#1 01.02.2010 12:19

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Tom Petty & The Heartbreakers

Eiks oo topiccii muka 017 Nero mies, avataan niitä keskusteluhanoja ff ja Full Moon Fever on oikeasti ihan helvetin kova levy. Torpedos ehkä se kovin. Kasaripsykehäröilytkin toimii.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#2 01.02.2010 12:50

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

sydan:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:

sydan:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#3 01.02.2010 14:04

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

Ensitutustuminen Tom Petty & The Heartbreakersiin tapahtui vuonna 1981, kun Hesarissa oli vastailmestyneestä Hard Promises-levystä levyarvostelu. Sen verran siinä tuli kehuja, että Tapiolan Heikintorilla sijainneessa Wager-musiikissa kuuntelin levyä ekan kerran. Kolahti heti sen verran, että lp piti ostaa mukaan. Seuraava ostos oli pari vuotta aikasemmin julkaistu Damn The Torpedoes, joka räjäytti ns. pankin. Täydellinen levy, täynnä toinen toistaan parempia biisejä ja saundit ns. kohdillaan!

Kaksi edeltävää levyäkin tuli hankittua aika nopeasti, joista esikoinen haki vielä vähän linjaa, mutta You're Gonna Get It alkaa jo väläytellä, mitä tuleman pitää. Soundillisesti ollaan vielä toki kaukana Damn The Torpedoesin täydellisyydestä, mutta hyviä biisejä levyllä on paljon, kirkkainpana ehkä Magnolia.

Long After Dark ja Southern Accents oli kumpikin hemmetin hyviä levyjä, mutta sen jälkeen tapahtui jotain. Pack Up The Plantation-live ei enää kolahtanut samalla voimalla ja sitä seurannut Let Me Up (I've Had Enough) oli vieläkin vaisumpi. Sen jälkeen menikin tommoset 20 vuotta, ennen seuraavaa ostosta, joka oli Playback-boksi. Ja nyt sitten viime viikolla hankittu Live Anthology-collector-boksi palautti innon lähes 80-luvun alkuvuosien tasolle. No okei, ei ihan, mutta melkein... icon_wink

Stevie Nicksin kahdelle ekalle levylle tehdyt kimppabiisit Stop Draggin' My Heart Around ja Run To You on myös parhautta!

Ihana mies, ihana bändi! sydan


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#4 01.02.2010 14:11

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

Aijuu vielä, kuulin Live Anthologylta ekan kerran Crawling Back To You:n, joka on ehkä kaunein biisi ikinä... itku Melkein teki mieli hankkia Wildflowers-levy, mutta ei sillä parin Spotify-kuuntelukerran perusteella oo ton verosia biisejä. Ja se live-versio on sitä paitsi parempi...


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#5 01.02.2010 14:23

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

free fallin lyriikat bold huge icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#6 01.02.2010 14:33

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

hohtava jättikyrpä 2008 bold huge vitusti sheeplovee ja kullii


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#7 02.02.2010 15:19

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

Johnny Thundersin Hearbreakershän otti näiltä nimensä, koska ei "tollaisesta baaribändistä mitään koskaan tuu"  icon_surprised


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#8 14.07.2010 16:11

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,291
Website

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

otsikoidaanko näitten arviot suomessa aina niin että siinä esiintyy sana "pettymys"? redface_new


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#9 31.08.2010 14:40

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

Kesän aikana päätin ottaa projektiksi tutustua näihin jostain syystä missaamiini bändeihin, jollainen Tom Petty & Heartbreakerskin oli.  Damn The Torpedos tuli hankittua ja hyväksi todettua. Ensin tekstien yksipuolisuus ehkä hieman häiritsi, mutta sou not. Miksei sitä voi laulaa joka biisissä, että "tuolla menee/tulee/on mun beibi".


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#10 03.07.2011 19:13

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

Damn The Torpedos on hävyttömästi, vaivihkaa ja vastoin odotuksia kasvattanut itsestään yhden suosikkirokkilevyistäni. Eka Tom Petty & the Heartbreakers-levy ei ainakaan vielä ole iskenyt ihan samalla tavalla, mutta Hard Promises sen sijaan lunastaa paikkansa levyhyllyssä jo pelkästään loistavan aloitusbiiisinsä The Waitingin ansiosta. Liekö debyytti sitten odotuksiini nähden liiankin southern- ja garage-vaikutteista? Hometown Blues ainakin on liian lähellä sitä bluesia, josta en pahemmin välitä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#11 16.08.2014 19:30

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

tomitarmo wrote:

Ja nyt sitten viime viikolla hankittu Live Anthology-collector-boksi palautti innon lähes 80-luvun alkuvuosien tasolle. No okei, ei ihan, mutta melkein... icon_wink

On muuten helvetin hyvä live. Mietin ensin, että mitenköhän tuo toimii kun levyillä on sekaisin vetoja 80-, 90- ja 2000-luvulta, mutta toimii. 95% biiseisä sisältää aivan täydellistä menoa. Ja ne loput 5%:kin ovat hyviä. Suosittelen  peuk


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#12 24.08.2014 15:47

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,093

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

aika miellyttävää musaa tää uusin platta HYPNOTIC EYE


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#13 02.10.2017 22:51

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,291
Website

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

petty ilmeisesti henkihieverissä sydänkohtauksen jäljiltä, toivottavasti selviää frown2

EDIT: ei selvinnyt, RIP icon_sad


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#14 03.10.2017 15:15

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,291
Website

Re: Tom Petty & The Heartbreakers


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#15 03.10.2017 18:45

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

Helvetin hienoja biisejä ja yhden kaikkien aikojen täydellisimmistä rokkilevyistä sai tehtyä. Kevyet mullat. I got lucky, when I found you.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#16 03.10.2017 20:53

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

Kuuntelen tässä juuri Hypnotic Eyen lopetusbiisiä Shadow People. Hieno biisi.  itku Hypnotic Eyeta tuli muutama kerta ilmestymisen yhteydessä kuunnelltua Spotifysta ja tykkäsin. Olen yrittänyt jostain löytää halvalla, mutta ei ole irronnut. Ehkä nyt viimeistään sitten aika hankkia.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#17 21.10.2017 14:54

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

Enpä olisi uskonut tätä(kään) koskaan sanovani, mutta Damn The Torpedos kuulostaa ihan saakutin hyvältä.

Offline

#18 23.10.2017 21:13

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Tom Petty & The Heartbreakers

stratum wrote:

Enpä olisi uskonut tätä(kään) koskaan sanovani, mutta Damn The Torpedos kuulostaa ihan saakutin hyvältä.

Miten niin, paras levy psykostep

Hypnotic Eye kyllä myös IVK, helvetin hienoa ja oikeudenmukaista että Pettyn viimeiseksi jäänyt levy oli noin hieno itku


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB