You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ei saatana
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vuoden nuori muotoilija.
Lehtisalo ja Sonata Arctica
Älä päästä painiks sitä
loppu kunto puolessavälissä
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Dana on Mary-Lou, Mary-Lou on Tallulah ja Tallulah on Victoria. Dana on kukaan tai voisi olla kaikki, se on vain luku ulos Tony mielikuvitus!Nimi "Dana" innostui X-Files merkki, mutta ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan. Aloin kuunnella Sonata Arctica uudelleen ei kuuntele niitä samalla. Kuulin tämän kappaleen, ja mieleen miksi rakastan Sonata Arctica.Emotionaalinen ja kierretty sanoitukset ovat nero ja pelata pois tarinoita pääni tai muistuttaa minua menneisyydestä. Ja melodia koko bändin toimii yhdessä. He ovat uskomattomia. Olen pahoillani siitä, miten nämä yhtyeet lapsille? Selitä minulle sitten, mitä sinulle merkitsee'' todellinen badass kamaa'' jälkeenjäänyt pään hakkaamista ja kuolaamiseen metallica? Ja kyllä, olen rikkovia sinulle, koska olet juuri loukannut kuin puoli väestöstä, joka kuuntelee näitä bändejä. Kuka sinä olet edes sanoa mikä on bändejä lapsille vai ei? Jokaisella on oma maku, joten miksi dont otat badass kamaa'' mister Im badass'' ja jättää muut ovat? Paljon kiitoksia, ah ja jos vastaat tähän, en halua lukea sitä. Tämä on yksi harvoista kappaleita, jotka todella saavat minut itkien ajatellut mitä hävisin ... Muutama viikko sitten vain Tapasin kaunein, ymmärrystä, ja sanoa se yhdellä sanalla: täydellinen, henkilö ... Meistä tuli ystäviä, niin jotenkin tilanne saa suudella häntä ... Se oli parasta, mitä olen koskaan tuntenut koko elämäni 19 vuotta. Meillä tuli pari jonkin aikaa, kunnes hän yhtäkkiä kertoi minulle, että hän ei voi elää suhteessa ... Minun maailmani putosi palasiksi, mutta olen edelleen rakastan häntä. Ja minun ainoa toive on saada hänet takaisin. Sokea huoltaja, Rhapsody-tulta, helloween, hammerfall, iced maadoitus, kadonneet horisontti, Dream Evil -vapautumista neuvostokommunismista, manowar, Angel witch, stratovarius, Iron Maidenin, edguy, dark Angel, vapaata väkivaltaa sydän, teräsbetoni, jne.: D Nämä ovat joitakin raskaita ja power metallia sinun pitäisi kuunnella, Josissa haluat Sonata Arctica.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sokea huoltaja ja Iced maadoitus
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
pihevin sonata-fingerporeille
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hyvä ja tärkeä yhtye
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Saatananmoista tykitystä. Oli toki suosikkibändejäni 10 vuotta sitten
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
METAL
god what cannoning
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu