You are not logged in.
onpas hyvä biisi tulispa levystä joku yleisempikin fyysinen painos, vai liekö turha toivo
Luulis että tulee joskus myöhemmin, blondista siis
en ole kolmekybänen emoboy
Mistäs ton Frankien rieskan voi niinku laillisin keinoin ladata?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
itunekses näyttäs kympin oleva
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
On kyl ihana tää Blonde
Heti seuraavana vapaapäivänä (taitaa olla jo perjantaina) ajattelin hengata kotona ja kuunnella tätä aamusta iltaan
Mangojauhe goddamn.
Syö kuitenkin jotain, edes aamiainen.
Itse bändistä en tiedä mitään. Joskus oli kai tilaisuus nähdä. Tai voi olla että näinkin, suuri osa keikoista tulee väijyttyä humalassa.
Jahas Blonde on spottarissakin. Koht soimaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kovasti Blondea nyt hehkutetaan monesta suunnasta. Onhan sillä hetkensä (esim. Ivy on ihan mahtava biisi), mutta vähän alkoi kokonaisuus kuitenkin puuduttamaan. Nyt kävi näin
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kovasti Blondea nyt hehkutetaan monesta suunnasta. Onhan sillä hetkensä (esim. Ivy on ihan mahtava biisi), mutta vähän alkoi kokonaisuus kuitenkin puuduttamaan. Nyt kävi näin
Sama. Nighstiin asti pysyy mielenkiinto yllä, mutta sen jälkeen herpaantuu ote. En digannut Channel Orangella kuin parista biisistä, joten eteenpäin on menty.
cherry bomb dokkari tulossa tammikuussa
Semmosta vaan että tää cherry bomb on ihan mielettömän kova edelleen, melkein jo ostin bootleg-vinskan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Frank Ocean Selling Blonde Vinyl, Exclusive Merch in Black Friday Sale
ihme homma kun ei voi julkaista normaalisti, en jaksa tilailla tänään enköhän pärjäile laittomalla latauksellakin
ilmeisesti albumikin tulossa lähiaikoina
ilmeisesti albumikin tulossa lähiaikoina
elikkäs 21.7. ilmestyy: Tyler, the Creator Announces New Album Scum Fuck Flower Boy
01 Foreword
02 Where This Flower Blooms
03 Sometimes...
04 See You Again
05 Who Dat Boy?
06 Pothole
07 Garden Shred
08 Boredom
09 I Aint Got Time!
10 911/Mr. Lonely
11 Dropping Seeds
12 November
13 Glitter
14 Enjoy Right Now Today
missähän formaateissa, toivottavasti ainakin jotain fyysistä löytyis, harmittaa kun cherry bombistakaan ei tainnu tulla virallista vinskaa. pääasia ettei semmosta limited-perseilyä kuin frank oceanilla
Tyler on nero, wolf-vinskaa tässä kuuntelen, niin neroa musaa varsinkin noi jazz-vaikutteet.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
tiukka platta toi uusin, varmaa paras tylerin omista
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
levy soimaan ja torille
vinskaakin pukkaa, saakohan tota sit muualta (ja mihin hintaan)
tai siis ton mukaan vain tuolta ja vain nyt, myös kasetti tulossa.
erinomainen kirjoitus: Frank Oceanin olkkarissa on ihmisen hyvä olla
Frank Ocean Shares New Song Provider: Listen
Tonight on the latest surprise episode of his show blonded RADIO, Frank Ocean debuted a brand new single. Its called Provider, and at one point, it features a reference to Richard D. James. Stiff smile just like Im Aphex Twin, he sings at one point (before he makes a soft, background Come to Daddy reference.)
frank ja aphex, flown 2 parasta artistia, voiko olla sattumaa?
Frank Ocean Shares New Song Provider: Listen
Tonight on the latest surprise episode of his show blonded RADIO, Frank Ocean debuted a brand new single. Its called Provider, and at one point, it features a reference to Richard D. James. Stiff smile just like Im Aphex Twin, he sings at one point (before he makes a soft, background Come to Daddy reference.)
frank ja aphex, flown 2 parasta artistia, voiko olla sattumaa?
huhujen mukaan Frank oli Aphex Twinin keikalla Flowssa.
saunan päälle pilvessä maistuu channel orange
Frank Ocean Selling Endless Vinyl, DVD, More in Cyber Monday Sale
joopa joo, endless-vinska, vois julkaista levynsä ihan silleen että niitä myytäis kaupoissa :center:
ei sitä tylerin vinskaakaan varmaan koskaan tule
^ no tilasiko kukaan bisnesmies tuota, varmaan satasia tienaisi myymällä eteenpäin, mutta itsestäni ei sellaiseen ole. vaan uutta pukkaa, ehkä, jossain vaiheessa:
Frank Ocean Hints That Hes Sitting on a New Album
ja varmaan taas täyttä perseilyä mahdollisten fyysisten levyjen suhteen. mikä näitä kusipäitä vaivaa kun eivät voi julkaista levyjä niin että fanit voisivat niitä hankkia
En tilannut. Ei maistu näiden levyt minulle. #normcore #dille
bzort glorf bööth