You are not logged in.
tomutonttu - idut ja versot
[quote:94223ff7b0="HUIG"]Fanfare Ciocarlia - Baro Biao
liian usein tulee vaan kuunneltuu jotain tylsää indierokkia [/quote:94223ff7b0]
Aamen! Liian usein tulee juu, itse kunkin... Savoyssa soittivat runsas vuosi sitten (vai mitenkäs kauan siitä onkaan...?), mutta minä en työn sankarina päässyt paikallesaatanavittu. Harppa-Irppa oli kyl mestoilla... Mustalaismusiikki-topikissa tästä lisää.
Mulla on näiden eka levy hyllyssä, ja muut ämpäreinä, ja kyllähän toi on aivan sairaan mahtavaa pumppausta. Ihan levymitassa ehkä vähän heviä kuuneltavaa, mutta pieninä annoksina niin helvetin piristävää. Kuten myös maanmiehensä Taraf De Haïdouks. Ja sanonpa vaan, että tämmönen jässikkä kuin Dona Dimitru Siminica kantsii tsekata myös. Meno on rauhallisempaa, mutta aikas maagista.
[quote:b446fe0497="upsetter"][quote:b446fe0497="HUIG"]Fanfare Ciocarlia - Baro Biao
liian usein tulee vaan kuunneltuu jotain tylsää indierokkia [/quote:b446fe0497]
Aamen! Liian usein tulee juu, itse kunkin... Savoyssa soittivat runsas vuosi sitten (vai mitenkäs kauan siitä onkaan...?), mutta minä en työn sankarina päässyt paikallesaatanavittu. Harppa-Irppa oli kyl mestoilla... Mustalaismusiikki-topikissa tästä lisää.
Mulla on näiden eka levy hyllyssä, ja muut ämpäreinä, ja kyllähän toi on aivan sairaan mahtavaa pumppausta. Ihan levymitassa ehkä vähän heviä kuuneltavaa, mutta pieninä annoksina niin helvetin piristävää. Kuten myös maanmiehensä Taraf De Haïdouks. Ja sanonpa vaan, että tämmönen jässikkä kuin Dona Dimitru Siminica kantsii tsekata myös. Meno on rauhallisempaa, mutta aikas maagista.[/quote:b446fe0497]
Ja Fanfare Savale kantsii myös pistää muistiin, samassa hengessä mennään kuin Fanfare Ciocarlia.
hei ACR-dissaajat, tsekatkaas tää levy, on meinaan ihan sairaan kova...
Throwing Muses - Cottonmouth
bzort glorf bööth
Technotronic - Pump up the Jam
Luin Technicolour ja ilmeeni oli -späng
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:dfa7397b63="upsetter"][quote:dfa7397b63="upsetter"][quote:dfa7397b63="HUIG"]Fanfare Ciocarlia - Baro Biao
liian usein tulee vaan kuunneltuu jotain tylsää indierokkia [/quote:dfa7397b63]
Mulla on näiden eka levy hyllyssä, ja muut ämpäreinä, ja kyllähän toi on aivan sairaan mahtavaa pumppausta. Ihan levymitassa ehkä vähän heviä kuuneltavaa, mutta pieninä annoksina niin helvetin piristävää. Kuten myös maanmiehensä Taraf De Haïdouks. Ja sanonpa vaan, että tämmönen jässikkä kuin Dona Dimitru Siminica kantsii tsekata myös. Meno on rauhallisempaa, mutta aikas maagista.[/quote:dfa7397b63]
Ja Fanfare Savale kantsii myös pistää muistiin, samassa hengessä mennään kuin Fanfare Ciocarlia.[/quote:dfa7397b63]
pistetään muistiin, tänks
venäläistä mustalaismusiikkia tuli kuunneltua tuon jälkeen, Loykoa...aikamoista viuluhulinaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Fursaxa - Madrigals In Duos
Fursaxa - Madrigals In Duos
mun suosikki-fursaxa-levy, pitäis se uusin vinyyli myös hankkia. sehän on kai suomessa äänitetty...
carlos gardelia ja xavier cugattia soffalla peiton alla tupakkia poltellessa ja viiniä juuessa. jos ois yksin heilumas niin ois vielä überimpää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
nyt tässä tuli se limb by limb, muistaax kukaan sitä drum'n'bass-versiota joka soi father tedissä? hiukka hyvä jakso muuten... on mulla sekin jollain wanhalla d'n'b-kokiksella.
Alasdair Roberts - The Amber Gatherers
Kuukauden päästä multa lähtee taju
[quote:cc981d8a8b="leposi"]Alasdair Roberts - The Amber Gatherers
Kuukauden päästä multa lähtee taju [/quote:cc981d8a8b]
asiakirjoitapas tosta joskus alasdair roberts -topicciin.
[quote:89821fd85c="psykokarkki"][quote:89821fd85c="leposi"]Alasdair Roberts - The Amber Gatherers
Kuukauden päästä multa lähtee taju [/quote:89821fd85c]
asiakirjoitapas tosta joskus alasdair roberts -topicciin.[/quote:89821fd85c]
Emmä ehkä osaa. Ekaa kertaa vasta kuuntelen.
Larry And The Lefthanded - El Fantasma Del Italpark
bzort glorf bööth
Antony and the Johnsons - Just One Star
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
cat power - metal heart
Doseone: Slowdeath
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hefner: Boxing Hefner