You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuossahan on kaksi mahtavaa Westminster Gold -kantta! Siis The Planets ja Best of Brahms.
noiseidea wrote:Oonkohan myynyt tuon joskus pois, ehkä, taisin kyllästyä. Miltäköhän kuulostaisi nykyään. Varmaan löytyy YouTubesta.
tuubissa on yks kappale.
Ei jaksa, ei ihme että möin pois.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hot Ratsille
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
kalossimies postasi tän fb:hen ja ansaitsee tulla kyllä tännekin:
Tuo kansi herättää kiinnostavia ajatuksia siitä, mitä levyn musiikki voisi olla. Vähän glam-tyyppinen muusikko samannäköisen koiran kanssa mutaisessa/loskaisessa suomalaisessa maalaismaisemassa. Tavallaan hyvin epäsuomalainen, tavallaan taas hyvin suomalainen. 70-luvun eri puolet. Ehkä haluaisin kuulla tuon levyn, vaikka tuskin pitäisin siitä.
kaunis
Vähän caroliner vibaa...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joo hieno kansi jne, mutta siis tässähän on levyllinen julkaisematonta kamaa Impulse-ajoilta (eli varmaan yksi niistä toteutumattomista Impulse-levyistä), kerrankin Record Store Day julkaisu jossa on jotain järkeä? Tuskin maltan odottaa hintaa enkä todellakaan mene tuona päivänä mihinkään levykauppaan tämän takia vaikka missaus harmittaiskin.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (02.04.2018 21:46)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Jokos tämä oli?