#1 28.05.2006 18:00

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Pimp my ride

[quote:b5ec33cc12="kraakku"]Edit: Pimp my ride on kans kovaa kamaa  biggrin
Mun suosikki on se lattarikääpiö joka pistää sisustukset ja verhoilut uusiksi.

Englannin versiosta voi bongata tosi katu-uskottavan juontajan  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin  biggrin[/quote:b5ec33cc12]

Mun suosikkini on Mad Mike, ja sitten se nallekarhumainen manageri.

Pannaan topikki! Ainoita tv-sarjoja, joita jaksan seurata, ja mielestäni ylivoimaisesti paras reality, niin kuin se tulee Big Brotherin jälkeen suomeksi sanoa. Your man X to the Z on parempi juontaja kuin MC, varsinkin kun hänen reaktioistaan on niin helppo nähdä näytteleekö hän vai onko hän tosissaan... Ihan parasta.

Lempijaksoni on se, missä päättävät asettaa kaikessa viisaudessaan kattoruunun kuskin ja pelkääjän paikan väliin, mikä - totta kai - näyttää juuri niin tyylittömältä kuin voi kuvitella.

Englantilainen versio on aika köyhä, kaikin puolin, jos totta puhutaan. Ei oikein jaksa.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#2 28.05.2006 18:04

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Pimp my ride

Englannin versiosta tekee toooosi hyvän se "jou jou, nielin rautakangen ja näytän toooosi tyhmältä"-juontaja  biggrin

Jenkkiversion autoista tulee aina niin ihanan rumia kun ne tunkee 100 erilaista ideaa yhteen raaseriin.


Varikset komentavat

Offline

#3 28.05.2006 18:13

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Pimp my ride

Ja sama juttu kuin tuossa naama uusix -show'ssa, mutta tuhat kertaa hauskemmin: "...nyt ku mulla on uusi auto, niin elämänkatsomukseni on muuttunut... mulla on itseluottamusta..."

Odotan innolla koska tulee Pimp my riden seuraamuksiin keskittyvä ohjelma. Olenko muka ainoa, joka pohtii sitä, että kun he palaavat pimppiautoineen sinne kulmille, ja vielä kaiken kansan edessä, niin ei voi mennä kauan ennen kuin auto on ns. puhdistettu... Varsinkin kun niihin autoihin asennetaan monitoreja, jotka ovat ulkona.  icon_rolleyes


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#4 28.05.2006 19:01

fassu
Member
Registered: 14.02.2006
Posts: 2,554

Re: Pimp my ride

Kieltämättä usein viihdyttävä sarja ja nimenomaan Xzibitin takia. Herran peittelemättömän pilvipäinen hekottelu ja jopa Sarasvuon vastaavan kellistävä positiivisuus, joka ei kuitenkaan ole naminamimallia, tekevät "tuunaus"ohjelman juontajasta melkoisen virtuoosin! Samoin koko tiimin intomieli määrää, näyteltyä tai ei.

Etulasin tilalle kun vielä joskus vaihtaisivat tohkeissaan taulutelevision, niin vot. Ihan sama vaikka siitä sitten kateltas jotain tehostekuvaa kulkusuunnasta (lämpökamera tietty) tai jotain muuta mahdollisesti hyödyllistä, kunhan vaihtavat.

Brittiversio on aika paska, vaikka kerran käsittelyssä oli eräänkin Bezin Kleinbuss. Siitä tehtiin diskomobiili, tosin hanskalokerossa pomminvarmasti sijaitseva ketamiini/esso-stash tuskin kuului pakettiin. Eikä häiskän puheesta saanut lainkaan tolkkua, ou raittien lisäksi siis.

Tavaroiden fetissiluonteesta en nyt tahdo sanoa mitään.


Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Offline

#5 28.05.2006 19:04

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pimp my ride

[quote:76a21bed3c="ex-kolja"]
Odotan innolla koska tulee Pimp my riden seuraamuksiin keskittyvä ohjelma. Olenko muka ainoa, joka pohtii sitä, että kun he palaavat pimppiautoineen sinne kulmille, ja vielä kaiken kansan edessä, niin ei voi mennä kauan ennen kuin auto on ns. puhdistettu... Varsinkin kun niihin autoihin asennetaan monitoreja, jotka ovat ulkona.  icon_rolleyes[/quote:76a21bed3c]

Heh! Et ole ainoa. Näin muuten Pietarinreissullani hienon Ladan, johon myös asetettu monitori ulkopuolelle. Tosin mainostarkoituksessa.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#6 28.05.2006 19:08

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Pimp my ride

fassu wrote:

Etulasin tilalle kun vielä joskus vaihtaisivat tohkeissaan taulutelevision, niin vot. Ihan sama vaikka siitä sitten kateltas jotain tehostekuvaa kulkusuunnasta (lämpökamera tietty) tai jotain muuta mahdollisesti hyödyllistä, kunhan vaihtavat.

Itse asiassa, parasta olisi jos korvaisivat kaikki lasit monitoreilla, jotka kuvaisivat sitä, mitä laseista näkyisi ellei paikalla olisi monitoreja.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#7 28.05.2006 19:13

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Pimp my ride

Autontuunaukselle  center

Offline

#8 28.05.2006 19:19

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Pimp my ride

stratum wrote:

Autontuunaukselle  center

Täällä puhutaan tosimiesten asioista; ei mistään kengänkärkien plankkaamisesta pallomekkotyttöjä varten.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#9 28.05.2006 19:19

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pimp my ride

stratum wrote:

Autontuunaukselle  center

smaa, mutta silti tulee juuri kyseinen jenkkiversio katsottua! Uudemmissa (?) osissa muuten se liikkeen omistaja (vaalea siilitukka) on tullut sen nallekarhumaisen tiimin johtajan tilalle höpiseen. Taisi tulla nallekarhusta liian suosittu jne...
Kerran ne asensi sen yhden autoon "sähkörummut" suurimpana lahjana, repsätti kun  itsellä sama DD-55, mutta on niin lelu ettei paljon viitsinyt enää paukuttaa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#10 28.05.2006 19:19

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Pimp my ride

Parasta olisi jos sitoisivat katolle köydellä kiinni jonkun hervottoman kokoisen mustavalko-tv:n ja sitoisivat etugrilliin pieneläinten raatoja.

Offline

#11 28.05.2006 19:20

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pimp my ride

Phlegm wrote:

Parasta olisi jos sitoisivat katolle köydellä kiinni jonkun hervottoman kokoisen mustavalko-tv:n ja sitoisivat etugrilliin pieneläinten raatoja.

Perustele.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#12 28.05.2006 19:24

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Pimp my ride

aqzu wrote:

[quote:01b76c6690="Phlegm"]Parasta olisi jos sitoisivat katolle köydellä kiinni jonkun hervottoman kokoisen mustavalko-tv:n ja sitoisivat etugrilliin pieneläinten raatoja.

Perustele.[/quote:01b76c6690]

Eri.  icon_razz


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#13 28.05.2006 19:30

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Pimp my ride

ex-kolja wrote:

[quote:6c5a07ca70="stratum"]Autontuunaukselle  center

Täällä puhutaan tosimiesten asioista; ei mistään kengänkärkien plankkaamisesta pallomekkotyttöjä varten.[/quote:6c5a07ca70]

Tosimiehille  center

Offline

#14 28.05.2006 19:47

fassu
Member
Registered: 14.02.2006
Posts: 2,554

Re: Pimp my ride

ex-kolja wrote:

[quote:508a87f955="fassu"]Etulasin tilalle kun vielä joskus vaihtaisivat tohkeissaan taulutelevision, niin vot. Ihan sama vaikka siitä sitten kateltas jotain tehostekuvaa kulkusuunnasta (lämpökamera tietty) tai jotain muuta mahdollisesti hyödyllistä, kunhan vaihtavat.

Itse asiassa, parasta olisi jos korvaisivat kaikki lasit monitoreilla, jotka kuvaisivat sitä, mitä laseista näkyisi ellei paikalla olisi monitoreja.[/quote:508a87f955]

Indeed. Yritin kait sanoa tuota (miinus kaikki lasit), mutta pikkuinssi minussa vei voiton ja hohhasin epäselvästi jostain muusta... :twisted:


Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Offline

#15 28.05.2006 20:53

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,902
Website

Re: Pimp my ride

stratum wrote:

Autontuunaukselle  center

Sama.

Tämä ohjelma oli hauska yhden jakson ajan, seuraavaan kyllästyin ja jätin.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#16 28.05.2006 23:38

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Pimp my ride

Laatu wrote:

[quote:e130ba6aaa="stratum"]Autontuunaukselle  center

Sama.

Tämä ohjelma oli hauska yhden jakson ajan, seuraavaan kyllästyin ja jätin.[/quote:e130ba6aaa]

Pyh. Pimp my ride on allegoria amerikkalaisesta maailmastamme, kuin sekoitus Pasolinia ja Ken Loachia.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#17 30.05.2006 13:11

riimu
Member
From: Turku
Registered: 14.07.2005
Posts: 648

Re: Pimp my ride

[quote:139b6e2e80="ex-kolja"]Ja sama juttu kuin tuossa naama uusix -show'ssa, mutta tuhat kertaa hauskemmin: "...nyt ku mulla on uusi auto, niin elämänkatsomukseni on muuttunut... mulla on itseluottamusta..."

Odotan innolla koska tulee Pimp my riden seuraamuksiin keskittyvä ohjelma. Olenko muka ainoa, joka pohtii sitä, että kun he palaavat pimppiautoineen sinne kulmille, ja vielä kaiken kansan edessä, niin ei voi mennä kauan ennen kuin auto on ns. puhdistettu... Varsinkin kun niihin autoihin asennetaan monitoreja, jotka ovat ulkona.  icon_rolleyes[/quote:139b6e2e80]

Odotan innolla koska tulee sarja, jossa näytetään kuinka kaksi päivää auton saamisen jälkeen jengi hakkaa koko toosan paskaksi rautakangilla ja nyysii kaikki hienot lentohärvelit.


>:{/

Offline

#18 04.01.2007 18:00

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Pimp my ride

Katsoin yhden jakson MTV:ltä, ja se korjaamo on vaihtunut!! Ei oo enää West coas customsii, vaa joq uusis. Mad Mike tosin mukana.

Eilen ne teki taas ihan saatanan ruman vehkeen. icon_biggrin


Varikset komentavat

Offline

Board footer

Powered by FluxBB