You are not logged in.
banda pear meats grin raper soi
vittu beyonce on paras
paitsi smokey joka: kaikista paras
Niko Karlsson - Valosta valoon
Vuoden metsäfolk taitaakin olla tässä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Näin o, upea levy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Sent from my iPhone 16
^ on kyllä hieno tuo promokuva
Tuo olisi myös komea etukansi.
bzort glorf bööth
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
john coltrane: Giant Steps (eka oikea kosketus, mutt pärisee... t 32 vuotias ummikko, joka jättää tai säilyttää nautinto aineita vuosiksi muhimaan patjan alle. kuullessani Naiman, halusin heti oppia soittamaan sen. tuli käveltyä tammelaa kyynel silmässä jo parisen kertaa)
Nels Cline: Lovers (paras kitaristi ja helvetin hyviä ideoita levynen täynnä. tällästä loungenussimismusaahan tää on mut mä taidan olla vähän juuri sitä*)
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
formaatti: CD
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Yksi parhaista levyistä täyttää tänään 40.
MIKÄ TÄMÄ ON`?
psykokarkki wrote:MIKÄ TÄMÄ ON`?
taas yksi mitä en ole koskaan kuunnellu ja iskee kuin jäänaskali jäähän. kiva jättää elämän varteen asioita joita tietää olevan just se oma juttu, mutta "ajanpuutteen" takia jättää tulevaisuuden löydöiksi
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Carl Orffin ooppera Antigonae. Kaikki tuntevat Carmina Buranan, mutta Orffin muu tuotanto on useimmille tuntematonta. Tietyllä tavalla Orff ennakoi musiikissaan minimalismia.
Godz - 2 LP
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS