#1 29.05.2006 19:38

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Scissor Sisters

Pannan vaikka tiptoen iloksi uusi topic (väärään osastoon). Pink Floyd-cover Confortably Numb jakoi mielipiteet rankasti pari vuotta sitten vanhalla foorumilla. Omasta puolestani voin kertoa ensin vihanneen sitä, mutta viimeistään Roskilden keikkaan menessä pidin biisistä ja bändistä jo jonkin verran. Onhan bändillä hyviä biisejä ja live-esiintyminen oli erittäin hauska. Nyt bändiltä olisi tulossa sitten toista levyä, jossa jopa suuri esikuva Elton John soittaa pianoa. Levyllä on myös mukana biisi nimeltä Paul McCartney. Mielenkiinnolla odotan sekä levyä, että keikkaa Roskildessä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#2 29.05.2006 21:22

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Scissor Sisters

Alxity wrote:

Nyt bändiltä olisi tulossa sitten toista levyä, jossa jopa suuri esikuva Elton John soittaa pianoa. Levyllä on myös mukana biisi nimeltä Paul McCartney. Mielenkiinnolla odotan sekä levyä, että keikkaa Roskildessä.

seuraavaksi topicci elton johnille? alkaa jo kohta huolestuttaa...


EDIT: onks tää muuten oikeassa paikassa, kevyessä toimis ehkå paremmin...?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#3 29.05.2006 22:10

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Scissor Sisters

[quote:c2be0c3ff1="psychocandy"]
EDIT: onks tää muuten oikeassa paikassa, kevyessä toimis ehkå paremmin...?[/quote:c2be0c3ff1]

Eivät varmaankaan ole. New Orderkin on näitä koneempaa... Laitoin tänne siksi, että kevyempi on niin täynnä. Voisi ehkä muutenkin miettiä että siirtäis jotain New Orderia ja muuta vastaavaa tänne ja muuttais vähän osastojen rajoja... Tai ihan miten vaan.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#4 29.05.2006 22:45

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Scissor Sisters

New Orderin voisi kyllä siirtää koneempaan. Pysyisi paremmin ylhäälläkin...

Offline

#5 29.05.2006 22:47

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Scissor Sisters

stratum wrote:

New Orderin voisi kyllä siirtää koneempaan. Pysyisi paremmin ylhäälläkin...

täytyyks se taas käydä nostamassa?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#6 29.05.2006 22:51

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Scissor Sisters

Joo ja näitten Comfortably Numb -cover on ihan mahtava! Albumillakin on joitain hyviä (Laura, Mary ja Tits on the Radio ainakin), mutta Take Your Mama on sietämättömimpiä renkutuksia ikinä. Albumi ei siis mikään kummoinen lopulta ole. Provinssikeikkaa olin todistamassa ja hyvä menohan näillä oli. Eipä hirveästi kiinnosta tuleva levy, mutta toisaalta sieltähän saattaa pamahtaa joku Comfortably Numbin veroinen ässäsinkku joten pitää kuitenkin vähän kuulostella. Keikallekin Roskildessa mikä ettei ellei jotain tärkeämpää ole samaan aikaan.

Offline

#7 29.05.2006 22:51

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Scissor Sisters

psychocandy wrote:

[quote:54049bc82d="stratum"]New Orderin voisi kyllä siirtää koneempaan. Pysyisi paremmin ylhäälläkin...

täytyyks se taas käydä nostamassa?[/quote:54049bc82d]

EIII!!!

Eikä tänne, hukuttaa vielä kaikki laadukkaat hoppispämmit joihin ex-kolja ja... spämmäävät.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#8 30.05.2006 09:55

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: Scissor Sisters

Alxity wrote:

Pannan vaikka tiptoen iloksi uusi topic (väärään osastoon).

sydan

En oo kyl luokattoman pitkään aikaan kuunnellu muuta ku Comfortably numbia. Vois taas ja uus levy kiinnostaa aika paljon. Ja näiden keikka oli kirkkaasti 2004 Provinssin parasta antia, centteriä americana-bowielle vaan. Koko deby on kyllä ihan parhuutta, mitä nyt niitä hitaampia virsiä tulee joskus skippailtua mut TITS ON TEH RADIO oli kyllä vuoden biisi sillon!
Kaikki rotsit oikeesti diggaa Comfortably numbista, oon nähny niiden tanssivan! Sitäpaitsi nää on yhtä tiedostavia ku Out Hud mut tekee sen subtlemmin.
Siirtäkää vaan se New Order tänne. Ana Matronic kuitenki fiittas Waiting for the siren's  callin parhaalla raidalla.


...tiukkaa keskustelua Velvet Undergroundin autenttisuudesta odotellen!


Mangojauhe goddamn.

Offline

#9 30.05.2006 10:17

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Scissor Sisters

[quote:12f9261bb5="tiptoo"]
Kaikki rotsit oikeesti diggaa Comfortably numbista, oon nähny niiden tanssivan![/quote:12f9261bb5]

Sama!  icon_biggrin  icon_biggrin  icon_biggrin

Offline

#10 30.05.2006 16:34

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Scissor Sisters

Taisin tunnustaa jo toisaalla...

Lauraa sen sijaan tanssimme vastikään Jyrokissa melkein selvin päin! Take Your Mama on tosiaan niin vitun umpipaska biisi, että  center ihan vain sen kunniaksi.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#11 30.05.2006 16:50

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Scissor Sisters

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Onks nää muuten levyttämässä?

o


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#12 30.05.2006 18:25

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Scissor Sisters

[quote:908d09c409="stratum"][quote:908d09c409="tiptoo"]
Kaikki rotsit oikeesti diggaa Comfortably numbista, oon nähny niiden tanssivan![/quote:908d09c409]

Sama!  icon_biggrin  icon_biggrin  icon_biggrin[/quote:908d09c409]

Eri, ja onneksi niin, mutta sanottakoon, että minusta SS:in versio on parempi kuin Pink Floydin versio, mikä nyt ei kauheasti kerro. Tykkään niistä Frankie Goes To Hollywood -viitteistä. Siitä huolimatta, ja gneen kirouksen uhalla, tunnustan pitäväni enemmän tuosta mutsin ulosviemis -kappaleesta.

Ja se kappale, jonka nämä teki Kylielle on ihan loistava.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB