#1 27.04.2014 23:46

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

The Funkiest / Funkiestin Juha

tämmönen toba pystyyn sitten mun mielestä parhaalle levykauppailmiölle heses tai ylipäätään suomessa. juha pyörittää aina maanantaista lauantaihin kauppaansa yksin, paitsi keskiviikkoisin, koska kuulemma on kiva pitää vapaa keskellä viikkoa. meininki on siis vitun independent. joskus ysärin alussa putiikin aloittaessa taisi tulla aika lailla persnettoa, mutta nykyään se on vakiinnuttanut nimensä skenen legendaarisimpana liikkeenä. juha on tuonut paljon import-skeidaa jenkeistä ja muualta maailmalta kaikenlaisen mustan rytmimusan ja räpin nimissä jo ennenkuin anttiloissa tiedettiin koko musatyyleistä. sen lisäksi, että tuolta saa ekana uudet ulkomaiset setit vinyylinä, juha on auttanut monet suomalaiset räppinimet alkuun myymällä heidän omakustanteitaan. esimerkiks jotkut rudy ja eevil stöö on aika paljon velkaa juhalle menestyksestään. omakustanteet taitaa muutenkin nykyään kattaa suurimman osan myynnistä, koska haluttujen artistien nauhat lähtee käsistä yleensä ilmestymispäivänä. myös kasettihuuman uudella nousulla suomessa on aika paljon tekemistä funkkarin kanssa. no jaa, kaiken tämän nyt jengi tiesi muutenkin, mutta pakko oli laittaa pientä alustusta.

mun omia kokemuksia funkkarista sen verran, että pyrin aina tukemaan juhaa ostamalla sieltä kaikki kotimaiset äänitteet ja ulkomaalaiset vinyylit, jos hinta on kilpailukykyinen verkkokauppojen kanssa. ekan kerran kun kävin mestoilla jännitti jopa vähän, koska kaupalla oli niin härkäinen maine skenepäiden keskuudessa. sittemmin lukemattomien käyntien jälkeen on tullut huomattua, että juha on rento tyyppi ja joskus tulee jauhettuakin jostain, jos vaikka taustalla kuuluvassa biisissä on tuttu sample tai jotain vastaavaa. mesta taitaa nyt olla kolmannessa osoitteessaan, joista kahdessa uusimmassa olen käynyt. legendaarinen funkiestin sohva on seurannut mukana vissiin joka muutossa, tai en tiedä oliko se ekassa mestassa lainkaan. kumminkin sohvalla on aika usein jengiä istuskelemassa ja kuuntelemassa juhan selektoimaa musaa. liikkeessä on kyllä oikeasti sellaista rehellistä tunnelmaa, joka saa palaamaan aina uudelleen. juhan ovat jotkut nähneet helsingin yöelämässäkin vissiin kupittamassa, mutta itse en ole tätä päässyt koskaan kokemaan.

no joo, tänne kivoja juttuja täst putiikista ja muisteloita jos löytyy. oliks se niin, että joku ceebrojen äijien styge on nauhoitettu tyyliin vanhan funkiestin vessassa tai vastaavaa?


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#2 27.04.2014 23:52

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Juha on Suomen ja maailman siistein levykauppias. Ihan vitun 5/5 jäbä äijä leisson pimppeuk Pointsit Juhalle kans siitä, et tykkää pitää kauppaansa mun kämpän vieressä pimppeuk Tänne on kyl tullu pistettyä eniten massia mistään levykaupoista. Varmaan enemmän ku mitä on tullu hankittuu ees If Societyn kautta. Suomen lunkin spotti on tietty Funkiestin sohva pimppeuk Juhan kans on kans ihan parasta vaihtaa Kotka-kuulumisii yms ku niinku kaikki aitopäät, ni Juhaki on suomen murda capitolist. Voiski ens perjantaina viedä Juhalle posson samal ku käyn hakees uudet Bemskit pimppeuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#3 27.04.2014 23:53

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Laitetaan nyt vielä tää koska niin vitun ässä meininki Juhalla pimppeuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#4 27.04.2014 23:57

