#1 23.11.2012 23:01

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Täällä voidaan keskustella börjen suosikkiaiheesta, eli yleisön reaktioista keikoilla. Ei tartte siirtää testikkeliin koska tää on parin päivän jälkeen kakkossivulla  icon_surprised

Ihan alkuun: millä te "tukholman menon kannattajat" perustelette sen, että total villiintyminen on jotenkin asiankuuluvampaa kuin vaikkapa ny kädet taskussa paikallaan seisten musan kuunteleminen? Mua kiinnostaa tää ihan oikeesti. Pitääkö rokkikeikalla käyttäytyä tietyllä tavalla? Onko pakko osallistua hurmokseen tai muuten ei elä mukana tarpeeks vahvasti?

Sit yleisemmin, et älyttömimmät keikkafiilikset on kyllä koettu joskus Factoryssa kun on tuntunut et kohta vähintään joku lentää lasin läpi kadulle.

Offline

#2 23.11.2012 23:06

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Uudet housut ja paita wrote:

Ihan alkuun: millä te "tukholman menon kannattajat" perustelette sen, että total villiintyminen on jotenkin asiankuuluvampaa kuin vaikkapa ny kädet taskussa paikallaan seisten musan kuunteleminen? Mua kiinnostaa tää ihan oikeesti. Pitääkö rokkikeikalla käyttäytyä tietyllä tavalla? Onko pakko osallistua hurmokseen tai muuten ei elä mukana tarpeeks vahvasti?

Hehe joo, mua joskus sillain snadisti ärsyttää kun aina sillon tällön tulee esiin semmonen olettamus, et pitää olla kauhee hulina päällä jos diggaa jostain. Mut kun ei kaikki oo semmosii, t. nimim. "tykkään vaan lunkisti FIILISTELLÄ"

Eipä sillä, kyllähän sen toisaalta aistii, jos jossain keikalla on VIILEÄÄ välinpitämättömyyden vuoksi tai sit siks, että jengi vaan sillain lunkisti fiilistelee.

edit: ja sit se, et syytetään joksikin rokkipoliisiksi jos ei oo nasta laudassa koko ajan  spede

Last edited by bernardblack (23.11.2012 23:07)


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#3 23.11.2012 23:10

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

bernardblack wrote:

Eipä sillä, kyllähän sen toisaalta aistii, jos jossain keikalla on VIILEÄÄ välinpitämättömyyden vuoksi tai sit siks, että jengi vaan sillain lunkisti fiilistelee.

Tää on toki totta.

Mä en vaan kykene totaaliseen repeämiseen, en osaa kuunnella musaa sillä tavalla. Ehkä kaks kertaa kännissä tapahtunu vahingossa.

Offline

#4 23.11.2012 23:12

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Tai siis tarkennetaan et ehkä viime vuosituhannella repeili useammin, sittemmin vähemmän  icon_surprised

Offline

#5 23.11.2012 23:13

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Uudet housut ja paita wrote:

Mä en vaan kykene totaaliseen repeämiseen, en osaa kuunnella musaa sillä tavalla.

Sanoisin omalta kohdalta, että koska oon estoinen ihminen, niin sitä meitsin totaalista repeämistä ei välttämättä huomaa ulkoa päin. Saatan siis olla jännäorgasmin partaalla vaikken hypi ja kilju.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#6 23.11.2012 23:16

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

bernardblack wrote:
Uudet housut ja paita wrote:

Mä en vaan kykene totaaliseen repeämiseen, en osaa kuunnella musaa sillä tavalla.

Sanoisin omalta kohdalta, että koska oon estoinen ihminen, niin sitä meitsin totaalista repeämistä ei välttämättä huomaa ulkoa päin. Saatan siis olla jännäorgasmin partaalla vaikken hypi ja kilju.

Juu juu just näin, siitä tää koko juttu lähtikin. Eikä toi mun kohdalla ole mitään erityistä estosuutta vaan en vaan osaa olla boing boing.

Offline

#7 23.11.2012 23:26

SLAAVIO
Member
From: turkmenistan kai
Registered: 14.06.2005
Posts: 665
Website

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Uudet housut ja paita wrote:
bernardblack wrote:

Eipä sillä, kyllähän sen toisaalta aistii, jos jossain keikalla on VIILEÄÄ välinpitämättömyyden vuoksi tai sit siks, että jengi vaan sillain lunkisti fiilistelee.

Tää on toki totta.

