You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tuleva Mature turhia toiveita vai nuppi sekaisin?
täällä ainakin backlash käynnissä oikein huolella, paskinta nyt -topsusta:
rc-lungen wrote:Kalossimies wrote:ydinaukio wrote:ruger hauerin 2 uutta biisiä huh huh
Ommuute. Etenkin se Iisan kanssa vedetty sinkku on aivan sietämätön.
Jaa, mä luulin että tämä Ruger Hauer oli olevinaan jotenkin tasokas ryhmittymä. Ihan hirveetä kuraa. Tosi vitun hirveetä kuraa. Ja kun Iisa avaa suunsa, niin
![]()
![]()
![]()
tää on kyl aivan hirveä
ei kyl sinällään itellä mitään iisaa tai reginaa vastaan mut toi styge on jo jotain ruger-parodiaa. tosi väkinäistä skeidaa.
naurattaa jo etukäteen vaikka en oo kuullut vielä biisiä. Regina on raastavan vastenmielistä ja Ruger Hauer ei ole milloinkaan aiemminkaan ollut minusta hyvä.
ydinaukio wrote:ruger hauerin 2 uutta biisiä huh huh
aikalailla sama vaikka tykkäänkin kyllä edellisestä levystä ja tätäkin odottelin innolla. voihan se olla että kääntyy vielä päälaelleen, mutta toistaseks ei noista saa muuta irti kuin pahaa mieltä.
pakko kyllä sanoa, että se avoautobiisi on mun mielestä vielä kamalampi. typerä hokema siinäkin ja biisi starttaa muistaakseni tolla kertsillä tommishockin etovan äänen saattelemana
Toi ilmestyksiä on muuten ihan jepa.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Hyvä lätty tää rotaatio. Kekeltä tosi kovia biittejä.
markoboy mainittu maturella
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
rugerin ja reginan markoboy-tribuuttilevy kuulostaa tosi makeelta ja varmaan vilisee paljon intertekstuaalisia viittauksia yms älykästä räppiä kuuntelen tänään
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
sen verran ikävästi pihtailleet näytebiisejä spotifyn ulkopuolella, että en taida jaksaa vinyyliä ostaa, cd:n saatan hankkia jossain välissä, onhan iisa sen verran hyvä laulaja
jotenkin tullut sellainen tunne, että kaikki inhoo tätä levyä (ja iisaa) joten saattaa olla hyväkin lätty tai en tiiä
luulen, että ruger hauer haastaa tällä levyllä kuulijansa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
ekat viis biisiä kuuntelin työmatkalla. ei vaikuttanut niin paskalta mitä pelkäsin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onpas hyvä levy!
Vuoden nuori muotoilija.
Jossakin rosvo-blogissa verrattiin tän uuden muistuttavan Pc musicia ja kieltämättä yhtäläisyyksiä löytyy. Tykkään Maturesta, mutta toistaiseksi pienellä varauksella. Ainakin siistiä, että jätkät eivät ole jääneet junnaamaan entisiä latuja.
Edit. Katos. Urho ghettonen ehti ekaksi.
Last edited by hc_jose (24.03.2016 18:30)
Joo eli avausbiisiä lukuunottamatta en pystyny kuuntelee muita kokonaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Paprun flow tuossa "Krebatorio"-kappaleessa on kuin sekoitus Kuben ja Mari-Johannan flowsta.
Backlash peruttu
Ihan hyviä biisejä ainakin lopussa, mut eipä toi Ruger Hauer mun juttu oikeen oo. Paprusta tykkään kyllä ja Iisa on aina jees. Avausbiisi täyttä sontaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
mjoo b-puoli vaikuttais näin alkuun paljon vahvemmalta. kyl tää kokonaisuutena ukrainan voittaa silti.
jaahas, ballard mainittu. ÄLYKKÖRÄPPIÄ
Last edited by jookcha (24.03.2016 20:31)
luulen, että ruger hauer haastaa tällä levyllä kuulijansa
räpit ainakin puuduttavuudessaan haastavat pysymään hereillä muutama hyvä biitti joukossa, katsotaan jos tämä tästä kasvais
Tämä on varsin hyvä levy. Joissain biiseissä Iisa ei sovi ollenkaan, mutta välillä sopii hämmentävän hyvin. Pitänee kuunnella lisää.
en ole kolmekybänen emoboy
Vinska ois Hakaniemen äxäst noudettavissa, mut eipä tässä oo Helsinkiin aikoihin asiaa, joten katellaan
how they run this show.
Vinska ois Hakaniemen äxäst noudettavissa, mut eipä tässä oo Helsinkiin aikoihin asiaa, joten katellaan
miksi tilasit sinne?
katteli varmaan jotain omakotitaloa hesasta
Hassuttelija wrote:Vinska ois Hakaniemen äxäst noudettavissa, mut eipä tässä oo Helsinkiin aikoihin asiaa, joten katellaan
miksi tilasit sinne?
Piti tulla tonne tavastian keikalle, mutta meenkin Saksaan
how they run this show.
psykokarkki wrote:Hassuttelija wrote:Vinska ois Hakaniemen äxäst noudettavissa, mut eipä tässä oo Helsinkiin aikoihin asiaa, joten katellaan
miksi tilasit sinne?
Piti tulla tonne tavastian keikalle, mutta meenkin Saksaan
ehkä ne lähettää pyynnöstä myös muualle, tai sit annat varauksen raueta, eihän ne niitä loputtomiin säilytä.
pitäsiköhän toi sitten ostaa vinyylinä nyt kun vielä saa, youtubessa näköjään jo kuus biisiä ja kyllähän noi ihan hyvältä kuulostaa. iisa
Tän biisin perusteella jää valitettavasti tää levy ostamatta.
bzort glorf bööth
levyn paskin biisi helposti.
levyn paskin biisi helposti.
sitten on hyvä levy kyseessä
en silti tiedä tarttenko vinskana, cd:llä tulee tämmöistä kuunneltua kuitenkin enemmän.
Hassuttelija wrote:Ois kaks ylimäärästä lippua tavan levyjulkkareihin jos jotain kiinnostaa...
Nää ois vielä myymättä.
Jos kukaan ei halua ostaa, niin annan jollekin ilmaseksi. Muuten jää käyttämättä.
PDF-jippu.
Last edited by Hassuttelija (29.03.2016 15:34)
how they run this show.
Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Ois kaks ylimäärästä lippua tavan levyjulkkareihin jos jotain kiinnostaa...
Nää ois vielä myymättä.
Jos kukaan ei halua ostaa, niin annan jollekin ilmaseksi. Muuten jää käyttämättä.
PDF-jippu.
oliks tää aprillipäivänä? en pääse