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

LfdxLpo.jpg
Tos viel pala Lapinlahdenkadun Funkiestin ovea, tuli sattumalta vastaan ku selasin jotai vitun vanhoi kuvii pimppeuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#5 27.04.2014 23:58

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Kuvassa myös nimimerkki hc_josen alaraajat


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#6 28.04.2014 00:09

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

juhan lounastauot satunnaisina aikoina kyl on piinaavia jos joutuu pygistelemään oven takana kauankin, possoo vaa varastoon niin ei tarvii lähtee merta edemmäs kalaan ja business pyörii


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#7 28.04.2014 08:45

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

selektoima

Basso Radiosta opittu hieno finglish. Davon chopata onioinssei on silti suosikkini, mitä olen tuolta taholta oppinut.


bzort glorf bööth

Offline

#8 28.04.2014 09:34

keijo
Member
Registered: 12.07.2009
Posts: 487

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Funkiestille ja Juhalle  peuk  tongue vaikka en itse varsinaisesti kuulu putiikin kohderyhmään niin tällainen meininki ja toiminta on vaan niin siistii ja tärkeetä alakulttuureille. Oon joskus aatellut, että jos lotosta napsahtais 7 oikein niin olisi mukava tukea tämän tyyppisiä puljuja muutenkin kuin satunnaisilla levyostoksilla.

Offline

#9 28.04.2014 13:10

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

hiirimattona wrote:

selektoima

Basso Radiosta opittu hieno finglish. Davon chopata onioinssei on silti suosikkini, mitä olen tuolta taholta oppinut.

toimii tuokin peuk näillä on vaan outo taipumus jäädä kummittelemaan mielen perukoille


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#10 28.04.2014 13:15

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

en o koskaa käyny

Offline

#11 29.04.2014 16:24

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Kävin just poistaas Juhalta uudet Bemskit ja tarjosin Posson pimppeuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#12 29.04.2016 20:55

lemur
Member
Registered: 12.07.2011
Posts: 1,949

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

RIP


undmas9hu2hz.jpg

Offline

#13 29.04.2016 21:02

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Oon ollu varmaan useamman kerran Funkiestin synttäreillä, ku oon lopulta päätynyt ostamaan levyä tuolta, mutta hieno kauppa ja pakko arvostaa sympaattista herraa. Uus liike jäi itse asiassa kokematta icon_sad


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#14 29.04.2016 21:46

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,165

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

shanks wrote:

en o koskaa käyny

tämä  icon_redface


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#15 29.04.2016 21:51

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Vuosituhannen vaihteessa ja +6 vuotta sen jälkeen tuli käytyä eniten, sit ehkä alko musamaku viemään vähän eri suuntaan. Mut silti hirmu haikea juttu koska tärkeä liike noin niin kuin yleisesti.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#16 30.04.2016 12:28

amaanilluK
Member
Registered: 08.11.2013
Posts: 331

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

RIP  icon_cry
Tossa pari vuotta sitte alko tuntuu siltä, et moni suomiräbäukko ei supportannu Funkkarii ihan samal taval ku aikasemmi. Uusien levyjen julkasun yhteydes tuli vaa jotai Äxän ja Katintavaran linkkei. Ite ostelin Juhalta lähinnä suomiräppii ja ehkä jotai toistakymmentä jenkkiräppi-ceedeetä. Vinyylin postittamisen hinta oli varmaa se syy, miks ei tullu nii paljoo tuettuu ku ois halunnu  icon_neutral  Yhen oman kassun annoin kerran Funkkarii myytäväks ja oon siitä ikuisesti ylpee  sydan

Offline

#17 03.01.2018 22:41

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,496
Website

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

FSBN0rP.png


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#18 03.01.2018 22:44

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Hyvän mielen uutinen peuk


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#19 03.01.2018 23:54

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: The Funkiest / Funkiestin Juha

Mitä helvettiä? Minä luulin tämän kuolleen, kun tuli tuota RIPpiä vastaan täällä ja muualla. Onneksi olikin pelkästä levykaupasta kyse! peuk


bzort glorf bööth

Offline

Board footer

Powered by FluxBB