You are not logged in.
ilmeisesti charles manson on nyt sitten kuollut.
Wayne Cochran
bzort glorf bööth
pakko tunnustaa sivistymättömyyteni, etten tiennyt kuka lie kyseessä, mutta fb:n musaryhmät täynnä uutisia tästä. teki jotain yhteistyötä robert pollardin kanssa ainakin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Zarley Zalapski Mun (ja hirmiksen) änärin coolien nimien all starsin ykkösvalinta ykköspakkipariin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Zarley Zalapski
Mun (ja hirmiksen) änärin coolien nimien all starsin ykkösvalinta ykköspakkipariin.
Saa myös ääneni, sille , muuten
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Smithereens -yhtyeen Pat DiNizio on kuollut
rip sitten vaan, itse en muista näiltä kuin tän yhden biisin mutta aikanaan tykkäsin:
The Smithereens -yhtyeen Pat DiNizio on kuollut
rip sitten vaan, itse en muista näiltä kuin tän yhden biisin mutta aikanaan tykkäsin:
Löytyyhän toi lp, jolla toi on. Pitäis taas kuunnella joskus, vaikkakin muistikuvat on, ettei kokonaisuutena ainakaan mitään Plimsouls-tasoa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Warrel Dane on näemmä kuollut, Nevermore-yhtyeen laulajana siis lähinnä itse hänet muistan. Levyltä en koskaan Nevermoresta niin hirveästi joitain yksittäisiä biisejä lukuun ottamatta innostunut, mutta keikalla heidät tulin nähneeksi Tavastialla 2006 sekä Tuskassa 2010 ja kummatkin keikat ovat jääneet mieleeni todella vahvoina esityksinä. Ja kyllähän Warrel Danen äänen vahvuus jäi etenkin Tuskan-keikalta voimakkaasti mieleen.
käsittääkseni syd barrettin madcap laugsin takakannessakin ollut iggy the eskimo on kuollut, rip
Markku Into
France Gall
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
huhut kertovat että tämä uutinen oli feikki, wikipediastakin poistettiin kuolinpäivä
sen sijaan legendaarisen varustamo-tv-sarjan joker eli näyttelijä johannes brost on kuollut
Embryon Christian Burchard vissiin
Teletappeja kohtasi tragedia: Tiivi-Taavin näyttelijä Simon Shelton Barnes kuollut vain 52-vuotiaana
Barnes ei ollut alkuperäinen Tiivi-Taavi, mutta hän ehti esittää roolia vuosina 19972001. Häntä ennen Tiivi-Taavia esittänyt Dave Thompson sai tiettävästi potkut, koska tulkitsi roolin väärin ja vihjaili, että hahmo on homoseksuaali.
FREDO SANTANA RIP
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ikean perustaja-gubbe Ingvar Kamprad.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olavi Mäenpää
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
sille rest in piss, varovaisesti nyt ei mitään piissiä sinnepäin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
sille rest in piss, varovaisesti nyt ei mitään piissiä sinnepäin
kyllä rest is peace kaikille kuolleille - mieluiten toivoa kaikkea hyvää ja helpotusta sieluille - etteivät vaan uudellensynny samanlaisina tai vielä vaikeimpina idiootteina maan päälle muita kiusaamaan.