You are not logged in.
Otinpa studiolta lainaan hieman levyjä...
Ei saatana
Kansikuva:
Bändikuva:
Musiikki:
Geneerisintä mahdollista ö-luokan emo/screamo-skeidaa. Nää Victoryn julkaisut on hirvittävyydessään venyneet käsittämättömän absurdeihin mittoihin. Miten tuossa maassa voi riittää emoilija-fanikuntaa näille kaikille luokattomille räveltäjille?
Sent from my iPhone 16
Lukeeko ton paidassa "hug everyone"?!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Lukeeko ton paidassa "hug everyone"?!
Oisko peräti "hug everything"?
Sent from my iPhone 16
mutta levyn kansikuva on toki hieno
[quote:5c941f3fab="ex-kolja"]Lukeeko ton paidassa "hug everyone"?!
Oisko peräti "hug everything"?[/quote:5c941f3fab]
huig everything?
Huh, tuosta Four Letter Liesta melkeinpä traumatisoitui.
--> J.M.K.E.:tä terapiaksi.
Sent from my iPhone 16
[quote:629a023313="Tomsk"]Huh, tuosta Four Letter Liesta melkeinpä traumatisoitui.
--> J.M.K.E.:tä terapiaksi.[/quote:629a023313]
Höh, pientä verrattuna Good Charlotteen, jonka levy tuli taannoin kuunneltua pari kertaa. Mä olen kyllä kuullut ainaki 999 emolevyä liikaa. Olen pitänyt niistä ehkä nollasta. Tai korkeintaan yhdestä.
Höh, pientä verrattuna Good Charlotteen, jonka levy tuli taannoin kuunneltua pari kertaa. Mä olen kyllä kuullut ainaki 999 emolevyä liikaa. Olen pitänyt niistä ehkä nollasta. Tai korkeintaan yhdestä.
Voisko ongelma olla esimerkiksi se, että sä niputan jonkun Good Charlotten kaltaisen paskankin emoksi?!
Tero saatana, s'olet gay!
Brian Emo - joku piisi jollon pitkä nimi
Tää vois oikeasti olla joku Victory-artisti.
Sent from my iPhone 16
Infest - Where´s the Unity?
Vastaus: Nosturissa
Sent from my iPhone 16
The Doors - Light My Fire
oliks näille jo topiccii? eiq
[quote:d2920f8d36="Feggy"]Höh, pientä verrattuna Good Charlotteen, jonka levy tuli taannoin kuunneltua pari kertaa. Mä olen kyllä kuullut ainaki 999 emolevyä liikaa. Olen pitänyt niistä ehkä nollasta. Tai korkeintaan yhdestä.
Voisko ongelma olla esimerkiksi se, että sä niputan jonkun Good Charlotten kaltaisen paskankin emoksi?![/quote:d2920f8d36]
En mä, päinvastoin. Promomatsku kyllä.
Mudhoney - Who You Drivin Now
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hero Dishonest - Let's Positive
Sent from my iPhone 16
His Hero Is Gone - ...and We Burn
Sent from my iPhone 16
Foo Fighters - My Hero
Sent from my iPhone 16
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ignite - Our Darkest Days
Hymie's Basement live
I walk the line - purity
Sworn Enemy - Save Your Breath
sister vanilla - little pop rock
en löytäny kuvaa mutta ehkå rumin kansi vähään aikaan, tosi tylsä, mikä on sääli kun levy ois muuten niin cool...
Riki Sorsa - Haaveissa vainko oot mut
ja sen perään The Knack - My Sharona
Tajusin juuri että nämä ovat aivan täydellisiä biisejä kuunnella perjantai-iltana ennen kuin lähtee ulos.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.