ei ne lihakset siitä treenistä kovin nopeasti kasva, ei siitä kannata huolestua.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#19 10.08.2011 12:56

teekki
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 1,941

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Jou. Sain tuommosen kuukauden lahjakortin yhdelle hifistelysalille ja oon nyt kolme kertaa käynyt. Tällä hetkellä tuntuu että tätä voisi jatkaa pidemmällekin, jotain 2 x viikossa. Juurikaan kokemusta salilla käymisestä mulla ei ole, mitä nyt yläasteikäisenä kokeiltiin kuka nostaa eniten penkistä.

Laatu wrote:

Kaksjakosella oon nyt alotellut (ti jalat ja selkä, pe rinta, kädet, vatsa)

Jotain tämäntyylistä ohjelmaa oon kaavaillut, semmoista suht karkeaa yläkroppa / alakroppa -jakoa, tietysti keskivartaloa unohtamatta. Oon katsellut salipappafoorumeilta esimerkkiohjelmia, mutta niitä tuntuu olevan niin monta kuin on kirjoittajia. Alussa lienee tärkeintä että oppii perusliikkeitä ja tekemään ne oikein.

Last edited by teekki (10.08.2011 12:57)

Offline

#20 11.08.2011 23:53

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Jalat voi hoitaa spinningissä. Ainakin omalla kohdalla jalat olivat lihaksikkaimmillaan ja kestävimmillään, kun kävin 2-3 kertaa viikossa spinnaamassa. Saatoin toisinaan olla pari kertaa putkeen. Kauas on tultu noista ajoista tai siitä kun olin saada selkälihaslaitteessa satasen rikki (siis siten, että voin tehdä 3 x 15 sarjoja). Toistojen määrä on nykyään 10-12, sitkeys puuttuu kokonaan ja melkein joka harjoitteesta on palanut ~20 kiloa pois. Korsettilihaksisto, liikkeen sielu, on jätetty retuperälle ja siellä missä ennen oli jykevä tiilimuuri, on nyt vain rasvaa ja epämääräisiä varjoja muistuttamassa vanhasta loistosta. Toki saliaikakin on työvuorojen vuoksi jatkuvasti kortilla. Luulenpa, että yritän kuitenkin saada tuon spinningin takaisin harjoitteluun. Kokonaisvaltaisesti palkitsevinta.

Offline

#21 12.08.2011 14:22

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Kerrohan hyviä esimerkkejä noista syviin vatsa- ja selkälihaksiin vaikuttavista liikkeistä. Perus istumaannousu saa aikaan niin kovaa rutinaa selkärangasta että vähän mietityttää. Alaselän oon tehny ihan siin perus selkäpenkissä ja yläselkä/hartiat sitten ylä- ja alataljassa.

Jalkoja treenaan jonkin verran, mutta yleensä seuraaville päiville on luvassa juoksua tai pyöräilyä joten ihan hirveästi ei viitsi rasittaa.

Talvella, kun tää jäsenyys muuttuu täysivaltaiseksi niin tarkoitus olisi mennä kokeilemaan spinningia ja bodypumppia.

Tänään salille peuk


Varikset komentavat

Offline

#22 13.08.2011 14:17

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Meninkin vasta tänään icon_redface

Mut treenasin PELKKÄÄ YLÄKROPPAA icon_cool peuk


Varikset komentavat

Offline

#23 15.08.2011 12:50

fassu
Member
Registered: 14.02.2006
Posts: 2,554

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Ihan piruuttaan päätin kokeilla, josko pieni lisävoima jaloissa auttaisi tempokuntoa. Ainakin kyykkyjen tekemisestä tuli jalat kipeeksi ja päälle jäi kestonälkä. Painona huikeat 25kg, 4x10 toistoa tein. Kävin varmaan liian syvässä kyykyssä, mutta ainakin ton nosti vielä aika terävästi ylös. Ja kyllä tuo eri tavalla kuormittaa kuin liian isolla vaihteella ajelu.

Noin teoriassa olen kyllä sitä mieltä, että jokaisella omin jaloin kävelemään kykenevällä aikuisella on riittävästi voimaa ajaa pyörällä vaikka kilpaa mikäli ei käytä vaihteita polkaisujen määrän minimointiin, koska suoritusta rajoittaa lähinnä kyky hapettaa rasvaa ja hiilihydraattia. Laktaatin kertyminen sitten tulkitaan voiman puutteeksi. Pitkien vetojen sisällä vaan aina huomaa, että vaikein paikka ei ole mäkien nousu tai ylipäänsä happisyöpöimmät kohdat, vaan se kun pitää saada iso välitys pyörimään noiden jälkeen kiihdyttäessä. Voi olla, että tulkitsen itsekin merkkejä väärin.

Jos tulen nopeammaksi, olen mielelläni ollut väärässä. Hiihtoa varten potkuvoimasta on kuitenkin hyötyä, joten whattaheck.

Ylä- ja keskivartalosuunnitelmat on ennallaan. Loka-marraskuussa näitä pitäisi väsäillä ja jos talvi on paska, niin sitten myöhemminkin. Pari kuukautta pari-kolme kertaa viikossa. Varsinaiset voimajutut ensin ja lajinomaisemmaksi sitten kun ulos alkaa päästä. Eikö se näin päin kannata tehdä?

Last edited by fassu (15.08.2011 12:53)


Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Offline

#24 15.08.2011 14:08

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Esimerkiksi tällainen valmentaja ja juoksija kuin Brian McKenzie vannoo kyykkyyn ja maastavetoon kestävyyslajien harjoittelussa.

http://www.gotrimax.com/TriMaxBmac.htm

What are the most valuable weight training movements to improve running and cycling performance?
- HEAVY Squats and HEAVY Deadlifts

McKenzien lainaus kirjasta 4h Body:

The muscle soreness runners feel after long distances is primarily from a weak sodium-
potassium pump. Strength training is what improves the sodium-potassium pump, and what
allows Brian’s athletes to walk around the day after an ultra instead of lying in bed: “If I can get
a runner’s back squat up, I see their marathon time drop."


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#25 15.08.2011 20:09

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Vähän off-topiccia, mutta löyty aika loistava video siitä, miten McKenzie opettaa juoksutekniikkaa:
http://www.youtube.com/watch?v=idPTzdpN … re=related


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#26 15.08.2011 21:37

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

kaakku wrote:

Kerrohan hyviä esimerkkejä noista syviin vatsa- ja selkälihaksiin vaikuttavista liikkeistä. Perus istumaannousu saa aikaan niin kovaa rutinaa selkärangasta että vähän mietityttää.

Mulla oli pitkään sama. Ton rutinan takia en meinannut millään löytää itselle sopivaa vatsatreeniä, kunnes löysin oikean tekniikan. Katopa esim. tää video: http://www.youtube.com/watch?v=zYQdLtam … age#t=153s
Tossa tyyppi tekee just oikein. Se liikerata on lopulta todella pieni. Mutta kun pidät jännityksen koko ajan vatsassa, selkärangan rutinaa ei tule. Yleisin virhe on auttaa reisillä ja selällä, ja sen voi korjata tekemällä just tommosta pienempää liikerataa. Jotain pientä lisapainoa tonne niskan taakse, niin tuota pientä liikettäkään ei jaksa kuin sen kymmenen toistoa.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#27 15.08.2011 21:55

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Voimapyöräilin tänään vähäsen ku jäi salikeikka väliin. Se ottaa kyl hyvin. Ei vaan riitä paukut vielä liikkeen loppuun asti vetämiseen. Nii ja vähän kokeilin venäläistä kiertoa, se vaikutti kans ihan asialiikkeeltä, ainakin voimat loppu heti alusta biggrin

Salilla oon tehny sellasella "apinakiikulla" jolla tehään istuen ikäänkuin linkkariliikettä.

etunojia tehdessä huomas kyllä että jotain hyötyä salilla käynnistä on ollut.


Varikset komentavat

Offline

#28 16.08.2011 08:49

merrim
bimbotohtori
Registered: 29.06.2005
Posts: 1,242

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Eilen ekaa kertaa ikinä pumpissa jaksoin hauissarjan 5 kg per pää (eli puol kiloa lisää molemmissa) ja olo oli ÄIÄ.  hand  pimp  hand


hand I DONT NEED  A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME hand

Offline

#29 31.08.2011 18:52

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Nyt kun kesäkausi vaihtui syksyyn, on hyvä laittaa vähän väliaikatietoja. Toukokuun lopussa alottelin suurinpiirtein noista tammikuussa ilmoittamistani ekan viestin painoista. Takana on harjoittelun kannalta hyvin mennyt kesä - treenaan varmasti järkevämmin kuin koskaan. Siitä kertoo esimerkiksi se, että maastaveto on mukavasti noussut koko ajan pitkin kesää ja siitä on tullutkin vaivihkaa suosikkinostoni. Tässä siis treenipainot, sarjat x toistot x kilot : Maastaveto 2x8x130, kyykky 1x8x100, kulmasoutu 2x8x85, penkki 1x6x72,5 vinopenkki 1x8x55. Hauiksia, olkapäitä ja vatsaa en nyt ryhdy listaamaan, koska ne vaihtelevat aika paljon riippuen noiden isompien sarjojen rasituksen määrästä. Esim rankka maastaveto verottaa heti jostain lopuksi tehtävästä hauisliikkeestä. Tossa siis lähtökohdat ensi kerran väliaikatietoja varten. Ne mitattakoon jouluna!


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#30 15.10.2011 23:39

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Kuntosali 2011 - Älä puhu mulle, kun mul on aggre päällä

Pitkästä aikaa olen tällä viikolla ehtinyt/jaksanut käydä salilla ja yllätyksekseni se tuntui oikein mukavalta touhulta (yleensä käyn salilla jos sää ei salli pyöräilyä, hiihtoa tms). Mitään sen suurempaa kehitystä ei näillä harjoitusmäärillä tapahdu, mutta pysyypä lihaskunto edes jotenkin yllä...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

Board footer

Powered by FluxBB