You are not logged in.
How to kidnap a 28 year old in 2016 pic.twitter.com/B0ulcvvzo5
— Dory (@Dory) July 11, 2016
Tää peli on mehu. Pitää varmaan mennä illalla pyöräilemään, jos vaikka sais pari kuntosalia kaapattua ja nostettua tasoa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tulukaa kahtoo
duunissa on group chätti meidän punaselle jengille. it-tuen tyyppi sano että ovat koko päivän auttaneet jengiä asentamaan pokemonia
Asensin aamulla, vähän bugiselta ja simppeliltä vaikuttaa, mutta lupaavalta myös
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ihan hiton buginen ja serveri kusee usein, mut ei voi mitää ku GOTTA CATCH EM ALL
Holocaust Museum to visitors: Please stop catching Pokemon here https://t.co/PfpuIEhZWZ
— The Switch (@TheSwitch) July 12, 2016
Since its debut last Thursday, the augmented-reality smartphone app Pokémon Go has been downloaded millions of times and has grown publisher Nintendos stock by 25 percent. The Onion answers some common questions about the game and its unprecedented success.
Q: What is the object of Pokémon Go?
A: To collect as much personal data for Nintendo as possibleQ: Where can you play Pokémon Go?
A: In any society in which the problems of day-to-day survival have been adequately solved to allow the concept of unfocused activity, or leisure, to developQ: What are Pokémon?
A: This is not for youQ: How do you catch a Pokémon?
A: Spend months building a personal connection before luring it away from its familyQ: What happens after I capture a Pokémon?
A: The Pokémon will emit a deep, mournful moan as it begins to experience an overwhelming longing for freedomQ: Can you shoot the Pokémon?
A: NoQ: How do you beat the game?
A: The game is won when you have completed all in-app purchasesQ: Where can I catch Onix?
A: Onix can only be found in the Caspian Sea off the coast of Turkmenistan, at coordinates 39°3248.7N 51°4904.1EQ: How many Pokémon are there?
A: 151, according to the most recent numbers out of the U.S. Fish and Wildlife ServiceQ: Is it a better deal to buy 2,500 Pokécoins for $19.99 or 5,200 Pokécoins for $39.99?
A: The DSM-5 classifies internet gaming disorder as a compulsive use of video games that leads to significant issues functioning in society, damage to ones personal life, and acute withdrawal when separated from the game in question.Q: Who owns Pokémon Go?
A: Pokémon Go is jointly owned by Nintendo and the remaining descendants of PikachuQ: Should I worry about the amount of information that I will expose about myself by using the app?
A: Its never stopped you beforeQ: Is some part of this games popularity among adults deeply, indescribably sad?
A: Yes
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sisko kertoi tästä eilen. En ollut kuullut ja en ole vieläkään ottanut selvää sen enempää, kun ei kamalasti pelit kiinnosta, mutta fasen perusteella taitaisi olla kova juttu tai ainakin hyvä hupijuttu useamman tyypin mielestä.
bzort glorf bööth
Kävin kaverin kanssa kaljoittelemassa sunnuntaina ja se oli ennen baariin tuloaan pyöriny fillarin kanssa ympäri tamperetta ties kuinka kauan jahtaamassa pokemoneja. Niitä helvetin otuksia oli siellä kuppilan pöydilläkin. Tää frendi jäi vielä baarin jälkeenkin palloilemaan lähipuistoon kun sielläkin niitä oli.
En ollu kuullutkaan koko pelistä ennen tätä, mutta nähtävästi tää touhu on leviämässä kuin rutto eurooppaan konsanaan.
Hyvä kai jos tämmösen vuoksi syrjäytyneet nörtit ja muut rupee liikkumaan, mutta meinaako se sit sitä, jengi poukkoilee tuolla zombilaumana virtuaaliötököiden perässä.
Itteeni Pokemonit ärsytti jo vuonna '99. Olin kai just pari vuotta liian vanha diggaamaan.
1. Kirjaudu ulos Apple ID:stäsi
Sen voit joko tehdä App Storen etusivun alareunasta täppäämällä omaa Apple ID:tä ja kirjautumalla ulos tai vaihtoehtoisesti Asetuksista → iTunes -ja App Storen kautta.
2. Vaihda maa-aluettaAvaa Asetukset → Yleiset → Kieli ja alue. Valitse uudeksi Alueeksi Yhdysvallat, odota kunnes iPhone on raksuttanut aikansa ja sulje sovellus.
3. Avaa uudelleen App StoreKirjoita hakukenttään Pokemon GO. Jos se löytyy, niin yritä ladata sovellus ja jos ei löydy, yritä ladata mikä tahansa muu ilmainen (tämä on tärkeää) sovellus. Kun ruutuun ilmestyy kirjautumisikkuna, valitse Luo uusi Apple ID.
4. Luo uusi tunnusSeuraa ohjeita uuden yhdysvaltalaisen tunnuksen luomiseen. Maksutietojen kohdalla valitse "ei mitään". Lopuksi laita yhteystietoihin yhdysvaltalainen osoite (kannattaa käyttää Googlea apuna, jos esimerkiksi postinumeron keksimisen kanssa on ongelmia).
5. Lataa Pokemon GO!Nyt kun olet kirjautunut sisään uudella Apple ID:lläsi, voit suunnata App Storeen ja ladata maailman suosituimman kännykkäpelin! Tämän jälkeen voit palata käyttämään tavallista Apple ID:täsi ja vaihtaa alueen takaisin Suomeen. Hauskoja metsästyshetkiä!
jaaha pitäskö sitä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Itteeni Pokemonit ärsytti jo vuonna '99. Olin kai just pari vuotta liian vanha diggaamaan.
Mä olin aina liian vanha, mut nyt oon just sopivan ikänen
original gameboy-pokemonit oli just myllyjä, olin juuri oikeen ikänen siihen. siis etenkin ekat pokemonit, mulla oli pokemon red. kaikkine glitcheineen ja kummallisuuksineen kyl varmaan ainoo peli urheilupelien lisäks mitä ees oon jaksanut mättää. pelilaitteena ei ollut edes color-versioo vaan tämmönen mustavalkoinen eka gameboy pocket:
lempipokemon:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
original gameboy-pokemonit oli just myllyjä, olin juuri oikeen ikänen siihen. siis etenkin ekat pokemonit, mulla oli pokemon red. kaikkine glitcheineen ja kummallisuuksineen kyl varmaan ainoo peli urheilupelien lisäks mitä ees oon jaksanut mättää. pelilaitteena ei ollut edes color-versioo vaan tämmönen mustavalkoinen eka gameboy pocket:
http://i.imgur.com/6QqEWgE.jpg?1
lempipokemon:
http://i.imgur.com/sKpp3sS.jpg?1
Game Boy Pocket on kyllä kaunis vehje! Ite pelasin Rediä siihen aikaan ihan ekalla Game Boylla, hienoja muistoja kun pitkiä päiviä istuttiin muutaman kaverin kanssa keittiön pöydän ääressä kaapelit kiinni laitteesta toiseen
Mietin tässä että jaksaako kikkailla US-accolla GO:n vai jaksaisko vielä odotella muutaman päivän, kai tän viikon aikana pitäis tulla jo tännekin.
Huig muuten, voiko tän vielä laskee mainokseksi sulta?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Huig muuten, voiko tän vielä laskee mainokseksi sulta?
Kaikki on juuri niin kuin asiat koet, you make it you
Hienoa iltakävelypuuhaa
http://fox59.com/2016/07/14/two-men-fal … okemon-go/
Two men fall off cliff near San Diego while playing Pokémon Go
En linkkaa koska ketä oikeesti kiinnostaa mutta sekä clinton että trump ovat jo heittäneet kampanjaläpänderiä pokemon go-viittauksilla
Puhuivatko tuosta kouvolan hupiukosta mitään?
bzort glorf bööth
Trumpilla taitaa olla vielä varapresidenttiehdokaskilpailijana á la the apprentice. Tänään finaali!
Ärsyttää kun kilometrejä ei tunnu karttuvan jos ei pidä näyttöä päällä kävellessä. 10 levelillä on tullut jumitettua muutama päivä. Miksi salimyllyt ei ole vuoropohjaisia?
Last edited by E (19.07.2016 12:04)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Joo saleja ei oo tullu harrastettua juurikaan, pelaa tylsä peli
Gotta catch 'em all
Se battery saver moodi auttaa kävellessä mutta sittenkään ei voi näyttöä sammuttaa, mut auttaa vähäse
Level 16, duunissa vieressä pokestoppi mutta pelkkää rottaa ja pikkulintua siellä
Mun puhelin ei oikein jaksa tätä. Hirveetä lagisotkua pokemonien kiinniottaminen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
AR pois päältä tai tapahtuu hirveitä
Sen jälkeen alkoi skulaamaan
Paitsi silloin kun on serveriongelmia eli 50/50
Eilen iltakävelyllä vähän väliä tuli vastaan porukkaa nenä kiinni puhelimessa. Menin kalevan hautausmaan poikki ja sielläkin palloili jotain possee.
Hitto että siinä tekstiviestiä näpytellessä tuli vaivautunut olo.
A Vaporeon popped up in the middle of Central Park and this happenedpic.twitter.com/bSJ6GUvPvh
— Izzy Nobre (@MrNobre) July 16, 2016
thank you based pokemon go
:peuk:
Phlegm wrote:Itteeni Pokemonit ärsytti jo vuonna '99. Olin kai just pari vuotta liian vanha diggaamaan.
Mä olin aina liian vanha, mut nyt oon just sopivan ikänen
Sama.
Tohon sosiaalisuusjuttuun en oo vielä lähteny mukaan. Pelaan lähinnä omassa keittiössä, mihin Piritorin pokestop ylettyy. Sit ulkona koitan parhaani mukaan välttää muita pelaajia, jos sattuu joku hyvä lure tulemaan vastaan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan