You are not logged in.
NO NIIN
Moronica wrote:tahtoisin perustaa foorumin tv-osastolle Iholla-topikin, mutta siellä eivät juttelisi muut kuin minä ja mitten, ja sekin on nyt nykissä
Se kokoomusnuori on karmea.
kakkoskauden Iholla-naiset suosikkijärjestyksessä, by Moronica
1. Marketta - odotin luonnollisesti, että kyseessä on joku tosi-tv:n ärsyttävyyskuningatar, mutta mielestäni marketta on symppis, jopa suht normaaleilla keloilla varustettu teini! oon katsonut lähes kaikki jaksot, enkä vieläkään onnistu ärsyyntymään. varmaan samaistun itse ärsyttäviin tyyppeihin, joilla on poliittisia mielipiteitä, ja on kiinnostavaa seurata, millaista on jonkun kasuaalisti jeesukseen uskovan kokoomusteekkarin elämä, kun se on melko kaukana omastani. sitäpaitsi marketta on vilpitön ollessaan liikuttavan rakastunut jatkuvasti oksettavasti virnistelevään, täysin tyylittömään raitapaitapoikaystäväänsä. marisee toki melkoisesti, mutta ei läheskään niin paljon kuin sanni.
2. Venla - rasittava huutava radiojuontaja, jonka päässä ei liiku yhtään ajatusta, mutta toisaalta ihan symppis ja empaattinen tyyppi, jonka dramaattiset ihmissuhdekäänteet ovat ainakin piristäneet sarjaa. kävin kurkkimassa sen ruokablogia, joka oli aidosti hauska, toisin kuin tämä tyyppi radiossa mylviessään. vaikea kyllä tajuta, että on joukko ihmisiä, jotka voivat kuunnella ylex:ää haluamatta ampua itseään päähän.
3. Johanna - pimeää pelkäävä avuton nössö, jonka pitäisi hankkia sosiaalinen elämä, niin ei tarvitsisi vain haaveilla miehestä ja lapsesta. vähiten samaistuttava hahmo, elää suurin piirtein yhtä suojattua elämää kuin äitini, mutta ihan sympaattinen toki tämäkin. haluaisin tykätä enemmän, mutta mitäs on niin tylsä.
4. Claudia - ahdasmielinen persu, jonka omat kakarat saavat sen puolesta vetää vaikka toisia turpaan välitunnilla, koska vika on kumminkin rehtorissa. edit: mutta mää tykkään sen tampereen murteesta, ja kuitenkin claudiassa on hienoa sen "evvk mitä musta ajatellaan" -asenne
5. Sanni - pinnallinen, NEUROOTTINEN, mariseva, valittava, tylsä ja naiivi perusbööna, jona häähaaveiden aikana oli pakko sulkea toosa.
Last edited by Moronica (13.03.2013 15:49)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ai onko Claudia persu? Hienoa. Vitun pimeetä toi sen meno on ollut jotenkin. Se isänpäiväjakso oli vähän creepy.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ok, persu on kyllä epätäsmällinen luonnehdinta, pelkkä ahdasmielinen kai riittäisi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
topsulle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
just katon tätä, mut en muista niiden nimiä paitsi tietty venlan
kirjoitin liian ilkeästi sannista tytsyhän on vielä nuori ja hukassa ja joku sellainen oma juttu vaikuttaa olevan löytymättä, siitä tuskaisuus ja valitus. kyllä se siitä!
kirjoitin liian ilkeästi sannista tytsyhän on vielä nuori ja hukassa ja joku sellainen oma juttu vaikuttaa olevan löytymättä, siitä tuskaisuus ja valitus. kyllä se siitä!
No mutta kuvaus rimmas, siitä Pave Maijanen -jamma jammat _b
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
vähän tylsä jakso eilen, ois pitäny kattoa sinkkulaivaa tän sijasta
paitsi että sen yhen heppatraumat oli kyl
Last edited by jookcha (05.03.2013 11:11)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Puinnille, to the harvest
Vuoden nuori muotoilija.
olen vasta jaksossa 24. sannille selvisi juuri, millaista paskaduunia asiakaspalvelu ja vaatteiden viikkaaminen kaupassa voi olla. jonkun pitäisi nyt käydä vähän valistamassa sitä oikeuksistaan. en muista et jaksossa olisi tapahtunut mitään muuta kiinnostavaa.
tajusin juuri, että kuvittelen aina claudian asuvan jossain vähintään oulussa asti, vaikka eikö kaikkien näiden pitänyt olla pääkaupunkiseudulta. varmaan siksi, kun se ei ikinä käy missään.
Last edited by Moronica (06.03.2013 21:40)
olen vasta jaksossa 24. sannille selvisi juuri, millaista paskaduunia asiakaspalvelu ja vaatteiden viikkaaminen kaupassa voi olla. jonkun pitäisi nyt käydä vähän valistamassa sitä oikeuksistaan. en muista et jaksossa olisi tapahtunut mitään muuta kiinnostavaa.
tajusin juuri, että kuvittelen aina claudian asuvan jossain vähintään on oulussa asti, vaikka eikö kaikkien näiden pitänyt olla pääkaupunkiseudulta. varmaan siksi, kun se ei ikinä käy missään.
Kävihän se jossain vaiheessa aina siin Simonkadun Scandicissa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hei, miten ne lestadiolaiset voivat lähettää sannille heittausviestejä jossa viitataan ohjelman traileriin, kun niiden ei pitäisi saada katsella tätä ohjelmaa televiisiosta?
hei, miten ne lestadiolaiset voivat lähettää sannille heittausviestejä jossa viitataan ohjelman traileriin, kun niiden ei pitäisi saada katsella tätä ohjelmaa televiisiosta?
jos ne kattoo netistä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Moronica wrote:hei, miten ne lestadiolaiset voivat lähettää sannille heittausviestejä jossa viitataan ohjelman traileriin, kun niiden ei pitäisi saada katsella tätä ohjelmaa televiisiosta?
jos ne kattoo netistä
että televiisiota saa katsoa netistä sitten?
bernardblack wrote:Moronica wrote:hei, miten ne lestadiolaiset voivat lähettää sannille heittausviestejä jossa viitataan ohjelman traileriin, kun niiden ei pitäisi saada katsella tätä ohjelmaa televiisiosta?
jos ne kattoo netistä
älä yritä ymmärtää
Moronica wrote:bernardblack wrote:Moronica wrote:hei, miten ne lestadiolaiset voivat lähettää sannille heittausviestejä jossa viitataan ohjelman traileriin, kun niiden ei pitäisi saada katsella tätä ohjelmaa televiisiosta?
jos ne kattoo netistä
älä yritä ymmärtää
yritä ymmärtää!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bernardblack wrote:Moronica wrote:että televiisiota saa katsoa netistä sitten?
älä yritä ymmärtää
yritä ymmärtää!
netillä voi tahkoo rahaa, telkulla ei
jakso 27.
nousussa: claudia
laskussa: venla
johanna vaikuttaa seonneen "ikinä et petä!!!"
Last edited by Moronica (06.03.2013 22:32)
oon kattonu ihan randomilla näitä. pitäis varmaan kattoo netistä järjestyksessä mutta so not.
eilinen jakso:
voi vittu toi marketan poikaystävä jäbä pitää mykkäkoulua kun tyttis vähän äksyilee kaupassa? vittu mikä nössö. ja miten kukaan voi puhua tolla tavalla? claudian laihdutuskuuri ja pitsansyönti deal with it
johannan elämän tylsyys hämmentää.
oon kattonu ihan randomilla näitä. pitäis varmaan kattoo netistä järjestyksessä mutta so not.
voi vittu toi marketan poikaystävä jäbä pitää mykkäkoulua kun tyttis vähän äksyilee kaupassa? vittu mikä nössö. ja miten kukaan voi puhua tolla tavalla?
Vaasan kokoomusnuoret represent
En toki oo sarjaa kattonu, mutta "tuttu" janari kyseessä...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Miltä kanavalta tää tulee? Ja minä päivinä ja monelta? Onko kaikki osat netissä? On ruvennu kiinnostaa tän topikin perusteella. Moron analyyseille
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Miltä kanavalta tää tulee? Ja minä päivinä ja monelta? Onko kaikki osat netissä? On ruvennu kiinnostaa tän topikin perusteella. Moron analyyseille
*
Tulee Avalta ma-to klo 22:00. Jaksot löytyy tuolta http://www.katsomo.fi/?treeId=33011060
Last edited by jookcha (07.03.2013 17:25)
Tattis
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
topikin perusteella näkemättä kammottavinta koskaan
Pilke wrote:Miltä kanavalta tää tulee? Ja minä päivinä ja monelta? Onko kaikki osat netissä? On ruvennu kiinnostaa tän topikin perusteella. Moron analyyseille
*
Tulee Avalta ma-to klo 22:00. Jaksot löytyy tuolta http://www.katsomo.fi/?treeId=33011060
Lisäksi perjantaisin ja lauantaisin etko-uusinnat 18-20 AVAlla.
miksi 2/5 iholla-naisista on noin 20cm pitkä tumma juurikasvu ja vaaleat latvat? joku muotijuttu?
Jpp ainakin ravintolassa naisia tuijottelemalla olen ollut huomaavinani. Ihan tälle. Etenkin Sannille sopii
en ole kolmekybänen emoboy
kokoomusnuorten liittokokouspukeutuminen naurattaa mahdollisimman mauttomia pikkujoulumekkoviritelmiä ja pukuja. silloin kun olin viimeksi vasemmistonuorten liittarissa, yleisin tyyli oli joku mukava musta huppari, ehkä palestiinahuivi, darra ja pesemättömät hiukset
edit: olen siis kuumeessa ja katson varmaan lähipäivinä kaikki loput jaksot, rapsaa odotettavissa
Last edited by Moronica (11.03.2013 15:12)
marketalle ja kovaääniselle vastalauseelle liittokokouksen lehmänkaupoille
veikkaan, että kuitenkin alle vuodessa kesytetty samanmieliseksi