You are not logged in.
MAN DUO - tämä on mun musiikkia
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sent from my iPhone 16
how they run this show.
The Comet Is Coming - Channel the Spirits
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Caecus
Sent from my iPhone 16
Pulla oy:n kokoelmakasetti leivotaan vol.1 ensisoitossa, äsken too slow, nyt sumuposauttaja, lupaavalta kuulostaa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^ on muuten sairaan kova kokoelma, ostakaa ihmeessä
EDIT: täällä soi sen sijaan kasevan kun maailma elää
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Are you also frightened?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ja heti perään Avaruusvuodet. molemmat Musti Laiton cd:t äxän alelaarista 3/kpl, ja sanoisin et hyvä diili - tulee kuunneltua!
archivessa tämä kokonaisuudessaan... suosittelen tsekkaamaan jos leijuvampi soljunta kiinnostaa (vaikka iltamyöhälle):
Pää räjähtää-osaston musaa. Leffan vois yytsiä joku kerta pitkästä aikaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
https://images-na.ssl-images-amazon.com … pmEGyL.jpg
Pää räjähtää-osaston musaa. Leffan vois yytsiä joku kerta pitkästä aikaa.
tää geinoh yamaracuchi on soinu yli sadan liveradiotunnin aikana useasti. fun fact. G:Y on japanilainen kollektiivi joka aloitti kuoromusiikilla tekenllö ja joka keskittyi eri maiden kansanmusiikkiin. löytyyy eurooppalaista polyfoniaa, afrikkalaisia tuutulauluja tässä alla tietenkin balilaista gamelania. itellä lähti ylä-aste ikäisenä tämä yytsimään... kanattaa näiltä levyt tsekkii youtarista tai huhheijjaa lada soulseekistä... + ton teon levyn tekoprosessista tietenkin dokkari. uutta M.i.d.i työtasoa käytettiin ja transponointavia ahioita joita sitten liimailtiin päällekkäin ala modernit dawwit.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eli tämä "kuolleen sankarin" tuotannon haltuunotto jatkuu. Tämähän on todella miellyttävä levy, vaikken ihan löydä tästä sitä pastoraalista tunnelmaa, johon levyn kannet viittaavat. Joka tapauksessa tämä on vähän sitä luokkaa että "miksen ole aiemmin".
Itse asiassa tekee heti mieli mennä räpläämään laitteita. Harmi vaan, että ovat toisen ihmisen treeniksellä, eikä täällä evakossa ole (toistaiseksi ainakaan) mahdollisuutta musiikin tekemiseen.
EDIT: Epäilen kyllä että on pari Coililta liftattua juttua mukana, koska erehtymättömän samankuuloinen synasoundi ja sointuvaihdos. En tosin tuomitse.
Last edited by rc-lungen (19.09.2017 12:20)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
how they run this show.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä