You are not logged in.
HAPPY 26.7. EVERYBODY!
latailen just melkoista historiallista MÖTKÖÄ bandcampiin, stay tuned
NONI OTA SIIIKA POIS
p.s.
jos lataa koko MÖTKÖN niin mukana tulee myös vika biisi, download only (en ollut ihan varma tekijänoikeuksista yms. eikä mulle vieläkään ole selvinnyt kuka sen nimettömästi mukaan lähetti aikanaan).
Tätä tuli peukuteltua tuolla toisaalla jo.
Milloinka tulee Lattajjalle täyteen 20 vuotta levybisneksessä? Sitten joku 267 lattajjaa festivaalit?
bzort glorf bööth
Milloinka tulee Lattajjalle täyteen 20 vuotta levybisneksessä? Sitten joku 267 lattajjaa festivaalit?
just tässä mietin että eka julkaisu täyttää pyöreät 15 ensi keväänä, silloin laitan senkin varmaan nettiin jos vaan muistan.
timo santala vois järjestää nämä.
oon varmaan maininnutkin, mutta tällä hetkellä ainoa julkasu 267-katalogista on siikalevy. pitäs saada muitakin kyllä, mutta en jaksa keräillä cd:tä hyllyyn. mitäs kasetteja on jäljellä?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
toi tididii-kokis tais olla eka hankkimani lattajjaa-julkaisu. siel on kyl hyviä helmiä seassa
Last edited by jookcha (27.07.2016 15:21)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
oon varmaan maininnutkin, mutta tällä hetkellä ainoa julkasu 267-katalogista on siikalevy. pitäs saada muitakin kyllä, mutta en jaksa keräillä cd:tä hyllyyn. mitäs kasetteja on jäljellä?
the devil man ja ville a.e. taitaa vielä löytyä, femman kipale.
en tiedä olenko kertonut mistä tuon kokoelman nimi tulee, mutta sehän tulee siis vanhasta kännykän soittoäänestäni, joka oli vanha kunnon kulkuset kulkuset kilvan helkkäilee, joka löytyi vanhasta nokiastani
ray charlz wrote:oon varmaan maininnutkin, mutta tällä hetkellä ainoa julkasu 267-katalogista on siikalevy. pitäs saada muitakin kyllä, mutta en jaksa keräillä cd:tä hyllyyn. mitäs kasetteja on jäljellä?
Pupil Wahit siis meni jo? :O
psykokarkki wrote:ray charlz wrote:oon varmaan maininnutkin, mutta tällä hetkellä ainoa julkasu 267-katalogista on siikalevy. pitäs saada muitakin kyllä, mutta en jaksa keräillä cd:tä hyllyyn. mitäs kasetteja on jäljellä?
Pupil Wahit siis meni jo? :O
mielestäni joo, jos ei sit jossain jemmassa niitä loju
laitetaas tänne, vuonna 2010 julkaistu meisselschieberin levy ohikuolija (LTJ-94) nyt archive.orgissa: https://archive.org/details/MeisselschieberOhikuolija
ja tosta voi tsekata yhden biisin videon:
ilmeisesti huhut henry rollinsin suomi-uugee-innostuksesta eivät ole täysin tuulesta temmattuja, pitää lähetellä huomenna henkalle yksi devil man -kassu
ilmeisesti huhut henry rollinsin suomi-uugee-innostuksesta eivät ole täysin tuulesta temmattuja, pitää lähetellä huomenna henkalle yksi devil man -kassu
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
laitetaas tänne, vuonna 2010 julkaistu meisselschieberin levy ohikuolija (LTJ-94) nyt archive.orgissa: https://archive.org/details/MeisselschieberOhikuolija
ja tosta voi tsekata yhden biisin videon:
Tämä kuuluu ltj-levyjen top kolmoseen.
laitoin viimein lisää musaa bandcampiin, pupil wahin vain kasettina 2011 julkaistu debyytti:
lisääkin tulossa jotain joskus ja the devil man ja adam cadin viululevy nyt ilmaislatauksessa kuten kaikki muutkin.
267 lattajjaan tumblr täytti juuri kolme vuotta
siellä on toistaiseksi vasta yksi kuva
kuvassa koni kontio, joka muistuttaa muuten hieman hepolöysää, eikö totta?
Odotan yhä malttamattomana 267 lattajjan paluuta fyysisten julkaisujen pariin.
bzort glorf bööth
267 lattajjaan ekasta julkaisusta eli ooooops-cokikshesta tulee parin viikon päästä kuluneeksi 15 vuotta, pitäisköhän paiskata se nettiin sitten. muistaakseni äänenvoimakkuudet heittää tuolla aika pahasti, varsinkin ne noisebiisit tulee lujaa mutta en osaa masteroida. jos joku haluaa auttaa niin ottakoon yhteyttä, muuten antaa mennä sellaisena kuin on.
Kantsii odottaa vielä pari vuotta ja Svartin uusintajulkaisubumerangi osuu metsäfolkkiin ja muuhun mitään uugeeta ei ole olemassa:aan ja ilmestyy tuplavinyyli tuosta.
bzort glorf bööth
juuh elikkäs onnea vanha kunnon ooooo-lista ja onnea 267 lattajjaa 15 v.
paljon legendoja mukana, osa unohdettuja, osa vaihtaneet nimiä jne. toivottavasti soi ok, rippasin 15 vuoden takaiselta cdr:ltä enkä ehtinyt kuunnella läpi
Onnea
Tuota en oo koskaan kuullu, ilmesty pikkasen ennen kuin olin tietonen "skenestä", pitää tsekata jossain välissä.
Onnea 267 Lattajjaalle ja kaverille levymerkin takana!
bzort glorf bööth
kiitoksia
Kukahan muuten soittaa fonia CCH-biisissä (en ainakaan minä) Trumpetisti/yms tyyppi Antilla ei muistaakseni ollut. Enkä muista että Mother Goosen Minimal Pop oli tällä levyllä, huippu biisi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kukahan muuten soittaa fonia CCH-biisissä (en ainakaan minä)
Trumpetisti/yms tyyppi Antilla ei muistaakseni ollut. Enkä muista että Mother Goosen Minimal Pop oli tällä levyllä, huippu biisi.
linernoteseissa sanotaan näin:
2. CAN CAN HEADS - tenhos last trip
soitettu & äänitetty helmikuussa 2002
Rainen ja Jannen toimesta, Tompan ollessa estyneenä.
kontakti: jamatu@pp.inet.fi
pohjanmaa no wave
Luppakorva sikailee taas wrote:Kukahan muuten soittaa fonia CCH-biisissä (en ainakaan minä)
Trumpetisti/yms tyyppi Antilla ei muistaakseni ollut. Enkä muista että Mother Goosen Minimal Pop oli tällä levyllä, huippu biisi.
linernoteseissa sanotaan näin:
2. CAN CAN HEADS - tenhos last trip
soitettu & äänitetty helmikuussa 2002
Rainen ja Jannen toimesta, Tompan ollessa estyneenä.
kontakti: jamatu@pp.inet.fi
pohjanmaa no wave
Aa niin joo, Rainella tais olla joku rämä foni.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
keksin just jäätävän idean seuraavaksi kokoelmaksi: #suomi100
kaikki mukaan
Mukana, jos on fyysinen levy ja aikataulu antaa periksi kunnon räiskäleen rieskaisun.
bzort glorf bööth