1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Cows

#1 11.04.2006 03:10

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Cows

Melkein maailman paras bändi.
Ja myöskin se eka joka johdatti minut tuohon keskilännen  center-noiserokkiskeneen.
Hyllyssä on Peacetika, Sexy Pee Story ja Orphan's Tragedy, joista kaksi ekaa on huippuja ja viimeinen ihan hyvä.
Vielä parempaa saattaa olla tosin Effete and Impudent Snobs.

Kyllä.

Offline

#2 11.04.2006 13:31

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Cows

Melkein Minneapolisin paras bändi?

Kaks ekaa levyä on vain tuttuja, niistä Daddy Has a Tailin taisin aikoinani bongata Joensuun Levy-Eskoista hyvinkin edukkaasti. Hyvää centerangrycentereilyä kieltämättä, mutta jotenkin nää on mulla aina jääneet muiden äänekkäiden aikalaistensa varjoon.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#3 11.04.2006 15:22

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Cows

DirtyBlueGene wrote:

Melkein Minneapolisin paras bändi?

Kaks ekaa levyä on vain tuttuja, niistä Daddy Has a Tailin taisin aikoinani bongata Joensuun Levy-Eskoista hyvinkin edukkaasti. Hyvää centerangrycentereilyä kieltämättä, mutta jotenkin nää on mulla aina jääneet muiden äänekkäiden aikalaistensa varjoon.

No sittenhän voit myydä tuon Daddy Has a Tailin minulle. Maksaisin aivan naurettavan summan rahaa (aivan naurettavan siis minunlaiselle työttömälle) ja saisit sen Chillsin cd:n vielä samalla.

Offline

#4 11.04.2006 15:43

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Cows

sydan daddy has a tail! sydan

oli aikanaan tosi tärkee  levy mulle, ei tosiaan jäänyt muiden varjoon... effete  and impudent snobs  on aivan loistava myös, mutta sen  jälkeen mielestäni taso laski vaikka pari seuraavaa levyä vielä hankinkin. myös sen  ihan ekan levyn sain taannoin ämpäreinä  mutta oonkohan edes läpi jaksanut kuunnella...  mut vähänx näillä oli mahti piisejä...

BUM IN THE ALLEY!!!!!!!1111111

WHITEY IN THE WOODPILE!!!!!!!!!!!!!!11

NANCY BOY COCAINE WHORE BLUES!!!!!!!!!!!!111111

jne  jne.

lehmät foreva!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#5 11.04.2006 18:11

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,900
Website

Re: Cows

Tutustuin näihin samaan aikaan kuin Frogsiin (...)
Niiden rinnalla jäi kokemukset vähiin. Se oli sitä aikaa, kun ei vielä tiennyt kuka on Henry Cow, keitä ovat Cows ja mistä hitosta on kysymys. Voisihan tätä joskus... jos jotakin kotieläimiä pelkään, niin lehmiä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#6 11.04.2006 23:15

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Cows

Phlegm wrote:

No sittenhän voit myydä tuon Daddy Has a Tailin minulle. Maksaisin aivan naurettavan summan rahaa (aivan naurettavan siis minunlaiselle työttömälle) ja saisit sen Chillsin cd:n vielä samalla.

icon_lol

Ei nyt vielä mennä asioiden edelle, pitää jossain vaiheessa pyöräyttää tuo ainakin kertaalleen... Ja moraalinen dilemmakin vielä: ei kehtais hirveän halvalla tuosta luopua, muttei tutulta viitsi liikaakaan nyhtää!


This must be what jail / I will scratch

Offline

#7 13.04.2006 00:27

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Cows

DirtyBlueGene wrote:

muttei tutulta viitsi liikaakaan nyhtää!

Ajattele sitä siltä kantilta, että et nyhdä minun rahojani, vaan valtion, joka minua nytkin elättää. Olen vain välikappale.
Nojoo, en minä siitä oikeasti nyt ihan mielettömyyksiä maksaisi, mutta jos joskus aiot luopua, niin ilmoita minulle ensin.

Enemmän kyllä himottaisi juurikin tuo Effete and Inpudent Snobs. Se on ihan hillittömän kova levy.
Nancy boy cocaine whore blues! :twisted: hand

Onko kukaan kuullut Shannon Selbergin cowsin jälkeistä bändiä Heroine Sheiksiä? Itse tuskin muutamaa biisiä enempää, enkä muista millaista.

Offline

#8 13.04.2006 13:47

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Cows

Olenkin kaivannut lehmätopikkia ja kuulohavaintoja, kirjoitan tähän lisää jos niitä tulee.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#9 13.04.2006 14:46

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Cows

Sen verran vielä, että Insipid Vinylin julkaisemat loistokkaat 7":t kokoavan Vital Juices -lätyn ehdottomia kohokohtia on Cowsin Burnin' Inside. spöm


This must be what jail / I will scratch

Offline

#10 07.10.2008 20:07

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Cows

DirtyBlueGene wrote:
Phlegm wrote:

No sittenhän voit myydä tuon Daddy Has a Tailin minulle. Maksaisin aivan naurettavan summan rahaa (aivan naurettavan siis minunlaiselle työttömälle) ja saisit sen Chillsin cd:n vielä samalla.

icon_lol

Sama  icon_cool


This must be what jail / I will scratch

Offline

#11 07.10.2008 20:11

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,326
Website

Re: Cows

nyt kävi näin  icon_lol

psykokarkki wrote:

hand cowsdaddyhasatailza6.jpg hand

psykokarkki wrote:

foorumi se8 mad

NYT SITÄ ASIAKIRJOITUSTA KUUNNELLAAN NIITÄ LEVYJÄ NYT NYT NYT NYT  icon_surprised

WHITEY IN THE WOODPILE SHUT THAT DOOR colorflash

THERE'S A BUM IN THE ALLEY wine2 deadhorse


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#12 07.10.2008 20:29

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Cows

Olen tainnut nähdä kaksikin kertaa livenä. Vai oliko se vain kerran? En muista. Yhtään levyä en ole kuullut. Livenä todella viihdyttävää hulinaa...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#13 07.10.2008 20:31

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Cows

DirtyBlueGene wrote:

Sen verran vielä, että Insipid Vinylin julkaisemat loistokkaat 7":t kokoavan Vital Juices -lätyn ehdottomia kohokohtia on Cowsin Burnin' Inside. spöm

Jonka muuten ostin eilen Fennicasta 7 eurolla, siis ton Vital Juices-cd:n.


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#14 09.10.2008 16:06

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Cows

Kuulin ekan kerran muinoin Kipsarissa, olin että mikä tää on, ja sit ku joku sano et Cows, niin olin et hitto tietenkin! Olin siis vaan lukenut bändistä aiemmin (Mutiny!sta toki). Mikäköhän biisi se sit oli, sairaan hyvältä kuulosti, ja ihan sairaalta. Absurdilta jos jokin.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#15 09.10.2008 16:07

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Cows

Enkä tietenkään oo tsekannu bändiä tarkemmin tähän päivään mennessä. tongue


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#16 10.10.2008 16:18

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,326
Website

Re: Cows

tää bändi todellakin erottui joukosta, jotenkin nää aina kuulosti suorastaan pelottavan sekopäisiltä. tosiaan deby taint pluribus taint unum mulla on jossain ämpäreinä, mutta luulisin että sen legendaarinen status perustuu kuitenkin lähinnä harvinaisuuteen tai siis että you had to be there tms.

tämän myötä tekisi mieli tehdä topikit myös sellaisille vähän saman tyylisille orkestereille kuin halo of flies, drunks with guns, steel pole bath tub tai bastards, vai onko jo?  icon_surprised

tossa vielä näiden wiki-sivu ja mark prindlen arvostelut kaikista levyistä sekä shannon-haastattelu.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#17 10.10.2008 17:08

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Cows

psykokarkki wrote:

halo of flies, drunks with guns, steel pole bath tub

rokrok  rokrok  rokrok


This must be what jail / I will scratch

Offline

#18 10.10.2008 19:27

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Cows

Kuka koppaa mulle ne Drunks With Gunsin ekat sinkulat icon_cry


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#19 03.03.2009 19:33

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Cows

Löyty siis tossa reilu viikko sitten Daddy ja Effete vinyylinä. Kuuntelin kaupassa ja olin, et vittu miten hieno ja roima soundi! Kun palaan Suomeen kuuntelen viikon vaan näitä ja vedän herskaa Tero Skeletonin kanssa. peuk


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#20 08.04.2009 14:37

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Cows

Viettäny tänään Cows-päivää töissä, pyöriny Cunning Stunts, Whorn, Orphan's Tragedy ja Sexy Pee Story lävitte.

On tää kyl, ihanaa musaa. Se jenkkinoiserokille tyypillinen musta vähä kajahtanu "huumori" on näillä hallussa. Ja vaiks Daddy ja Effete ovatki omat suosikit, niin ei näiden taso ole mun mielestä laskenut kovin oleellisesti. Hurjaa ryminää uudemmatkin levyt. Täyspitkistä Sorry in pig minor kuulematta, toi vahinko pitää korjata mahollisimman pian.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#21 08.04.2009 15:03

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Cows

Kuuntelin Whornia äsken bussissa ja kuulosti hyvältä. peuk


bzort glorf bööth

Offline

#22 09.04.2009 09:47

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Cows

Sitä viä, että olen aina tykännyt bändin nimestä! Just täydellisen ytimekäs ja sopivan tyhmä tämmösselle rajua musaa soittavalle bändille. Ei tartte olla mikään Nihilist Corpse tai Malevolent Fuck ku voi olla LEHMÄT!


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#23 17.04.2009 09:47

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Cows

Jean-Babtiste wrote:

Löyty siis tossa reilu viikko sitten Daddy ja Effete vinyylinä. Kuuntelin kaupassa ja olin, et vittu miten hieno ja roima soundi! Kun palaan Suomeen kuuntelen viikon vaan näitä ja vedän herskaa Tero Skeletonin kanssa. peuk

Joko oot alkanu narkkaamaan ja kuuntelemaan Cowsia?


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#24 17.04.2009 09:55

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Cows

janne m. wrote:

[quote:c5d8a60714="Jean-Babtiste"]Löyty siis tossa reilu viikko sitten Daddy ja Effete vinyylinä. Kuuntelin kaupassa ja olin, et vittu miten hieno ja roima soundi! Kun palaan Suomeen kuuntelen viikon vaan näitä ja vedän herskaa Tero Skeletonin kanssa. peuk[/quote:c5d8a60714]

Joko oot alkanu narkkaamaan ja kuuntelemaan Cowsia?

Seuraavaksi aattelin laittaa koneeseen. Pete ei kyl varmaan ehi vielä näihin sessioihin icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#25 17.04.2009 16:49

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Cows

Eihän tuo pari viikkoa sitten levymessuilta napattu (ja vasta eilen ensikuunneltu!) Orphan's Tragedykään yhtään paskemmalta vaikuttanu.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#26 17.04.2009 19:40

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Cows

No nyt soi icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#27 17.04.2009 20:00

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Cows

onko välicowsitakit haettu ullakolta? mad


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#28 12.09.2011 21:31

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,326
Website

Re: Cows

Moronica wrote:

Olenkin kaivannut lehmätopikkia ja kuulohavaintoja, kirjoitan tähän lisää jos niitä tulee.

huhhuh

whitey in the woodpile:

nancy boy cocaine whore blues:

hand


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#29 12.09.2011 22:34

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Cows

Ei oo tullut enää tätä kuunneltua viime vuosina, paitsi Peacetikaa aina joskus. Pitääpä ottaa uuteen kuunteluun taas.

Tässäpä toinen havainto, oisinpa ollu tuolla jne, Shitbeard:

Offline

#30 12.11.2015 15:18

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Cows

Tämmöinen:

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Cows

Board footer

Powered by FluxBB