You are not logged in.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Apple musicista indiehitit: 1987 -soittolistaa. Toistaiseksi tullut vain hyvii biisoi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Apple musicista indiehitit: 1987 -soittolistaa. Toistaiseksi tullut vain hyvii biisoi.
no kai ny jos 1987
täällä enempi 1971 tai en tiiö
hemmetti että onkin kova levy, tää on kyllä ihan tajuton bändi kun en saa oikein tolkkua että mitä ne on. mut tää levy ainakin rules.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Edit: lisätty sydämiä
Last edited by EndloseAngst (17.02.2017 01:28)
Lainasin tänään kirjastosta muutaman parjatun levyn. Tämä ainakin osoittautui äsken aivan yhdentekeväksi:
oliko se deluxe-tupla? silloin ei ihan niin yhdentekevä koska when i'm five parhaita biisejä ikinä
Mä voisin tehdä tuosta oman version, koska pöydällä on tuuletin myös.
bzort glorf bööth