You are not logged in.
If later solo highlights like 2004s You Are the Quarry felt like catching up with an old friend, Morrisseys music is now more like scrolling through their Twitter feed and remembering why you stopped hanging out in the first place.
itsehän lakkasin vuosia sitten ostelemasta mozzerin uusia levyjä, mutta tuon you are the quarryn ostin taannoin arimanin alesta ja hyvältä vaikuttaa. uutuus jäänee sen sijaan toistaiseksi kauppaan...
Asialle ei voi tehdä mitään. Morrissey on päättänyt tehdä "akateemiset kirjakaupat" ja tuhota maineensa to the bone. Ainoa laiha lohtu on, että kuvataiteen, musiikin ja kirjallisuuden historia on täynnä suuria taiteilijoita, jotka ovat myös ihmishirviöitä, ääliöitä ja rikollisia.
— Antti Nylén (@a_nylen) 21. marraskuuta 2017
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jännä lohtu
Morrissey-uskon menettäminen on vain ihan hyväksi ihmisille. Eipä toi Thurston Moorekaan ole mielestäni ollut mikään maailman suurin hyvis pitkään aikaan, enkä nyt puhu Kim Gordonin pettämisestä enkä edes kurden "hyvännäköisiä nuoria tyttöjä"-kohusta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
"Ärsyttää ja surettaa" kuvaa hyvin omiakin tuntemuksiani Mortsun avautumisista, ja kuten Nylén, minäkään en aio lakata kuuntelemasta hänen levyjään, vaikka en olekaan hänen kanssaan samaa mieltä asioista, ja tuntuu pahalta lukea aina vain uusia ja pahempia aivopieruja.
Samuli Knuutin juttu Rumbassa oli erinomainen, mutta löytyy vain paperiversiosta.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
En anna vaikuttaa omaan kuunteluun. Musiikki edellä. Jos joku hylkää niin sit hylkää. Onko tässä tullut nyt jotain uutta esille? Jos herralla on jotain nationalistisia näkiksiä niin siinähän on. Paskoja mielipiteitä. On sillä ihan asiajuttujakin, että en näe häntä sentään läpeensä ihmishirviönä.
Antti Nylen naurattaa taas kerran.
bzort glorf bööth
En anna vaikuttaa omaan kuunteluun. Musiikki edellä. Jos joku hylkää niin sit hylkää. Onko tässä tullut nyt jotain uutta esille? Jos herralla on jotain nationalistisia näkiksiä niin siinähän on. Paskoja mielipiteitä. On sillä ihan asiajuttujakin, että en näe häntä sentään läpeensä ihmishirviönä.
sama
Joo ei vaikutusta. en jatkossakaan aio kuunnella Morrisseyn musiikkia.
Last edited by jookcha (22.11.2017 20:16)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tuskin kellekään tulee täysin puun takaa Morrisseyn rajakkius.
Eiköhän se ole monelle riittävän pyhä lehmä, ettei ihan tyhjille saleille tarvitse vetää. Mun tosin ei edelleenkään tarvitse kuunnella sitä, eli ei muutu mikään olennaisesti. Yksi ihminen voisi tosin antaa mulle anteeksi sen, että omistin Burzumin levyjä, koska hänellä on hylly täynnä Morrisseyta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
NONNI
The Smiths tekee paluun
Ilman Marria ja Morrisia
eli määh.
Smiths ilman Morrisseytä? Paras Smiths ikinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ilman Marria on kyl heikkoo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Smithsin paluu saa vedätysmäisiä piirteitä
Morrisseyn ja Marrin lisäksi myöskään Rourke ei ota osaa projektiin.
Eihän tuo ajatuksena ihan kamalasti eroa Hookin Unknown Pleasures keikoista.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
The Smithsin paluu saa vedätysmäisiä piirteitä
Morrisseyn ja Marrin lisäksi myöskään Rourke ei ota osaa projektiin.
eli rumpalin comeback
elikkäs rumpalikaan ei osallistu
http://www.slicingupeyeballs.com/2018/0 … ly-smiths/
melkoinen comeback, nyt flow hereillä
elikkäs rumpalikaan ei osallistu
http://www.slicingupeyeballs.com/2018/0 … ly-smiths/
melkoinen comeback, nyt flow hereillä
Kova meno. Eikö ton jäljelle jääneen häiskän olisi sama tehdä oheen vaikka pari Rolling Stones ja The Beatles keikkaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
samuli knuuti pohdiskelee: Minkälainen on Morrisseyn maailma ja miksi annamme hänelle anteeksi mitä tahansa?
en anna sille mitään anteeksi. morrissey ota tosta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
A$AP Rocky wants to work with Morrissey
I might have to fuck with Morrissey on some Smiths shit. Make some emo, real, retro-infusion, motherfuckin 2018 shit, man.
Last edited by tigrushka (16.04.2018 20:16)
hännikäinen ei oo ehtiny vielä myöntää ku on liian kännissä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni