#31 26.02.2016 18:47

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Posts: 336
Website

Re: Hintakeskustelua

levykuppa äxän hinnat varsinkin ... viimeksi näin carter tutti void lp:n 37,90 euroa. eikä ollu siis ees tupla.
ja muutenkin hinnat ovat nykyisellään sellaiset, että kun on varsin vähärahainen itse, niin eipä tule ostettua, kuin tosi harvoin. hyvällä säkällä käytettynä jotain kohtuuhinnalla. vaihtojen kautta onneksi jotain saa joskus myös.

Offline

#32 26.02.2016 18:50

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,272

Re: Hintakeskustelua

Mitä kalliimpia sitä enemmän leimoja. Kaikki voittaa  rainbow


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#33 26.02.2016 19:32

rhinestone cowboy
Member
From: Helsinki
Registered: 11.07.2005
Posts: 1,792

Re: Hintakeskustelua

Vaikuttaisko osittain myös postikuljetusten hintojen nousu näihin? Vielä pari vuotta sitten tuli jonkun verran tilattua levyjä suoraan jostain Mergeltä, Thrill Jockeylta tms mut nyt tuntuu usein olevan jotain $20-25/levy postit niin jää tilaamatta.

Offline

#34 26.02.2016 19:35

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,272

Re: Hintakeskustelua

Juu en käsitä miten postikulut jenkeistä on noussut niin älyttömästi. Vielä kun dollari on niin vahva suhteessa euron niin ei todellakaan tuu tilattua mitään.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#35 26.02.2016 22:33

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Hintakeskustelua

Firon wrote:

Mietin että kuinka paljon noi ampuu hinnoittelullaan itseään nilkkaan? Ostaisin varmasti enemmän levyjä jos hinnat olis luokkaa 15 - 20 euroa. Eiks volyymillä kuitenkin ole merkitystä näissä hommissa. Jos vertaa ostanko useamman levyn kun hinta on alle 20 € siihen kun hinta on jotain 27,90 jolloin en osta mitään, niin kumpi on parempi  017

Mul on vähän semmonen kutina että ei tässä varmaan nilkkaan ammuskella. Pikkulafkoilla (ainakin suomessa) on joka tapauksessa edelleen halvat hinnat, suuremmille taitaa levymyynti alkaa jo olla semmosta pienimuotoista puuhastelua ja noissa keskiluokkaisissa spessujulkaisuissa (siis näissähän nyt yleensä ei oo mitään oikeasti spesiaalia, kunhan nyt teeskennellään kaikki että on) joka tapauksessa paremmat katteet ja ne menee joka tapauksessa keskiluokalle kaupaksi joten sou not. Vaikka toivoisin toki et levyt olis halvempia, niin emmä usko että tässä maailmanhistorian vaiheessa niitten myynti mitenkään erityisesti lähtis nousuun.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#36 26.02.2016 22:37

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: Hintakeskustelua

Eiköhän ennenpitkää isot levymerkit huomaa ettei nuo mainstream-artistit myy vinyylinä merkittävästi ja lopettavat niitten prässäämisen  grin

Last edited by hezma (26.02.2016 22:37)

Offline

#37 27.02.2016 07:07

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Hintakeskustelua

Kieroutuneista levymarkkinoista (eli et niitä levyjä tehdään sekä ostetaan jonkinlaisiksi statusesineiksi, ei kuunneltaviksi) kertoo minusta myös aika paljon tämä, mitä esim. Ektro ja Svart harrastaa, eli että samasta levystä julkaistaan kaksi versiota, toinen mustalla ja toinen värillisellä vinyylillä ja jälkimmäinen on kalliimpi. Mun on jotenkin vaikea ymmärtää, että jos meet levykauppaan ja sulla on siinä samasta levystä kaksi sisällöltään (musa & kannet) täysin identtistä kappaletta mut toinen on kalliimpi niin miksi ihmeessä ostat sen kalliimman? Mitä ihmeen iloa siitä on et vinska on läpinäkyvä tai paskanruskea.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#38 27.02.2016 14:14

