You are not logged in.
Pekka strengin kesämaa soi, upea levy varsinkin "savuissa".. .
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
how they run this show.
how they run this show.
how they run this show.
Randy Newman kuuluu niihin artisteihin, joilta muutaman vuoden välein innostun kuuntelemaan yhtä levyä. (Joka siis on aina sama levy, tässä tapauksessa tämä Sail Away.) Kuunneltuani sen ajattelen, että olipa tämä tosiaan hieno levy. Täytyypä kuunnella häneltä joku toinenkin levy. Sitten kuuntelen enkä innostu. Mutta kyllä minä varmaan tälläkin kertaa kuuntelen jonkun toisenkin levyn. Jos vaikka sen ensimmäisen, kun se on Van Dyke Parksin tuottama.
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tylerin scum fuck flower boy soi, huippumusaa ja aiemmin vinskalta circlen terminal, ei hemmetti että on kova levy.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Jets to Brazil
Jos olisi spotify kuuntelisin sitä lisää matkalla Oulunkylään. Pitää palata ensi viikolla asiaan kun tulen kotiin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Divine Comedy on teoriassa kiinnostanut vaikka kuinka kauan, mutta en ole saanut aikaiseksi tutustua siihen oikeasti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Orbitalin vihreä deby soi, cd siis
Orbitalin vihreä deby soi, cd siis
Tääl soi System 7: 777
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nirvanan rape me ja nyt lähen polkee takas
Ehkä tämän jälkeen toinen vastaava tapaus eli Passengersin Original Soundtracks 1.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Attila LP
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
suosittelen funkin ystäville
Jean-Babtiste wrote:Attila LP
csihar?
Eiku Billy Joel!