#31 04.06.2014 14:22

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011
Posts: 757

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

^ en ollut tuolla tavastian keikalla, mutta turun klubin veto oli kyllä mainio. Vähän ne j-rock vaikutteet meinasi vetää mattoa alta, mutta lopun dronevyörytys olikin taas sen tason mannaa että fiilikset jäi reippaasti plussan puolelle.


Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

Offline

#32 04.06.2014 14:30

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

joo, kyllä mulla edelleen on hyvät muistot tuosta boriksen keikan loppupuolesta. tais tosiaan olla eka kerta kun tuollaista pörinää pääsi livenä kuulemaan. sen jälkeen onkin tullut nähtyä paljonkin paskoja hevikeikkoja, esim church of misery joitain vuosia sitten oli kyllä lähes vittumaisen huono.

muutenkin tullut kyl nähtyä tähän topsuun kuuluvia keikkoja, mut ne on olleet näitä jyrock tms keikkoja jolloin on sit vaan kävellyt johonkin jonne se musa ei kuulu.

Offline

#33 05.06.2014 21:39

Rukoile kuolemaa
Member
From: Äijjälä
Registered: 26.07.2009
Posts: 2,029

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Nebulan ja Availin keikoilta olen lähtenyt kesken pois kun vitutti paskuus niin paljon. Integrityn aikana menin viereiseen huoneeseen juomaan kaljaa.


vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt

Offline

#34 10.06.2014 19:08

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Dropkick Murphys Ilosaaressa 2002. Lähdin kahden biisin jälkeen katsomaan Absoluuttista Nollapistettä enkä ole sen jälkeen katunut valintaani.

Offline

#35 11.06.2014 08:30

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

^ Tuo Absojen keikka oli muistaakseni vielä tosi hyvä. Olin eturivissä ja kaikkee.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#36 13.06.2014 19:59

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Näin äkkiseltään tulee mieleen kun käyttäjä rudy_mentaryn kanssa päädyttiin olisko ollut joku vuosi sitten Dog's Homeen kattomaan jotain kamalaa Aerosmith/Stooges/rocci äiä -pelleilyä: biisit eivät olleet mistään kotoisin ja laulajan alapurentavonkuminen oli helvetin noloa kuultavaa. Kokonaisuuden kruunasivat laulajan kivipestyt farkut ja kauheen teennäinen leijonaharja. Kuolisivat pois tällaiset poseeraajat. Samana iltana olis ollut Röyhkä kans ilmeisesti ilmaiskeikalla, joten mitähän varten me ei oltu siellä.

En nyt muista, olisinko festareilla nähnyt mitään kauheen paskoja keikkoja, ja kaikeksi onneksi suurin osa näkemistäni klubikeikoistakin on ollut vähintäänkin kelvollisia. Kyllähän tappotylsiä akteja tulee vastaan kun festareilla ramppaa, mutta niitä ei onneksi tarvitse katsoa. Mut joo, toi edellissivulla mainittu Killing Joke Circuksessa pari vuotta sitten oli kyllä kauheen lattea esitys. DWNSTRSin hulina oli rutkasti parempaa. Sinällään keikkareissu oli kyllä onnistunut, sillä tapasin silloin rc-lungenin ekaa kertaa peuk

Last edited by Kalossimies (13.06.2014 20:12)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#37 14.06.2014 01:26

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

DWNSTRS:han pyyhki lattiaa Killing Jokella eikä vähiten sen takia että tuuraajakitaristina oli itse Rypistelymestari Lauri Hyvärinen.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#38 15.06.2014 10:26

rudy_mentary
Member
Registered: 10.06.2014
Posts: 93

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Kalossimies wrote:

Näin äkkiseltään tulee mieleen kun käyttäjä rudy_mentaryn kanssa päädyttiin olisko ollut joku vuosi sitten Dog's Homeen kattomaan jotain kamalaa Aerosmith/Stooges/rocci äiä -pelleilyä: biisit eivät olleet mistään kotoisin ja laulajan alapurentavonkuminen oli helvetin noloa kuultavaa. Kokonaisuuden kruunasivat laulajan kivipestyt farkut ja kauheen teennäinen leijonaharja. Kuolisivat pois tällaiset poseeraajat. Samana iltana olis ollut Röyhkä kans ilmeisesti ilmaiskeikalla, joten mitähän varten me ei oltu siellä.