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Hintakeskustelua

^ toisaalta siinähän on ongelma osittain ratkaistu, ne jotka haluavat värillisen maksavat mielellään hieman extraa harvinaisuudesta, ja pelkän musan haluavat saavat omansa hieman halvemmalla. ja toisaalta, onko missään mitään järkeä, ja tarvitseeko edes olla?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#39 27.02.2016 14:20

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Posts: 336
Website

Re: Hintakeskustelua

psykokarkki wrote:

ja toisaalta, onko missään mitään järkeä, ja tarvitseeko edes olla?

niin, ei voida olla mitenkään varmoja siitä, että kannattaako järkeen panostaa niin paljon kuin siihen panostetaan. voi hyvinkin olla että järki on vain parin prosentin osa kokonaisuutta johon nivoutuu monia monia toistaiseksi vielä tuntemattomia muita asioita. universumiakin yritetään järkeistää kvantti ym. fysiikalla.

Offline

#40 27.02.2016 14:26

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Hintakeskustelua

OMHASVAHAKSHA wrote:
psykokarkki wrote:

ja toisaalta, onko missään mitään järkeä, ja tarvitseeko edes olla?

niin, ei voida olla mitenkään varmoja siitä, että kannattaako järkeen panostaa niin paljon kuin siihen panostetaan. voi hyvinkin olla että järki on vain parin prosentin osa kokonaisuutta johon nivoutuu monia monia toistaiseksi vielä tuntemattomia muita asioita. universumiakin yritetään järkeistää kvantti ym. fysiikalla.

no nyt päästiin asiaan peuk


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#41 28.02.2016 01:06

kantripoju
Member
From: jyväskylä
Registered: 28.05.2006
Posts: 602

Re: Hintakeskustelua

bernardblack wrote:

Kieroutuneista levymarkkinoista (eli et niitä levyjä tehdään sekä ostetaan jonkinlaisiksi statusesineiksi, ei kuunneltaviksi) kertoo minusta myös aika paljon tämä, mitä esim. Ektro ja Svart harrastaa, eli että samasta levystä julkaistaan kaksi versiota, toinen mustalla ja toinen värillisellä vinyylillä ja jälkimmäinen on kalliimpi. Mun on jotenkin vaikea ymmärtää, että jos meet levykauppaan ja sulla on siinä samasta levystä kaksi sisällöltään (musa & kannet) täysin identtistä kappaletta mut toinen on kalliimpi niin miksi ihmeessä ostat sen kalliimman? Mitä ihmeen iloa siitä on et vinska on läpinäkyvä tai paskanruskea.

eiköhän värilliset ole siksi hieman kalliimpia, koska niiden valmistamisen kustannukset korkeammat. jos ostat levyn, niin aika se ja samahan se monelle on, että maksaako 19e vai 21e. tästä olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä, perusteluja ja keskustelua lisää, että valitseeko jengi svartin julkaisujen kohdalla mustaa vai väriä?


ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon

Offline

#42 08.04.2016 14:47

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,272
Website

Re: Hintakeskustelua

^ ostin Oranssi Pazuzun Värähtelijän oranssina kun oli samanhintainen kuin musta, mutta en mä väristä rupea ylimääräistä kovin herkästi maksamaan.

Ettei aina valitettaisi korkeista hinnoista, niin mitkäs on sellaisia hyviä levyjä joita saa halvalla? Riippuu tietty mistä pitää, mutta itse olen iloiten ostanut esim. Santanaa ja J.J. Calea vinyylinä, koska niitä saa hyväkuntoisena 5 - 8 eurolla jopa suomalaisista levykaupoista, tai siis lähinnä Blue Vinylistä mä olen niitä poiminut.

Offline

#43 08.04.2016 14:54

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Hintakeskustelua

kantripoju wrote:
bernardblack wrote:

Kieroutuneista levymarkkinoista (eli et niitä levyjä tehdään sekä ostetaan jonkinlaisiksi statusesineiksi, ei kuunneltaviksi) kertoo minusta myös aika paljon tämä, mitä esim. Ektro ja Svart harrastaa, eli että samasta levystä julkaistaan kaksi versiota, toinen mustalla ja toinen värillisellä vinyylillä ja jälkimmäinen on kalliimpi. Mun on jotenkin vaikea ymmärtää, että jos meet levykauppaan ja sulla on siinä samasta levystä kaksi sisällöltään (musa & kannet) täysin identtistä kappaletta mut toinen on kalliimpi niin miksi ihmeessä ostat sen kalliimman? Mitä ihmeen iloa siitä on et vinska on läpinäkyvä tai paskanruskea.

eiköhän värilliset ole siksi hieman kalliimpia, koska niiden valmistamisen kustannukset korkeammat. jos ostat levyn, niin aika se ja samahan se monelle on, että maksaako 19e vai 21e. tästä olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä, perusteluja ja keskustelua lisää, että valitseeko jengi svartin julkaisujen kohdalla mustaa vai väriä?

en tiedä miten paljon toi on kalliimpaa kun ite katsoo omia levyjä varten noita hintaeroja ja nousee muutamia kymppejä kokonaiskulu. Mä oon käsittänyt värivinyylin tekeminen mustasta levystä olevan vain kerääjiä varten, jotta nää saadaan höynäytettyä ostamaan useampi versio ja täten labeli saa vähän rahaa levyistä.


bzort glorf bööth

Offline

#44 08.04.2016 14:56

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Hintakeskustelua

hiirimattona wrote:
kantripoju wrote:
bernardblack wrote:

Kieroutuneista levymarkkinoista (eli et niitä levyjä tehdään sekä ostetaan jonkinlaisiksi statusesineiksi, ei kuunneltaviksi) kertoo minusta myös aika paljon tämä, mitä esim. Ektro ja Svart harrastaa, eli että samasta levystä julkaistaan kaksi versiota, toinen mustalla ja toinen värillisellä vinyylillä ja jälkimmäinen on kalliimpi. Mun on jotenkin vaikea ymmärtää, että jos meet levykauppaan ja sulla on siinä samasta levystä kaksi sisällöltään (musa & kannet) täysin identtistä kappaletta mut toinen on kalliimpi niin miksi ihmeessä ostat sen kalliimman? Mitä ihmeen iloa siitä on et vinska on läpinäkyvä tai paskanruskea.

eiköhän värilliset ole siksi hieman kalliimpia, koska niiden valmistamisen kustannukset korkeammat. jos ostat levyn, niin aika se ja samahan se monelle on, että maksaako 19e vai 21e. tästä olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä, perusteluja ja keskustelua lisää, että valitseeko jengi svartin julkaisujen kohdalla mustaa vai väriä?

en tiedä miten paljon toi on kalliimpaa kun ite katsoo omia levyjä varten noita hintaeroja ja nousee muutamia kymppejä kokonaiskulu. Mä oon käsittänyt värivinyylin tekeminen mustasta levystä olevan vain kerääjiä varten, jotta nää saadaan höynäytettyä ostamaan useampi versio ja täten labeli saa vähän rahaa levyistä.

Juu, valmistuksen hintaero on niin pieni että se ei johta 2-3e eroon lopputuotteissa. Kysehän on juuri tuosta että vedotaan keräilijäviettiin.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#45 08.04.2016 15:15

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Hintakeskustelua

mitäs tää muuten on että uudet cd:t maksaa 20 eååh, esimerkkeinä esim. nicole willis ja miljoonasade? kannattaisko niitä hintoja hieman tarkistaa niin ne ehkä menis kaupaksikin? olisin ostanut varmaan kummatkin jo, jos hinta olisi ollut edes 17,90 mut tämmöistä tää on biggrin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#46 13.05.2017 10:21

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: Hintakeskustelua

Uutuuslevyjen hinnoista (cd); se mitä amazonista tilattuna maksoin vs. hinta levykaupassa:

