You are not logged in.
Katsoin Seinfeldistä sen jakson, missä Elainen poikaystävä menee transsiin aina kun kuulee Desperadon. Sen takia ajattelin, että jospa kuuntelisin tämän levyn kokonaan ensimmäistä kertaa ties kuinka moneen vuoteen. Kuuntelin lukion loppuaikoina aika paljon Eaglesia. Sitten se jäi täysin. Uskoinko niitä, jotka väittävät, että Eagles on maailman epäcoolein bändi?
Last edited by EndloseAngst (08.06.2017 15:43)
Pandora - Space Amazon cd
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Raskaalla ROCK linjalla jatkuu eli Moxy - II lp
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
oliko huumoria vai kuunteletko jotain väärää pandoraa
Primal Scream - Evil Heat cd
Olipas tylsä sv
Psykolle vielä: "Väärä" Pandora on tässä tapauksessa se paree...
Valikoituja biisejä. En minä jaksa tätä kokonaan. Vaikka ehkä pitäisi joskus yrittää. Ensinnäkin halusin kuunnella, että onko se paljon hehkutettu Helter Skelter edelleen yhtä huono kuin mitä muistin. Ei se oikeastaan ole, pidin erityisesti taustalauluista. While My Guitar Gently Weeps on jumalainen ja luultavasti Beatlesin paras biisi. Dear Prudence pääsee lähelle. Sexy Sadie on ihan hauskaa strippausmusiikkia. Honey Pie taitaa kuulua Beatlesin haukutuimpiin biiseihin, mutta minä olen aina pitänyt siitä ja ylipäätään siitä, kun 60-70-lukujen brittibändit tekivät 20-luvun tyylisiä biisejä. Birthday on myös kiva. Täytyy kuunnella se taas viikon päästä McCartneyn 75-vuotispäivän kunniaksi.
Edit: McCartneyn ikä korjattu.
Last edited by EndloseAngst (11.06.2017 12:31)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
OK Computer -aamukahvit täsä.
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tutustun progeen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tutustun progeen
Ihan viihdyttävä levyhän tää on. Tosin ollaan vasta puolivälissä.
Tokihan sitä progea aiemminki kuunneltu. Mut en ikinä Yessiä, enkä kovin järjestelmällisesti. Katotaan viel mihin päädytään.
Tales on Fragilen ohella ehkä suosikki-Yesini! Turhaan parjattu, vaikka toki onkin paperilla pelottava. Silti biisit jotenkin "soljuu" hirveän nätisti ja vaivattomammin kuin esim. Close to the Edgen nimikkobiisi. Just hyvä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Oli se melkoinen mastodontti Tales.. tuskinpa tulee palattua.
Ei oo proge-projekti paljon edennyt, ei oikein jaksanu kuunnella mitään, mutta kokeillaanpa taas:
Yes - Yes
Fleet Foxes - "Crack-Up"
how they run this show.
Tässähän oikein mainio:
abbey road vinska