#511 03.01.2019 00:35

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

KZ wrote:

Velvet underground: the complete matrix tapes 4cd box pimp

Levyllä kolme 36-minuuttinen Sister ray icon_cool peuk

Offline

#512 02.04.2019 13:20

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

pakkohankinta colorflash
8S2pJC6.jpg

menikin eilen ihan ohi tämä roll


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#513 27.04.2019 22:13

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Posts: 1,563
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

tällästä just kattelin...

Offline

#514 04.11.2019 11:01

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: The Velvet Underground +soolot


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#515 26.01.2020 13:44

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: The Velvet Underground +soolot

Metal machine music pitchforkissa 8.7. Mun mielestä se ei oo kovin kummonen levy.


Tuanoi saatana.

Offline

#516 26.01.2020 15:43

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

marjapoimuri wrote:

Metal machine music pitchforkissa 8.7. Mun mielestä se ei oo kovin kummonen levy.

on se kyllä kuhtalaisen kummoinen colorflash


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#517 26.01.2020 15:45

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: The Velvet Underground +soolot

psykokarkki wrote:
marjapoimuri wrote:

Metal machine music pitchforkissa 8.7. Mun mielestä se ei oo kovin kummonen levy.

on se kyllä kuhtalaisen kummoinen colorflash

Ei oo Kuhtalaista nähnykkää.


Tuanoi saatana.

Offline

#518 26.01.2020 16:40

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

Pioneerilevy, sellasena sitä pitääkin kuunnella. Varmasti on mielenkiintoisempaakin noisea tehty tämän jälkeen.

Offline

#519 26.01.2020 16:58

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: The Velvet Underground +soolot

Periaatteesa kiinnostas hankkia, mutta jaksaiskohan sitä monesti kuunnella icon_surprised

Offline

#520 26.01.2020 17:04

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: The Velvet Underground +soolot

Riippuu varmaan musamausta, itsestäni se on kiinnostavaa ääntä. Ja toki iso osan levyn tärkeyttä on se että se on Reedin kaltaisen hahmon tekemä ja sikäli laajalti noteerattu.

Offline

#521 26.01.2020 17:08

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: The Velvet Underground +soolot

Mulla on Pat Methenyltä Zero Tolerance For Silence, jonka kans on ollu hieman vaikeuksia icon_surprised

https://en.wikipedia.org/wiki/Zero_Tole … or_Silence

Last edited by hezma (26.01.2020 17:08)

Offline

#522 26.01.2020 17:19

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: The Velvet Underground +soolot

hezma wrote:

Mulla on Pat Methenyltä Zero Tolerance For Silence, jonka kans on ollu hieman vaikeuksia icon_surprised

https://en.wikipedia.org/wiki/Zero_Tole … or_Silence

Kuulostaa paljon paremmalta.
MMM on liian staattinen.


Tuanoi saatana.

Offline

#523 26.01.2020 17:37

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

marjapoimuri wrote:
hezma wrote:

Mulla on Pat Methenyltä Zero Tolerance For Silence, jonka kans on ollu hieman vaikeuksia icon_surprised

https://en.wikipedia.org/wiki/Zero_Tole … or_Silence

Kuulostaa paljon paremmalta.
MMM on liian staattinen.

Entä jos ois rumpuja?

Offline

#524 26.01.2020 18:08

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: The Velvet Underground +soolot

dadadrlrl wrote:
marjapoimuri wrote:
hezma wrote:

Mulla on Pat Methenyltä Zero Tolerance For Silence, jonka kans on ollu hieman vaikeuksia icon_surprised

https://en.wikipedia.org/wiki/Zero_Tole … or_Silence

Kuulostaa paljon paremmalta.
MMM on liian staattinen.

Entä jos ois rumpuja?

Paranisi huomattavasti.


Tuanoi saatana.

Offline

#525 26.01.2020 18:26

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: The Velvet Underground +soolot

marjapoimuri wrote:
dadadrlrl wrote:
marjapoimuri wrote:
hezma wrote:

Mulla on Pat Methenyltä Zero Tolerance For Silence, jonka kans on ollu hieman vaikeuksia icon_surprised

https://en.wikipedia.org/wiki/Zero_Tole … or_Silence

Kuulostaa paljon paremmalta.
MMM on liian staattinen.

Entä jos ois rumpuja?

Paranisi huomattavasti.

Kuuntelen just RSO:n tulkintaa vuodelta 1973 Sibeliuksen 3. sinfoniasta ja täytyy kyllä sanoa että jos tässäkin olis kunnon motorik-komppi taustalla niin jopas lähtis, kunnon krauttia eikä tämmöstä skeidaa!!?!

Offline

#526 26.01.2020 18:37

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: The Velvet Underground +soolot

Uudet housut ja paita wrote:

toki iso osan levyn tärkeyttä on se että se on Reedin kaltaisen hahmon tekemä ja sikäli laajalti noteerattu.

Vähän samaten kuin John Lennonin ja Yoko Onon yhteislevyt 60-luvun lopulta; niissäkin on musiikillista antia tärkeämpää se että niitä tehtiin ja tunnetun (tunnettujen) tyypin toimesta. Mutta onhan niissä musiikillistakin antia onneksi icon_smile

Offline

#527 26.01.2020 18:46

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: The Velvet Underground +soolot

Uudet housut ja paita wrote:
marjapoimuri wrote:
dadadrlrl wrote:
marjapoimuri wrote:
hezma wrote:

Mulla on Pat Methenyltä Zero Tolerance For Silence, jonka kans on ollu hieman vaikeuksia icon_surprised

https://en.wikipedia.org/wiki/Zero_Tole … or_Silence

Kuulostaa paljon paremmalta.
MMM on liian staattinen.

Entä jos ois rumpuja?

Paranisi huomattavasti.

Kuuntelen just RSO:n tulkintaa vuodelta 1973 Sibeliuksen 3. sinfoniasta ja täytyy kyllä sanoa että jos tässäkin olis kunnon motorik-komppi taustalla niin jopas lähtis, kunnon krauttia eikä tämmöstä skeidaa!!?!

En tunne teosta, mutta en väitä vastaan.


Tuanoi saatana.

Offline

#528 19.11.2020 11:09

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

paljastuksissa nämä, mutta en oo ikinä kuullu sitä velvetsien 90-luvun comeback-livelevyä kun ei edes ole oikein kiinnostanut. 70-luvun bataclan-liveä olen pitänyt sentään jonkinmoisena kunnollisena VU-"comebackina", vaikken nyt muista oliko siinä lähinnä erillisiä soolobiisejä vai mitä. siinähän oli ainakin lou, john cale ja nico. en kyllä edes omista virallista versiota, koska muistelen että siinä huhuttiin olevan ongelmia ja cdr-treidauspiireissä liikkui joskus 2000-luvun alussa korjattu versio, ja kuulemma jossain uudelleenjulkaisussa oli jätetty tyhjä tasku sitä varten, että sinne saattoi laittaa sitten sen "oikean" version. mulla on kyllä jossain se cdr, mutta en tiedä tuliko tuosta sitten koskaan oikeaa virallista korjattua julkaisua.

mutta pointtini oli (parasta juuri nytikinä -topikissa nämä) että paras "comeback" oli kuitenkin loun ja calen warhol-tribuutti songs for drella, josta hankinkin juuri sen komean RSD-vinskaversion, jossa biisit kolmella sivulla ja vikalla puolella komeasti etchattu andyn kuva rakkaus

ja tänään syyssateessa myöhässä töihin kiiruhtaessa jossain urheilukadun kohdalla tää kuulosti paremmalta kuin ikinä colorflash


p.s.
tuolla ylempänä puhutaan metal machine musicista, varmaan oon tän useampaankin kertaan kertonut, mutta joskus aikanaan tuli telkkarista REMin tourfilm, ja katsoin sitä aika hiljaisella volyymilla kun samalla kuuntelin metal machine musicia cd:ltä ja yhdistelmä toimi kuin tauti, kannattaa kokeilla peuk (mash up -topikissa nämä eiq grin)


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#529 22.02.2021 13:31

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,530

Re: The Velvet Underground +soolot

Tässä Kauko Röyhkän tuoreimmat VU näkökulmat.

Nyt on menossa John Calen Caribean Sunset. Kuulostaa, ei nyt lahjattomalta, olihan kaveri Velvet Undergroundissa, mutta päämäärättömältä. Calen soololevyillä on hetkensä, mutta ne ovat kyllä paljon huonompia kuin Lou Reedin. Bändikään ei ole huono, mutta jyrää hieman tylsästi. Nimibiisi on ok, paikotellen. Olen rinkuloinut muutamia muitakin joskus kauan sitten, kun olen viimeksi kuunnellut. Silti tämä on jäänyt hyllyyn pölyttymään. Mitä minä höpisen? Onko tämä olevinaan levyarvostelu? Ehkä pitäis mieluummin mennä kävelylle tai kaljalle. Kaksi tähteä levylle (ja tälle päivälle).

Paskojen levyjen päivä jatkuu. Nyt vuorossa Lou Reed & John Cale. Song For Drella. Tämä oli aikoinaan arvostettu levy. Muistaakseni. Ehkä se olisi ollut parempi, jos loputkin Velvet Undergroundin jäsenet olisi otettu mukaan. Warholin eläessä nämä herrat eivät paljon piitanneet mediasta tai yleisöstään, meininki oli terveen ylimielistä ja vittumaista. Tällä levyllä selitellään ja kaunistellaan, vesitetään Warholin perintöä. Molemmilla oli tätä tehdessä takaan liuta tylsiä 80-luvun levytyksiä. Ihmiset muuttuvat, yleensä huonompaan suuntaan. Katsoin eilen Youtubesta Lou Reed- ja John Cale-dokkarit. Sen takia tässä vaahtoan yksikseni koronaeristyksen mökkihöperöittämänä.

Jatkan pölyttyneiden levyjen kuuntelua. Nyt vuorossa Lou Reedin Bells. Jossain haastattelussa hän sanoi että tätä on myyty kaksi kappaletta, joista toinen on hänellä itsellään. No, se toinen kappale on sitten minulla. Mutta tämähän on hauska levy, virkistävän omalaatuinen. Turhaan jäänyt vähälle huomiolle. Bändi soittaa kivasti, Don Cherryn trumpetti tuo hyvän lisän. Disco Mysticissä voisi olla muitakin sanoja kuin Disco Mystic.

Lou Reedin levyt suurelta osin aika tylsiä. John Calen tuotantoon en ole perehtynyt, mutta laulajana on mielenkiintoisempi.


NE71A6c.jpg

Offline

#530 22.02.2021 13:40

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,163

Re: The Velvet Underground +soolot

Jo pelkkä Calen Paris1919 hakkaa koko Lou Reedin soolotuotannon eli Kake aivan pihalla.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#531 22.02.2021 13:46

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

songs for drella pääsee lähelle velvetsien legendaarisimpia levyjä eli siltä osin tuli kakelle paha moka, edelleen 6/5-klassikko, mutta ehkä kakella oli vähän huono päivä


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#532 23.02.2021 22:13

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,530

Re: The Velvet Underground +soolot

Songs for drellaa kuuntelin about puolet. Ei erityisen huono, mutta ei kovin kiinnostavakaan, soittelua ja laulelua. Ja mulle tää ei kanna kovin pitkälle pelkän kitaran ja koskettimien voimin. Voiko tämä hyvä ollakaan ilman rumpuja?


NE71A6c.jpg

Offline

#533 20.03.2021 15:17

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

Että tämä Loaded jaksaa hämmentää. Levy, jonka synty on mennyt jotakuinkin näin:

Levy-yhtiön edustaja: Terve Lou, mitäs bändille kuuluu, voisitteko te nyt saatana lopettaa sen taidepaskan suoltamisen ja tehdä levyllisen radiohittejä?

Lou Reed: No mitäs tässä, John Cale on heitetty pellolle, Maureen on häippässy mammalomalle, Sterlingiä ei muuten vaan kiinnosta pätkääkään ja repäsin kirjaimellisesti kadulta tollasen parikymppisen Dougin bändiin mut en tuu sen kaa yhtään toimeen.
Niin että radiohittejä, sehän onnistuu!
Sopisko jos tehtäis tällanen ku Sweet Jane josta tulee yks ikonisimmista 70-luvun taitteen radiohiteistä seuraavaks viidekskymmeneks vuodeksi.
Mä voisin kehittää sen riffin pari minsaa ennen nauhoituksia.
Mut sit mä voisin myös saada bändin kuulostaa siltä et me ollaan soitettu tätä biisiä 20 vuotta ja nyt coveroidaan itseämme nostalgisesti revitellen. Sopisko sellanen?
Ja sit voitais laittaa se levylle tokaks biisiks ja tehä siihen edelle ja sen jälkeen kaks semmosta radioystävällistä biisiä? Sitähän te halusitte? Niin että kriitikot vois julistaa 50 vuoden päästä et tää on kaikkien aikojen top-3 levynaloitus. Kelpaisko semmonen?
Ja mä voisin just ennen levyn julkaisua suksia vittuun bändistä?
Niin että tähän jäis vaan se räkänokka-Doug rahastamaan VU:n nimellä?
Ja levy vois tuttuun tapaan julkaisunsa aikaan flopata, oisko ok?


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#534 20.03.2021 15:29

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

biggrin peuk


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#535 28.03.2021 23:23

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

Rauhoittukaa!!! Hyvänen aika sentään. Istukaa alas!! Kaikki saavat kysyä kysymyksensä, mutta koittakaa ymmärtää että sen täytyy tapahtua yksi kerrallaan. Mä viittoilen täältä ja se jota osoitan saa vuoron puhua. Sä siinä eturivissä, ole hyvä.

Miksi sä Laatu kutsuit meidät tänne lehdistötilaisuuteen? Sä olet varmasti tietoinen siitä, että tällaisen ison väkijoukon koolle kutsuminen tällaisena aikana on aivan poikkeuksellista, täällä on valtavasti porukkaa paikalla, meidän aika on kallista ja sä et suostu kertomaan mitään. Kerro nyt se sun lupaama suuri paljastus.

Kuten mä lupasin niin suuri paljastus tapahtuu juuri tänään tässä lehdistötilaisuudessa. Tosi hienoa että ootte kaikki päässeet tulemaan tänne ja osa teistä onkin tuttuja entuudestaan. Älkää hätääntykö. Mulla ei ole mitään aikomusta kiistää tämän tilaisuuden aikana sitä etteikö Velvet Underground olisi maailman paras bändi. Sille ei ole, eikä tule koskaan olemaan pienintäkään perustetta. Ok? Syy miksi me ollaan koolla täällä paikalla niin sankoin joukoin on se, että mä aion tänään vihdoinkin tehdä mun suuren Velvet Undergroundiin liittyvän julistuksen.

Eli kuten me kaikki tiedetään Velvet Undergroundin kaikilla levyillä on komeita aloituksia, toinen toistaan hienoimpia tapoja aloittaa albumi mutta tänä päivänä yhdestoista marraskuuta mä olen tullut siihen lopputulokseen että kyllä se komein aloitus on Loadedilla. Nyt ihan oikeasti pysykää paikoillanne!! Mä vastaan jokaiseen kysymykseen mutta yksi kerrallaan! Seuraavaksi sinä, sitten sinä ja sitten sinä, ja lopettakaa nyt se huutaminen!!!

Oletko sä Laatu nyt ihan varma tästä? Ootko varma ettei ole käynyt niin että olet vaan kuunnellut viime aikoina Loadedia ja muiden VU-levyjen kuuntelusta on sen verran pitkä tauko, että sä et vaan enää tiedosta että niillä on yhtä hyviä ellei parempia aloituksia kuin Loadedilla?

Kyllä mä kuule olen aivan satavarma tästä!

Miettikää nyt, Sweet Jane ja Rock & Roll -biisikaksikko on kevyesti parasta radioystävällistä rokkia mitä on koskaan tehty. Ja Who Loves The Sun taas on näitä "Lou Reed haluaa valmentaa sut rauhallisesti kalibroiden sopivalle taajuudelle jotta olet valmis rokkaamaan" -avauksia. Se on myös Loun tapa näyttää miksi Beatlesia ei kelpuutettaisi edes siivoamaan Max & Kansas Cityn lattialta käytettyjä neuloja. Sinä siellä.

Laatu, sulla on nyt todellakin lähteneet nämä kelat laukalle Loadedin suhteen. Olet väittämässä tässä median edessä että Loadedilla on kaikkien aikojen paras VU-aloitusbiisikolmikko tietäen ihan varmasti millaista skandaalia olet synnyttämässä. Aiemmalla kysyjällä oli tossa hyvä pointti, ootko nyt varma asiasta - pitäiskö sun kuitenkin kuunnella deby - pitäiskö sun kuunnella niitä muita levyjä - ennen kuin teet mitään julistusta?

No jösses. Jopas nyt teitä. Hyvä on sitten! Otetaan aikalisä. Kun te noin intätte niin tehdään sitten niin että mä kuuntelen kaikilta neljältä levyltä kolme ekaa biisiä vertailun vuoksi ja vasta sitten jatketaan. Eli odottaa tässä!  Menen käymään tuolla takahuoneessa ja tulen ihan just takaisin. Onko muuten jollain heittää banskuvinskaa?

Noniin ollaanko täällä valmiita jatkamaan. Anteeksi tämä viivästys mutta tätähän te toivoitte. Nyt on jokaisen VU-levyn kolme ekaa biisiä kuunneltu. Saanko ihan näin alkuun sanoa että mun täytyy hieman pehmentää aiempia sanomisiani. Kuunnellessani kiinnitin huomiota siihen että ainoa biisi, jonka aikana pystyin ottamaan happea oli VU-nimilevyllä kolmosbiisi Some Kinda Love, ihan perus-ok-biisi ilman elämää suurempaa klassikkostatusta, kieltämättä, mutta kun miettii että sen jälkeen levyllä tulee Pale Blue Eyes niin onhan se yhdentekevää ruveta valittamaan...

Nyt eksyn jo aiheesta mutta joo, I'm Waiting For the Man alkaa soida Sunday Morningin jälkeen, se miten Moe Tucker soittaa snarea jokaisella iskulla, se miten kitarat kuulostavat rajummilta ja rosoisimmilta kuin mikään nauhoitus ikinä sen jälkeen, miten biisi on kuin yhtä suurta täydellistä nostatusväliosaa ja sen jälkeen Nico lurauttaa Femme Fatalen, se on niin täydellistä että se ohittaa jopa Loadedin, miten Lou saa 60-luvun nykin katupölyn ja huumepölyn maistumaan ilmassa odotellessaan miekkostaan... niin, sinä, sulla on ollut käsi ylhäällä pitkään, onko vahinkokäsi vai haluatko kysyä jotain?

Eikös jokainen Loun laulama VU-biisi kerro siitä miten odotellaan kadunkulmassa diileriä?

Hah no nyt kun sanoit niin tottahan se on. Hivenen kärjistetysti, mutta kieltämättä nokkelasti sanottu. Näinhän se on. Ottakaapas muut oppia tästä kaverista, joka kysyy nokkelia ja on kaiken lisäksi pukeutunut tyylikkäästi. Mistä mediasta sinä olet?

No itse asiassa en ole mistään mediasta. Olen muusikko ja somepersoona Kauko Röyhkä.

Ihanko totta? Tämäpä oli yllätys! Todella, todella erikoinen käänne. Olen aina pitänyt sinua epäkarismaattisena henkilönä ja asemasi valtakunnan ykkös-VU-fanina on lievästi sanoen lannistava juttu. Mutta ehkäpä minä olen tuominnut sinut liian herkästi. Ehkäpä minun pitäisi antaa sinulle mahdollisuus. Laske Kauko vaan kätesi ja onko lisää kysymyksiä. Sinä siinä, ole hyvä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#536 28.03.2021 23:52

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

Tästä minä nautin peuk

Offline

#537 29.03.2021 10:31

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

:salut: peuk


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#538 01.09.2021 13:34

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: The Velvet Underground +soolot


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#539 01.09.2021 15:13

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,530

Re: The Velvet Underground +soolot


NE71A6c.jpg

Offline

#540 02.09.2021 17:04

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: The Velvet Underground +soolot

muumipoimuri wrote:

Tuskin, mut eiköhän se dokkarin tiimoilta ala taas aiheesta pätemään.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB