You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
pieni kuva mutta iso purppuranvärinen tuplavinyyli, aivan mahtava levy, fishscalen ohella varmaan tämän vuosituhannen kovin wu-tang
no okei, on niitä muitakin mut ei hälvennä tämän arvoa
pitkästä aikaa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
TIGER STYLE
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ville Leinonen - Hei
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Last edited by Tomsk (22.12.2016 12:50)
Sent from my iPhone 16
legendaarinen kokoelma, jonka nimim. laatu lahjoitti meitsille tavastialla animal collectiven keikalla silloin joskus kymmenisen vuotta sitten. pakko taas muistella, että keikan jälkeen mulla oli toi levy kädessä ja joku tuli ihmettelemään, että oonko löytänyt myyntipöydältä jonkun harvinaisuuden. tyyppi vilkaisi levyä ja hämmentyneellä ilmeellä näytti vain peukkua
ja tosiaan tuohan tapahtui kesällä
mutta hyvä levy edelleen, 5/5, täällä biisilista.
Eckeröllä laivamuusikko veivaa vanhaa kunnon Eagle Eye Cherryä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
pieni kuva mutta iso levy, vinskalta soi
uusi vuosi alkuun perinteisesti parhaalla sinatran kokoelmalla
Sent from my iPhone 16
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tämähän on hyvä. Jotenkin Moby Grape on mennyt minulta ihan ohi, vaikka tunnistin kyllä Hey Grandma -laulun. En kyllä yhtään tiedä, mistä tunnen sen.
Edit: Heti kirjoitettuani tajusin, mistä Hey Grandma on tuttu. The Move levytti sen ensimmäiselle levylleen.
Last edited by EndloseAngst (07.01.2017 12:59)