Mastodon 10,93 / 19,95
Mew 13,46 / 17,95
Hawkwind 13,02 / 18,95

Offline

#47 13.05.2017 19:30

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Hintakeskustelua

hezma wrote:

Uutuuslevyjen hinnoista (cd); se mitä amazonista tilattuna maksoin vs. hinta levykaupassa:

Mastodon 10,93 / 19,95
Mew 13,46 / 17,95
Hawkwind 13,02 / 18,95

Mutta semmonen positiivinen juttu uusien levyjen(cd) osalta että hinnat on pysyny samana vuosikausia, melkein vuosikymmeniä. Ainahan uutuusceedeet on (suomessa) maksanut 17,90-19,90€ ja markka-aikaan 120mk.

Offline

#48 06.03.2018 14:28

Kulli
Member
From: seläs
Registered: 08.05.2017
Posts: 384

Re: Hintakeskustelua

ceedeit ei tuu ostettua kun joskus jostain kirjaston poistomyynnistä eli sanotaan vaikka 1e. kasetilla joku 7e on ihan hyvä. vinyylistä mielestäni kohtuullinen olisi 15e ja koitan saada aina 20e tuntumaan hankittua. ehkä joskus menee johonkin 25 euroon, harvemmin tosta kalliimpia ostan.


katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!

Offline

#49 06.03.2018 14:34

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Hintakeskustelua

siirrän täältä:

ba wrote:

Ajattelin tälläistä kysellä, mitä olette valmis maksamaan eri formaateista maksimissaan? (uusista julkaisuista)

- kasetti / 2cs / 3cs / etc
- cd / 2cd / 3cd / 4cd / etc
- cdr / 2xcd / etc
- lp / 2lp / 3lp / etc

siis kaikkiin ei tarvitse vastata, ellei tunne välttämätöntä pakkoa.

itellä nuo menee suurinpiirtein niin, että:

- kasetista mieluusti joku 4-5 euroa, mutta saa olla 8-10, jos kyseessä joku erityisen erikoinen tapaus, tai mahtavat kannet ekstrana yms.
- cd:stä saatan maksaa lähemmäksi 20 euroa, jos ns. pakko-ostos, mut mieluiten alle 15 euroa, ja 10 on melko passeli sopiva... ja kaikki sen alla bonusta.
- tupla cd... ei muuta paljon asiaa, ehkä 5 euroa voi siitä saada hyvitystä. 30 euroa en lähtis maksamaan, en edes triplasta välttämättä.
- cdr... sama kuin kasetti.
- lp... 10-20 kaikki OK, riippuen tapauksesta... joskus mennyt 30:eenkin, kun ollut pakko-ostos - mut mieluiten 30 kieppeillä jos kyseessä tupla.

hezma wrote:

Sen verta kommentoin tähän nyt, että esim. Ektron 13 e uudesta cd:stä (posteineen) on ollu aika sopeva, mutta nyt näyttäs että ovat nostaneet eurolla hintaa (ainaski tuleva Pharaoh Overlord on 14 e) ja sekös ei tunnu kivalta.

Ostan uudet  levyni (cd) pääosin amazonista, jollon uutuuden hinta jää tuonne 13 euroon tai jopa alle, äxien ja vastaavien kauppojen hintoja en rupia maksamaan.

Jostain todella harvinaisista käytetyistä oon maksanu joskus enemmänkin, mutta alle 20 e jos pääsee niin se on vielä tolkullista, ihan muutamasta oon maksanu yli 20 e, mutta man's gotta do jne.

Uus kasetti sais maksaa alle kympin, cd-r vitosen luokkaa, vinyyli vähän niin ja näin, koska ostan lähinnä vain jos on pakko, sen verta ettei postikuluineen paljoa yli kahenkympin menis. Tai jotain.....

ja omasta puolestani:
kasetti / cdr 5e
cd 15e
seiska 7e
lp 20e

toki joutuu usein enemmänkin maksamaan, varsinkin jos vielä postit päälle icon_twisted


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#50 06.03.2018 14:51

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Hintakeskustelua

Kasetti: kasettien etu on minulle se, että niitä pystyy tuottamaan ja myymään halvalla, eli jos kassu maksaa yli vitosen niin sitten se kassu ei vaan ole mua varten
CDr: 0e
CD: en tiiä. jos oikeasti tosi kovasti haluan jonkun levyn niin voi maksaa parikinkymppiä, aika harvoin kyllä tuollaisia hintoja tulee maksettua.
LP: en tiiä, parista levystä olen viime aikoina maksanut 25e eli kai ehkä sitten se. käytetyissä asia erikseen.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#51 06.03.2018 15:02

Kulli
Member
From: seläs
Registered: 08.05.2017
Posts: 384

Re: Hintakeskustelua

kaseteissa toki toi että niitä on halpa tuottaa, mut en pane pahakseni maksaa pari euroa ylimäärästä musasta jollekin tyypille joka on yksin julkaissut ja askarrellut kassut. toki jotkut kympin hinnat tuntuu vaan retrofiilistelyllä kynytykseltä, mutta ostan kasetteja lähinnä tossa 5-8e hintaluokassa ja suoraan artistilta/pienlabelilta.


katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!

Offline

#52 06.03.2018 15:06

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: Hintakeskustelua

Lisätään tähän vielä, että digimusasta en ole valmis maksamaan mitään. Jos ei ole fyysistä levyä niin sitten ei sitä levyä ole olemassa.

(en käytä edes spotifyä)

Offline

#53 06.03.2018 15:22

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Hintakeskustelua

Kulli wrote:

kaseteissa toki toi että niitä on halpa tuottaa, mut en pane pahakseni maksaa pari euroa ylimäärästä musasta jollekin tyypille joka on yksin julkaissut ja askarrellut kassut. toki jotkut kympin hinnat tuntuu vaan retrofiilistelyllä kynytykseltä, mutta ostan kasetteja lähinnä tossa 5-8e hintaluokassa ja suoraan artistilta/pienlabelilta.

Ehkä vitonen oli turhan tiukka raja. Mieluummin maksan vaikka kuus euroa jostain käsintehdystä hienosta kassusta kuin 10e jostain tehdasvalmisteisesta joka ei ole nähnytkään kenenkään askartelua.

Digimusa: en koe ongelmaa maksaa koska musaahan se loppupeleissä. Maksan itseasiassa ennemmin hyvälaatuisesta filesta kuin CDr:stä koska ihan tarpeeksi moni käppä CDr paskoontunut hyllyssä kuuntelukelvottomaksi.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#54 06.03.2018 15:44

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Posts: 1,563
Website

Re: Hintakeskustelua

Luppakorva sikailee taas wrote:

kuin CDr:stä koska ihan tarpeeksi moni käppä CDr paskoontunut hyllyssä kuuntelukelvottomaksi.

siksi säilytänkin noita kannellisessa laatikossa icon_smile

Offline

#55 06.03.2018 16:28

metsäkukkia54
Member
Registered: 16.03.2007
Posts: 418

Re: Hintakeskustelua

CDr 5 euroa
CD 15 euroa
LP 25 euroa

Kahdesta viimeisestä olen silloin tällöin joutunut joustamaan. Digimusaa tai kasetteja en harrasta, joten niille 0 euroa.

Offline

#56 06.03.2018 16:36

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Hintakeskustelua

hezma wrote:

Lisätään tähän vielä, että digimusasta en ole valmis maksamaan mitään. Jos ei ole fyysistä levyä niin sitten ei sitä levyä ole olemassa.

(en käytä edes spotifyä)

ja näin kippis

(tosin tähän, kuten kaikkeen, löytyy aina poikkeuksia icon_rolleyes)


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#57 06.03.2018 16:52

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Hintakeskustelua

Varmaan joku 15e kipurajoilla cd:stä. Ei se elämä toki euroon tai kahteen kaadu.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB