You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olen jostain syystä mieltynyt tähän Autechren debyyttiin aika roimasti. Tämä onnistuu toisinaan kuulostamaan samaan aikaan tosi oman aikansa tuoteelta ja täysin ajattomalta. Väistämättä sellanen kyberpunkscifi-viba tästä välittyy (välillä kuulostaa siltä kuin voisi olla jonkun ghost in the shell-henkisen pätkän ääniraitaa), toisinaan taas sateinen suurkaupunki. Biitit kuulostavat välillä vähän omaan makuun tökeröiltä ja liian hip hop-vaikutteisilta (preferenssijuttuja), mutta siitä huolimatta tämä toimii sekä taustamusiikkina, että ihan aktiivikuuntelussa. Jännä fun fact myös, että tämä on kai levy-yhtiön koostama kokoelma duon sille lähettämistä äänitteistä, joita ei ollut vielä tarkoitettu yhtenäiseksi julkaisuksi.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
https://warpnet-media.s3.amazonaws.com/ … 0f401a3189
Olen jostain syystä mieltynyt tähän Autechren debyyttiin aika roimasti. Tämä onnistuu toisinaan kuulostamaan samaan aikaan tosi oman aikansa tuoteelta ja täysin ajattomalta. Väistämättä sellanen kyberpunkscifi-viba tästä välittyy (välillä kuulostaa siltä kuin voisi olla jonkun ghost in the shell-henkisen pätkän ääniraitaa), toisinaan taas sateinen suurkaupunki. Biitit kuulostavat välillä vähän omaan makuun tökeröiltä ja liian hip hop-vaikutteisilta (preferenssijuttuja), mutta siitä huolimatta tämä toimii sekä taustamusiikkina, että ihan aktiivikuuntelussa. Jännä fun fact myös, että tämä on kai levy-yhtiön koostama kokoelma duon sille lähettämistä äänitteistä, joita ei ollut vielä tarkoitettu yhtenäiseksi julkaisuksi.
Hyvä levy
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Kanye - the college dropout, unohdin mainita ostoksissa ja näköjään fyysisesti julkaistuista mulla puuttuu enää 808, kandeisko ostaa?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Aki ja turo soi, meidän vappulevy en valinnut asiaa -kokoelman välissä. Fuck oon kyl iha C8 edelleen ja kaljaa juan, rip meitsi, ei kai huomen tartte mennä duuniin
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Aki ja turo soi, meidän vappulevy en valinnut asiaa -kokoelman välissä. Fuck oon kyl iha C8 edelleen ja kaljaa juan, rip meitsi, ei kai huomen tartte mennä duuniin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
äsken kikkaa nyt uutta slowdivea
Perfect Pussy - Say Yes to Love
Tää pitänyt tsekkaa jo vuosien ajan ja onkohan tää edes enää pystyssä? Joka tapauksessa 5/5. Referenssinä varmaan Sister-aikainen SY, joskin kaoottisempi meno, ja muu vähemmän äijä metelirock. Naisoletettua laulua/ilmoittamista. Vitun hyvä bändi ja levy. Turska ja muut bändikaverit nyt vois ainakin tykätä.
Last edited by rc-lungen (06.05.2017 11:32)
Taas yritys kuunnella Peter Gabrielin jälkeisen ajan Genesistä. Lyhyeenhän nämä yritykset yleensä loppuvat. Mutta katsotaan, miten tällä kertaa käy. Ainakin ensimmäiset kaksi biisiä kuulostivat hyvältä.
uuden mojon mukana tullut psykekokoelma, toimii
nimim. metsäkukkia54 tätä toisaalla suositteli, tai ainakin mainitsi, eikä suotta, hyvää kamaa
Logh - The Raging Sun
Muuton yhteydessä tuli näitten pitkään hyllyssä pyörinyt debyytti vastaan, joka piti laittaa soimaan. Debyytti on erinomainen levy edelleen. Varasin sitten kirjastosta tämän ja myöhemmän Northin (käytetyt cd:t näistä voisi kiinnostaa). Googletuksen perusteella tätä sanotaan kaikkialla post-rockiksi, mikä on jännää, koska enemmän tässä on minimalismia ja vähäeleisyyttä ja imo enemmän samassa karsinassa jonkun Bedhead/The New Yearin kanssa (Soundi myös antanut kaksi tähteä. En vaivautunut lukemaan arviota, koska 2000-luvun alussa Soundissa tunnetusti ei osattu arvostaa Indie-rockia). Sointukierroissa ja kitaroitten sovituksissa on paljon samaa kuin esim. Sergiossa ja sekös miellyttää.
uus death grips: steroids (crouchin tiger hidden gabber megaremix) kuullostaa mäzzyltä
Jos olisin kuullut tämän vuosia sitten, olisin saattanut uskoa niitä, joiden mielestä proge on tahattoman koominen musiikinlaji. Tai musiikillinen puoli ei oikeastaan herättänyt suuria tunteita mihinkään suuntaan. Mutta ne sanoitukset...