#1 05.06.2006 10:36

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

The New Heat / Obscured By Light
Vähän takkuili välillä, eikä "kokeellisuus" oikeen toiminu musta, mutta taas hetkittäin tosi kauniita kohtia. Vähän sekava keikka, mut periaatteessa aika hyvä.

Belong
En tiedä johtuko uskomattoman hiostavasta keikka paikasta vai mistä, mutta jotenkin jäi puoli tiehen vaikka tosi hyviä juttuja näillä oli. Ehkä pitää tutustua levyltä.

Ariel Pink
Jaah. Karaoke-setti. Mitäköhän tästä nyt vois sanoa. Pari maailman parasta biisiähän tällä on, mutta mitä sitä nyt sitten odottaa tällaselta tyypiltä ja tällaselta show'lta. Tavallaanhan tällanen sähläys setti on ihan jees musiikkiin nähden, mutta silti odotin enemmän. Jos vaikka ees osa lauluista ja kitaroista ois ollut kokonaan liveä  icon_rolleyes  Mies näytti pieneltä Kurt Cobainilta.

So, you’re not going to take a band with you on this tour? You’re just going to do it karaoke–style?
Yeah…completely half–assed, no preparation. But it’s going to be in a much more natural environment. Because I’ve done that for three years and, you know…it’s not going to blow anybody away, but it’s a more appropriate representation of the music.

http://discorder.citr.ca/features/06ariel.html


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#2 05.06.2006 13:05

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,904
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

Siirsin.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#3 05.06.2006 13:57

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

En laittanu tänne koska se hukkuu tiedotuksen alle, mutta ihan miten vaan. Tuskin tähän kukaan muu innostuu pahemmin spämmäilemään.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#4 05.06.2006 14:42

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,904
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

Niinno mitenvaan, tänne istuu kyllä minunkin mielestäni paremmin kaikki keikkoihin liittyvä. Voishan niitä pieniä keikkaraportteja laittaa tähänkin otsikkoon, eikä noihin mainosotsikoihin.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#5 05.06.2006 18:48

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

börjeslandet wrote:

En laittanu tänne koska se hukkuu tiedotuksen alle, mutta ihan miten vaan. Tuskin tähän kukaan muu innostuu pahemmin spämmäilemään.

Minä olen melkeen jokaisesta näkemästäni keikasta aina jotain spämmäillyt johonkin... Nyt vaan on niin ettei täällä maalla kovinkaan paljoa keikkoja ole ja Roskilde-jutut tulee varmaan spämmättyä asianomaiseen otsikkoon.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#6 05.06.2006 22:39

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

Alxity wrote:

[quote:bb4692197c="börjeslandet"]En laittanu tänne koska se hukkuu tiedotuksen alle, mutta ihan miten vaan. Tuskin tähän kukaan muu innostuu pahemmin spämmäilemään.

Minä olen melkeen jokaisesta näkemästäni keikasta aina jotain spämmäillyt johonkin... Nyt vaan on niin ettei täällä maalla kovinkaan paljoa keikkoja ole ja Roskilde-jutut tulee varmaan spämmättyä asianomaiseen otsikkoon.[/quote:bb4692197c]

niin, voishan tähän alkaa kaikista järjestelmällisesti spämmimään niin pysyis ylhäälläkin. mä nyt vaan oon yleensä spämminy kaikista keikoista *****-listalle enkä aina jaxa kopsaa mut kattellaan.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#7 06.06.2006 09:48

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

Yleensä olen itse spämminyt bänditopikkiin keikkaraportteja. Ehkä tänne voisi spämmiä raportteja niistä bändeistä joille ei ole omaa otsikkoa?

Offline

#8 06.06.2006 10:40

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

Hmm. En ole viime aikoina pahemmin ehtinyt tai jaksanut käydä keikoilla. Viime keikka taitaa olla Matisyahun keikka Nosturissa toukokuun alkupuolella.  Tai no, kävinhän mä enemmän tai vähemmän syrjäsilmällä Maailma Kylässä-festareilla katsomassa jotain, mutta ei sitä nyt voi oikein laskea.

Perjantaina Kerava Jazzeille. Onko muita tulossa? Haluaisin lähinnä nähdä Jarmo Saaren Solu-kokoonpanon (Saari kitarat, T-Mu Korpipää efektit ja muu) keikalla. Jotenkin se vuosi tai pari sitten ilmestynyt Solu-levy iski ainakin muhun.


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#9 06.06.2006 12:31

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

stratum wrote:

Yleensä olen itse spämminyt bänditopikkiin keikkaraportteja. Ehkä tänne voisi spämmiä raportteja niistä bändeistä joille ei ole omaa otsikkoa?

Jooh, se oli mulla vähän tarkotuskin... Kun ei noista millään tuntunut olevan topiccia. Ja aattelin, että joitain saattaisi ainakin Pink kiinnostaa.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#10 06.06.2006 12:48

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

börjeslandet wrote:

Ja aattelin, että joitain saattaisi ainakin Pink kiinnostaa.

En ole vielä kuullut nuottiakaan, mutta kiinnosti ja kiinnostaa.

Offline

#11 06.06.2006 12:54

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,904
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

Modasin tuota otsikkoa vähän kielinörteille ystävällisempään suuntaan...


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#12 06.06.2006 12:57

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

stratum wrote:

[quote:7304a1c5c6="börjeslandet"]Ja aattelin, että joitain saattaisi ainakin Pink kiinnostaa.

En ole vielä kuullut nuottiakaan, mutta kiinnosti ja kiinnostaa.[/quote:7304a1c5c6]

smaa


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#13 06.06.2006 12:57

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

metakeskustelu houkesiin, tää on nyt tässä ja lisää vaan arvioita...jokaiselle nähdylle kun ei välttämättä halua heti perustaa topikkia. pitää seurata suhdanteita ja heittää kehiin silloin kun potentiaali on suurimmillaan. ensin hypeä ja sitten kääritään rahat  peuk

vai saiks täällä rahaa menestyneistä topikeista?


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#14 06.06.2006 12:58

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

Laatu wrote:

Modasin tuota otsikkoa vähän kielinörteille ystävällisempään suuntaan...

thänks, nyt ymmärtääkin jo mihin  tässä oikein spämmitään...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#15 06.06.2006 12:59

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,904
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

Joo, smaa, mutta siis tästä lähtien vois yrittää keikkakuulumiset heittää bändien omiin otsikoihin ja jos ei löydy niin sitten tänne. EIKÄ noihin mainosotsikoihin mihin yleensä...


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#16 06.06.2006 15:29

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

[quote:7f40d48b86="babriga"]metakeskustelu houkesiin, tää on nyt tässä ja lisää vaan arvioita...jokaiselle nähdylle kun ei välttämättä halua heti perustaa topikkia. pitää seurata suhdanteita ja heittää kehiin silloin kun potentiaali on suurimmillaan. ensin hypeä ja sitten kääritään rahat  peuk

vai saiks täällä rahaa menestyneistä topikeista?[/quote:7f40d48b86]

Jatkan metakeskustelulla: smaa.

Mikä tässä nyt on tökkivinään(?!).


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#17 06.06.2006 15:33

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

ex-kolja wrote:

[quote:069254c119="babriga"]vai saiks täällä rahaa menestyneistä topikeista?

Mikä tässä nyt on tökkivinään(?!).[/quote:069254c119]

kun ei ole julkista tietoa paljonko ulvis tienasi wiidakko-topicilla ja pääsikö shanks provikoille.  itsekin  varmaan annoin väärän tilinumeron kun new order topicin royaltit uupuu edelleen...

SPÅM!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#18 08.06.2006 11:13

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

no pannan  tänne vähän kokeex eilisestä nosturista, kirjoitan eri jutun kohta *****:lle että voitte verrata:

musti laiton

ihan kivaa, vähä jumitusta ja sit jotai housebiittei, jesjoo.

markku lahtelan sirkus

pannan  kuva ku näillä on niin hieno levynkansi:
lahtelakansi.gif

pitäis vaan  muistaa kuunnella... mahtavaa ja monipuolista menoa, kitara-rummut-basso ja sit koskettimii ja saxofoonii ja sopivasti elektrohälyä sekaan, ihmettelen miksei nää on tunnetumpia mut johtuisko siitä et välillä tuntuu että näähän osaa jopa soittaa... ja ehkä siitä et nää ei oo ihan sitä perus-lal lal lal -possea tai että nää ei alottanu uraa obscuureilla cdr-labeleilla. tää oli ehkä paras näistä kolmesta ekasta impropändistä.

boris morgana

nää oli jotenkin perinteisemmillä  vesillä nyt, ei niin sekoilua vaikka tokan  biisin  letkunheilutukset oli aika jees, ja se kitaristivaioliksenybasisti hulinoi välillä. viulusta plussaa, oikein mukavaa settiä. tykkäsin.

joose keskitalo

"folk-pastori" oli taas  oikein hyvä, arki-iltana aina  on niin väsynyt olo ja tääkin alotti vasta joskus puoli yhdeltä mutta kyllähän tämä taas  oikein pätevää menoa oli, lopun reggae/dub -meiningit varsinkin piristi ja vähän  yllättikin. hieno keikka siis, ja joku uusi biisikin kuultiin, se kertoi jostain tapetusta miehestä ja sekakäyttäjä-mustalaisista tms. että semmosta.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#19 11.06.2006 05:21

helicon
OVERLOOORD!!
Registered: 12.06.2005
Posts: 3,295
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

pitkälle keikka-arviolle varaukseton peuk

Offline

#20 11.06.2006 13:07

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,904
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

helicon wrote:

pitkälle keikka-arviolle varaukseton peuk

Samaaa. Oispa hienoa nähdä vielä Silver Mount Zionit jossain tuon perusteella.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#21 11.06.2006 13:09

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,535

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

[quote:989e185e4d="heikki"](sitten tänään kuuntelin tuolta netistä pari biisiä ja ei ne toiminut ollenkaan niin kivasti kuin siellä, mutta sellaista se usein on: www.myspace.com/annirossi
no veikkaan että muut ihkupopparit saattais tykätä enemmän ku ma, joten tsek it out. )[/quote:989e185e4d]

Oon kuullu tätä joskus ennenkin, mutta kuuntelin nyt noi MySpace-biisit läpi. Ihan kivaa sellasta tahallista söpöilypaskaa, johon kyllästyy ehkä viiden minuutin jälkeen. Scout Nibblett on harvoja, jotka ovat oikeesti onnistuneet tälläsessä virityksessä. Eikä sekään kyllä oo yhtään mitään samaa kuin tämä.

Oon kuullu, että KOKO olisi ihan kiva keikkapaikka. Lontoohan on ihan täynnä juuri tuollaisia kolmen kerroksen vanhoja teattereita, joissa sitten väännetään rokkia. Suames on Tavastia.

Offline

#22 06.07.2006 10:46

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

nostetaan tämäkin topicci taas ylös vaikka sanomalla että kria brekkan (osasinkohan viimein nimen lunttaamatta?) oli varsin ihQ eilen koko-teatterissa. on sillä ihmeellinen ääni, sellanen lapsenomainen ja jotenkin hyvin islantilainen (björk kävi mielessä, ylläri). onkohan se tehnyt mitään soololevyjä?

tavastian pileet jäi sit suosiolla väliin, ehkäpä forssto kertoo millainen oli joan poliisinaisena ja soittiko respat hiroshima-biisiä? respojen edellinen tavastiakeikka olis ollut täydellinen jo se olis vielä kuultu encorena.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#23 06.07.2006 10:49

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

psychocandy wrote:

tavastian pileet jäi sit suosiolla väliin, ehkäpä forssto kertoo millainen oli joan poliisinaisena ja soittiko respat hiroshima-biisiä? respojen edellinen tavastiakeikka olis ollut täydellinen jo se olis vielä kuultu encorena.

Sydänspåmmin jo tuolla toisaalla, mutta tässä vielä lyhyt asiapitoinen katsaus eiliseen keikkaan;
* sydan:sydan::sydan::sydan::sydan:
* Eivät soittaneet hiroshimaa, välitänkö kainon toiveen että tulisi kun Repsa taas Tavastialla on lokakuussa?


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#24 06.07.2006 10:57

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

forssto wrote:

* Eivät soittaneet hiroshimaa, välitänkö kainon toiveen että tulisi kun Repsa taas Tavastialla on lokakuussa?

jeespliiz. saa soittaa kans flowssa, ehkå ostan liput sinnekin... niin, ja tuliko suunnilleen samat biisit mitä viimex? tarkka biisilista lienee liikaa vaadittu mutta...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#25 06.07.2006 11:02

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

psychocandy wrote:

jeespliiz. saa soittaa kans flowssa, ehkå ostan liput sinnekin... niin, ja tuliko suunnilleen samat biisit mitä viimex? tarkka biisilista lienee liikaa vaadittu mutta...

Oisko jotain näin:

* Kolme kertaa päivässä
* Intiaanidisko
* Odotan viimeistä hidasta
* Serkut rakastaa paremmin
* Pong a long
* J.o.v.h.m.l.s.o.a.m.o. (love)
* Kerro poika
* Ratsasta mun ponilla
* Numerot on meidän puolella
* Näen tanssivan sun uudestaan

Keskellä on jotain epätäsmällisyyksiä järjestyksen kanssa, mutta biisit oli ainakin nuo ja ekat sekä vikat 2 olivat ainakin noin.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#26 06.07.2006 11:11

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

[quote:9cdef81def="forssto"]
Oisko jotain näin:

* Kolme kertaa päivässä
* Intiaanidisko
* Odotan viimeistä hidasta
* Serkut rakastaa paremmin
* Pong a long
* J.o.v.h.m.l.s.o.a.m.o. (love)
* Kerro poika
* Ratsasta mun ponilla
* Numerot on meidän puolella
* Näen tanssivan sun uudestaan

Keskellä on jotain epätäsmällisyyksiä järjestyksen kanssa, mutta biisit oli ainakin nuo ja ekat sekä vikat 2 olivat ainakin noin.[/quote:9cdef81def]

thänks! aika lailla samoja mitä viimeksi siis, paitsi et tuntuu et sillon oli enemmän juttuja, tai emt. 

spåm!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#27 06.07.2006 11:15

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

psychocandy wrote:

thänks! aika lailla samoja mitä viimeksi siis, paitsi et tuntuu et sillon oli enemmän juttuja, tai emt.

Ainakin Islaja-coveri ja Kontraposto puuttuivat, mutta toisaalta mun mielestä tuli enemmän noita "perusbiisejä".

Keikka oli muutenkin aika hitosti parempi kuin aiemmat viimeaikaiset. Vaikka yleisöä olikin alkukeikasta laihanlaisesti (aloittivat jo 22:15!), niin vetivät treenimäärään nähden (ainoat post-Provinssi -treenit samana päivänä vedetyt pikaiset) ihan hiton varmasti ja rennosti. Oli oikein ilo katsella!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#28 06.07.2006 11:20

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

forssto wrote:

Ainakin Islaja-coveri ja Kontraposto puuttuivat, mutta toisaalta mun mielestä tuli enemmän noita "perusbiisejä".

tosiaan, ja pong a longia ei tullu ainakaan viimex.

forssto wrote:

(aloittivat jo 22:15!)

no hyvä, kria lopetti noin 22:45 vaikka se vähän huolehtikin välillä siitä onko joku menossa travastialle (ei kai ollut).


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#29 06.07.2006 11:25

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

psychocandy wrote:

no hyvä, kria lopetti noin 22:45 vaikka se vähän huolehtikin välillä siitä onko joku menossa travastialle (ei kai ollut).

Tuli sieltä ainakin nää:
* Samu
* Jussi
* Valtsu


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#30 06.07.2006 11:40

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,528
Website

Re: Sekalainen 'nähdyt keikat' -spåm

forssto wrote:

[quote:b9c8995083="psychocandy"]no hyvä, kria lopetti noin 22:45 vaikka se vähän huolehtikin välillä siitä onko joku menossa travastialle (ei kai ollut).

Tuli sieltä ainakin nää:
* Samu
* Jussi
* Valtsu[/quote:b9c8995083]

mutta ehtikö ne tohon mennessä (vai lähtikö kesken tuolta...)


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

Board footer

Powered by FluxBB