You are not logged in.
Pages: 1
Jestas tää on hyvä:
Erittäin hyvältä kuulostaa Onko tietoa fyysisestä julkaisusta?
Bändin logo on aika ruma mun mielestä, mutta väliäkö sillä.
Edit. parasta just nyt topsun perusteella UHJP:lla on kassu hallussa, mutta bandcampissa ei lue mitään tai olen sokea. Ei ole ihan kaikista googletus-ystävällisin nimi tällä bändillä myöskään
Last edited by Firon (09.05.2015 11:28)
50 kappaleen kassupainos tullu, jos olet FB:ssä ni kysäse bändiltä olisko niillä jälellä.
Logo ehkä joo tota, mut olisko tuossa vähän varhaista Swansia?
ihan kiva logo 5/5
musaa en ehtinyt vielä kuunnella
Nauha löytyy. Logoista en pahemmin välitä ja tuo ei muuta mielipidettäni bändien logoista.
bzort glorf bööth
Fb:ssä luettua: 9 nauhaa jäljellä.
Hyväksyn kaiken.
Luetaan sitä kaupankäyntiosiotakin
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=10050
Last edited by Recard (11.05.2015 22:21)
DIAL 'U' FOR UREALIS
Viitisen kertaa olen nyt kuunnellut ja toimii. Kevyesti paras tänä vuonna ilmestynyt kassu ja mukavaa ettei ole mökä% katossa vaan tulee tolleen riittävän iisisti.
bzort glorf bööth
kassu tuli. kuuntelin kerran, ihan kiva kannet hienot joskin epäkäytännölliset
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kannet hienot joskin epäkäytännölliset
class over convinience
Still hot, vikat kopiot kassua jäljellä.
DIAL 'U' FOR UREALIS
Multa löytyy vielä neljä kassua. Yhteyttä voi ottaa. uskovaiset [ät] gmail.com
Kuuntelin netistä ja luin jutun zinestä. Hmm.. tykkään tästä että bändeillä on nimistygensä! Täytyy kuunnella vielä uudestaan noi teokset..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
24.10.2015
Can Can Heads - Kauhajoki No Wave Skronkers
Carpet Knives - Ankaraa ja meluisaa rockmusaa, eka keikka!
Syksyn juopot - Aina jotain uutta ja ihmeellistä, mitä tällä kertaa?
Uskovaiset - "post-punk sillä löyhällä määritelmällä"
Tapahtuma on yksityistilaisuus, sinut on kutsuttu. Kolehti 6/5 (alennus Paskakaupunni Ry:n jäsenille).
Tukikohta
Sorvarintie 5, 90100 Oulu, Finland
Last edited by Recard (20.10.2015 00:32)
DIAL 'U' FOR UREALIS
Kokopitkähkö odottaa vielä julkaisua, mutta tämmöinen ns. sinkku saatiin nyt pihalle. Siitäs vaan.
https://uskovaiset.bandcamp.com/track/pohjoinen-valo
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Törkiää spämmäilyä (tämä olkoon 2/3, viimeinen sitten, kun koko levy on pihalla, eli piakkoin):
Perjantain kunniaksi uusi biisi.
https://uskovaiset.bandcamp.com/track/viikatetanssi
Törkiä späm, 3/3:
Koko levy kuultavissa ja ladattavissa: https://uskovaiset.bandcamp.com/album/ii
Kasettina tulee piakkoin, keikkaa etelämmäs pukkaa syksyn mittaan.
keikkaa etelämmäs pukkaa syksyn mittaan.
1.10. Helsingissä (Sture21).
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Totta tosiaan! Niitä keikkoja!
Eli:
16.9. Oulu
17.9. Rovaniemi / Grande, mukana Puhelinseksi ja Vene
30.9. Tampere / Telakka, mukana Sur-Rur ja Sokea Piste
1.10. Helsinki / Sture21, mukana Kvarter ja The Deciders
Kasettia on muuten saatavilla joko keikalta meiltä, tai sitten ottakaa yhteyttä:
auroraurealis(ät)gmail.com tai uskovaiset(ät)gmail.com
Etelän keikat lähestyy, nyt jo jänskättää.
The Uskovaiset.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Oli hyvä eilen telakalla. Mukava aloitusbändi ennen kuin alkoi rytisemään. Diggailin noista aika minimalistisista kitaramelodioista ja rumputyöskentelystä jne.
Oli todella hyvä kans äsken Sture21:ssä. Diggaan tosta vähäeleisyydestä tosi paljon.
Pohjoinen valo ja Viikatetanssi kovimmat biisit uudella levyllä. Jälkimmäisessä vähän fugazimaista rummuttelua, joka tehoaa minuun aina. Täyspitkä ei ole mulla kuitenkaan päätynyt ihan sellaiseen tehokuunteluun, kuten EP viime vuonna. Eilinen keikka ihan pl.
Ihan kiva keikka. Vähän lopussa ehti kyllästyä, kun ei tuntenut biisejä etukäteen ja kaikki vähän pelas sama peli.
Oli kyllä hyvä! Pari biisiä kuulosti vähän Interpolilta
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kerrottakoon, että uusi pitkäsoittomme Pala palalta on kuultavissa Bandcampissa.
Se on sitä samaa, vähän nopeampana ja toisinaan vähän pitempänä, ja sen saa kuunneltua vähän rapiassa puolessa tunnissa.
Jotain kasetteja tästä tulee ehkä joskus loppuvuodesta ja CD-levykäisiäkin ajateltiin, mutta tuskin saadaan aikaiseksi. Ostakaa diginä niin saadaan rahaa tehdä levy.
Pages: 1