You are not logged in.
Bongattu aamulla facebookissa.
bzort glorf bööth
Mikko lopetti Kännäreissä 22 vuoden jälkeen. Suuri, suuri menetys, mutta elämä jatkuu. Uusi Monorural Recordings-cd näkee päivänvalon piakkoin ja muutama keikkakin on jo tiedossa.
12.01.2018 Vastavirta, Tampere
09.02.2018 Bar Loose, Helsinki (+ Lokit)
27.04.2018 Helsinki, TBA
14.07.2018 Oulu, TBA
Last edited by tomitarmo (09.02.2018 10:44)
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mikko lopetti Kännäreissä 22 vuoden jälkeen. Suuri, suuri menetys, mutta elämä jatkuu
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mikon lopettamisesta huolimatta uusi levy kiinnostaa todella paljon. Erittäin mukava olisi nähdä bändi taas parin vuoden tauon jälkeen keikalla jossakin.
bzort glorf bööth
Can Can Headsin näkeminen on yht juhlaa silloinkin kun bändillä on omasta mielestään paska keikka
Last edited by rc-lungen (26.12.2017 06:59)
ei arvio vaan omia mietteitä
uusi levy kuunneltu nyt puolitoista kertaa. yhdellä mikillä nauhoitetuksi tosi hyvin balanssissa olevat soundit, ja just sopivat tähän musaan. en oo diggaillu pahemmin CCH:n lauletuista kappaleista, ja putosin kärryiltä Hostile Regression cd:n jälkeen... nyt kuulemma laulaja on jättänyt bändin, joten mielenkiinnolla seuraan millaista matskua luvassa jatkossa... mut tällä levyllä laulua yhä on, mut onneksi sopivan alle haudattuna muun melskeen sekaan (tosin mieluummin kuuntelisin sitä ilman, mut veikkaampa ettei instrumentaaliversiota levystä ole ihan heti tulossa, jos koskaan). saksofonin kanssa mulla on yleensä ongelmia, koska ko. soitin tökätään miksauksissa kovin usein etualalle (siis yleisestiottaen), mutta tässä CCH levyllä toimii vallan mainiosti!!! eli arvostan. Kuuntelen tätä vielä jatkossaki (kiitos tomitarmolle ;D)... myös kitara-rumpu-basso soivat yhteen tosi hyvin... just kai toi yhden mikin käyttö ja liveäänitys saanut tälläisen yhtäläisyyssoundin aikaiseksi.
Last edited by ba (22.02.2018 19:14)
Yhdellä mikillä koko hötskä. Straight outta Bruce Russell school of audio engineering
En ole hifipuristielitisti, mutta epäilyttää uuden levyn hankinta äänitysteknillisistä syistä. Varsinkaan ilman ennakkokuuntelumahdollisuutta en uskalla ostaa. Butter life pitää kyl poistaa joskus.
En ole hifipuristielitisti, mutta epäilyttää uuden levyn hankinta äänitysteknillisistä syistä. Varsinkaan ilman ennakkokuuntelumahdollisuutta en uskalla ostaa. Butter life pitää kyl poistaa joskus.
eiköhän tuo Bandcampiin pamahda lähiaikoina... (?)
KZ wrote:En ole hifipuristielitisti, mutta epäilyttää uuden levyn hankinta äänitysteknillisistä syistä. Varsinkaan ilman ennakkokuuntelumahdollisuutta en uskalla ostaa. Butter life pitää kyl poistaa joskus.
eiköhän tuo Bandcampiin pamahda lähiaikoina... (?)
Soundcloudista löytyy Humppa-Skronk-kipale Mies tulee mies menee.
kannattaa muuten lisätä tohon se 'merch' myös
Kuulostaa erinomaiselta!
bzort glorf bööth
Salon Seudun Sanomat 30.3.2018
Last edited by tomitarmo (01.04.2018 11:18)
Pidän arvion viimeisestä lauseesta.
Se on kyl paras
Monorural Recordings -kasetti, rajoitettu 100 kpl:n painos. 5 + mahdolliset postikulut. Myynnissä mm. 27.4 Helsingissä Lepiksessä, 5.5 Turussa TVO:lla ja 14.7 Oulussa Uleåborg Festival Of Psychedelia-festareilla Tukikohdassa
.
^ Kassua myös sähköpostitse: auroraurealis ät geemail pist kom! Diilit Oulussa tai postitse.
Äxästä, Teen Wolfilta ja Ikuisuus-lafkalle on menossa tota.
DIAL 'U' FOR UREALIS
mainitaanpa täälläkin että keikka oli hyvä, samoin tuo äänite vaikka cd-versiona ostinkin. ehkä pitäis kassukin vielä hankkia? hyvää kamaa ja kiva että mikko on taas mukana bändissä.
En nähnyt lepanderissa merchandiseä niin ostin kasetin + butter life LPn äksiltä.
Mikko huikkaili kyllä keikan lopuksi, että Kännäri-poikia voi tulla nykimään hihasta, jos haluaa tehdä ostoksia. Monorural-cd:tä ja kassua oli matkassa Lepiksessä, mutta hyvä että ostettavaa löytyi myös levykaupasta
Kännäri/Mutiny!-juttu viime lauantain Ilkka-sanomalehdessä https://www.dropbox.com/s/n5zt19lfo1pb0 … a.JPG?dl=0