Mä en vaan kykene totaaliseen repeämiseen, en osaa kuunnella musaa sillä tavalla. Ehkä kaks kertaa kännissä tapahtunu vahingossa.

TERVE. Kyse on just tosta viileydestä enemmänkin. Eikä mua siis todellakaan haittaa, jos keikalla on jengiä jotka ei repeä. Mua vaan ärsyttää se et monesti näissä trendimusakeikoilla, mis näkee jengiä mitä ei missään muualla keikoilla nää, on useasti se että uskallettais hyppiä ehkä vasta vähän sen vikan biisin aikana, josta on video youtubessa... Monesti tulee semmosia naamatuttuja keikoilta ja tajuu et noi ei oo niitä jotka hyppii ees siel seksihullujen keikalla pitissä ja se on ihan fine, mut se että mennään semmoseks neliöks siihen eturiviin jo lämppärin aikana eikä silti uskalleta heilua keikalla on musta semisti ärsyttävää ku itteä tekis vielä "näinkin vanhana" aina välillä liittyä siihen pomppivaan joukkoon. Ja siis tää on vaan tää ongelma ainakin Helsingissä tietyillä keikoilla arkena (+sunnuntai). Ja se et Helsinki ei todellakaan ole mikään indiepääkkaupunki vaan meille tullaan monesti sunnuntaina ku Tukholma saa lauantain on semmosta kateutta herättävä. Ja oon mä ollu keskellä viikkoa Tukholmassa Grizzly Bearinki (joka ei muuten oo ees täällä käyny) keikalla missä oli ainakin semmosta osallistuvaa heilumista mistä aisti, että jengi oli tutustunut bändiin.

Ja oli Ariel Pinkissäkin jengiä mukana, mutta jotenki hajanaisesti. Ja ne soitti sen verran oudon setin että ymmärrän sinänsä mut joo. Flow'ssa sillon saatiin peli aikaiseks mut se oliki lauantaina. Nuorempi börje tais sillon hoilata myös ihan jokaikisen Before Todayn biisin sanat icon_biggrin tongue

t.börje

Last edited by SLAAVIO (23.11.2012 23:27)


"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."

Offline

#8 23.11.2012 23:39

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Kiva kun selvensit  ff

SLAAVIO wrote:

Ja se et Helsinki ei todellakaan ole mikään indiepääkkaupunki vaan meille tullaan monesti sunnuntaina ku Tukholma saa lauantain on semmosta kateutta herättävä.

Lähes poikkeuksetta kiertävien bändien aikataulut johtuu logistisista syistä. Ei kukaan euroopassa kiertävä jenkkibändi mieti et pakko tehdä Tukholma lauantaina. Kun rundin alotuspäivä on päätetty niin sit mietitään reitti ja etitään sopivia kaupunkeja sen varrelle, siinä ei voi tehdä sellasia valintoja et Milano voi olla keskellä viikkoa mut Oslossa pitää soittaa perjantaina.

Offline

#9 24.11.2012 00:11

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,567

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Keikoilla hyppijät ja pomppijat ärsyttää joskus niin paljo, ettei taho pystyä diggaileen bändiä ja koko keikkafiilis menee perseelleen  mad

Muistuu mieleen esim. kesällä Hesan reissulta Cleaning Womenin keikalla eturivissä ollut känniääliö sekä Oulusta Rättö ja Lehtisalon keikalla hyppijät, pakko oli siirtyä takariviin josta ei sitten nähnyt mitään  finger

Last edited by hezma (24.11.2012 00:21)

Offline

#10 24.11.2012 00:19

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Tykkään heilua hillitysti keikoilla, "aaltoilla" musiikin tahdissa. Oon kyl aika kankee jätkä ettei kyllä mikään kreiseily lähde ees kännissä


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#11 24.11.2012 06:02

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Aina kun joillain on joku SÄÄNTÖ, niin vituttaa. Jengillä on eri tapoja tykätä jutuista, ja ois kiva jos niillä ois suht hyvä yhteisymmärrys ja kunnioitus jutuista. En oo huomannu korrelaatiota (fyysisen) kreiseilyn ja (aidosti) hyvän menon välillä. (Mulla on mittari aina mukana joten tästä ei voi väitellä)

Junkiemän vois tulla heittään tänne juttua siitä mihin pitää olla varautunut, jos saapuu hard kore punk keikka juttuihin pimp


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#12 24.11.2012 06:07

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Mut minkään yhteisymmärryksen perääminen on aika turha toivo. Joten lisää SÄÄNTÖJÄ kehiin vaan  washingmachine


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#13 24.11.2012 14:24

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

mikä tää nyt on, onks joku suuttunut ja mihin keikkaan asia liittyy icon_lol


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#14 24.11.2012 14:24

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

suomessa ilo keikoilla on ylimmillään, kun jengi on tarpeeksi kännissä.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#15 24.11.2012 14:29

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

tämä sopinee tänne
644083_10151174125539387_954157025_n.jpg


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#16 24.11.2012 14:33

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

taidan olla tuo music nerd w/moving leg icon_smile

Offline

#17 24.11.2012 15:03

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

olen se joka ei muista mitään jälkeenpäin ja suututtanut kaikki jäbä

Offline

#18 24.11.2012 15:11

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

ydinaukio wrote:

taidan olla tuo music nerd w/moving leg icon_smile

tää. Ja sit välillä taidan olla kans young & hip


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#19 24.11.2012 15:25

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,117

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

crazy chick dancing tai we want but don't dare riippuen vähän keikasta ja humalatilan vakavuudesta. toisinaan myös music nerd with moving legs.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#20 24.11.2012 16:06

hc_jose
Member
Registered: 10.07.2005
Posts: 819

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Tätä nykyä lähinnä lazy.

Offline

#21 24.11.2012 16:45

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

olen usein DON'T PUSH ME I'M OLD, tai YOUNG AND HIP AT HEART, joskus myös GRUMPY

jos on kesä, saatan olla jopa yläkerrassa, koska vitun huonosti ilmastoitu Tavastia

must toi kaavio havainnollistaa ainakin sitä, että ei aina voi jorata innoissaan, jos ei vaan omalla kohdalla toimi. turha syyttää yleisöä kollektiivisesti sitten reaktioiden puutteesta ff


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#22 24.11.2012 19:27

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Eilen häiritsi eturivissä heilujat, kun yritin ottaa kuvaa keikasta lavan edestä päin. Toisaalta lavan takana kuvatessa eturivissä heilujat on just hyviä. ff Jotain muuta saattaa ärsyttää ihmiset, jotka tunkee jonkun kameran kanssa keikoille. Ärsytti muaki kerran, kun kuvasin parhaillaan videota ja joku made in kallio -mies tuli oman kameransa kans suoraan siihen kameran eteen. Kiitti vaan, halusinkin just sun selän tähän videolle.

Oon muuten monesti seisonu Tavastian keikoilla siinä rappusissa, koska oon niin lyhyt.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#23 24.11.2012 20:11

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,371
Website

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

young & hip / we want, but don't dare, joskus myös random brats.

EDIT: nämä siis ihan sijainnin perusteella


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#24 24.11.2012 20:22

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

armashenrik wrote:

olen se joka ei muista mitään jälkeenpäin ja suututtanut kaikki jäbä

biggrin


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#25 24.11.2012 20:23

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

psykokarkki wrote:

we want, but don't care


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#26 24.11.2012 20:55

Rukoile kuolemaa
Member
From: Äijjälä
Registered: 26.07.2009
Posts: 2,029

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Jos ei osaa pistää hulinaksi keikalla, on parempi jäädä himaan.


vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt

Offline

#27 24.11.2012 21:29

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

icon_evil WIMPS AND POSERS LEAVE THE HALL icon_evil


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#28 25.11.2012 01:03

qdes
Member
From: Helsinki
Registered: 12.07.2006
Posts: 1,256

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Oma yhteys laulajaan on ainoa millä on merkitystä, joten toki edessä pomppijat ärsyttää.

Yleensäkkin hyvä ohje elämään on olla välittämättä vittuakaan mitä muut ajattelee, kunhan ei liikoja häiritse näiden elämää.

Offline

#29 27.11.2012 17:58

Muzamaza
Member
From: Helsinki
Registered: 26.04.2011
Posts: 649

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Taidan olla lehdenlukija sijainnin perusteella. Toki bandi ja humala vaikkuttavat tähänkin.

Tukholman meiningin pitäminen parempana pistää kyllä hymyilemään vinosti. Enemmänhän siellä käy ajankohtaisia (ja ylipäänsäkin) bandejä, muttei se varsinaisesti yleisön laadusta johdu.


En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.

Offline

#30 27.11.2012 18:07

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Tukholmassa kaikki on paremmin eli yleisö keikoilla

Ei niin se johtuu siitä, että niitä tuoreimpia bändejä myös ostetaan ja kuunnellaan siinä maassa toisin kuin täällä


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

Board footer

Powered by FluxBB