You are not logged in.
toivelaulu #18
Ville Suopajärvi livenä Vapaan Taiteen tilassa 15.3. aikas muikeassa seurassa
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
laitetaas tännekin, barry-jukka + olli aarni = ostos:
UUTTA VINDI KARLOS KASETTIA "TERVEISIÄ RÄNTSILTÄ" voi tilata nyt tästä eteenpäin ja ens viikolla aletaan pisteleen sitten postiin niille jotka on tilannu! tilaamalla postitse maksaa KUUSI (6) EUROA ja kädestä käteen ostettuna maksaa VIISI (5) EUROA. mukana useita hittisinglebiisejä kuten JUHANNUSPÄIVÄ, AMPPARI, JENGISOTALAPSEN MYÖHEMMÄT VAIHEET, TURKU-LOHJA-HANKO ja mitä näitä nyt on! yhteensä kappaleita kasetilla on noin 13! TILATA VOI OSOITTEESTA: vindikarlos@gmail.com
PS. VANHAA KASETTIA "MÄRKÄ KUIN SUO TÄMÄ KUOLLEEN PORON UNI" myös saatavana edelleen 6 e tilattuna, 5 e kädestä käteen.
"Savuton vuokralainen" on kappale tulevalta "Kortto Koranus"-EP:ltä ja TOIVON MUKAAN sitä voi ostaa jossain muodossa jo H2Ö-festivaaleilta heinäkuussa, missä Riukupastori! myös esiintyy kvartettimuodossa. Uudet kappaleet on myöskin äänitetty kyseisellä kokoonpanolla.
vindi karlosin viimeisin kasetti nyt myös diginä, ikävä kyllä vain maksullisena:
Se ois muuten Puiset Heilat tänään stadissa keikalla
No nytkyllä! Eilisellä keikalla oli tarjolla uusi Styroksi CDR joka sisältää mun uuden Heilat-lempparibiisin Ihmisvihaaja. Tämän lisäksi Ville paljasti, että Riukupastorilta tulee ihan uusi julkaisu!
^ tossa ylempänä onkin maistiainen tulevalta riukupastori!-ep:ltä. millainen oli keikka?
Akustinen kitara ja Päijänteen Suopalloilija fiittas lähes joka biisissä. Tutumpia biisejä tuli Tekoverenhimoinen muoviluuranko, Neiti Sarjakuvasankaritar, Tyttöni pysähtyi risteykseen ja lisäksi Vindi Karlos-cover Terveisiä Räntsiltä. Lepposa keikka.
No nytkyllä! Eilisellä keikalla oli tarjolla uusi Styroksi CDR joka sisältää mun uuden Heilat-lempparibiisin Ihmisvihaaja.
niin ja styroksia saa myös tilattua suoraan puisetheilat @ gmail ja biisilista on:
1. silmän kevät
2. rappion rapina
3. rakastan kaikkia
4. styroksi
5. auringonlaskut kaupungissa
6. ihmisvihaaja
7. maj
8. vampyyri
huh mikä keikka
kynsilakkamarkkinat
niin ja tässä tää uus levy digimuodossa, ei oltu näköjään vielä postattu tänne:
Oli tosiaan kova keikka. Luulin että tä olisi ollut jotenkin erilaista, mutta niinku mummeli taisi sanoa että oli erilainen mitä oli ennen näil nähnyt. Soittivat vissiin encorenkin. Lähdin tyytyväisenä keskustaa kohti varsinaisen setin jälkeen. No, en mä sieltä kauempaa mitään kitaran päällä pomppimisia olisi nähnytkään.
Settilista:
1. Tautihautomo
2. Huijaus
3. Virtsanpylväs
4. Sieppaus
5. Aamen saatana
6. Kuunsilta sortuu
7. Savuton vuokralainen
8. Kiljuva hauki
9. Olen sinua parempi ihminen
10. Nestekeskus
11. Kipujen osasto
12. Ihmisluontopolku
13. Viron eläin
14. Kiehuva ruumis
15. Mikkonen
16. Amppari
17. Kortto Koranus
18. Hullu-Max
19. Pasifistaus
harmi ku kuvaajan akku loppu juuri ennen loppuhuipennusta
19. Pasifistaus
Vitun hyvä keikka, H2Ön toiseksi paras (olis ollut paras mut näiden jälkeen vetänyt Selvhenter räjäyttin pään niin täysin että mikään ei tuntunut miltään) :peuk: Kivelän rokkistararumpaloinnille Hervan kitarasooloille Männistön meininkiin täydellisesti epäsopivalle jatsimailalle ja sille, että Suopajärvi hyppäsi encoren jälkeen basson katki
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Riukupastori! Kirjastorokki 25-v. juhlakonsertti
en tiedä pitäiskö tälle tehdä uusi otsikko, mutta pannan nyt tänne, eli ostoksen uusi video, klikkaa:
ostos = barry-jukka + olli aarni ja tuleva pitkäsoittokasetti on kuulemma painossa
Jeesey matskua.
bzort glorf bööth
hyvä biisi ja mulla oli joskus samanlainen simpsons-paita
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Just tuli vastaan, että Ostokselta on ilmestynyt tänään pitkäsoitto. Kasettia vissiin tarjolla vielä tämän kuun aikana.
bzort glorf bööth
no niin, uusi puiset heilat -kassu, free download
Rakastan Puisia heiloja
Rakastan Puisia heiloja
hyvä kasetti, ensi kuuntelulla erityisesti rukous kolahti, humalassa ammeessa myös kova.
juma tosi hyvä tää uus
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tää uus tuli just postissa. Pakko todeta et ainahan Ville on hienoja kansia julkaisuilleen askarrellut, mutta nyt on kyllä ihan järkyttävän hienot.
videoo: