You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Chu Ishikawa - Tetsuo I-II Soundtrack
Sent from my iPhone 16
Carcass - Reek of Putrefaction
Sent from my iPhone 16
Last edited by Tomsk (05.01.2018 14:59)
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Fleshpress - Hulluuden muuri
Sent from my iPhone 16
how they run this show.
how they run this show.
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mistä tulikin mieleen yks juttu, jatkot levyjentilaustopikissa
jatkot levyjentilaustopikissa
how they run this show.
ehkä paras suomiräppilevy, ainakin mulle tärkein koska tästä mulle kaikki tavallaan alkoi... ja onhan tää vinska mahtava, vaikkei sitä sinivuokko-biisiä mukana olekaan, varmaan jonttia hävetti se lopun tilitys tai en tiiö, muuten ihan 5/5-biizi
seuraavaksi uuden ajan avaruususkonto vinskana kiitos :pray:
Viime vuonna kuuntelin paljon vuoden 1967 levyjä. Tänä vuonna päätin jatkaa vuoden 1968 levyillä. Hiukan yllättäen en ole tainnut koskaan kuulla S.F. Sorrowta. Ja tuolta Supremesin levyltä olen tietysti kuullut ensimmäisen biisin, mutta en varmaan koko levyä.
Koska miksipä ei.
Last edited by Tomsk (18.01.2018 11:18)
Sent from my iPhone 16
Oikein kiva uus biisu näiltä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ihan jees biisi.
Sent from my iPhone 16
"2000-vuosikymmenen parhaat levyt" -topikki oli nostettu ylös, joten aloin miettiä, mitkä levyt kuuluisivat minun listalleni. Päätin kuunnella tämän pitkästä aikaa, kun en ollut ihan varma, että pidänkö sitä edelleen nollaluvun parhaisiin kuuluvana. No kyllä pidän! Ehkä voisin ottaa Scissor Sistersin muutkin levyt kuunteluun, vaikka ne eivät koskaan tehneet minuun ihan yhtä suurta vaikutusta kuin Ta-Dah. En ole varma, olenko edes kuullut neljättä levyä.
Kuuntelen levyjä, jotka on uhan alla joutua poistoon tai myyntiin
Phantom Tollbooth - Daylight in the Quiet Zone 12"
Periaatteessa aikamoista soittoa, mutta pää jää vetävän käteen tai jotain. Ei kolise edelleenkään. Oon tykänny Wailing Ultimate -kokiksella olleesta biisistä, joo, VALLEY OF THE GWANGI
Voisin myydä muutamalla eurolla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kääntöpuolen eka biiso Wax on kyllä ihan jees
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
101 Strings - The Soul of Mexico LP
Joku vois tarvita, eikä tää oo paskaa, mutta ite en tarvi. Ei ollu ehkä ihan sitä mitä ootin. Myyntiin 50 senttiä tai poisto.
Mexico - Y Su Musica de Oro LP
Kokis, mutta hitto, näähän on ihan hienoja vetoja. Waifun mielestä myös yksi mehiko älppy pitää jättää hyllyyn. Olkoon se sitten tämä.
Nyt sai kasan selvittely riittää taas hetkeksi, laitoin Dizzee Rascalin Boy in da Cornerin soimaan