You are not logged in.
Aion tänä kesänä höntsätä like never before.
Joko tänä kesänä?!
Onkos tietoa tuosta Haapanieman kentästä, pelataanko siellä jotain sarjoja fanaattisesti vai kannattaako siellä yrittää höntsätä?
Varauskalenteri:
https://sites.google.com/site/haapaniemenkentta/
Last edited by noiseidea (21.04.2015 15:18)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katsotaan sattuuko kyseistä tuuria tänä kesänä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katsotaan sattuuko kyseistä tuuria tänä kesänä.
On yksi derby.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kolmoslohkossa höntsätään tänä vuonna
Taitaa tossa jotain foorumistijengejäkin olla taas?
Vuoden nuori muotoilija.
Kiinnostaa. En o fb:ssä, mut kuitenkin.
Höntsät aina kiinnostaa! Oon fb:ssä jo yhdessä sekalaisessa possessa, joka on aiempina kesinä järkännyt onnistuneesti pelejä Brakulle ja viime vuosina lähinnä Toisen linjan kentälle pari kertaa viikossa. Vielä tänä vuonna ei ole homma oikein lähtenyt pyörimään mutta eiköhän se tästä. Pelaajien taso vaihtelee laidasta laitaan, mutta meininki on kiva.
Ehkä voisin lisätä ainakin Okon tohon, jos kiinnostusta on, niin halukkaat höntsääjät pysyis koossa eikä hajautuis liikaa. Toki ihan omakin posse tätä varten käy.
Last edited by Folkhälsan (30.04.2015 12:55)
Vuoden nuori muotoilija.
Björkka! Tuu tänne kertomaan mun upeasta maalista
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Höntsät vois kiinnostaa kans ku ei oo joukkuetoimintaa tälle kesälle. Okko lisäilekkö mut jos on joku ryhmä pystyssä?
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Höntsät vois kiinnostaa kans ku ei oo joukkuetoimintaa tälle kesälle. Okko lisäilekkö mut jos on joku ryhmä pystyssä?
Lisäsin. Ilmottakaa mulle jos tahotte ryhmään mukaan, koitan jonku sortin isompaa rinkiä kasata tutuista höntsääjistä. Taso ei oo mikää erityisen kummonen, et paremmat höntsäilijät voi varautua siihen.
![]()
Vähän semmonen turhan korkea "tsippi/roikku" oli kyseessä rankkarirajan ulkopuolelta pomppivasta pallosta, mutta ainakin se meni turvallisesti maalivahdin yli ja yllätti kaikki, kun meni lopulta maaliin. Ihan hieno oli käppäsarjaan! Lähti sivurajaheitosta, jonka armollisesti annoin mennä ohi Caligulaa kohti.
en ole kolmekybänen emoboy
Höntsävuoroja 14 tekonurmikentällä ja 24 ulkotenniskentälle maksutta
Last edited by noiseidea (08.05.2015 15:59)
Eilen tuli höntsättyä, tyyppejä duunista ja jotain randomeja Larussa. Tänään kaksi matsia. Tässä alkaa olla vanhojen aikojen meininki kun elämä on höntsästä ja matsista toiseen polkemista.
TEKONURMI
TEKONURMI
TEKONURMI
TEKONURMI
TEKONURMI
TEKONURMI
TEKONURMI
Last edited by noiseidea (13.05.2015 10:02)
Kova yhteenotto noisiksen kanssa eilen
Vuoden nuori muotoilija.
Kevätkausi päättyi neljän ottelun voittoputkeen, vikassa matsissa mut nostettiin keskikentälle ja pallo pääsi jo yläputkeen asti.
^ Sarjakärjessä tauolle ja maalitili avattuna.
Laita Joe ilmoa jos on jotain höntsää tässä tauolla.
Tänää kasin jälkee höntsää väinämöisen kentälle
Ehtisin joskus puol ysin jälkeen Jotai kevyttä tosin koska huomenna matzi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Okko wrote:Tänää kasin jälkee höntsää väinämöisen kentälle
Ehtisin joskus puol ysin jälkeen
Jotai kevyttä tosin koska huomenna matzi.
Olis kevyttä menoo ja iteki tuun varmaan 2030 jälkee vast paikalle
Hyvin alkoi syyskausi, noin metristä polkaisin pallon omiin. En tiedä mitä yritin. Ei se ollut putsaus, se ei ollut mitään. Pataanhan siinä tuli, kaveri oli paljon parempi.
![]()
Joe Caligula wrote:Björkka! Tuu tänne kertomaan mun upeasta maalista
![]()
Laitetaans tää jo etukäteen!
3-0 kauden avaus, suvereenilla esityksellä
Perkele kun ei ole ketään, joka voisi tulla kertomaan kun vedin harrastesarjassa vaparin puolesta kentästä sisään.
Siinä voisi kyllä käydä sitten niin, että myös mun oma maali tulisi julki.
Last edited by noiseidea (25.05.2016 11:28)
Eilen kaksi maalia ja todistajia löytyy!