En nyt muista, olisinko festareilla nähnyt mitään kauheen paskoja keikkoja, ja kaikeksi onneksi suurin osa näkemistäni klubikeikoistakin on ollut vähintäänkin kelvollisia. Kyllähän tappotylsiä akteja tulee vastaan kun festareilla ramppaa, mutta niitä ei onneksi tarvitse katsoa. Mut joo, toi edellissivulla mainittu Killing Joke Circuksessa pari vuotta sitten oli kyllä kauheen lattea esitys. DWNSTRSin hulina oli rutkasti parempaa. Sinällään keikkareissu oli kyllä onnistunut, sillä tapasin silloin rc-lungenin ekaa kertaa peuk

Jooh. Tikkutehtaalla tuli nähtyä tos pari päivää sitten uuden sukupolven vanhaa protestimusaa, eli sellaisten 19v rastajanareiden suomeksi esittämää RATM / RHCP -pastissia aivan järjettömillä Yngwie -sooloiluilla ja "hyvällä sanomalla". Olli Paukkeen kanssa kekkuloitiin lavan vieressä ja haukuttiin (ilmeisesti yhtyeenkin kuullen) keikkaa ja bändiä, jonkin verran yleisöäkin. Lopputulos kuulosti enemmänkin joltain 90-luvun lopun taitteen pinttyneeltä pomppuhevibändiltä.

Sanomattakin oli selvää, että oltiin vähällä saada turpaamme heti keikan loputtua. Vitun hipit, crustien kanssa samalla viivalla. Tulispa vaan joku sade ja pyyhkis tän kaiken lian pois tästä kaupungista.

Last edited by rudy_mentary (15.06.2014 10:27)

Offline

#39 15.06.2014 21:19

rudy_mentary
Member
Registered: 10.06.2014
Posts: 93

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Kalossimies wrote:

Näin äkkiseltään tulee mieleen kun käyttäjä rudy_mentaryn kanssa päädyttiin olisko ollut joku vuosi sitten Dog's Homeen kattomaan jotain kamalaa Aerosmith/Stooges/rocci äiä -pelleilyä: biisit eivät olleet mistään kotoisin ja laulajan alapurentavonkuminen oli helvetin noloa kuultavaa. Kokonaisuuden kruunasivat laulajan kivipestyt farkut ja kauheen teennäinen leijonaharja. Kuolisivat pois tällaiset poseeraajat. Samana iltana olis ollut Röyhkä kans ilmeisesti ilmaiskeikalla, joten mitähän varten me ei oltu siellä.

En nyt muista, olisinko festareilla nähnyt mitään kauheen paskoja keikkoja, ja kaikeksi onneksi suurin osa näkemistäni klubikeikoistakin on ollut vähintäänkin kelvollisia. Kyllähän tappotylsiä akteja tulee vastaan kun festareilla ramppaa, mutta niitä ei onneksi tarvitse katsoa. Mut joo, toi edellissivulla mainittu Killing Joke Circuksessa pari vuotta sitten oli kyllä kauheen lattea esitys. DWNSTRSin hulina oli rutkasti parempaa. Sinällään keikkareissu oli kyllä onnistunut, sillä tapasin silloin rc-lungenin ekaa kertaa peuk

Joo, ja paras asia tossa reissussahan oli se, että haukuttiin joillekin mimmeille koko ajan sitä kekkaa. Myöhemmin paljastui, että kyseessä oli yhtyeen tyttöystävät. SEHÄN MENI HYVIN!

Offline

#40 01.12.2016 21:30

nefilim
Member
From: Inside
Registered: 01.12.2016
Posts: 77

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Joo.

Silloin kun vitunsuuriidoli The Sister of Mercy tuli suomeen. Minne se nyt oli. Niin kauheeta kuraa ja metalli vääntöä. Ja sitten yks jamppa (ei Tuominen) heitti bisset mun naamalle (ihan ku mun vika olis ollu se että mr. Eldritchiä vituttaa ja tekee keikkaa vaan saadakseen spaddurahaa ja soittaa paskoja keikkoja )...niin sain bisset naamalle ja

Krav Maga:a Harrastaneena

iski opitut opit selkärangasta ja lähti potku herran yllätys sektorille (lue: munille) ja kun em. herra oli matkalla lattiaan niin vielä varmistelin nyrkillä vasempaan ohimoon.

No, eihän siitä hyvä seurannut.


"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."

*huokaus*

Offline

#41 02.12.2016 08:33

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

nefilim wrote:

Joo.

Silloin kun vitunsuuriidoli The Sister of Mercy tuli suomeen. Minne se nyt oli. Niin kauheeta kuraa ja metalli vääntöä. Ja sitten yks jamppa (ei Tuominen) heitti bisset mun naamalle (ihan ku mun vika olis ollu se että mr. Eldritchiä vituttaa ja tekee keikkaa vaan saadakseen spaddurahaa ja soittaa paskoja keikkoja )...niin sain bisset naamalle ja

Krav Maga:a Harrastaneena

iski opitut opit selkärangasta ja lähti potku herran yllätys sektorille (lue: munille) ja kun em. herra oli matkalla lattiaan niin vielä varmistelin nyrkillä vasempaan ohimoon.

No, eihän siitä hyvä seurannut.

No oletpas kova tyyppi.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#42 02.12.2016 12:59

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Kannattaaks kuunnella jotain niinkin paskaa kuin Sisters of Mercy jos siitä tulee noin vihaiseksi?


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#43 03.12.2016 19:26

nefilim
Member
From: Inside
Registered: 01.12.2016
Posts: 77

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Luppakorva sikailee taas wrote:
nefilim wrote:

Joo.

Silloin kun vitunsuuriidoli The Sister of Mercy tuli suomeen. Minne se nyt oli. Niin kauheeta kuraa ja metalli vääntöä. Ja sitten yks jamppa (ei Tuominen) heitti bisset mun naamalle (ihan ku mun vika olis ollu se että mr. Eldritchiä vituttaa ja tekee keikkaa vaan saadakseen spaddurahaa ja soittaa paskoja keikkoja )...niin sain bisset naamalle ja

Krav Maga:a Harrastaneena

iski opitut opit selkärangasta ja lähti potku herran yllätys sektorille (lue: munille) ja kun em. herra oli matkalla lattiaan niin vielä varmistelin nyrkillä vasempaan ohimoon.

No, eihän siitä hyvä seurannut.

No oletpas kova tyyppi.

*Peukuttaa*


"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."

*huokaus*

Offline

#44 03.12.2016 19:29

nefilim
Member
From: Inside
Registered: 01.12.2016
Posts: 77

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

rc-lungen wrote:

Kannattaaks kuunnella jotain niinkin paskaa kuin Sisters of Mercy jos siitä tulee noin vihaiseksi?

Suosittelen mainota teosta : Luetun Ymmäräminen eli kuinka sisäistän mitä juuri luin ja kuinka käytän sitä sitä edukseni.


"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."

*huokaus*

Offline

#45 04.12.2016 13:25

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

nefilim wrote:
rc-lungen wrote:

Kannattaaks kuunnella jotain niinkin paskaa kuin Sisters of Mercy jos siitä tulee noin vihaiseksi?

Suosittelen mainota teosta : Luetun Ymmäräminen eli kuinka sisäistän mitä juuri luin ja kuinka käytän sitä sitä edukseni.

Suosittelen takaisin mainiota teosta: "Kuinka olet tekemättä itsestäsi pellen internetin keskustelufoorumeilla"


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#46 04.12.2016 14:51

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

Onks tää nefilim Testo Man icon_surprised


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#47 04.12.2016 15:18

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Keikka, jonka näkeminen vituttaa

mitäs täällä tapahtuu icon_biggrin


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB